Flikker toch op met je GS-geilerij man.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je spuit elf ook weer. Tief toch op man. stumper eerste klas.
Waarom kom je hier dan reageren stumper. Net of mij het wat boeit waar jij de trieste noob uithangt.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Flikker toch op met je GS-geilerij man.
Net alsof mij het wat boeit waar jij de trieste oldbie uithangt.
oh, verhelderend.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
brsndweer .... de elfde spuit gaf enkel modder, het grachtwater was al opgebruikt door de tien voorgaande
Niet helemaal correct; spuit acht gaf modder, spuit elf was altijd het laatste bij de brand.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
brsndweer .... de elfde spuit gaf enkel modder, het grachtwater was al opgebruikt door de tien voorgaande
dat zal allemaal wel. sigme , maar het spreekwoord is spuit 11 geeft modder, en ik leg uit hoe dat ontstaan is, en dat het eigenlijk spuit 8 was, doet er niet echt toe, vind ikquote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet helemaal correct; spuit acht gaf modder, spuit elf was altijd het laatste bij de brand.
Ze kwamen (gevuld) aan uit verschillende hoeken van de stad, spuit acht had een modderig tapplaats en spuit elf zat ergens in een uithoek. In de volksmond is later het modderwater & het laatkomen door elkaar gaan lopen - met als gevolg een wat dubbele uitdrukking.
Oorspronkelijk werd de opmerking 'spuit elf' klassief beantwoord met: 'Oh - spuit acht geeft ook modder'.
Ik maak geen geheim van mijn naam hoor. Maar een forum is ook nog weer wat anders dan opinierende stukjes op een frontpage of niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat doe jij hier toch ook niet? En ik neem aan dat je van jezelf weet dat je redelijk polariserend bent.
Zij wel dan?quote:
Neuh. Waarom?quote:Maar een forum is ook nog weer wat anders dan opinierende stukjes op een frontpage of niet?
Hoezo uitgesproken anoniem?quote:Ik vind het nogal laf om dat zo uitgesproken en zo anoniem te doen. Waar is dat voor nodig?
Jaquote:
Dat snap je vast wel. Gebruik je hersentjes anders even.quote:Neuh. Waarom?
De Chileenquote:itgesproken anoniem?
Ah... onderbouwd.quote:
Nee dat snap ik niet. Ik bergijp jouw redenatie, maar ik ben het er niet mee eens. Een polariserende poster op fok kan misschien wel net zo'n groot publiek bereiken.quote:Dat snap je vast wel. Gebruik je hersentjes anders even.
Nogmaals, jij zet toch ook je naam er niet bij? En met 2 tellen zoeken heb je hun irl namen ook... net als die van jou en mij....quote:De Chileen![]()
Geen initialen, geen voornamen, geen yvonne of Danny of wat dan ook.
Leg eens uit. Waarom kunnen ze hun naam er niet bij zetten?
Dat doet Van Jole in ieder geval beter.
Schrijverspseudoniemen zijn al veel ouder dan het internet, en zelfs ouder dan computers. Van Jole doet gewoon graag dikke boehoe.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat snap je vast wel. Gebruik je hersentjes anders even.
[..]
De Chileen![]()
Geen initialen, geen voornamen, geen yvonne of Danny of wat dan ook.
Leg eens uit. Waarom kunnen ze hun naam er niet bij zetten?
Dat doet Van Jole in ieder geval beter.
Staat hun naam ergens dan? Nee. De meesten worden geheim gehouden.quote:
Ik ben er een groot voorstandervan dat de namen ook op FOK genoemd worden, ik heb een bloedhekel aan dat anonieme gedoe.quote:Nee dat snap ik niet. Ik bergijp jouw redenatie, maar ik ben het er niet mee eens. Een polariserende poster op fok kan misschien wel net zo'n groot publiek bereiken.
Ik zou niet weten hoe ik jouw naam op moet sporen eigenlijk. Maar ik ben dan ook blondquote:Nogmaals, jij zet toch ook je naam er niet bij? En met 2 tellen zoeken heb je hun irl namen ook... net als die van jou en mij....
En nu zijn de namen wel bekend en is de lol er voor een groot deel van af.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:52 schreef SlamD het volgende:
Nou ja... De eerste periode waren die namen volgens mij niet echt bekend. Volgens mij was er toen juist discussie over wie er achter GS zat, en hoe ze aan zulke goede bronnen kwamen.
Begin bij jezelf, er is vast een admin die je nick voor je wilt aanpassenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Staat hun naam ergens dan? Nee. De meesten worden geheim gehouden.
[..]
Ik ben er een groot voorstandervan dat de namen ook op FOK genoemd worden, ik heb een bloedhekel aan dat anonieme gedoe.
[..]
Ik zou niet weten hoe ik jouw naam op moet sporen eigenlijk. Maar ik ben dan ook blond
Mijn naam is geen geheim, voor de zoveelste keer. Het zou goed zijn om het verplicht in het profiel op te laten nemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Begin bij jezelf, er is vast een admin die je nick voor je wilt aanpassen.
Die van de redactie van GS dus ook niet, en toch denken mensen dat. Anoniemiteit op internet is sowieso een dikke vette HOAX, iedereen die denkt anoniem te zijn op internet mist een triviaal deel van zijn internethersencellen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn naam is geen geheim, voor de zoveelste keer. Het zou goed zijn om het verplicht in het profiel op te laten nemen.
Klinkt exact als Posdnousquote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef IHVK het volgende:
Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen,
Jawohl herr Friso!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef SCH het volgende:
Het zou goed zijn om het verplicht in het profiel op te laten nemen.
Kom jij nu ook al in NWS? Tijd voor een containmentpolitiek.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan reageren stumper. Net of mij het wat boeit waar jij de trieste noob uithangt.
Ach nee, daar is floripas. Ga eens dood.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom jij nu ook al in NWS? Tijd voor een containmentpolitiek.
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom jij nu ook al in NWS? Tijd voor een containmentpolitiek.
JIj bent er ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.
Ah, de catchphrase die op GeenStijl niet meer mocht.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach nee, daar is floripas. Ga eens dood.
Neem je het op voor de enige die hier meer paranoide is dan jijzelf?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mens ga die grote zwarte ingegroeide haren uit je liezen eruit trekken of zo want van je ge-eikel hier wordt niemand vrolijk.
Goh jij weet meer dan ik, vertel, sinds wanneer 'mocht' die niet meerquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, de catchphrase die op GeenStijl niet meer mocht.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002118.htmlquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Goh jij weet meer dan ik, vertel, sinds wanneer 'mocht' die niet meer.
Lezen is moeilijk he, daar staat toch duidelijk nekschot en dat stukje gaat over wanneer je de juridische grenzen overschrijdt. Iedereen die leeft is druk bezig dood te gaan, ga eens dood is derhalve juridisch geen bedreiging. Iets over klok en klepel en weten wanneer je je mond moet houden als grote mensen praten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002118.html
Welnee, ik neem het toch immers niet voor jou op?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neem je het op voor de enige die hier meer paranoide is dan jijzelf?
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze schijnt iig al wel te ruiken alsof de patholoog-anatoom al een tijdje op d´r bezig is geweest.
Met de grote mensen praten in POL.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef Armageddon het volgende:
Waar is ze nou met d'r grote smoel trouwens?
Jij hebt 's werelds eerste geurcomputer? Of hallucineer je weer eens?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ze schijnt iig al wel te ruiken alsof de patholoog-anatoom al een tijdje op d´r bezig is geweest.
Okay. Krijg de vetcholera met je dikke strontharses, Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
En weer dapper schelden. Doe dat eens onder je eigen naam
Ik had nog geen plannen, maar ik stuur je een uitnodiging.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer ga je trouwens dood Floripas? Snel hoop ik.
Nee de geur rijkt tot diep het land in.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt 's werelds eerste geurcomputer?
Ik mocht wllen dat je een hallucinatie was jaquote:Of hallucineer je weer eens?
Mijn naam is Monno Janssen. Iedereen op internet weet dat al. Behalve jijquote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
En weer dapper schelden. Doe dat eens onder je eigen naam
En beinvloedt ook je taalvaardigheid?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee de geur rijkt tot diep het land in.
[..]
Ik mocht wllen dat je een hallucinatie was ja
Stuur maar gewoon een kaartje, dan blijf ik thuis en dan haal ik wat bier in huis om het te vieren.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had nog geen plannen, maar ik stuur je een uitnodiging.
Oh ja, ik was vergeten van je pleinvrees.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon een kaartje, dan blijf ik thuis en dan haal ik wat bier in huis om het te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |