Weet je wat, ik geef hier net mijn echte naam. Als je dat nou eens opzoekt naast pleinvrees. Dan krijg je iets wat niet compatible is.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten van je pleinvrees.
Insgelijks, speel je ook triangel?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn naam is Monno Janssen. Iedereen op internet weet dat al. Behalve jij
, schele homo met je josti hoofd.
Hoer geeft er 3, gek 22.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat, ik geef hier net mijn echte naam. Als je dat nou eens opzoekt naast pleinvrees. Dan krijg je iets wat niet compatible is.
Dit is het nivo van GS ja. Daar wil je toch naartoe met je nicks en je shit. Nu zijn we hier en dan is het weer niet goed? Wat moet je nou?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Insgelijks, speel je ook triangel?
Je vader kon de e niet zeggen?
Is het de bedoeling dat dit topic het 'nivo' van GS krijgt?
Ja, ik ben niet zo'n anaalridder zoals er hier veel van zitten. Ik werd laatst op GS nog uitgemaakt voor Fok huillie. Ja zo staat fok erop. tiepes als emo's en floripassen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Pek het volgende:
Maarre Armageddon en ..zapper, reageren jullie ook zo fel als Fok! weer eens afgezeken wordt op GS? Lelijke mensen forum enzo![]()
Serieuze vraag![]()
Oh god, moet ik jouw posts ook weer eens gaan uitpluizen net zoals de vorige keer?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
En beinvloedt ook je taalvaardigheid?
Puur afhankelijk van de context en de plaats. Verder zeg ik wat ik denk, in dit geval in een GSjasje en ik hou me netjes in al zeg ik het zelfquote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Pek het volgende:
Maarre Armageddon en ..zapper, reageren jullie ook zo fel als Fok! weer eens afgezeken wordt op GS? Lelijke mensen forum enzo![]()
Serieuze vraag![]()
Waarom ga je dan gewoon niet weg en ga je huilen om tags enzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo'n anaalridder zoals er hier veel van zitten. Ik werd laatst op GS nog uitgemaakt voor Fok huillie. Ja zo staat fok erop. tiepes als emo's en floripassen.
Geef ze eens ongelijk.
<-- mijn schoen past goed. Ik geef gehoor aan je oproep.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef DS4 het volgende:
Willen de kleuters in dit draadje (wie de schoen past...) zich weer een beetje inhouden. Dank.
Nee op GS loopt er intelligent volk rond.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef Armageddon het volgende:
Maak er maar geen woorden meer aan vuil man. Het zooitje hier is gewoon om je kapot te lachen.![]()
Waarom ga jij niet gewoon weg? Ga gewoon eens dood ofzo. Lijkt me een goed begin.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom ga je dan gewoon niet weg en ga je huilen om tags enzo?![]()
Ohnee je zei ga dood. Shock.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon weg? Ga gewoon eens dood ofzo. Lijkt me een goed begin.
Wat heb jij weinig hits op google man, ga eens wat doen met je levenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon weg? Ga gewoon eens dood ofzo. Lijkt me een goed begin.
Ik slijm niet, ik wil niemand neuken, ik ga niet naar meets.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet Floripas nog neuken op een meeting ofzo? Ga eens even ergens anders slijmen josti.
Is dit alles nog wat je hebt? Anders ga ik slapen. Ik krijg slaap van je. En van je vriendjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heb jij weinig hits op google man, ga eens wat doen met je leven![]()
Definieer 'jullie'.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik slijm niet, ik wil niemand neuken, ik ga niet naar meets.
Ik vind jullie gedrag in dit topic gewoon triest that's it.
Mooi dat je dat even gezegd hebt. Ga je nu weg dan? Anders ben je net zo triest. Dag drol.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik slijm niet, ik wil niemand neuken, ik ga niet naar meets.
Ik vind jullie gedrag in dit topic gewoon triest that's it.
Je wilt the full montyquote:
Jij krijgt helemaal niks van me.quote:Anders ga ik slapen. Ik krijg slaap van je.
Ik wil helemaal geen vrienden.quote:En van je vriendjes.
Nou welterusten he.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is dit alles nog wat je hebt? Anders ga ik slapen. Ik krijg slaap van je. En van je vriendjes.
Van Jole is een gefrustreerde pipo. Waarom springt die niet van die kansloze flat van hem?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
Francisco van Jole is een kansloze mongool die elke mogelijkheid aangrijpt om geenstijl dwars te zitten. Dit stukje is net zo gekleurd als het gemiddelde GS bericht.
Kansloze flat? Mag ik die gebruiken in mijn bestseller?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Van Jole is een gefrustreerde pipo. Waarom springt die niet van die kansloze flat van hem?
Nou de mensen die in dit topic begonnen te schelden, maakt niet uit hoe of wat en dan alleen omdat hun geliefde GS een beetje kritisch werd benaderd. Dat irriteerde mij.quote:
Ach, ze zoekt steun. Hoe zoetquote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Armageddon het volgende:
Swets!? Is dat alles wat die kansarmen hebben?
Ik zoek geen steun hoor. Ik ben namelijk wel uitgepraat met zo'n kansarme lelijke kale homo zoals jij.quote:
Schelden, hmm dat heb ik jou wel zien doen. Even mijn eigen posts nalezen, hmm nope.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou de mensen die in dit topic begonnen te schelden, maakt niet uit hoe of wat en dan alleen omdat hun geliefde GS een beetje kritisch werd benaderd. Dat irriteerde mij.
Nou ik heb me dan ook niet aan jou geïrriteerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Schelden, hmm dat heb ik jou wel zien doen. Even mijn eigen posts nalezen, hmm nope.
We kunnen beter stoppen zapper. Het heeft geen nut. Je komt er toch niet uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Schelden, hmm dat heb ik jou wel zien doen. Even mijn eigen posts nalezen, hmm nope.
Ah koesjie koesjioe koesjie. En nu lekker slapen. Morgen weer een dag voor nerds zoals jij. Dag drol.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ik heb me dan ook niet aan jou geïrriteerd.
Wie zei dat alweer?quote:
En dat zeg jij?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah koesjie koesjioe koesjie. En nu lekker slapen. Morgen weer een dag voor nerds zoals jij. Dag drol.
quote:
Dat mag. Al denk ik wel dat GS er meer van gemaakt heeft dan die kansloze Jolo.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ontopic, de vete Van Jole-GeenStijl duurt nu al erg lang. Is het erg als ik het beide niks vind?
Als je dat even wilt doen. Bedankt alvast!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat mag. Al denk ik wel dat GS er meer van gemaakt heeft dan die kansloze Jolo.
Als ik 'm weer eens zie in de plus-markt, dan giet ik wel een pak vla over zijn kuttekop leeg.
Nu kom ik zelf weinig in die kansloze plus-markt, maar als ik 'm zie word ik al eager om met iets smerigs te gaan rondslingeren. Wat een mongool.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je dat even wilt doen. Bedankt alvast!
Doe mij een lol. Noteer de tijden dat ie meestal boodschappen doet daar. Dan zorg ik voor een camera en mijn eigen middelvinger. Check mijn emailadres in mijjn profiel.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu kom ik zelf weinig in die kansloze plus-markt, maar als ik 'm zie word ik al eager om met iets smerigs te gaan rondslingeren. Wat een mongool.
Dude, ik heb een leven. Sorry.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe mij een lol. Noteer de tijden dat ie meestal boodschappen doet daar. Dan zorg ik voor een camera en mijn eigen middelvinger. Check mijn emailadres in mijjn profiel.
De pot verwijt de ketel.... lolquote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dude, je zit op fok. je hebt geen leven.
Kut,quote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dude, je zit op fok. je hebt geen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |