abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2007 @ 07:44:25 #201
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50926968
@Vamp, nu echt naar de VK jij hoor!! Sterkte
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:37:07 #202
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_50927359
Volgens mij kan ik me vanaf vandaag echt zwanger rekenen, ik bedoel... ik voel me nu ook echt zwanger en je ziet t gewoon ook echt vanaf vandaag
Behalve dat ik gewoon met heel veel fascinatie naar mijn buik in de spiegel heb staan staren, 20 keer in de rondte had gedraaid en besloten had dat mijn buik "lang" zwanger is in plaats van "breed" zijn de afgelopen 24 uur bijna alle zwangerschapsverschijnselen de revue gepasseerd:

* huilbuien (je houdt niet meer van me, je toont geen interesse en dat soort ongein)
* geen zin in koken, maar een pot augurken
* met ijs graag
* ik voel me zoooooooooooo dik
* echt gigantisch slap in de benen
* duizelig
* moe
* misselijk
* mijn haar zit niet goed
* slapen lukt niet (het is hier gatsamme half 2 's nachts)
* hoofdpijn
* lijkt wel of ik geen blaas meer heb

Goh, ben ik wat vergeten? Heeeeeeeeeeerlijk! zwanger!

(maar ondertussen huppel ik wel al naar de spiegel om die mooie ronde buik te bewonderen )
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_50927419
He Renda, wat een ontzettende cliche-lijst Gelukkig heb je ook een buikje om van te kunnen genieten..
En laat je man maar lekker koken, ijs halen, je benen masseren, en je buien opvangen.. Dan heeft hij ook iets te doen die 9 maanden...

Ik ga zo weer naar de VK toe, kijken hoe de uitslagen van het suiker waren. Oja, ik heb eindelijk weer een goede nacht achter de rug. Mocht ook wel na gisteren...
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:47:55 #204
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_50927489
Ja erg he Ik vind mezelf bijna zielig

Veel suuk6 straks bij de VK Deepfreeze!
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_50927676
Ik ben vreselijk moe!!! Maar eindelijk neemt de misselijkheid wel af. Dat is erg fijn.

Nog 1 dagje en dan is het weekend... en dan nog 2 nachtjes en dan mag ik weer kindje kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:32:04 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50928222
@Renda, waar woon je dan? Amerika?

Inderdaad een standaard lijstje, ik ken bijna alles, behalve de pot augurken
pi_50928260
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
De ananas was niet aan te slepen, tonic lust ik niet maar om dat kind er uit te krijgen drink je het toch. Nou forget it! Pas na de sex kwamen de weeen op gang maar toen had ik ook zo iets van "I give up". En ze blijven toch echt niet zitten hoor. Wat er in gaat moet er ook weer uit.
Been there, done that Tot het punt dat ik in een grote pan stond te roeren met daarin een vaag mengsel van gember, kruidnagel, framboosblad en nog wat andere kruiden. Moest er een thermoskan mee vullen en dan verdeeld over de dag steeds wat drinken. Ik stond daar te roeren en kreeg ineens dat gevoel van 'waar ben ik in godsnaam mee bezig '

@Tan: 6,5 cm was van kop tot stuit ja, ze hebben het een paar keer gemeten. Volgens het ziekenhuis kwam dat overeen met 12 weken en 6 dagen, terwijl ik dus 12 weken en 1 dag was volgens de VK. Bij afwijkingen van minder dan 1 week houden ze dan toch de berekening van de VK aan. Ook omdat ik een erg regelmatige cyclus had en zeker was van m'n laatste ongesteldheid misschien.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:45:56 #208
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50928507
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef TearSong het volgende:
@Tan: 6,5 cm was van kop tot stuit ja, ze hebben het een paar keer gemeten. Volgens het ziekenhuis kwam dat overeen met 12 weken en 6 dagen, terwijl ik dus 12 weken en 1 dag was volgens de VK. Bij afwijkingen van minder dan 1 week houden ze dan toch de berekening van de VK aan. Ook omdat ik een erg regelmatige cyclus had en zeker was van m'n laatste ongesteldheid misschien.
Ja, dat was bij mij ook zo. Ik kwam met 5,3 cm op 11 weken en 5 dagen, maar omdat dat maar twee dagen scheelt houden ze toch 12 weken aan, want dat zou ik dus zijn uitgaande van de eerste dag laatste menstruatie. Volgens mij klopt dat niet precies, maar goed maakt mij niet uit, de kans dat het op die uitgerekende dag geboren wordt is toch heel klein.
pi_50928802
En weer terug van de VK. Alles was goed. Mijn suiker was nu 4,8/6,8/6,5. Nu zijn dus de overdag waardes weer hoger (die zaten net boven de 4). Blijft dus nogal wankel, maar daar maken we ons geen zorgen meer over.. Ik denk zelf dat die hogere suikerwaardes ervoor zorgen dat ik me ook wat fitter voel de laatste paar dagen.
Mijn bloeddruk was 120/65. Zelfs weer gedaald ten opzichte van vorige keer. En de baby ligt nog steeds hetzelfde en is nog niet ingedaald.
Ik kan nu weer 2 weekjes vooruit..
pi_50929757
Hier weer terug van de gyn. Alles zag er gelukkig goed uit. Wel heeft hij nu gevonden waar de bloedingen en nu de bruine afscheiding vandaan komt. Op de echo was duidelijk een zwart stukje te zien. De kleine is nu 8 weken. De uitgerekende datum is nu officeel op 7 februari gezet, die mag in het lijstje.

Hij speculeerde ook waar de bloeding nu vandaan kan zijn gekomen en het zou dus kunnne dat er een tweede vruchtje heeft gezeten hel vroeg in de zwangerschap. Maar zeker weten zullen we niet.

Vanavond even twee echo plaatjes onder de scanner leggen. Een van 16 juni en 1 van vandaag. 16 juli mag ik weer omdat de gyn mij nog even extra in gaten houdt om te zien wat er gebeurt met dat zwarte stukje.
pi_50929763
Zo en weer een nachtje verder...
Mini zit er nog steeds prima binnen.

Heb er zelf wel een hoop rust door, doordat ik zeker weet dat het niet langer meer duurt als tot volgende week vrijdag....
Nog uiterlijk 8 nachtjes slapen en dan ben ik mama!!!

Ik zit me al 5 weken thuis te vervelen, dan overleef ik dat ene weekje ook nog wel

Alle andere zwangeren met kwaaltjes, sterkte!!!
pi_50929823
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Randa_v het volgende:
Hier weer terug van de gyn. Alles zag er gelukkig goed uit. Wel heeft hij nu gevonden waar de bloedingen en nu de bruine afscheiding vandaan komt. Op de echo was duidelijk een zwart stukje te zien. De kleine is nu 8 weken. De uitgerekende datum is nu officeel op 7 februari gezet, die mag in het lijstje.

Hij speculeerde ook waar de bloeding nu vandaan kan zijn gkomen en het zou dus kunnne dat er een tweede vruchtje heeft gezeten hel vroeg in de zwangerschap. Maar zeker weten zullen we niet.
Wel fijn dat je nu zekerheid hebt wat betreft de bloeding, en natuurlijk dat alles goed is met de kleine.

Wij zitten wel heel dicht bij elkaar!!
pi_50929889
geen carnaval voor mij.
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:39:38 #214
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50929950
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Randa_v het volgende:
Hij speculeerde ook waar de bloeding nu vandaan kan zijn gekomen en het zou dus kunnne dat er een tweede vruchtje heeft gezeten hel vroeg in de zwangerschap. Maar zeker weten zullen we niet.
Vanishing Twin syndrome heet dat, en komt ook best vaak voor.

Wel fijn dat het niet iets ernstigers is, waardoor je bloed verliest, al is het wel een gek idee als het wel een tweeling zou zijn geweest? Beetje dubbel gevoel lijkt me?
pi_50929986
Wij hadden 2 embryo's terug gekregen, maar zover we zagen op de vorige echo was er maar 1 wormpje. Waar dan het andere vruchtje is gebleven??
pi_50930104
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef Tan het volgende:

[..]

Vanishing Twin syndrome heet dat, en komt ook best vaak voor.

Wel fijn dat het niet iets ernstigers is, waardoor je bloed verliest, al is het wel een gek idee als het wel een tweeling zou zijn geweest? Beetje dubbel gevoel lijkt me?
Ja wel raar, maar eigenlijk ook wel fijn. Zitten namelijk wel tweelingen aan mijn man zijn kant in de familie. We stonden de vorige echo al te juichen dat het er één was. Maar de gyn kon het natuurlijk niet met zekerheid zeggen maar het zag er wel zo uit.
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:45:07 #217
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50930126
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Wij hadden 2 embryo's terug gekregen, maar zover we zagen op de vorige echo was er maar 1 wormpje. Waar dan het andere vruchtje is gebleven??
Het lichaam schijnt dat op te kunnen nemen en af te kunnen breken zonder dat er ooit een bloeding aan te pas komt. Vooral als het in een heel vroeg stadium afsterft. Heb er toevallig laatst wat over gelezen, omdat op een ander forum waar ik zat iemand zat met een vanishing twin.
pi_50930401
Ik ben er over aan het lezen en vind het wel apart, ja dat ik dat ook misschien wel heb gehad.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:05:18 #219
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50930741
Goed nieuws Randa en Deepfreeze

Hopelijk hetzelfde voor Vamp vandaag

Nog 1.5 dag werken en dan met verlof! Ik heb er eindelijk een beetje zin in gekregen, maar ik zou het ook niet erg vinden om nog vrolijk door te blijven werken, eigenlijk (als ik die weken na de geboorte dan extra zou krijgen he? )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:12:21 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_50930979
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ja wel raar, maar eigenlijk ook wel fijn. Zitten namelijk wel tweelingen aan mijn man zijn kant in de familie. We stonden de vorige echo al te juichen dat het er één was. Maar de gyn kon het natuurlijk niet met zekerheid zeggen maar het zag er wel zo uit.
Jouw man kan niet voor een tweeling zorgen. Hij kan het erfelijke alleen doorgeven aan een kind. Maar een tweeling wordt veroorzaakt door de eitjes, niet door de zaadjes

Maar wel raar idee lijkt me, maar gelukkig is verder alles goed!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_50931044
bijna texelonia
Een man kan niet zorgen voor 2-eiige tweelingen.
Maar wel indien er erfelijke aanleg is voor 1-eiige tweelingen.
Is wel heeeel zeldzaam.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:16:56 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_50931138
Oh ik wist niet dat een-eiige tweelingen erfelijk konden zijn
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:36:57 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50931847
Van een vanishing twin is alleen maar sprake als er twee vruchtjes zijn ingenesteld en er eentje 'verdwijnt'. Dus ook zonder bloedingen etc.

Bij de zwangerschap van Saskia had ik een vanishing twin. Er zaten twee vruchtjes op de echo, waarvan bij eentje het hartje niet is gaan kloppen. Ook na de bevalling was er niets in de placenta terug te vinden (dat is nog een mogelijkheid met zoiets) en het is dus helemaal door mijn lichaam weer opgenomen.

Tico, bij terugplaatsing van twee embryo's bij IVF is het gewoon mogelijk dat er maar eentje innestelt ipv twee. Het andere embryootje ben je dan gewoon onderweg verloren voordat er innesteling plaatsvind (zoals je bij een mislukte poging ook de embryo'tjes verliest).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:38:17 #224
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_50931897
Nee, 1eiige tweelingen zijn niet erfelijk.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:55:05 #225
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50932529
He randa, leuk ik ben ook op 7 februarie uitgerekend! Wel fijn dat je nu wat gerustelling hebt.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_50932666
1 eiige tweelingen kunnen wel erfelijk zijn, maar dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeldzaam.
Terwijl erfelijkheid van 2eiige tweelingen regelmatig voorkomt.
pi_50933290
Ff belletje gemaakt met de vlos.... Klachten voorgelegd en ze dacht dta het misschien ook wel een blaasontsteking kon zijn... Nou moet ik vanmiddag toch even met miniminimonster naar de dokter, kan ik het gelijk na laten kijken...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:01:24 #228
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50934656
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:17 schreef vamperotica het volgende:
Ff belletje gemaakt met de vlos.... Klachten voorgelegd en ze dacht dta het misschien ook wel een blaasontsteking kon zijn... Nou moet ik vanmiddag toch even met miniminimonster naar de dokter, kan ik het gelijk na laten kijken...
Ja, verstandig dat je hebt gebeld! Hoop dat je zo meer duidelijk hebt dan.
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:49:55 #229
103793 kozakken
Living the life
pi_50936526
Kleeeeeiiiintje!! Waaaaaaar beeeeeen je???????
pi_50936663
KLEINTJE !?!?!?

ik heb net pannenkoeken op...met jou in mijn achterhoofd!
maar p_iglet...wie weet kan jij er ook nog wat mee !
pi_50936979
Kleintje, is deze stilte van jou kant een teken dat er toch meer is dan gerommel inmiddels? .

Vamp goed dat je gebelt hebt. Wat zei de dokter van miniminimonster?

Renda
Fake it till you make it...
pi_50937254
He inderdaad, kleintje is nog niet gezien vandaag.. Maar ze had bezoek van haar ouders, dus misschien heeft ze daardoor nog geen kans gezien zich te melden. Maar een klein kleintje zou natuurlijk ook heel leuk zijn..

Wij gaan vanavond ook pannenkoeken eten. Ik ga ook aan je denken P_iglet. Misschien dat het op gang komt als heel OUD aan de pannenkoeken gaat..
pi_50937316
hihi ik vind het medeleven van iedereen zo lief
pi_50937470
leuk is dat he?!
het gaf mij ook echt een goed gevoel !

(zo'n straf zijn die pannenkoeken niet hoor )
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:21:47 #235
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_50939782
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef marit1978 het volgende:
leuk is dat he?!
het gaf mij ook echt een goed gevoel !

(zo'n straf zijn die pannenkoeken niet hoor )
Nou ik hoop niet dat ik voor de bevalling pannekoeken moet eten vind die dingen zo vies
Maar Kleintje is wel stil ja.... zou het dan toch?

En P_iglet gelukkig heb je nu wat rust gekregen, maar ik hoop toch stiekum dat mini lekker zelf een datum prikt
Mama van Isa en Ties
pi_50940024
marlieske...er is wel een kans dat het ook zonder pannenkoeken gaat lukken hoor
pi_50940046
Ik denk dat kleinKleintje onderweg is hoor. Ze heeft al zolang gerommeld dat het nu wel eens echt door zou kunnen hebben gezet toch? Ik jompel alvast voorzichtig...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_50940737
En ik hoop dat die pannenkoeken van vanavond bij mij helemaal geen effect hebben. Humpie moet nog minimaal 2 weken blijven zitten (al is de verwachting dat humpie het nog wel 7 weken uithoud)..

Stiekum een klein voor Kleintje..
pi_50942656
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Juweel het volgende:
Lurker uit het Eigen Paardentopic meldt zich even om Kleintje (en natuurlijk alle andere hoogzwangeren) aan te moedigen. Zet hem op!

pi_50944235
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Juweel het volgende:

[..]

Betekend dit, dat ze aan het bevallen is? Of al bevallen is?
pi_50944254
Kleintje heeft zelf nog niks laten weten, maar misschien weet juweeltje wel meer???
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:45:30 #242
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50948012

Ik gok er op dat Kleintje gewoon bezig is of al bevallen is
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50948882
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef Jelief het volgende:

Ik gok er op dat Kleintje gewoon bezig is of al bevallen is
Ik hoop het voor Kleintje en wie weet snapt de beeb van P_iglet dan ook de bedoeling en komt gauw buiten spelen...
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:21:41 #244
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50949248
Kleintjeuh.....? Zit jij stiekem te bevallen?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50952101
Volgens mij wel!!
Zettem op Kleintje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50953061
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleintje heeft zelf nog niks laten weten, maar misschien weet juweeltje wel meer???
Nee sorry, ik weet er niet meer van, ik was aan het aanmoedigen!
pi_50953354
ahhh, jullie zijn lief!

Oke, ik biecht op... ik ben niet bevallen.

Ik had mijn ouders op visite. Vanmorgen lagen die nog te slapen in de kamer waar mijn pc staat. Dus kon niet online komen. Daarna met mijn ouders heerlijk ontbeten, met mijn moeder de laatste dingen in huis gedaan.
Daarna naar Alkmaar om eindelijk de kinderwagen op te halen. Toen nog met Jerry mee voor iets voor zijn werk. Toen we thuis kwamen eerst gegeten, toen de kinderwagen uit elkaar gehaald, toen onder de douche en daarna met mijn benen in een bak ijskoud water met koelelementen gezeten. Vanaf mijn knieën naar beneden is het 1 homp vlees. Erg dik van het vocht en pijnlijk.

Maar ben dus niet bevallen. Geen rommeltje.... helemaal niets.

Morgen meld ik me weer op tijd... tenzij

p_iglet... voor jou. Idd... nog maximaal 1 week voor jou!
pi_50953443
Hihi Kleintje, zo te lezen heb je wel lekker ontbetern en nuttige dingetjes gedaan vandaag.
Succes met je pootjes
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:28:54 #249
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50953597
hihi en wij maar denken dat we zo belangrijk zijn dat je alles op alles zet om je te melden...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50954286
* p_iglet zet chocolade cupcakejes met chocomouse topping neer in het topic
Voor alle zwangeren en iedereen die meeleeft

ja het plaatje is ff geleend ergens, wil je de echte zien en proeven, ben je in den haag welkom, ik ben te lui om foto te maken en te uploaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')