hahaha niet DE evelien fiets. Wel hetzelfde merk een bakfiets...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:50 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Kan je niet even in de bak van je Evelien fiets (die heb jij toch?!?) rondgereden worden, een beetje hard over verkeersdrempels?
Ja hallo, als je mini dat soort entertainment voorschotelt komt ie er nooit uit hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef p_iglet het volgende:
Pff net 1,5 uur bij de benedenburen op een stoeltje gezeten.. VVE vergadering![]()
Jah dat is het probleem Smoezie, ze wil niet sexen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef Smoezie het volgende:
Vanavond even sexen, morgen een rondje bakfiets, moet goed komen!
Miniiiiiii, als mama nou belooft dat je nooit meer mee hoeft naar de VvE vergadering?
Weet je zeker dat het harde buiken zijn? Het kan ook bandenpijn zijn (een soort scherpe, stekende pijn in je onderbuik) en dat komt al wel vaker voor in het begin van de zwangerschap. Ik heb het tenminste ook wel vaker, vooral als ik te veel gedaan heb :s Van harde buiken zo vroeg al heb ik iig nog niet gehoord maar goed, ik hoor gelukkig ook lang niet allesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef lotusparel het volgende:
Ik heb ondertussen wel al steeds last van harde buiken, beetje erg vroeg wel?Heeft iemand dat wel eens meegemaakt of weet wat je er tegen kan doen?
Hé Tearsong!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef TearSong het volgende:
*steekt hoofd naar binnen*
Zou ik ook weer in het lijstje mogen?07-01-08 is de datum, vandaag (met 12 weken en 1 dag) naar het ziekenhuis geweest voor een echo en alles was in orde. Een hele opluchting om het hartje te zien kloppen en de baby te zien bewegen. Dus nu mag iedereen weten dat Tomas een broertje of een zusje krijgt
Fijn dat je goed geslapen hebt, Zeker als je weet wat er voor de deur staat...quote:Op woensdag 27 juni 2007 06:56 schreef Kleintje het volgende:
Deepfreeze, ik hoop dat jij nog wat slaap hebt kunnen krijgen.
Ik had een topnacht. Ben er gewoon niet eens uit geweest om te plassen!!!
Oke, ik was om 6 uur al wakker, maar liever vroeg wakker dan de halve nacht draaien, plassen, krampen enzo.
Voel me gelijk als herboren!
Ja... mijn ouders staan straks voor de deurquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn dat je goed geslapen hebt, Zeker als je weet wat er voor de deur staat...![]()
wordt het te heet onder de billetjes!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Misschien zit het kindje niet tussen de kruisjes. Dus staan de kruisjes gewoon ergens geplaatst en is er geen echte meting.
Wel een mooie duidelijke echo.
Overigens... pannekoeken hebben hier dus niets geholpen!
Vanavond kookt mijn vader voor ons. Dus ik denk dat het iets pittigs is, iets indisch. Wie weet kan dat ukkie naar buiten lokken!
ow... in de winkel reageren ze er 'vrij normaal' op hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef DeLiedje het volgende:
Ah ja, logische verklaring van dat er geen meting was... ik zie inderdaad ook geen kruisjes zoals bij de onze...
ennuh, ik zal plastic zakken mee nemen ja Lish (check je PM), vanmiddag naar de stad misschien ook maar... (het zal je maar gebeuren... midden in een winkel...)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Kleintje het volgende:
Toen duwden ze een schaal met iets onder mijn neus onder het motto 'proeven?'
Ja, heel leuk, de oudste twee waren mee, en op het laatst kwam de baby ook in beweging, zag je ook een zwaaiend armpje en het hoofdje wat 'onze' kant opdraaide zodat je een beetje een gezichtje zag. Dat vonden ze echt heel erg mooi om te zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef DaviniaHR het volgende:
Tan, inderdaad mooie echo van mini! Wat vinden je kinderen ervan? (Van de echo bedoel ik en dat het in mama's buik zit en zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |