En nu zag ik deeltje twee.quote:13 juni 2007
Geensucces.nl?
Gaat het eigenlijk nog wel goed met Nederlands prominentste weblog GeenStijl? Sinds de feitelijke overname door het Telegraaf-concern valt her en der wel vaker te lezen dat het weblog heeft afgedaan maar die constatering schoof ik altijd terzijde als 'wishful thinking'. Het succes was immers onmiskenbaar.
De laatste tijd rijst er intuitief toch de twijfel en de jongste cijfers versterken dat gevoel alleen maar. Cijfers over het weblog zijn amper te krijgen - behalve van henzelf en daar heb je niet zoveel aan omdat ontbetrouwbaarheid nu eenmaal hun handelsmerk is. Omdat er deze week weer eens naar 2525.com gelinkt werd, is er wat meer inzicht en dat levert een verrassend beeld op. Van groei lijkt geen sprake, eerder het tegendeel.
Op 6 januari plaatste GeenStijl een link naar 2525.com. Dat leverde in korte tijd zo'n 25.000 extra bezoekers op. Deze week op 11 juni plaatste GeenStijl wederom een link en dat leverde opmerkelijk genoeg nog niet eens de helft extra bezoekers op.
Die cijfers mogen niet klakkeloos met elkaar vergeleken worden maar de laatste link werd geplaatst op een maandag en die van 6 januari op een veel gebruiksluwere zaterdag. Een afname van vijftig procent is dan wel opvallend.
Nog opvallender is het patroon in bezoek. Bij plaatsing van de link schiet de teller omhoog naar 2600 bezoekers per uur maar dat effect is twee uur later al gehalveerd en tegen het einde van de middag nagenoeg verdwenen. De halfwaarde tijd van GS - de tijd waarin een effect met de helft verminderd wordt - blijkt twee uur.
Dat komt omdat er intussen een nieuw stukje op de site bijgeplaatst is. De link naar mijn site zakt dan 'onder water', je moet scrollen om er bij te komen. Kennelijk verliest de link daarmee zijn klikwaarde.
GS-gebruikers scrollen dus niet. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat ze al weten wat er staat. Ze kijken drie, vier keer per dag of er iets nieuws is. Het zijn de mensen die de hele dag op kantoor zitten en een prikkeling zoeken. Daar is niks mee. Alleen, het lijken er veel minder dan gedacht.
Dat laatste vermoeden kwam al op omdat het GeenStijl maar niet lukt hun enorme internetsucces uit te breiden tot buiten de eigen site. Een poging een tv-programma te maken mislukte, het jaarboek '2006 zuigt' was evenmin een knaller. Nu is er een 'kledinglijn', de wat mooie benaming voor een paar t-shirtjes. T-shirts verkopen is op internet een laatste redmiddel om nog wat geld te maken.
Waarom doen ze dat toch steeds als ze op internet zoveel geld kunnen verdienen? Waarom steken ze de energie daar dan niet in? Misschien wel omdat het buiten de hoofdsite GeenStijl ook niet echt lukt. Hun linksite geenredactie.nl bijvoorbeeld leidt een ronduit kwakkelend bestaan. Sites die er gelinkt worden, worden amper bezocht.
Het zijn niet meer dan een paar aanwijzingen en iedere conclusie is speculatie maar misschien is Geenstijl toch niet meer dan een one hit wonder.
Zo eentje als waar 2525.com naar vernoemd is.
Ik vond dit wel interessant om te posten omdat nogal wat users (JohnDope) er vanuit gaan dat het een kwestie van tijd is dat de sensatiegeile rechtse media -zoals GeenStijl, een aankomende nederlandse Fox en de Telegraaf- het nieuwskader gaan bepalen.quote:22 juni 2007
Geensucces.nl? (2)
Vorige week vroeg ik me hardop af of de uiterst succesvolle site geenstijl.nl eigenlijk wel zo uiterst succesvol is. Op dat verhaal kwamen veel reacties die zich vooral concentreerden op de bezoekcijfers terwijl mijn betoog vooral was ingegeven door de toch min of meer mislukte nevenactiviteiten van geenstijl.
Waarom, zo vroeg ik me af, blijven de makers van Geenstijl krampachtig proberen buiten internet - tv, t-shirts, boek - een paar grijpstuivers te verdienen als het ze op internet zo voor de wind gaat? Levert internet niet genoeg geld op om het 15-koppige team te voeden?
Een van de lezers wees me op een verklaring: de cijfers van zoekmachine alexa.com. Die cijfers zijn weliswaar verre van betrouwbaar maar het patroon is aan de andere kant duidelijk én onthutsend.
De bovenste statistiek laat zien dat Geenstijl in vergelijking met andere Nederlandse sites de enige is die duikelt op de wereldranglijst van sites.
De onderste statitsiek toont dat alle spin-offs van de hoofdsite geenstijl.nl een mislukking zijn, op één na: dumpert.nl.
Dat laatste is minder goed nieuws voor de makers dan het lijkt. Dumpert is een site waar found footage wordt gedumpt, filmpjes en foto's van derden. Een redactie komt er niet of amper aan te pas, noch de zelfbenoemde 'scherpe humor' waar de site zo prat op gaat. Zelfs als dumpert.nl en geenstijl.nl bij elkaar worden opgeteld dan is er sprake van verlies in plaats van groei.
Dergelijk falen maak je niet goed met een paar t-shirts.
Wat jij zegt. Je zou denken dat die stumpert het nu wel eens met rust zou laten maar elke keer krijgt ie het voor elkaar om weer een kansloos stuk te tiepen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
Francisco van Jole is een kansloze mongool die elke mogelijkheid aangrijpt om geenstijl dwars te zitten. Dit stukje is net zo gekleurd als het gemiddelde GS bericht.
Ach, het doet mij goed om te zien dat FOK! sinds januari meer traffic heeft dan dat die kansloze blaatsite van ongeschoold rechts Nederland.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nederland slaapt nog steeds hoor.![]()
Heb je cijfers dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, het doet mij goed om te zien dat FOK! sinds januari meer traffic heeft dan dat die kansloze blaatsite van ongeschoold rechts Nederland.
van jolo propaganda.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.2525.com/log/img/gsgraf1.jpg
Is hetzelfde als de eerste lijngrafiek uit de OP. Of zie je die ook niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die link werkt niet remlof.
Die werken ook niet voor mij iig. Thx @ Klopkoek.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Is hetzelfde als de eerste lijngrafiek uit de OP. Of zie je die ook niet?
wereldheerschappij van jeauleau...quote:Waarom, zo vroeg ik me af, blijven de makers van Geenstijl krampachtig proberen buiten internet - tv, t-shirts, boek - een paar grijpstuivers te verdienen als het ze op internet zo voor de wind gaat? Levert internet niet genoeg geld op om het 15-koppige team te voeden?
Want de grote hoeveelheden traffic die FOK trekt is alleen maar van linkse boomknuffelaars met een graad?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef remlof het volgende:
Ach, het doet mij goed om te zien dat FOK! sinds januari meer traffic heeft dan dat die kansloze blaatsite van ongeschoold rechts Nederland.
Zeker weten, geenstijl is niet rechts. Soms erger ik mijzelfs een beetje daar, als ze een rechtse politicus in de zeik nemen, maar journalistiek gezien, is dat wel zwaar professioneel van geenstijl.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want de grote hoeveelheden traffic die FOK trekt is alleen maar van linkse boomknuffelaars met een graad?
Dat geenstijl alleen ongeschoold rechts trekt is trouwens wel een enorm dom vooroordeel.
Dat zeg ik, van Jolo propaganda.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:38 schreef amigaroxx het volgende:
Als die Jole Alexa gebruikt is het ver, heel ver van representatief. Alexa baseert getallen ALLEEN aan de hand van een geinstalleerde toolbar. In europa heeft Alexa nauwelijks een aandeel dus wat je hier ziet lijkt me verre van representatief.
Uitzending van Netwerk heel lang geleden. Daar waren Hoxha en Jole in te gast. Toen ging mijnheer met z'n vingertje aan de slag. Daarna is het nooit meer goed gekomen tussen de twee.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Echo99 het volgende:
Ik snap de ruzie tussen Jole en GS niet zo goed. Waar komt dat vandaan?
Hij krijgt alleen maar bezoekers als hij GS weer eens op de hak neemt. Voor de rest kijkt er nooit iemand naar dat zielige weblogje van hem.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien moet hij eens een soortgelijk onderzoekje op zijn eigen kijkcijfers loslaten.
Verschrikkelijk kereltje is het. Echt een lamlul.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
Prachtige uitzending was dat. Wat een fucking moralist is die gast zeg: Je mag niet, je mag niet, je mag niet. Gelukkig hebben ze hem na een paar uitzendingen ook van DWDD afgehaald.
Van Jole verbaast zich er niet over dat het zo werkt, hij verbaast zich erover dat de 'halfwaardetijd' (die man heeft kennelijk natuurkunde gehad) slechts 2 uur bedraagt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef Ceriel het volgende:
Ja, maar IS dat eigenlijk wel zo?
Het lijkt mij toch redelijk algemeen bekend dat als een link verder onderin de pagina staat (en er dus even gescrolled moet worden) er minder vaak op geklikt wordt dan als deze prominent bovenin zou staan. Zo gaat dat nu eenmaal. Van Jole doet in z'n stukje net of dat heel abnormaal is..
Is die uitzending nog ergens te vinden?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. En ik vind Geenstijl over het algemeen echt maar een 'kudtsite'. Toch was die uitzending genoeg om die van Jole nooit meer ook maar voor een seconde serieus te nemen.![]()
Wat een drol.
Het boeit me niet wat die kerel allemaal roept. Het is allemaal niet interresant.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:14 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoor hier twee kritiekpunten:
1) "De cijfers zijn niet representatief" ---> dat geeft van Jole zelf ook toe, maar iets beters is er niet te vinden.
2) "Van Jole is niet objectief" ---> dan kan z'n constatering nog wel juist zijn.
Toch maak je je hier er druk om...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat die kerel allemaal roept. Het is allemaal niet interresant.
Er valt genoeg op GS aan te merken, maar Jole is gewoon een verzuurde beetweterige drol.quote:
Omdat het fijn zou zijn als van Jole uberhaupt geen aandacht meer zou krijgen, met wat dan ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Toch maak je je hier er druk om...
quote:Ik vind het werkelijk ongelooflijk dat zo’n fop-expert door een hoop media serieus wordt genomen. De Buckler onder de digi-experts, de Talpa onder de vingerwijzerts, de Henk Elsink onder de wijsneuzen, de Dries Roelvink onder de computeraars. En dat omdat hij in 1994 bij toeval een personal computer met 1200/75 baud modem bij een pc-privé project heeft gescoord. Middelvingertje voor deze bebrilde mafkees!
Klopt, maar dan geeft ie vervolgens als réden aan dat dat komt door het naar onder zakken van de link.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van Jole verbaast zich er niet over dat het zo werkt, hij verbaast zich erover dat de 'halfwaardetijd' (die man heeft kennelijk natuurkunde gehad) slechts 2 uur bedraagt.
Walgelijk echt, in welk programma was dit? Livestro moest gecensureerd worden en dit kan wel zomaar gezegd worden?! Gadverdammequote:Op maandag 25 juni 2007 13:22 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OOpAbf6unCQ
Het programma heet: 'Is het eigenlijk wel zo?"quote:Op maandag 25 juni 2007 13:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Walgelijk echt, in welk programma was dit? Livestro moest gecensureerd worden en dit kan wel zomaar gezegd worden?! Gadverdamme![]()
Blij met je tag jongen? Je posts zijn veel gezelliger nuquote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef Armageddon het volgende:
Het is van Jeauleau.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef Armageddon het volgende:
Het is van Jeauleaux.
Wat een mongool zeg.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:22 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OOpAbf6unCQ
Ik ben altijd gezellig ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blij met je tag jongen? Je posts zijn veel gezelliger nu![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)francisco_van_j.html
Nee, een trend is belangrijker; het hangt er maar vanaf of het nog steeds 5 miljoen euro is of gedaald naar 3 miljoen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:13 schreef pingu_ het volgende:
Een blog dat op meer dan 5 miljoen Euro was gewaardeerd lijkt me redelijk succesvol.
Waarom is het mooi om een leuke alternatieve site te zien vallen? Wees blij dat we niet allemaal dezelfde eenheidsworst voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:39 schreef nietzman het volgende:
Hoe dan ook, de dag dat het bekje van geenstijl uit z'n ivoren toren valt zal een mooie zijn.
Wat een muksite is dat geworden zeg.
Ze bannen daar wel iets harder dan op FOK!. Onder welke nick zit jij daar trouwens?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom is het mooi om een leuke alternatieve site te zien vallen? Wees blij dat we niet allemaal dezelfde eenheidsworst voorgeschoteld krijgen.
En verder is GS gewoon slachtoffer van zijn eigen succes geworden. Daar waar een paar jaar geleden nog de echte reaguurders het klootjesvolk opzweepten is het nu een veredeld fok, met veel domme nietszeggende reacties en zo mogelijk nog dommere 'belacties'. Elke kneus wil meevaren op het succes en dat is mijns inziens nou net het probleem. Fok is wat dat betreft net zo, ware het niet dat ze er een iets minder grote bek over hebben.
'De Hongaar'. Maar ik post er zelden, omdat het toch kut is qua reacties.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze bannen daar wel iets harder dan op FOK!. Onder welke nick zit jij daar trouwens?
Boze Buur en ik doen daar wel eens het woordenspel. Krijg ik 8 totaal willekeurige woorden en die moet ik verwerken in mijn posts. Dat is wel lachen.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
'De Hongaar'. Maar ik post er zelden, omdat het toch kut is qua reacties.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
Francisco van Jole is een kansloze mongool
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
Francisco van Jole is een kansloze mongool die elke mogelijkheid aangrijpt om geenstijl dwars te zitten. Dit stukje is net zo gekleurd als het gemiddelde GS bericht.
Maar hij verkoopt het natuurlijk als "standpunt" en "visie". Stel dat er allemaal lieden anoniem zouden kunnen reageren...quote:Op maandag 25 juni 2007 18:31 schreef Armageddon het volgende:
De reageeroptie heeft ie angstvallig afgesloten. Zo'n held is het wel.
Dat is al eens voorgekomen. Toen lag z'n hele weblogje in elkaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar hij verkoopt het natuurlijk als "standpunt" en "visie". Stel dat er allemaal lieden anoniem zouden kunnen reageren...
0,002 procentpunt, wat in dit geval neerkomt op een daling van zo'n 66%! Als die cijfers kloppen, dan gaat het idd slecht met GSquote:Op maandag 25 juni 2007 12:24 schreef Toeps het volgende:
Die grafiek, die onderste, laat een verschil zien van 0.002 procent? Wow.
Van J. komt een beetje over als een jaloers pubertje.
Sommige mensen hebben meer te doen dan de hele dag comments modereren. Zonder Geenstijl-kuddedieren die zich laten opjutten om blogs vol te spammen had het w.s. gewoon open kunnen blijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:31 schreef Armageddon het volgende:
De reageeroptie heeft ie angstvallig afgesloten. Zo'n held is het wel.
Mja, met zulke kleine percentages maakt een kleine afwijking al snel een groot verschil. Waar staat dat getal eigenlijk voor? Niet voor pageviews in ieder geval. Zoekopdrachten met dat vage Alexa? Ja, als daar één GeenStijl-zoekende gebruiker ophoudt, ben je meteen één van je twee peilers kwijt.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
0,002 procentpunt, wat in dit geval neerkomt op een daling van zo'n 66%! Als die cijfers kloppen, dan gaat het idd slecht met GS![]()
Alsof dat hier anders is. Kijk naar het Solomio topic als voorbeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer te doen dan de hele dag comments modereren. Zonder Geenstijl-kuddedieren die zich laten opjutten om blogs vol te spammen had het w.s. gewoon open kunnen blijven.
kijk eens naar de Frontpagequote:Op maandag 25 juni 2007 18:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alsof dat hier anders is. Kijk naar het Solomio topic als voorbeeld.
Die reageren er alleen maar, wil je zeggen?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Kreator het volgende:
Dat geenstijl alleen ongeschoold rechts trekt is trouwens wel een enorm dom vooroordeel.
Volgensmij laat het zien hoeveel procent van alle pageviews geenstijl is. Dit was 0,003% en is nu minder dan 0,001%. Zulke kleine getallen zijn natuurlijk niet erg betrouwbaar, maar de neerwaartse trend lijkt me wel vrij duidelijk. Als ik kijk naar het patroon in de afgelopen drie jaar, dan zien we hetvolgende:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mja, met zulke kleine percentages maakt een kleine afwijking al snel een groot verschil. Waar staat dat getal eigenlijk voor? Niet voor pageviews in ieder geval. Zoekopdrachten met dat vage Alexa? Ja, als daar één GeenStijl-zoekende gebruiker ophoudt, ben je meteen één van je twee peilers kwijt.
Kijk je er uberhaupt wel eens? Er komt daar zowel links als rechts volk.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Die reageren er alleen maar, wil je zeggen?
Daarom. Er zitten overal mongolen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
kijk eens naar de Frontpage
vind het altijd wat unfair om GS te beoordelen op zijn reageerders, op de FP lopen de reageerders nu niet bepaald over van nuanceringsvermogen en verantwoord taalgebruik, inhoudelijk of grammaticaal, dus zou je FOK! daarop afrekenen, kwam het er ook bekaaid van af.
Vooral in de redactie van GSquote:Op maandag 25 juni 2007 19:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom. Er zitten overal mongolen.
Tuurlijk, ik kijk er ook vrijwel dagelijks. Je moet de vijand scherp volgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kijk je er uberhaupt wel eens? Er komt daar zowel links als rechts volk.
Ow dan heb ik me vergistquote:Op maandag 25 juni 2007 19:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lul niet man. Ik ken Hoxha toevallig. Niets mis met die gozer.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Sinds de telegraaf move is het een stuk minder.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ze links of rechts zijn. Ik vind ze vooral onvoorstelbaar flauw in hun toon en weet het nu wel met al die bijnamen en verschrijvingen en hun vetes. Ze zijn soms wel sterk in de filmpjes en zo - al krijgen ze die natuurlijk ook maar gewoon toegestuurd.
Daar begint het al, met die nicks. Laat ze gewoon dapper onder hun eigen naam posten.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lul niet man. Ik ken Hoxha toevallig. Niets mis met die gozer.
Tel daarbij die andere cijfers van Van Jole op en het lijkt er op dat er een neergaande trend is ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij laat het zien hoeveel procent van alle pageviews geenstijl is. Dit was 0,003% en is nu minder dan 0,001%. Zulke kleine getallen zijn natuurlijk niet erg betrouwbaar, maar de neerwaartse trend lijkt me wel vrij duidelijk. Als ik kijk naar het patroon in de afgelopen drie jaar, dan zien we hetvolgende:
[afbeelding]
Vanaf het tweede kwartaal tot het laatste kwartaal in 2006 is een zeer grote stijging te zien. Vrijwel meteen na de jaarwisseling is deze stijging bijna compleet weggevaagd en blijft GS hangen op het niveau van kwartaal 2 van 2006. De vraag is dus wat er gebeurd of veranderd is begin 2007?
Iedereen weet dat het Ambroos Wiegers is dus daar gaat je punt.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar begint het al, met die nicks. Laat ze gewoon dapper onder hun eigen naam posten.
Ik wist dat niet, waarom zet ie dat er niet onder dan? En die vele anderen?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het Ambroos Wiegers is dus daar gaat je punt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist dat niet, waarom zet ie dat er niet onder dan? En die vele anderen?
Ik vind als je zo openlijk stelling neemt en anderen ook beledigt, dat je dat op zijn minst onder je eigen naam moet deon, of makkelijjk te herleiden naam in een colofon ofzo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/GeenStijlquote:Personen achter GeenStijl
Tot rond 2005 pronkte GeenStijl met de gehele anonimiteit van zijn redactie, die om die reden bron van speculatie vormde. In de loop van dat jaar is de identiteit van de belangrijkste redactieleden echter bekendgemaakt, onder andere door Adam Curry [10].
GeenStijl is het geesteskind van Dominique Weesie, eerder twaalf jaar politiek verslaggever bij De Telegraaf. Samen met collega Romke Spierdijk begint hij op zijn eigen homepage een weblog, dat later uitgroeit tot de huidige site. Weesie neemt het pseudoniem Fleischbaum aan, Spierdijk noemt zich Rombo.
Technische man is Oscar van Wijland, eerder veroordeeld voor een grote computerkraak bij provider Sonera (die door Spierdijk in de Telegraaf werd onthuld). Van Wijland zou op GeenStijl bekend zijn als De Chileen. Over zijn identiteit wordt veelvuldig gespeculeerd.
Kort na de lancering van GeenStijl begint tevens Jaap Stalenburg. De voormalig sportverslaggever van Veronica wordt onder pseudoniem Starf*cker één van de vaste schrijvers. Daarnaast is hij werkzaam als persvoorlichter van verzekeringsmaatschappij TVM. Nadat hij in deze functie enkele malen werd geconfronteerd met teksten van zijn columns besloot hij zijn werkzaamheden voor Geenstijl te staken. In mei 2007 keerde hij terug met een nieuwe column.[11]
Een andere medewerker is Ambroos Wiegers, eerder werkzaam bij Planet Multimedia en oprichter van onder andere Staatsgeheim.com. Als Prof. Hoxha is hij één van de drijvende krachten achter GeenStijl.
Pritt Stift verscheen na de Trudy Prins rel en is vooral bekend geworden door het fakebericht over de AKO literatuurprijs. Over zijn identiteit wordt veelvuldig gespeculeerd.
Verder is bekend: Bert Brussen schrijvende als LucasDeLinksel*l. Eind december 2006 vertrok Brussen bij Geenstijl. Zijn plaats werd ingenomen door Barbarossa. Later (2007) verschenen de Mosselman en Traag.
Ja hallo. Wat doe je moeilijk ouwe? Als iedereen al weet dat jij SCH bent. Dan ga je toch ook niet een topic openen met. Hoi ik ben die en die voor degene die dat nog niet wisten?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
Op wikipedia met veel gaten en niet op hun eigen site.
Jij heet daadwerkelijk SCH mag ik aannemen?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:05 schreef SCH het volgende:
Daar begint het al, met die nicks. Laat ze gewoon dapper onder hun eigen naam posten.
Nee, en dat hoeven ze ook niet. Volgens mij is dat ook het pijnpunt van de nieuwe media: ze dragen geen enkele verantwoordelijkheid en zijn er moeilijk op af te rekenen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, ik heet Jaap Friso - nooit moeilijk over gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij heet daadwerkelijk SCH mag ik aannemen?
Kijk, dat wist ik niet...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, ik heet Jaap Friso - nooit moeilijk over gedaan.
Dat is een grapje hopelijk?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heet Jaap Friso - nooit moeilijk over gedaan.
Dat is niet waar hoor. Ik zie in de meeste media gewoon namen bij de artikelen staan. Als je jezelf journalistiek serieus neemt, plaats je geen verhalen onder pseudoniem.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik niet...![]()
Maar mijn punt is: nicks horen nu eenmaal bij het internet. Vrijwel niemand gebruikt zijn/haar eigen naam. Ik ken iemand die er bijzonder veel spijt van heeft gekregen dat hij WEL open en bloot onder eigen naam een site runde...
Lang verhaal, la maar zitten.quote:
Jij post toch ook onder een nick?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
uhuhquote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar vooral die onderste vraaaaaagt er gewoon om erop los te beuken
Dat doe jij hier toch ook niet? En ik neem aan dat je van jezelf weet dat je redelijk polariserend bent.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist dat niet, waarom zet ie dat er niet onder dan? En die vele anderen?
Ik vind als je zo openlijk stelling neemt en anderen ook beledigt, dat je dat op zijn minst onder je eigen naam moet deon, of makkelijjk te herleiden naam in een colofon ofzo.
Noem je FOK! dan ook geen serieus medium?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
Dat is niet waar hoor. Ik zie in de meeste media gewoon namen bij de artikelen staan. Als je jezelf journalistiek serieus neemt, plaats je geen verhalen onder pseudoniem.
Nah, ik ben helemaal geen fan van GS, maar de spruitjeslucht die meneer Jole verspreidt, daar wordt ik ook niet goed van.quote:
Naam, sofinummer en adres, please.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
Inderdaad. Ik weet niet hoe het met jou zit. Maar als ik zo gedist zou worden door GS. Zou ik heel wijs mijn smoel houden.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Nah, ik ben helemaal geen fan van GS, maar de spruitjeslucht die meneer Jole verspreidt, daar wordt ik ook niet goed van.
Kan die man niet eens langsgaan bij een psychiater, om iets aan z'n aandachtsprobleem te doen?
Ga z'n site eens hacken.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef ..zapper het volgende:
Muahahaha, kansloze van Jeaule is jaloers.
Het gaat eigenlijk zelfs terug naar voor het bestaan van GS volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uitzending van Netwerk heel lang geleden. Daar waren Hoxha en Jole in te gast. Toen ging mijnheer met z'n vingertje aan de slag. Daarna is het nooit meer goed gekomen tussen de twee.
Echt waar? Jij zat 2 dagen na de opening van GS er al. Ik was een week later. Doe eens uitleggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk zelfs terug naar voor het bestaan van GS volgens mij.
Dat heet satire.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef Klopkoek het volgende:
Op dezelfde pagina nog meer VARA propaganda, van z'n vrindjes: http://www.youtube.com/watch?v=lJ5KcGDLNj0&mode=related&search=
Ik moet trouwens wel zeggen dat we aan Wilders wel een dankbaar onderwerp hebben voor alle cabaretiersquote:
Nou dat is heel even koffiedik kijken hoor, ik weet het niet helemaal zeker. Volgens mij gaat het terug tot in de dagen van voor Planet Internet, waar van Jole in 1998 is vertrokken. En daar zitten uiteindelijk een aantal prehistorische verbanden meen ik me te herinneren, maar goed, ik kan er naast zittenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt waar? Jij zat 2 dagen na de opening van GS er al. Ik was een week later. Doe eens uitleggen.
Doe maar eens googlen op olsthoorn wiegers van jole, dan kom je genoeg tegen om je een avondje te amuseren, allemaal pre-GSquote:Op maandag 25 juni 2007 20:49 schreef gronk het volgende:
Ah, dus 't is eigenlijk gewoon pure kinnesinne omdat van jole naast de pot heeft gepist ten tijde van de dot-com hype/?
Als je tegen schenen aan schopt die terug kunnen schoppen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
Waarom zou je er spijt van krijgen om gewoon eerlijk te zijn?
Heb je spuit elf ook weer. Tief toch op man. stumper eerste klas.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef Posdnous het volgende:
Al dat gevit op die Jole.
Lekker boeiend wie het zegt, maar hij heeft wel gelijk natuurlijk.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je spuit elf ook weer. Tief toch op man. stumper eerste klas.
brsndweer .... de elfde spuit gaf enkel modder, het grachtwater was al opgebruikt door de tien voorgaandequote:Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
wie kan mij uitleggen waar de uitspraak spuit 11 vandaan komt? Ik weet wel wanner het wordt gebruikt, maar geen idee waarom en waardoor?
Flikker toch op met je GS-geilerij man.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je spuit elf ook weer. Tief toch op man. stumper eerste klas.
Waarom kom je hier dan reageren stumper. Net of mij het wat boeit waar jij de trieste noob uithangt.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Flikker toch op met je GS-geilerij man.
Net alsof mij het wat boeit waar jij de trieste oldbie uithangt.
oh, verhelderend.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
brsndweer .... de elfde spuit gaf enkel modder, het grachtwater was al opgebruikt door de tien voorgaande
Niet helemaal correct; spuit acht gaf modder, spuit elf was altijd het laatste bij de brand.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
brsndweer .... de elfde spuit gaf enkel modder, het grachtwater was al opgebruikt door de tien voorgaande
dat zal allemaal wel. sigme , maar het spreekwoord is spuit 11 geeft modder, en ik leg uit hoe dat ontstaan is, en dat het eigenlijk spuit 8 was, doet er niet echt toe, vind ikquote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet helemaal correct; spuit acht gaf modder, spuit elf was altijd het laatste bij de brand.
Ze kwamen (gevuld) aan uit verschillende hoeken van de stad, spuit acht had een modderig tapplaats en spuit elf zat ergens in een uithoek. In de volksmond is later het modderwater & het laatkomen door elkaar gaan lopen - met als gevolg een wat dubbele uitdrukking.
Oorspronkelijk werd de opmerking 'spuit elf' klassief beantwoord met: 'Oh - spuit acht geeft ook modder'.
Ik maak geen geheim van mijn naam hoor. Maar een forum is ook nog weer wat anders dan opinierende stukjes op een frontpage of niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat doe jij hier toch ook niet? En ik neem aan dat je van jezelf weet dat je redelijk polariserend bent.
Zij wel dan?quote:
Neuh. Waarom?quote:Maar een forum is ook nog weer wat anders dan opinierende stukjes op een frontpage of niet?
Hoezo uitgesproken anoniem?quote:Ik vind het nogal laf om dat zo uitgesproken en zo anoniem te doen. Waar is dat voor nodig?
Jaquote:
Dat snap je vast wel. Gebruik je hersentjes anders even.quote:Neuh. Waarom?
De Chileenquote:itgesproken anoniem?
Ah... onderbouwd.quote:
Nee dat snap ik niet. Ik bergijp jouw redenatie, maar ik ben het er niet mee eens. Een polariserende poster op fok kan misschien wel net zo'n groot publiek bereiken.quote:Dat snap je vast wel. Gebruik je hersentjes anders even.
Nogmaals, jij zet toch ook je naam er niet bij? En met 2 tellen zoeken heb je hun irl namen ook... net als die van jou en mij....quote:De Chileen![]()
Geen initialen, geen voornamen, geen yvonne of Danny of wat dan ook.
Leg eens uit. Waarom kunnen ze hun naam er niet bij zetten?
Dat doet Van Jole in ieder geval beter.
Schrijverspseudoniemen zijn al veel ouder dan het internet, en zelfs ouder dan computers. Van Jole doet gewoon graag dikke boehoe.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat snap je vast wel. Gebruik je hersentjes anders even.
[..]
De Chileen![]()
Geen initialen, geen voornamen, geen yvonne of Danny of wat dan ook.
Leg eens uit. Waarom kunnen ze hun naam er niet bij zetten?
Dat doet Van Jole in ieder geval beter.
Staat hun naam ergens dan? Nee. De meesten worden geheim gehouden.quote:
Ik ben er een groot voorstandervan dat de namen ook op FOK genoemd worden, ik heb een bloedhekel aan dat anonieme gedoe.quote:Nee dat snap ik niet. Ik bergijp jouw redenatie, maar ik ben het er niet mee eens. Een polariserende poster op fok kan misschien wel net zo'n groot publiek bereiken.
Ik zou niet weten hoe ik jouw naam op moet sporen eigenlijk. Maar ik ben dan ook blondquote:Nogmaals, jij zet toch ook je naam er niet bij? En met 2 tellen zoeken heb je hun irl namen ook... net als die van jou en mij....
En nu zijn de namen wel bekend en is de lol er voor een groot deel van af.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:52 schreef SlamD het volgende:
Nou ja... De eerste periode waren die namen volgens mij niet echt bekend. Volgens mij was er toen juist discussie over wie er achter GS zat, en hoe ze aan zulke goede bronnen kwamen.
Begin bij jezelf, er is vast een admin die je nick voor je wilt aanpassenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Staat hun naam ergens dan? Nee. De meesten worden geheim gehouden.
[..]
Ik ben er een groot voorstandervan dat de namen ook op FOK genoemd worden, ik heb een bloedhekel aan dat anonieme gedoe.
[..]
Ik zou niet weten hoe ik jouw naam op moet sporen eigenlijk. Maar ik ben dan ook blond
Mijn naam is geen geheim, voor de zoveelste keer. Het zou goed zijn om het verplicht in het profiel op te laten nemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Begin bij jezelf, er is vast een admin die je nick voor je wilt aanpassen.
Die van de redactie van GS dus ook niet, en toch denken mensen dat. Anoniemiteit op internet is sowieso een dikke vette HOAX, iedereen die denkt anoniem te zijn op internet mist een triviaal deel van zijn internethersencellen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn naam is geen geheim, voor de zoveelste keer. Het zou goed zijn om het verplicht in het profiel op te laten nemen.
Klinkt exact als Posdnousquote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef IHVK het volgende:
Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen,
Jawohl herr Friso!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
Het zou goed zijn om het verplicht in het profiel op te laten nemen.
Kom jij nu ook al in NWS? Tijd voor een containmentpolitiek.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan reageren stumper. Net of mij het wat boeit waar jij de trieste noob uithangt.
Ach nee, daar is floripas. Ga eens dood.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom jij nu ook al in NWS? Tijd voor een containmentpolitiek.
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom jij nu ook al in NWS? Tijd voor een containmentpolitiek.
JIj bent er ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.
Ah, de catchphrase die op GeenStijl niet meer mocht.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach nee, daar is floripas. Ga eens dood.
Neem je het op voor de enige die hier meer paranoide is dan jijzelf?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.
Goh jij weet meer dan ik, vertel, sinds wanneer 'mocht' die niet meerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, de catchphrase die op GeenStijl niet meer mocht.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002118.htmlquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Goh jij weet meer dan ik, vertel, sinds wanneer 'mocht' die niet meer.
Lezen is moeilijk he, daar staat toch duidelijk nekschot en dat stukje gaat over wanneer je de juridische grenzen overschrijdt. Iedereen die leeft is druk bezig dood te gaan, ga eens dood is derhalve juridisch geen bedreiging. Iets over klok en klepel en weten wanneer je je mond moet houden als grote mensen praten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002118.html
Welnee, ik neem het toch immers niet voor jou op?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neem je het op voor de enige die hier meer paranoide is dan jijzelf?
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze schijnt iig al wel te ruiken alsof de patholoog-anatoom al een tijdje op d´r bezig is geweest.
Met de grote mensen praten in POL.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Armageddon het volgende:
Waar is ze nou met d'r grote smoel trouwens?
Jij hebt 's werelds eerste geurcomputer? Of hallucineer je weer eens?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze schijnt iig al wel te ruiken alsof de patholoog-anatoom al een tijdje op d´r bezig is geweest.
Okay. Krijg de vetcholera met je dikke strontharses, Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
En weer dapper schelden. Doe dat eens onder je eigen naam
Ik had nog geen plannen, maar ik stuur je een uitnodiging.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer ga je trouwens dood Floripas? Snel hoop ik.
Nee de geur rijkt tot diep het land in.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt 's werelds eerste geurcomputer?
Ik mocht wllen dat je een hallucinatie was jaquote:Of hallucineer je weer eens?
Mijn naam is Monno Janssen. Iedereen op internet weet dat al. Behalve jijquote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
En weer dapper schelden. Doe dat eens onder je eigen naam
En beinvloedt ook je taalvaardigheid?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee de geur rijkt tot diep het land in.
[..]
Ik mocht wllen dat je een hallucinatie was ja
Stuur maar gewoon een kaartje, dan blijf ik thuis en dan haal ik wat bier in huis om het te vieren.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had nog geen plannen, maar ik stuur je een uitnodiging.
Oh ja, ik was vergeten van je pleinvrees.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon een kaartje, dan blijf ik thuis en dan haal ik wat bier in huis om het te vieren.
Weet je wat, ik geef hier net mijn echte naam. Als je dat nou eens opzoekt naast pleinvrees. Dan krijg je iets wat niet compatible is.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten van je pleinvrees.
Insgelijks, speel je ook triangel?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn naam is Monno Janssen. Iedereen op internet weet dat al. Behalve jij
, schele homo met je josti hoofd.
Hoer geeft er 3, gek 22.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat, ik geef hier net mijn echte naam. Als je dat nou eens opzoekt naast pleinvrees. Dan krijg je iets wat niet compatible is.
Dit is het nivo van GS ja. Daar wil je toch naartoe met je nicks en je shit. Nu zijn we hier en dan is het weer niet goed? Wat moet je nou?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Insgelijks, speel je ook triangel?
Je vader kon de e niet zeggen?
Is het de bedoeling dat dit topic het 'nivo' van GS krijgt?
Ja, ik ben niet zo'n anaalridder zoals er hier veel van zitten. Ik werd laatst op GS nog uitgemaakt voor Fok huillie. Ja zo staat fok erop. tiepes als emo's en floripassen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Pek het volgende:
Maarre Armageddon en ..zapper, reageren jullie ook zo fel als Fok! weer eens afgezeken wordt op GS? Lelijke mensen forum enzo![]()
Serieuze vraag![]()
Oh god, moet ik jouw posts ook weer eens gaan uitpluizen net zoals de vorige keer?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
En beinvloedt ook je taalvaardigheid?
Puur afhankelijk van de context en de plaats. Verder zeg ik wat ik denk, in dit geval in een GSjasje en ik hou me netjes in al zeg ik het zelfquote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Pek het volgende:
Maarre Armageddon en ..zapper, reageren jullie ook zo fel als Fok! weer eens afgezeken wordt op GS? Lelijke mensen forum enzo![]()
Serieuze vraag![]()
Waarom ga je dan gewoon niet weg en ga je huilen om tags enzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo'n anaalridder zoals er hier veel van zitten. Ik werd laatst op GS nog uitgemaakt voor Fok huillie. Ja zo staat fok erop. tiepes als emo's en floripassen.
Geef ze eens ongelijk.
<-- mijn schoen past goed. Ik geef gehoor aan je oproep.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef DS4 het volgende:
Willen de kleuters in dit draadje (wie de schoen past...) zich weer een beetje inhouden. Dank.
Nee op GS loopt er intelligent volk rond.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef Armageddon het volgende:
Maak er maar geen woorden meer aan vuil man. Het zooitje hier is gewoon om je kapot te lachen.![]()
Waarom ga jij niet gewoon weg? Ga gewoon eens dood ofzo. Lijkt me een goed begin.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom ga je dan gewoon niet weg en ga je huilen om tags enzo?![]()
Ohnee je zei ga dood. Shock.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon weg? Ga gewoon eens dood ofzo. Lijkt me een goed begin.
Wat heb jij weinig hits op google man, ga eens wat doen met je levenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon weg? Ga gewoon eens dood ofzo. Lijkt me een goed begin.
Ik slijm niet, ik wil niemand neuken, ik ga niet naar meets.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet Floripas nog neuken op een meeting ofzo? Ga eens even ergens anders slijmen josti.
Is dit alles nog wat je hebt? Anders ga ik slapen. Ik krijg slaap van je. En van je vriendjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heb jij weinig hits op google man, ga eens wat doen met je leven![]()
Definieer 'jullie'.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik slijm niet, ik wil niemand neuken, ik ga niet naar meets.
Ik vind jullie gedrag in dit topic gewoon triest that's it.
Mooi dat je dat even gezegd hebt. Ga je nu weg dan? Anders ben je net zo triest. Dag drol.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik slijm niet, ik wil niemand neuken, ik ga niet naar meets.
Ik vind jullie gedrag in dit topic gewoon triest that's it.
Je wilt the full montyquote:
Jij krijgt helemaal niks van me.quote:Anders ga ik slapen. Ik krijg slaap van je.
Ik wil helemaal geen vrienden.quote:En van je vriendjes.
Nou welterusten he.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is dit alles nog wat je hebt? Anders ga ik slapen. Ik krijg slaap van je. En van je vriendjes.
Van Jole is een gefrustreerde pipo. Waarom springt die niet van die kansloze flat van hem?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
Kansloze flat? Mag ik die gebruiken in mijn bestseller?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Van Jole is een gefrustreerde pipo. Waarom springt die niet van die kansloze flat van hem?
Nou de mensen die in dit topic begonnen te schelden, maakt niet uit hoe of wat en dan alleen omdat hun geliefde GS een beetje kritisch werd benaderd. Dat irriteerde mij.quote:
Ach, ze zoekt steun. Hoe zoetquote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Armageddon het volgende:
Swets!? Is dat alles wat die kansarmen hebben?
Ik zoek geen steun hoor. Ik ben namelijk wel uitgepraat met zo'n kansarme lelijke kale homo zoals jij.quote:
Schelden, hmm dat heb ik jou wel zien doen. Even mijn eigen posts nalezen, hmm nope.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou de mensen die in dit topic begonnen te schelden, maakt niet uit hoe of wat en dan alleen omdat hun geliefde GS een beetje kritisch werd benaderd. Dat irriteerde mij.
Nou ik heb me dan ook niet aan jou geïrriteerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Schelden, hmm dat heb ik jou wel zien doen. Even mijn eigen posts nalezen, hmm nope.
We kunnen beter stoppen zapper. Het heeft geen nut. Je komt er toch niet uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Schelden, hmm dat heb ik jou wel zien doen. Even mijn eigen posts nalezen, hmm nope.
Ah koesjie koesjioe koesjie. En nu lekker slapen. Morgen weer een dag voor nerds zoals jij. Dag drol.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ik heb me dan ook niet aan jou geïrriteerd.
Wie zei dat alweer?quote:
En dat zeg jij?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah koesjie koesjioe koesjie. En nu lekker slapen. Morgen weer een dag voor nerds zoals jij. Dag drol.
quote:
Dat mag. Al denk ik wel dat GS er meer van gemaakt heeft dan die kansloze Jolo.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ontopic, de vete Van Jole-GeenStijl duurt nu al erg lang. Is het erg als ik het beide niks vind?
Als je dat even wilt doen. Bedankt alvast!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat mag. Al denk ik wel dat GS er meer van gemaakt heeft dan die kansloze Jolo.
Als ik 'm weer eens zie in de plus-markt, dan giet ik wel een pak vla over zijn kuttekop leeg.
Nu kom ik zelf weinig in die kansloze plus-markt, maar als ik 'm zie word ik al eager om met iets smerigs te gaan rondslingeren. Wat een mongool.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je dat even wilt doen. Bedankt alvast!
Doe mij een lol. Noteer de tijden dat ie meestal boodschappen doet daar. Dan zorg ik voor een camera en mijn eigen middelvinger. Check mijn emailadres in mijjn profiel.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu kom ik zelf weinig in die kansloze plus-markt, maar als ik 'm zie word ik al eager om met iets smerigs te gaan rondslingeren. Wat een mongool.
Dude, ik heb een leven. Sorry.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe mij een lol. Noteer de tijden dat ie meestal boodschappen doet daar. Dan zorg ik voor een camera en mijn eigen middelvinger. Check mijn emailadres in mijjn profiel.
De pot verwijt de ketel.... lolquote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dude, je zit op fok. je hebt geen leven.
Kut,quote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dude, je zit op fok. je hebt geen leven.
Ga je buren eens lastig vallen zatlap. Hier val je in herhaling.quote:
Ik denk niet dat ik je hoef te vertellen om langs je buren te gaan. Die zijn je allang zat. Het wachten is nu nog op FOK!. Duurt niet lang meer kan ik je vertellen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ga je buren eens lastig vallen zatlap. Hier val je in herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |