Been there, done thatquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
De ananas was niet aan te slepen, tonic lust ik niet maar om dat kind er uit te krijgen drink je het toch. Nou forget it! Pas na de sex kwamen de weeen op gang maar toen had ik ook zo iets van "I give up". En ze blijven toch echt niet zitten hoor. Wat er in gaat moet er ook weer uit.
Ja, dat was bij mij ook zo. Ik kwam met 5,3 cm op 11 weken en 5 dagen, maar omdat dat maar twee dagen scheelt houden ze toch 12 weken aan, want dat zou ik dus zijn uitgaande van de eerste dag laatste menstruatie. Volgens mij klopt dat niet precies, maar goed maakt mij niet uit, de kans dat het op die uitgerekende dag geboren wordt is toch heel klein.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef TearSong het volgende:
@Tan: 6,5 cm was van kop tot stuit ja, ze hebben het een paar keer gemeten. Volgens het ziekenhuis kwam dat overeen met 12 weken en 6 dagen, terwijl ik dus 12 weken en 1 dag was volgens de VK. Bij afwijkingen van minder dan 1 week houden ze dan toch de berekening van de VK aan. Ook omdat ik een erg regelmatige cyclus had en zeker was van m'n laatste ongesteldheid misschien.
Wel fijn dat je nu zekerheid hebt wat betreft de bloeding, en natuurlijk dat alles goed is met de kleine.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Randa_v het volgende:
Hier weer terug van de gyn. Alles zag er gelukkig goed uit. Wel heeft hij nu gevonden waar de bloedingen en nu de bruine afscheiding vandaan komt. Op de echo was duidelijk een zwart stukje te zien. De kleine is nu 8 weken. De uitgerekende datum is nu officeel op 7 februari gezet, die mag in het lijstje.
Hij speculeerde ook waar de bloeding nu vandaan kan zijn gkomen en het zou dus kunnne dat er een tweede vruchtje heeft gezeten hel vroeg in de zwangerschap. Maar zeker weten zullen we niet.
Vanishing Twin syndrome heet dat, en komt ook best vaak voor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Randa_v het volgende:
Hij speculeerde ook waar de bloeding nu vandaan kan zijn gekomen en het zou dus kunnne dat er een tweede vruchtje heeft gezeten hel vroeg in de zwangerschap. Maar zeker weten zullen we niet.
Ja wel raar, maar eigenlijk ook wel fijn. Zitten namelijk wel tweelingen aan mijn man zijn kant in de familie. We stonden de vorige echo al te juichen dat het er één was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef Tan het volgende:
[..]
Vanishing Twin syndrome heet dat, en komt ook best vaak voor.
Wel fijn dat het niet iets ernstigers is, waardoor je bloed verliest, al is het wel een gek idee als het wel een tweeling zou zijn geweest? Beetje dubbel gevoel lijkt me?
Het lichaam schijnt dat op te kunnen nemen en af te kunnen breken zonder dat er ooit een bloeding aan te pas komt. Vooral als het in een heel vroeg stadium afsterft. Heb er toevallig laatst wat over gelezen, omdat op een ander forum waar ik zat iemand zat met een vanishing twin.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Wij hadden 2 embryo's terug gekregen, maar zover we zagen op de vorige echo was er maar 1 wormpje. Waar dan het andere vruchtje is gebleven??
Jouw man kan niet voor een tweeling zorgen. Hij kan het erfelijke alleen doorgeven aan een kind. Maar een tweeling wordt veroorzaakt door de eitjes, niet door de zaadjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ja wel raar, maar eigenlijk ook wel fijn. Zitten namelijk wel tweelingen aan mijn man zijn kant in de familie. We stonden de vorige echo al te juichen dat het er één was.Maar de gyn kon het natuurlijk niet met zekerheid zeggen maar het zag er wel zo uit.
Ja, verstandig dat je hebt gebeld! Hoop dat je zo meer duidelijk hebt dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:17 schreef vamperotica het volgende:
Ff belletje gemaakt met de vlos.... Klachten voorgelegd en ze dacht dta het misschien ook wel een blaasontsteking kon zijn... Nou moet ik vanmiddag toch even met miniminimonster naar de dokter, kan ik het gelijk na laten kijken...
Nou ik hoop niet dat ik voor de bevalling pannekoeken moet eten vind die dingen zo viesquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef marit1978 het volgende:
leuk is dat he?!
het gaf mij ook echt een goed gevoel !
(zo'n straf zijn die pannenkoeken niet hoor)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Juweel het volgende:
Lurker uit het Eigen Paardentopic meldt zich even om Kleintje (en natuurlijk alle andere hoogzwangeren) aan te moedigen. Zet hem op!
Ik hoop het voor Kleintje en wie weet snapt de beeb van P_iglet dan ook de bedoeling en komt gauw buiten spelen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef Jelief het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik gok er op dat Kleintje gewoon bezig is of al bevallen is![]()
Nee sorry, ik weet er niet meer van, ik was aan het aanmoedigen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleintje heeft zelf nog niks laten weten, maar misschien weet juweeltje wel meer???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |