Ach nee, daar is floripas. Ga eens dood.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom jij nu ook al in NWS? Tijd voor een containmentpolitiek.
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom jij nu ook al in NWS? Tijd voor een containmentpolitiek.
JIj bent er ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.
Ah, de catchphrase die op GeenStijl niet meer mocht.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach nee, daar is floripas. Ga eens dood.
Neem je het op voor de enige die hier meer paranoide is dan jijzelf?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.
Goh jij weet meer dan ik, vertel, sinds wanneer 'mocht' die niet meerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, de catchphrase die op GeenStijl niet meer mocht.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002118.htmlquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Goh jij weet meer dan ik, vertel, sinds wanneer 'mocht' die niet meer.
Lezen is moeilijk he, daar staat toch duidelijk nekschot en dat stukje gaat over wanneer je de juridische grenzen overschrijdt. Iedereen die leeft is druk bezig dood te gaan, ga eens dood is derhalve juridisch geen bedreiging. Iets over klok en klepel en weten wanneer je je mond moet houden als grote mensen praten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002118.html
Welnee, ik neem het toch immers niet voor jou op?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neem je het op voor de enige die hier meer paranoide is dan jijzelf?
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze schijnt iig al wel te ruiken alsof de patholoog-anatoom al een tijdje op d´r bezig is geweest.
Met de grote mensen praten in POL.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Armageddon het volgende:
Waar is ze nou met d'r grote smoel trouwens?
Jij hebt 's werelds eerste geurcomputer? Of hallucineer je weer eens?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze schijnt iig al wel te ruiken alsof de patholoog-anatoom al een tijdje op d´r bezig is geweest.
Okay. Krijg de vetcholera met je dikke strontharses, Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
En weer dapper schelden. Doe dat eens onder je eigen naam
Ik had nog geen plannen, maar ik stuur je een uitnodiging.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer ga je trouwens dood Floripas? Snel hoop ik.
Nee de geur rijkt tot diep het land in.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt 's werelds eerste geurcomputer?
Ik mocht wllen dat je een hallucinatie was jaquote:Of hallucineer je weer eens?
Mijn naam is Monno Janssen. Iedereen op internet weet dat al. Behalve jijquote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
En weer dapper schelden. Doe dat eens onder je eigen naam
En beinvloedt ook je taalvaardigheid?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee de geur rijkt tot diep het land in.
[..]
Ik mocht wllen dat je een hallucinatie was ja
Stuur maar gewoon een kaartje, dan blijf ik thuis en dan haal ik wat bier in huis om het te vieren.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had nog geen plannen, maar ik stuur je een uitnodiging.
Oh ja, ik was vergeten van je pleinvrees.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon een kaartje, dan blijf ik thuis en dan haal ik wat bier in huis om het te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |