Die creamcrackers deden het hier ook goed, al ben ik nagenoeg niet echt misselijk geweest! Maar ik moest wel wat eten voor ik uit bed ging, anders werd ik toch wat naar.
Ticootje, probeer eens te overleggen met je baas of er mogelijkheden zijn om minder te werken of je uren anders in te delen. Niet geschoten is altijd mis... Sterkte!
Kleintje, fijn dat alles goed is. Maar jammer dat dat gerommel nog niet meer ontsluiting veroorzaakt... Hopelijk ben je gauw aan de beurt.
Ik ben vanmorgen ook bij de VK geweest, bloeddruk was netjes 110/70. Buikkie was goed gegroeid (vorige keer nog onderrand navel, nu 2 vingers erboven). Beetje vaag verhaal over die extra keer bloedprikken ivm de vijfde ziekte. Bij de eerste keer dat ze erop hadden geprikt had ik het niet recent gehad en ook niet in het verleden. De laatste (2e keer) kwam eruit dat ik het niet recent had gehad, maar wel in het verleden...
![]()
Lekker vaag dus. Nu gaat het lab mn bloed nog een keer onderzoeken (ze hebben de buisjes van beide keren nog begreep ik). Maar ik moest me er maar niet druk om maken en dat doe ik ook eigenlijk niet.
Frummel's hartje was mooi te horen, duidelijker dan de vorige keer en hij/zij kon het niet laten om ook weer even te schoppen om te laten merken dat hij/zij wakker was
![]()
.
Over de BV en mn medicatie ben ik nog niet zo heel veel wijzer geworden. Volgens degene die ik nu sprak kon het wel, maar ze zouden het erover hebben in het overleg. Ik vind het lastig dat ik tegenstrijdige dingen hoor en lees en ik weet niet zo goed wat ik dan moet geloven...
Vanmiddag ga ik voor de pretecho en mn mams gaat mee
![]()
. Hopelijk wil Frummel een beetje beter poseren dan met de 20 weken echo
![]()
.