Wat krijg jij de eerste echo vroeg zeg! Ik mocht pas bij 7 weken....quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef Webkim het volgende:
Wanneer begon bij jullie de misselijkheid? Ik heb 1 keer m'n ontbijt niet kunnen binnenhouden, maar nu voel ik me -afgezien van de vreselijke vermoeidheid- eigenlijk heel goed. En daar maak ik me dan natuurlijk meteen weer zorgen over.
Ik zal blij zijn als het vrijdag is: echo-o-o.
ok, das idd nog wel een optie, die hebben we nog nietquote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef Ticootje het volgende:
En P-iglet: ik bedoelde eigenlijk een videocamera....
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:08 schreef p_iglet het volgende:
[..]
ok, das idd nog wel een optie, die hebben we nog niet
Dat lijkt me idd ook vervelend - maar misschien moet je zoals Jelief al zegt even contact opnemen met een bv deskundige?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Nijna het volgende:
Over de BV en mn medicatie ben ik nog niet zo heel veel wijzer geworden. Volgens degene die ik nu sprak kon het wel, maar ze zouden het erover hebben in het overleg. Ik vind het lastig dat ik tegenstrijdige dingen hoor en lees en ik weet niet zo goed wat ik dan moet geloven...
Wij gaan aardig gelijk op, ik ben ook nog niet misselijk. Heb wel een beetje een weeiig gevoel als ik `s ochtends m`n bed uitkom maar verder niets. Heb verder ook niet echt klachten, heb alleen gigantisch zere borsten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef Webkim het volgende:
Wanneer begon bij jullie de misselijkheid? Ik heb 1 keer m'n ontbijt niet kunnen binnenhouden, maar nu voel ik me -afgezien van de vreselijke vermoeidheid- eigenlijk heel goed. En daar maak ik me dan natuurlijk meteen weer zorgen over.
Ik zal blij zijn als het vrijdag is: echo-o-o.
Mss heb je hier wat aan: http://www.borstvoeding.c(...)v_professionals.htmlquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Nijna het volgende:
Over de BV en mn medicatie ben ik nog niet zo heel veel wijzer geworden. Volgens degene die ik nu sprak kon het wel, maar ze zouden het erover hebben in het overleg. Ik vind het lastig dat ik tegenstrijdige dingen hoor en lees en ik weet niet zo goed wat ik dan moet geloven...
Ah, eufemisme voor beginners dusquote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef Jelief het volgende:
In sperma zitten prostaglandinen Davinia... die helpen de baarmoedermond te verweken
Had ik zelf ook al over zitten denken, vanaf volgende week vakantie en deze komt op mn to-do list. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ze nogal makkelijk roepen dat het wel kan, terwijl ik op internet toch wel bezwaren lees (ok elke gek kan vanalles op internet zetten, maar toch... mn huisarts zei ook dat het niet kon). Als ik wijzer ben geworden dan laat ik het nog wel even weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:19 schreef Jelief het volgende:
Nijna,neem contact op met een lactatiekundige die weet meer van medicijnen en borstvoeding dan eenverloskundige.
Begin es met werpen jij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:27 schreef Kleintje het volgende:
GRMBL GRMBL
Krampen blijven precies hetzelfde. Heftigheid is wel wat toegenomen. Maar ik geloof er gewoon niet in. Dit is gewoon weer een valse start.
Heb Jer gewoon naar het werk gestuurd en ik zie wel waar het eindigt.
Volgens mij komt dit kind er pas uit als het een peuter is
Zo voelt het... ook al ben ik nog 'te vroeg'.
De krampen gaan niet weg onder de douche, nemen in heftigheid toe, maar het is allemaal te goed te houden. Ik geloof gewoon niet dat het echt is en ik wil niet weer voor 'lul' staan als de vlos komt.
Ene moment is er heel veel regelmaat, dan scheelt het weer een minuutje (meer of minder)...
Bah, dat voorgerommel is niet leuk. Dit is vermoeiend!
P_iglet... klote dat het bij jou niet wil.
Zijn het er soms 2?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben zo happy![]()
Vanochtend 2de echo gehad.
Vertel later wel meer![]()
Maar ben zo happy![]()
Zo leuk dat je zo blij bent, je klinkt helemaal hyper, super!quote:
In Bitterlemon zit kinine. Maar in ananas ook, geen blikananas eten: VERSE!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef Kleintje het volgende:
ja maar... MeNicole... ik wil ook helemaal niet dat ie er daarna weer in gaat
ik80, ik heb net al een blikje ananas geprobeerd om op te zitten, maar mijn evenwicht was niet goed genoeg!
Pannekoeken gaan we vanavond eten.
Prostaldingessen hebben we gisteren gedaan... gevolg... weer vals alarm, een nacht opzitten en een pc repareren omdat in bed liggen en slapen niet ging met ale krampen.
Ramen zemen... ja daaaag... het regent, het waait en daarbij... waarom? Dan kunnen de buren naar binnen kijken en dat willen we niet hebben!
Bitterlemon drinken... ieuw... kan je niets lekkerders verzinnen???
Drop... hmmm... dat lijkt me wel wat!
Kan je niet even in de bak van je Evelien fiets (die heb jij toch?!?) rondgereden worden, een beetje hard over verkeersdrempels?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef p_iglet het volgende:
Zo raar gevoel ook, je leeft maanden naar een datum toe...
En dan...
NIETS....
hahaha niet DE evelien fiets. Wel hetzelfde merk een bakfiets...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:50 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Kan je niet even in de bak van je Evelien fiets (die heb jij toch?!?) rondgereden worden, een beetje hard over verkeersdrempels?
Ja hallo, als je mini dat soort entertainment voorschotelt komt ie er nooit uit hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef p_iglet het volgende:
Pff net 1,5 uur bij de benedenburen op een stoeltje gezeten.. VVE vergadering![]()
Jah dat is het probleem Smoezie, ze wil niet sexen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef Smoezie het volgende:
Vanavond even sexen, morgen een rondje bakfiets, moet goed komen!
Miniiiiiii, als mama nou belooft dat je nooit meer mee hoeft naar de VvE vergadering?
Weet je zeker dat het harde buiken zijn? Het kan ook bandenpijn zijn (een soort scherpe, stekende pijn in je onderbuik) en dat komt al wel vaker voor in het begin van de zwangerschap. Ik heb het tenminste ook wel vaker, vooral als ik te veel gedaan heb :s Van harde buiken zo vroeg al heb ik iig nog niet gehoord maar goed, ik hoor gelukkig ook lang niet allesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef lotusparel het volgende:
Ik heb ondertussen wel al steeds last van harde buiken, beetje erg vroeg wel?Heeft iemand dat wel eens meegemaakt of weet wat je er tegen kan doen?
Hé Tearsong!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef TearSong het volgende:
*steekt hoofd naar binnen*
Zou ik ook weer in het lijstje mogen?07-01-08 is de datum, vandaag (met 12 weken en 1 dag) naar het ziekenhuis geweest voor een echo en alles was in orde. Een hele opluchting om het hartje te zien kloppen en de baby te zien bewegen. Dus nu mag iedereen weten dat Tomas een broertje of een zusje krijgt
Fijn dat je goed geslapen hebt, Zeker als je weet wat er voor de deur staat...quote:Op woensdag 27 juni 2007 06:56 schreef Kleintje het volgende:
Deepfreeze, ik hoop dat jij nog wat slaap hebt kunnen krijgen.
Ik had een topnacht. Ben er gewoon niet eens uit geweest om te plassen!!!
Oke, ik was om 6 uur al wakker, maar liever vroeg wakker dan de halve nacht draaien, plassen, krampen enzo.
Voel me gelijk als herboren!
Ja... mijn ouders staan straks voor de deurquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn dat je goed geslapen hebt, Zeker als je weet wat er voor de deur staat...![]()
wordt het te heet onder de billetjes!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Misschien zit het kindje niet tussen de kruisjes. Dus staan de kruisjes gewoon ergens geplaatst en is er geen echte meting.
Wel een mooie duidelijke echo.
Overigens... pannekoeken hebben hier dus niets geholpen!
Vanavond kookt mijn vader voor ons. Dus ik denk dat het iets pittigs is, iets indisch. Wie weet kan dat ukkie naar buiten lokken!
ow... in de winkel reageren ze er 'vrij normaal' op hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef DeLiedje het volgende:
Ah ja, logische verklaring van dat er geen meting was... ik zie inderdaad ook geen kruisjes zoals bij de onze...
ennuh, ik zal plastic zakken mee nemen ja Lish (check je PM), vanmiddag naar de stad misschien ook maar... (het zal je maar gebeuren... midden in een winkel...)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Kleintje het volgende:
Toen duwden ze een schaal met iets onder mijn neus onder het motto 'proeven?'
Ja, heel leuk, de oudste twee waren mee, en op het laatst kwam de baby ook in beweging, zag je ook een zwaaiend armpje en het hoofdje wat 'onze' kant opdraaide zodat je een beetje een gezichtje zag. Dat vonden ze echt heel erg mooi om te zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef DaviniaHR het volgende:
Tan, inderdaad mooie echo van mini! Wat vinden je kinderen ervan? (Van de echo bedoel ik en dat het in mama's buik zit en zo)
Lekker he die sauzen, we hebben er aardig wat van in huis altijd. Van dat merk heb je ook een potje melasse, is erg goed tegen doorkomende tanden en kiezen van kinderen. Surinamers doen dat op een doekje en smeren daar het tandvlees iedere dag mee in. Is mierzoet maar maakt het tandvlees zachter en minder pijnlijk voor als de tandjes doorkomen. Geen idee waarom ik dat nou in ene hier neer zet. Spoor geloof ik vandaag niet helemaal. Wenste net een kassiere een prettig weekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:22 schreef Tan het volgende:
@FajaLobi (we hebben een saus van het merk Faja Lobi, moet steeds aan je denken als ik die zie staan) veel succes/plezier bij de VK
Hahaha klinkt bekend, ik doe de meest rare dingen nu ik zwanger ben, haren wassen en de kraan uitdraaien zonder uit te spoelen, dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Lekker he die sauzen, we hebben er aardig wat van in huis altijd. Van dat merk heb je ook een potje melasse, is erg goed tegen doorkomende tanden en kiezen van kinderen. Surinamers doen dat op een doekje en smeren daar het tandvlees iedere dag mee in. Is mierzoet maar maakt het tandvlees zachter en minder pijnlijk voor als de tandjes doorkomen. Geen idee waarom ik dat nou in ene hier neer zet. Spoor geloof ik vandaag niet helemaal. Wenste net een kassiere een prettig weekend![]()
Ik heb dat bij Tomas ook gehad en ik denk dat het deze keer ook wel zo blijft. Aan de ene kant had ik met 12 weken zoiets van 'phew..dat hebben we gehaald!'. Aan de andere kant bleef ik me alsnog wel zorgen maken. Voor mij hoort dat er wel bij eigenlijk. Misschien dat het bij mij ook wat meer aanwezig is omdat mijn moeder een kindje verloren heeft in de 6e maand. Daarom was ik me er altijd wel extra bewust van dat die 12 weken halen nog geen 'garantie' is. Maar gelukkig zijn dat maar momenten en ik denk dat ik 95% van de tijd wel genietquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Is dat normaal en hebben/hadden jullie dat ook toen je die 3 maand voorbij was dat je toch nog steeds wat bang blijft?
Tot het moment dat ik blobster elke dag wel een paar keer echt voelde (vanaf week 19/20 zo ongeveer) was ik ook helemaal niet zo gerust op alles hoor, volgens mij is dat vrij normaal!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Is dat normaal en hebben/hadden jullie dat ook toen je die 3 maand voorbij was dat je toch nog steeds wat bang blijft?
Over 3 weken pas... Ik was er eigenlijk gewoon vanuit gegaan dat dit wel weer bij de zwangerschap zou horen, maar nu je het zo zegt... Ik hou het in de gaten! Vandaag lijkt het beter te gaan gelukkig...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:09 schreef phileine het volgende:
DeLiedje, wanneer heb jij de volgende afspraak met je vk of huisarts? Ik weet niet hoe het is tijdens zwangerschap, maar gewoonlijk is braken zonder misselijkheid vooraf wel een ding dat moet worden nagekeken. Dus noem het wel even bij je volgende afspraak (vooral dat je dus van te voren niet misselijk bent)
Ik heb ook Chamodent gebruikt bij Morgaine maar dat "verdoofd" het tandvlees voor eventjes als ik me niet vergis, dat Melasse maakt het tandvlees zachter. Daarnaast kan je ook gewoon chamodent gebruiken voor de pijnlijke huilmomenten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef Tan het volgende:
[..]
Hahaha klinkt bekend, ik doe de meest rare dingen nu ik zwanger ben, haren wassen en de kraan uitdraaien zonder uit te spoelen, dat soort dingen.
Melasse ken ik niet, ik gebruik altijd chamodent, helpt ook goed. Maar het zijn inderdaad lekkere sauzen, wij houden wel van pittig eten.
Nou hup dn nog ff achterop de fiets bij vriendliefquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaahuis is weer blinkend schoon!!!
Jer hield alles wel bij, maar ja... mannen doen dat toch anders he!
Paps gaat nu koken, mag niet eens in de buurt van de keuken komen, dus ik ben zeer benieuwd.
Ze slapen vannacht hier, dus eigenlijk zou het wel een leuk cadeautje zijn als het nu doorzet... maar ja... ik zal wel weer teveel willen
Ik ben ook doodsbang Hestria. Na de bloeding 16 juni, heb ik nog geen "witte normale" afscheiding gehad. Ik kan er nog steeds niet echt van genieten om die onzekerheid. Steeds maar die buikpijn, bruine afscheiding echt doodeng allemaal. Heb me er eigenlijk "stom hoor" maar bij neergelegd dat het ook niet erg hoeft te zijn als het mis gaat. Voel me er wel geruster door. Morgen heb ik meer zekerheid als ik weer even mag spieken bij de gyn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef hestria het volgende:
met miesje was ik helemaal niet bang, ik genoot echt met volle teugen, nu ben ik doodsbang, bij elk krampje(en dta zijn er nog wel wat op een dag) slaat dus ook echt de angst toe, het liefst ga ik dan direct op de bank liggen om het maar goed te laten gaan. Ik hou me nu nog voor, dat het nog 4 weken (25 juli) duurt dan ben ik 12 weken en krijg ik de echo! dat het dan allemaal goed is en ik met een gerust hart kan gaan genieten. Maar ik doe dus ook niks wat eventueel zou kunnen schaden hé, mischien wel een beetje erg doorgeslagen maar ja, zo voel/doe ik het.
tsja inleiden doen ze pas echt NA 42 weken (ben al heeeeeeeeel blij dat ze dat niet dan na het weekend pas doen)...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef Lois het volgende:
TPiglet wat laten ze je lang doorlopen joh! Jij ook veel sterkte met het wachten.
Om het hele gekkenhuis compleet te maken vandaag stond ik vanmiddag na het bezoek aan de supermarkt bij me voor de voordeur. Ik heb een auto met centrale deurvergrendeling (zo een afstandbediening) dus heb zo een sleutel met een klik. Sta je bij je voordeur op dat ding te drukken maar je kan wachten tot je een ons weegt de voordeur gaat er echt niet mee open.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dat nou in ene hier neer zet. Spoor geloof ik vandaag niet helemaal. Wenste net een kassiere een prettig weekend![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Om het hele gekkenhuis compleet te maken vandaag stond ik vanmiddag na het bezoek aan de supermarkt bij me voor de voordeur. Ik heb een auto met centrale deurvergrendeling (zo een afstandbediening) dus heb zo een sleutel met een klik. Sta je bij je voordeur op dat ding te drukken maar je kan wachten tot je een ons weegt de voordeur gaat er echt niet mee open.
Ik heb echt werkelijk waar geen idee waar ik vandaag mijn verstand heb gelaten. Compleet het spoor bijster.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef Fruppel het volgende:
[..]
En maar denken waarom werkt het niet...?
Hoe zat dat nou pcies met die vijfde ziekte?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef Nijna het volgende:
Vandaag ben ik trouwens nog even gebeld door de verloskundige mbt dat vijfde ziekte verhaal. Ik weet niet meer of ik hier nou neer had gezet dat ze maandag vertelde dat het nogal raadselachtig was dat er in maart geen antistoffen gevonden waren en bij de laatste keer prikken wel.
Het bloed is nu nogmaals onderzocht (ander lab) en het blijkt in maart dus toch ook al wel heel licht positief te zijn geweest (alleen blijkbaar niet in zo'n mate dat ze het als positief hebben geïnterpreteerd...). Ik ben dus voor die tijd al wel eens in aanraking geweest met de vijfde ziekte.
Wel lekker om te weten, dan hoef ik me over al die vlekjes en dingetjes bij de peuters geen zorgen meer te maken. Niet dat ik me er erg druk om maakte, maar dit is toch wel fijn om te weten.
Joyce, het klinkt wel aannemelijk die verklaring van je verloskundige.
Wat leuk dat je de baby voelt bewegen! Minder misselijk is fijn! De rugpijn is minder.
Pas goed op jezelf.
Volgens mij (maar pin me er niet op vast) begint de vijfde ziekte over het algemeen in het gezicht, op de wangen?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou pcies met die vijfde ziekte?
Miniminiman heeft vlekjes, zit niet lekker in zn vel en is koortsig...
Hij heeft vlekjes (bultjes) beginnende vanonder zn luier zeg maar (dacht eerst aan een soort luieruitslag) maar nu begint het zich over zn lichaampje te verspreiden...
Been there, done thatquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
De ananas was niet aan te slepen, tonic lust ik niet maar om dat kind er uit te krijgen drink je het toch. Nou forget it! Pas na de sex kwamen de weeen op gang maar toen had ik ook zo iets van "I give up". En ze blijven toch echt niet zitten hoor. Wat er in gaat moet er ook weer uit.
Ja, dat was bij mij ook zo. Ik kwam met 5,3 cm op 11 weken en 5 dagen, maar omdat dat maar twee dagen scheelt houden ze toch 12 weken aan, want dat zou ik dus zijn uitgaande van de eerste dag laatste menstruatie. Volgens mij klopt dat niet precies, maar goed maakt mij niet uit, de kans dat het op die uitgerekende dag geboren wordt is toch heel klein.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef TearSong het volgende:
@Tan: 6,5 cm was van kop tot stuit ja, ze hebben het een paar keer gemeten. Volgens het ziekenhuis kwam dat overeen met 12 weken en 6 dagen, terwijl ik dus 12 weken en 1 dag was volgens de VK. Bij afwijkingen van minder dan 1 week houden ze dan toch de berekening van de VK aan. Ook omdat ik een erg regelmatige cyclus had en zeker was van m'n laatste ongesteldheid misschien.
Wel fijn dat je nu zekerheid hebt wat betreft de bloeding, en natuurlijk dat alles goed is met de kleine.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Randa_v het volgende:
Hier weer terug van de gyn. Alles zag er gelukkig goed uit. Wel heeft hij nu gevonden waar de bloedingen en nu de bruine afscheiding vandaan komt. Op de echo was duidelijk een zwart stukje te zien. De kleine is nu 8 weken. De uitgerekende datum is nu officeel op 7 februari gezet, die mag in het lijstje.
Hij speculeerde ook waar de bloeding nu vandaan kan zijn gkomen en het zou dus kunnne dat er een tweede vruchtje heeft gezeten hel vroeg in de zwangerschap. Maar zeker weten zullen we niet.
Vanishing Twin syndrome heet dat, en komt ook best vaak voor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Randa_v het volgende:
Hij speculeerde ook waar de bloeding nu vandaan kan zijn gekomen en het zou dus kunnne dat er een tweede vruchtje heeft gezeten hel vroeg in de zwangerschap. Maar zeker weten zullen we niet.
Ja wel raar, maar eigenlijk ook wel fijn. Zitten namelijk wel tweelingen aan mijn man zijn kant in de familie. We stonden de vorige echo al te juichen dat het er één was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef Tan het volgende:
[..]
Vanishing Twin syndrome heet dat, en komt ook best vaak voor.
Wel fijn dat het niet iets ernstigers is, waardoor je bloed verliest, al is het wel een gek idee als het wel een tweeling zou zijn geweest? Beetje dubbel gevoel lijkt me?
Het lichaam schijnt dat op te kunnen nemen en af te kunnen breken zonder dat er ooit een bloeding aan te pas komt. Vooral als het in een heel vroeg stadium afsterft. Heb er toevallig laatst wat over gelezen, omdat op een ander forum waar ik zat iemand zat met een vanishing twin.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Wij hadden 2 embryo's terug gekregen, maar zover we zagen op de vorige echo was er maar 1 wormpje. Waar dan het andere vruchtje is gebleven??
Jouw man kan niet voor een tweeling zorgen. Hij kan het erfelijke alleen doorgeven aan een kind. Maar een tweeling wordt veroorzaakt door de eitjes, niet door de zaadjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ja wel raar, maar eigenlijk ook wel fijn. Zitten namelijk wel tweelingen aan mijn man zijn kant in de familie. We stonden de vorige echo al te juichen dat het er één was.Maar de gyn kon het natuurlijk niet met zekerheid zeggen maar het zag er wel zo uit.
Ja, verstandig dat je hebt gebeld! Hoop dat je zo meer duidelijk hebt dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:17 schreef vamperotica het volgende:
Ff belletje gemaakt met de vlos.... Klachten voorgelegd en ze dacht dta het misschien ook wel een blaasontsteking kon zijn... Nou moet ik vanmiddag toch even met miniminimonster naar de dokter, kan ik het gelijk na laten kijken...
Nou ik hoop niet dat ik voor de bevalling pannekoeken moet eten vind die dingen zo viesquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef marit1978 het volgende:
leuk is dat he?!
het gaf mij ook echt een goed gevoel !
(zo'n straf zijn die pannenkoeken niet hoor)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Juweel het volgende:
Lurker uit het Eigen Paardentopic meldt zich even om Kleintje (en natuurlijk alle andere hoogzwangeren) aan te moedigen. Zet hem op!
Ik hoop het voor Kleintje en wie weet snapt de beeb van P_iglet dan ook de bedoeling en komt gauw buiten spelen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef Jelief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik gok er op dat Kleintje gewoon bezig is of al bevallen is![]()
Nee sorry, ik weet er niet meer van, ik was aan het aanmoedigen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleintje heeft zelf nog niks laten weten, maar misschien weet juweeltje wel meer???
Om de ligging van de kleine te bepalen de vk kan er niets van maken en ik heb ook geen idee meer hoe en wat ik waar allemaal voel. Ze verwachten een stuitligging omdat dat op elke echo nog zo geweest is en ik niets heftigs heb voelen verschuiven, ben dus erug nieuwsgierig!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Marlieske, waarom krijg je nog een echo, vanwege die placenta? Of vanwege die uitslagen van de testen?
Klopt... en reuze lekker!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:03 schreef lady-wrb het volgende:
nasi en babi pangang hebben niets met origineel chinees eten te maken
het is indonesisch.
ach... dan is het voor een goed doelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef marit1978 het volgende:
whahaha
dat heeft Pinda vást gehoord !
mooi dat jij niet naar dat feestje kan !
Ja, ik was ook super zenuwachtig!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Om 10:00 uur gaan Lief en ik kijken of er een hartje is. Of misschien wel twee.
Willen jullie wel geloven dat ik buikpijn heb van de zenuwen...![]()
Dankjewel, maar eh, als jij nou eens aan de slag ging.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Veel kijkplezier! Hoop voor jullie dat alles helemaal in orde is!
Rennen???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:54 schreef jellyrose het volgende:
Misschien helpt een lekker potje zaalvoetbal je ook wel op gang, Kleintje(ik zag mezelf net al een poging tot rennen doen in deze toestand, volgens mij kom ik niet verder dan 2 meter
)
Ik was ook onwijs zenuwachtig bij de 1ste echo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Om 10:00 uur gaan Lief en ik kijken of er een hartje is. Of misschien wel twee.
Willen jullie wel geloven dat ik buikpijn heb van de zenuwen...![]()
Volgens mij studeert ze nog..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:00 schreef Deepfreeze het volgende:
He p_iglet, ik dacht dat je de weken die je overtijd bent niet mee hoefde te rekenen voor je verlof?
Dus als je 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof gaat, dat je dan nog 10 weken hebt na de bevalling..
Of ben je heel vroeg met verlof gegaan?
Als ik zo'n mooi kindje had, zou ik m ook aanpassenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef marit1978 het volgende:
edit: even wennen..heb mijn fotootje aangepast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |