Lekker he die sauzen, we hebben er aardig wat van in huis altijd. Van dat merk heb je ook een potje melasse, is erg goed tegen doorkomende tanden en kiezen van kinderen. Surinamers doen dat op een doekje en smeren daar het tandvlees iedere dag mee in. Is mierzoet maar maakt het tandvlees zachter en minder pijnlijk voor als de tandjes doorkomen. Geen idee waarom ik dat nou in ene hier neer zet. Spoor geloof ik vandaag niet helemaal. Wenste net een kassiere een prettig weekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:22 schreef Tan het volgende:
@FajaLobi (we hebben een saus van het merk Faja Lobi, moet steeds aan je denken als ik die zie staan) veel succes/plezier bij de VK
Hahaha klinkt bekend, ik doe de meest rare dingen nu ik zwanger ben, haren wassen en de kraan uitdraaien zonder uit te spoelen, dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Lekker he die sauzen, we hebben er aardig wat van in huis altijd. Van dat merk heb je ook een potje melasse, is erg goed tegen doorkomende tanden en kiezen van kinderen. Surinamers doen dat op een doekje en smeren daar het tandvlees iedere dag mee in. Is mierzoet maar maakt het tandvlees zachter en minder pijnlijk voor als de tandjes doorkomen. Geen idee waarom ik dat nou in ene hier neer zet. Spoor geloof ik vandaag niet helemaal. Wenste net een kassiere een prettig weekend![]()
Ik heb dat bij Tomas ook gehad en ik denk dat het deze keer ook wel zo blijft. Aan de ene kant had ik met 12 weken zoiets van 'phew..dat hebben we gehaald!'. Aan de andere kant bleef ik me alsnog wel zorgen maken. Voor mij hoort dat er wel bij eigenlijk. Misschien dat het bij mij ook wat meer aanwezig is omdat mijn moeder een kindje verloren heeft in de 6e maand. Daarom was ik me er altijd wel extra bewust van dat die 12 weken halen nog geen 'garantie' is. Maar gelukkig zijn dat maar momenten en ik denk dat ik 95% van de tijd wel genietquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Is dat normaal en hebben/hadden jullie dat ook toen je die 3 maand voorbij was dat je toch nog steeds wat bang blijft?
Tot het moment dat ik blobster elke dag wel een paar keer echt voelde (vanaf week 19/20 zo ongeveer) was ik ook helemaal niet zo gerust op alles hoor, volgens mij is dat vrij normaal!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Is dat normaal en hebben/hadden jullie dat ook toen je die 3 maand voorbij was dat je toch nog steeds wat bang blijft?
Over 3 weken pas... Ik was er eigenlijk gewoon vanuit gegaan dat dit wel weer bij de zwangerschap zou horen, maar nu je het zo zegt... Ik hou het in de gaten! Vandaag lijkt het beter te gaan gelukkig...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:09 schreef phileine het volgende:
DeLiedje, wanneer heb jij de volgende afspraak met je vk of huisarts? Ik weet niet hoe het is tijdens zwangerschap, maar gewoonlijk is braken zonder misselijkheid vooraf wel een ding dat moet worden nagekeken. Dus noem het wel even bij je volgende afspraak (vooral dat je dus van te voren niet misselijk bent)
Ik heb ook Chamodent gebruikt bij Morgaine maar dat "verdoofd" het tandvlees voor eventjes als ik me niet vergis, dat Melasse maakt het tandvlees zachter. Daarnaast kan je ook gewoon chamodent gebruiken voor de pijnlijke huilmomenten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef Tan het volgende:
[..]
Hahaha klinkt bekend, ik doe de meest rare dingen nu ik zwanger ben, haren wassen en de kraan uitdraaien zonder uit te spoelen, dat soort dingen.
Melasse ken ik niet, ik gebruik altijd chamodent, helpt ook goed. Maar het zijn inderdaad lekkere sauzen, wij houden wel van pittig eten.
Nou hup dn nog ff achterop de fiets bij vriendliefquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaahuis is weer blinkend schoon!!!
Jer hield alles wel bij, maar ja... mannen doen dat toch anders he!
Paps gaat nu koken, mag niet eens in de buurt van de keuken komen, dus ik ben zeer benieuwd.
Ze slapen vannacht hier, dus eigenlijk zou het wel een leuk cadeautje zijn als het nu doorzet... maar ja... ik zal wel weer teveel willen
Ik ben ook doodsbang Hestria. Na de bloeding 16 juni, heb ik nog geen "witte normale" afscheiding gehad. Ik kan er nog steeds niet echt van genieten om die onzekerheid. Steeds maar die buikpijn, bruine afscheiding echt doodeng allemaal. Heb me er eigenlijk "stom hoor" maar bij neergelegd dat het ook niet erg hoeft te zijn als het mis gaat. Voel me er wel geruster door. Morgen heb ik meer zekerheid als ik weer even mag spieken bij de gyn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef hestria het volgende:
met miesje was ik helemaal niet bang, ik genoot echt met volle teugen, nu ben ik doodsbang, bij elk krampje(en dta zijn er nog wel wat op een dag) slaat dus ook echt de angst toe, het liefst ga ik dan direct op de bank liggen om het maar goed te laten gaan. Ik hou me nu nog voor, dat het nog 4 weken (25 juli) duurt dan ben ik 12 weken en krijg ik de echo! dat het dan allemaal goed is en ik met een gerust hart kan gaan genieten. Maar ik doe dus ook niks wat eventueel zou kunnen schaden hé, mischien wel een beetje erg doorgeslagen maar ja, zo voel/doe ik het.
tsja inleiden doen ze pas echt NA 42 weken (ben al heeeeeeeeel blij dat ze dat niet dan na het weekend pas doen)...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:59 schreef Lois het volgende:
TPiglet wat laten ze je lang doorlopen joh! Jij ook veel sterkte met het wachten.
Om het hele gekkenhuis compleet te maken vandaag stond ik vanmiddag na het bezoek aan de supermarkt bij me voor de voordeur. Ik heb een auto met centrale deurvergrendeling (zo een afstandbediening) dus heb zo een sleutel met een klik. Sta je bij je voordeur op dat ding te drukken maar je kan wachten tot je een ons weegt de voordeur gaat er echt niet mee open.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dat nou in ene hier neer zet. Spoor geloof ik vandaag niet helemaal. Wenste net een kassiere een prettig weekend![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Om het hele gekkenhuis compleet te maken vandaag stond ik vanmiddag na het bezoek aan de supermarkt bij me voor de voordeur. Ik heb een auto met centrale deurvergrendeling (zo een afstandbediening) dus heb zo een sleutel met een klik. Sta je bij je voordeur op dat ding te drukken maar je kan wachten tot je een ons weegt de voordeur gaat er echt niet mee open.
Ik heb echt werkelijk waar geen idee waar ik vandaag mijn verstand heb gelaten. Compleet het spoor bijster.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef Fruppel het volgende:
[..]
En maar denken waarom werkt het niet...?
Hoe zat dat nou pcies met die vijfde ziekte?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef Nijna het volgende:
Vandaag ben ik trouwens nog even gebeld door de verloskundige mbt dat vijfde ziekte verhaal. Ik weet niet meer of ik hier nou neer had gezet dat ze maandag vertelde dat het nogal raadselachtig was dat er in maart geen antistoffen gevonden waren en bij de laatste keer prikken wel.
Het bloed is nu nogmaals onderzocht (ander lab) en het blijkt in maart dus toch ook al wel heel licht positief te zijn geweest (alleen blijkbaar niet in zo'n mate dat ze het als positief hebben geīnterpreteerd...). Ik ben dus voor die tijd al wel eens in aanraking geweest met de vijfde ziekte.
Wel lekker om te weten, dan hoef ik me over al die vlekjes en dingetjes bij de peuters geen zorgen meer te maken. Niet dat ik me er erg druk om maakte, maar dit is toch wel fijn om te weten.
Joyce, het klinkt wel aannemelijk die verklaring van je verloskundige.
Wat leuk dat je de baby voelt bewegen! Minder misselijk is fijn! De rugpijn is minder.
Pas goed op jezelf.
Volgens mij (maar pin me er niet op vast) begint de vijfde ziekte over het algemeen in het gezicht, op de wangen?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou pcies met die vijfde ziekte?
Miniminiman heeft vlekjes, zit niet lekker in zn vel en is koortsig...
Hij heeft vlekjes (bultjes) beginnende vanonder zn luier zeg maar (dacht eerst aan een soort luieruitslag) maar nu begint het zich over zn lichaampje te verspreiden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |