abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 11:53:32 #26
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50815263
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef Webkim het volgende:
Wanneer begon bij jullie de misselijkheid? Ik heb 1 keer m'n ontbijt niet kunnen binnenhouden, maar nu voel ik me -afgezien van de vreselijke vermoeidheid- eigenlijk heel goed. En daar maak ik me dan natuurlijk meteen weer zorgen over.
Ik zal blij zijn als het vrijdag is: echo-o-o.
Wat krijg jij de eerste echo vroeg zeg! Ik mocht pas bij 7 weken....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50815747
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef Ticootje het volgende:
En P-iglet: ik bedoelde eigenlijk een videocamera....
ok, das idd nog wel een optie, die hebben we nog niet
  maandag 25 juni 2007 @ 12:18:28 #28
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50816025
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:08 schreef p_iglet het volgende:

[..]

ok, das idd nog wel een optie, die hebben we nog niet
  maandag 25 juni 2007 @ 12:19:04 #29
3744 Kleintje
op en top!
pi_50816041
Alles was goed bij de vlos.
Beeb is nog verder ingedaald, ligt nu echt vast in mijn bekken en dat was de vorige keer nog niet.
Er is nog genoeg vruchtwater, hartje doet het goed... alles was eigenlijk top. Heb nog een echo gekregen. Heel kort, maar het was te zien dat alles oké was. Navelstreng lag niet te laag, dus geen gevaren daarmee.
Bloeddruk ook erg mooi, eens een keer wat minder laag. Het was nu 100/65.

Verder is het inderdaad weer een stuk slijmprop wat eruit gepleurd is. Baarmoedermond voelt nog weker aan. Verder is er geen ontsluiting bij gekomen. Dus ik blijf heerlijk op 3 cm. zitten.

Alles ligt dus nog steeds prima. Dus het blijft afwachten.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:20:39 #30
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50816100
Kleintje, wel fijn dat alles goed is. Maar ook weer vervelend dat er zo weinig vooruitgang is.

Ik hoop toch dat je snel magt hoor, dit is ook niets.
pi_50816931
He kleintje, fijn dat alles weer ok is. Maar wel jammer dat er verder geen schot in zit. Maar die 3 cm heb je al wel mooi te pakken. Scheelt straks weer.. Heb je nog veel last van wee-achtige dingen, of is het nu echt weer rustig?
pi_50817193
Die creamcrackers deden het hier ook goed, al ben ik nagenoeg niet echt misselijk geweest! Maar ik moest wel wat eten voor ik uit bed ging, anders werd ik toch wat naar.
Ticootje, probeer eens te overleggen met je baas of er mogelijkheden zijn om minder te werken of je uren anders in te delen. Niet geschoten is altijd mis... Sterkte!

Kleintje, fijn dat alles goed is. Maar jammer dat dat gerommel nog niet meer ontsluiting veroorzaakt... Hopelijk ben je gauw aan de beurt.

Ik ben vanmorgen ook bij de VK geweest, bloeddruk was netjes 110/70. Buikkie was goed gegroeid (vorige keer nog onderrand navel, nu 2 vingers erboven). Beetje vaag verhaal over die extra keer bloedprikken ivm de vijfde ziekte. Bij de eerste keer dat ze erop hadden geprikt had ik het niet recent gehad en ook niet in het verleden. De laatste (2e keer) kwam eruit dat ik het niet recent had gehad, maar wel in het verleden... Lekker vaag dus. Nu gaat het lab mn bloed nog een keer onderzoeken (ze hebben de buisjes van beide keren nog begreep ik). Maar ik moest me er maar niet druk om maken en dat doe ik ook eigenlijk niet.
Frummel's hartje was mooi te horen, duidelijker dan de vorige keer en hij/zij kon het niet laten om ook weer even te schoppen om te laten merken dat hij/zij wakker was .
Over de BV en mn medicatie ben ik nog niet zo heel veel wijzer geworden. Volgens degene die ik nu sprak kon het wel, maar ze zouden het erover hebben in het overleg. Ik vind het lastig dat ik tegenstrijdige dingen hoor en lees en ik weet niet zo goed wat ik dan moet geloven...

Vanmiddag ga ik voor de pretecho en mn mams gaat mee . Hopelijk wil Frummel een beetje beter poseren dan met de 20 weken echo .
Fake it till you make it...
  maandag 25 juni 2007 @ 13:19:35 #33
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50817841
Nijna,neem contact op met een lactatiekundige die weet meer van medicijnen en borstvoeding dan eenverloskundige.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:56:55 #34
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50819153
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Nijna het volgende:
Over de BV en mn medicatie ben ik nog niet zo heel veel wijzer geworden. Volgens degene die ik nu sprak kon het wel, maar ze zouden het erover hebben in het overleg. Ik vind het lastig dat ik tegenstrijdige dingen hoor en lees en ik weet niet zo goed wat ik dan moet geloven...
Dat lijkt me idd ook vervelend - maar misschien moet je zoals Jelief al zegt even contact opnemen met een bv deskundige?

Fijn dat alles goed is Kleintje

Ik denk dat ik van het weekend (een gedeelte?) van de slijmprop verloren ben (smakelijke info volgt.. skip als je aan het eten bent ) - er zat een flinke wittige bol slijm (1cm groot ofzo?) op het wc papier, het was echt taai/stug zeg maar, niet zoals normale afscheiding ofzo. Sindsdien heb ik ook meer lange 'draden', ook stugger dan gewone afscheiding. Daarbij nu ook echt harde buiken en krampjes enzo.. ik vind 't best spannend allemaal , maar ik probeer mezelf te blijven vertellen dat het echt nog weken kan duren nu.. zucht.. ik ben heus niet ongeduldig!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50824885
He Jellyrose, dat zou mooi optijd zijn. Maar hopelijk blijft de kleine nog wel even zitten. Want als jij gaat, dan moet ik ook bijna..

Vandaag druk met het naaien van de wiegbekleding. En spullen bijelkaar zoeken voor de vluchttas, en wat lijstjes (nog kopen/nog pakken) bouwen. _FlasH_ vraagt steeds vaker waar mijn spullen zijn, en waar hij de telefoonnummers kan vinden. En alles moet binnen 2 weken toch klaar staan. Deze week nog 1 keer de stad in voor een rondje drogisten/hema/boekwinkels.. En dan is alles er wel.
Ik begin nu een beetje te beseffen dat we binnen een 2 maanden een baby in ons wiegje hebben.

En nu ga ik lekker een kopje thee drinken met een stukje cake (want vriendlief heeft nu al 2 weekenden achter elkaar een heerlijke cake gebakken )
pi_50825243
vol verwachting (spreekwoordelijk dus) kom ik hier even bijlezen maar nog geen babies !?

er zit wel vanalles aan te komen zo te zien... spannend !!!

*marit blijft meeleven en meelezen!*
pi_50825362
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef Webkim het volgende:
Wanneer begon bij jullie de misselijkheid? Ik heb 1 keer m'n ontbijt niet kunnen binnenhouden, maar nu voel ik me -afgezien van de vreselijke vermoeidheid- eigenlijk heel goed. En daar maak ik me dan natuurlijk meteen weer zorgen over.
Ik zal blij zijn als het vrijdag is: echo-o-o.
Wij gaan aardig gelijk op, ik ben ook nog niet misselijk. Heb wel een beetje een weeiig gevoel als ik `s ochtends m`n bed uitkom maar verder niets. Heb verder ook niet echt klachten, heb alleen gigantisch zere borsten.
Ik ga misschien deze week de vk eens bellen voor een termijnecho, en ook om even te zien of alles een beetje goed zit daar binnen
om bestwil
  maandag 25 juni 2007 @ 17:17:15 #38
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50826547
Ik ben helemaal niet misselijk....het enige waar ik ' last' van heb, is veel plassen Ik blijf lopen naar die wc.
En ik kan mijn BH"s nu al niet meer aanhad 2 weken geleden net allemaal nieuwe gekocht Morgen even kijken voor die meegroei dingen
Trouwens, mijn borsten jeuken ook ontzettend
Maar verder gaat het goed; af en toe voel ik iets oprekken lijkt wel.
Aan mijn buik is nog niets te zien, ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
Ik heb een jaar hard getraind om mijn buik lekker strak en hard te houden, maar nu wil ik dattie lekker uit gaat zetten
Oh ja, mag ik toch nog in het lijstje 14 Februari aub
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50827389
Mijn "kwaaltjes" zijn momenteel beperkt tot vooral errug moe en chagerijnig zijn... Ontzettend zware benen hebben (is dat eik ook een bekend kwaaltje?) De trap op lopen is een ramp!
Misselijk ben ik gelukkig niet!! Heb wel barstende koppijn, maar er zit ook een voorhoofdsholte ontsteking te vervelen... dus dat verklaard alweer een boel!

Ow ja... en de alom bekende dementie natuurlijk!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 25 juni 2007 @ 18:10:51 #40
3744 Kleintje
op en top!
pi_50828255
het rommelt weer...
na het prostaglandingesen...
En het rommelt flink.
Nog geen regelmaat, maar wel heftig.
Ben bijna bang dat ik mezelf gek maak...

Van mij mag het doorzetten...
  maandag 25 juni 2007 @ 18:15:00 #41
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50828392
Kleintje, ik hoop het zo voor je!!

Vanavond echo, om half 8, vind het stiekem wel een klein beetje spannend
pi_50828589
De misselijkheid valt hier ook mee, eet veel kleine maaltijden over de dag. Moet er heel goed aan denken om genoeg te drinken en ik weet niet hoe ik aan mijn slaap moet komen. Ik ben zo moe. Heb de hele dag het gevoel dat ik gaar ben, zo ontzettend moe ben. Heb vannacht het klokje rond geslapen en 3 uur later wilde ik eigenlijk alweer plat, maar met een actieve peuter is dat vrijwel onmogelijk. Hij slaat nu ook zo dikwijls zijn middagslaapje over, grrr. Vanmiddag ben ik zelf toch maar dutten met een pestende Merlijn naast me op bed. Toen daarna ook nog mijn moeder belde ben ik toch maar weer opgestaan. Dadelijk maar weer gaan slapen.
pi_50829204
Spannend Kleintje! Laat de kleine maar maar komen.

Spannend Tan, ik mag donderdag weer bij de gyn voor een echo om te kijken of de kleine goed is doorgegroeid na vorig week zaterdag. Donderdag zou ik 8 weken en 1 dag moeten zijn volgens zijn berekening. Als het niet weer wordt bijgesteld want mijn eigen berekening zou een week verder zijn.
pi_50830939
@Kleintje: ik hoop dat het nu doorzet!!

@Tan: Succes met de echo!

Nog 1 nachtje slapen
Morgen om 08:50 hebben wij onze 2de echo
Ben echt zo benieuwd hoe onze uk er nu uitziet! Hoop ook dat hij wat meer beweegt.
Af en toe heel soms ook het idee alsof ik wat voel.
Gisteravond met de Angelsounds weer geluisterd en blijkbaar was hij druk aan het bewegen want af en toe ineens de hartslag kwijt
Ook hoorden we soms een *pok* geluid en een soort van water geluid. Kan het zijn dat de kleine dan aan het bewegen is?
pi_50831830
Kleintje,puffen met die handel,nu willen we een beep zien hoor
Veel succes.

Groetjes,Minoes
pi_50832052
Kleintje! Hoop dat het gerommel doorzet!

Tan, hoe was de echo?
(meer kan ik me niet meer herinneren gelezen te hebben... Solly...)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_50832185
GO KLEINTJE GO !!!!

ik hoop zo ontzettend voor jullie dat het loze gerommel nu verleden tijd is !

heel veel succes de komende uurtjes, voor je het weet is het voorbij en is er een kleintje !!!
  maandag 25 juni 2007 @ 20:16:10 #48
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50832701
Hoi, ben ik weer, alles op de echo was goed Eerst zat er geen beweging in, maar de laatste twee minuten werd hij/zij flink actief, echt heel leuk om te zien weer

Uitgerekende datum ligt nu op 7 januari. Dus die kan aangepast worden in de lijst.
  maandag 25 juni 2007 @ 20:19:55 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50832860
Durf ik trouwens te vragen wat prostaglandinesen is... ?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 25 juni 2007 @ 20:19:59 #50
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50832865
7 januari is een prachtige dag om te bevallen Tan. Maar vooral fijn dat het er goed uitzag!

Kleintje, ik hoop dat het doorzet! Al dat voorwerk is zo vermoeiend....

Ik schrok net van het lijstje onder me. Jee, wat gaat het hard. Als ik net zo vroeg beval als bij Luuke dan hebben we er over 9,5 week al een kindje bij.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')