abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 20:27:43 #51
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50833183
In sperma zitten prostaglandinen Davinia... die helpen de baarmoedermond te verweken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:32:09 #52
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50835853
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Nijna het volgende:
Over de BV en mn medicatie ben ik nog niet zo heel veel wijzer geworden. Volgens degene die ik nu sprak kon het wel, maar ze zouden het erover hebben in het overleg. Ik vind het lastig dat ik tegenstrijdige dingen hoor en lees en ik weet niet zo goed wat ik dan moet geloven...
Mss heb je hier wat aan: http://www.borstvoeding.c(...)v_professionals.html
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50836065
Zettem op Kleintje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:52:41 #54
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50836885
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef Jelief het volgende:
In sperma zitten prostaglandinen Davinia... die helpen de baarmoedermond te verweken
Ah, eufemisme voor beginners dus
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_50838556
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:19 schreef Jelief het volgende:
Nijna,neem contact op met een lactatiekundige die weet meer van medicijnen en borstvoeding dan eenverloskundige.
Had ik zelf ook al over zitten denken, vanaf volgende week vakantie en deze komt op mn to-do list. Vooral ook omdat ik het gevoel heb dat ze nogal makkelijk roepen dat het wel kan, terwijl ik op internet toch wel bezwaren lees (ok elke gek kan vanalles op internet zetten, maar toch... mn huisarts zei ook dat het niet kon). Als ik wijzer ben geworden dan laat ik het nog wel even weten.

Kleintje, gerommel... heftig gerommel... hopelijk zet het door !

Ardenlyn, leuk hoor 2e echo! Die pokjes kunnen best het kleintje zijn dat aan het bewegen is!!!

Tan een actief kleintje

Het gaat hard he Lishe...

Moonah, bedankt voor de link , volgens mij heb ik daar laatst ook al zitten kijken.

Vanmiddag met mn moeder samen voor pretecho geweest en het was zo supergaaf! Frummel heeft netjes geposeerd dit keer en we hebben mooie plaatjes en een dvd-tje mee naar huis gekregen . Mn moeder vond het ook helemaal leuk dat ze mee mocht!
Overigens weten we nu ook wat het is, ik zeg niks .
Had nog wel een beetje twijfels voor we erheen gingen, omdat manlief maar zo hard bleef volhouden dat hij het "onzin" vond. Maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb. Vooral omdat de 20 weken echo me wat dat betreft toch wel erg was tegengevallen.
We hadden een zeer enthousiaste echoscopiste en dat is erg leuk te horen op de DVD, hihi. Hele middag met een big smile rondgelopen en Frummel heeft van oma zijn/haar eerste spijkerbroekje gehad .
Fake it till you make it...
pi_50840632
Hier alles ok. Ik voel de kleine nu echt regelmatig. Ongeveer 2 weken geleden voelde ik brusje voor het eerst Zo speciaal

Volgende week donderdag de 20 weken scan. Daar kijken we erg naar uit. Ik ben wel heel benieuwd wat het is.

Als ik weer eens bezig ben met de lichaamsdelen te benoemen met mijn dochter van 2, dan is het neus = neushj, eyes = eiesh, mond, shoulders, en dan wijst ze naar mijn buik en is het "baby" met een glimlach Ze heeft het toch wel goed in de gaten. Nu alleen dat wild doen nog even indimmen, want het neerploffen op haar moeder vind ze werkelijk enig Of je afzetten op mijn buik, auw

Sterkte laatste loodjes dames. Het valt echt niet mee die laatste weken.

Tan fijn dat je scan weer goed was.
pi_50847167
Pfff langer als een uur aaneen slapen lukt nu echt niet meer...
vandaag 40 weken 5 dagen en nog steeds alles rustig...

Kleintje hopelijk heb jij ondertussen je beebje vast, of lig je zonder gerommel lekker te slapen!!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:34:04 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50847478
P-iglet wordt het niet eens tijd?!?! Schiet eens op jij!

Vanacht echt vreselijk gedroomd... Overal bloed... bah. Ik durfde niet eens meer naar de wc. Maar gelukkig was er 's morgens niets aan de hand... Stomme dromen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50847970
Ben benieuwd of het bij kleintje nu serieus heeft doorgezet...

P_iglet, je bent echt wel aan de beurt hoor . Jullie mini heeft het veel te fijn in dat babyhuisje.

Ik heb vannacht supergoed geslapen, heerlijk
Gisteravond MMS gestuurd met een foto van Frummel naar mn schoonouders die op vakantie zijn (op de terugweg inmiddels), net een berichtje terug dat ze er kippenvel van hadden .
Vanmorgen in bed nog even lekker met Frummel liggen babbelen. Ik wat zeggen en dan Frummel heel druk gymmen . Ik ben nu al vlieft

[ Bericht 43% gewijzigd door Nijna op 26-06-2007 09:11:15 ]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:10:32 #60
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50848060
P-iglet! Hou je het nog wel een beetje vol allemaal?
Lastig hoor dat er nog niets gebeurd! Wanneer moet je weer voor controle?
Het word hardstikke rot weer dus dan kan je maar beter binnen liggen en bevallen !

Kleintje, is je boontje er al. Hopelijk lig jij lekker met je kleintje in je armen te genieten.
pi_50848225
P_iglet, wat vervelend dat het bij jou nog niet echt doorzet. Maar het kan nu echt niet lang meer duren. Zit jij al aan de ananasharten en de prostaglandingesen?

En kleintje heeft zich ook nog niet laten zien vanochtend. Zou het dan toch doorgezet hebben vannacht..
pi_50848287
Tsja weinig andere keus als volhouden he
Deze weken/dagen van vervelen en wachten vast straks allemaal vergeten als mini er is.
Maar vooralsnog is het hoogst irritant!!

Morgenmiddag weer voor controle naar de gyn... maar helaas niet mijn eigen gyn, maar een arts-assistent. Dus ben benieuwd.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:27:27 #63
3744 Kleintje
op en top!
pi_50848378
GRMBL GRMBL
Krampen blijven precies hetzelfde. Heftigheid is wel wat toegenomen. Maar ik geloof er gewoon niet in. Dit is gewoon weer een valse start.
Heb Jer gewoon naar het werk gestuurd en ik zie wel waar het eindigt.

Volgens mij komt dit kind er pas uit als het een peuter is
Zo voelt het... ook al ben ik nog 'te vroeg'.

De krampen gaan niet weg onder de douche, nemen in heftigheid toe, maar het is allemaal te goed te houden. Ik geloof gewoon niet dat het echt is en ik wil niet weer voor 'lul' staan als de vlos komt.
Ene moment is er heel veel regelmaat, dan scheelt het weer een minuutje (meer of minder)...

Bah, dat voorgerommel is niet leuk. Dit is vermoeiend!

P_iglet... klote dat het bij jou niet wil.
pi_50848469
Kun je niet de vk bellen of je even tussendoor mag bij het spreekuur ofzo?
Dan heb je iig zekerheid. Dit is zo ook niets....

En voordat je beebje een peuter is, is ie er vast uit
Ook al twijfel ik daar hier af en toe ook aan. Hier gebeurd gewoon nog helemaal niets... als ik geen kalender zou hebben zou ik niet eens weten dat ik al bijna 41 weken zwanger ben
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:32:15 #65
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50848472
kleintje en P_iglet, ik duim voor jullie er komt écht een keer een eind aan... ooit!
pi_50848538
tvp.... ben benieuwd hoe het gaat verlopen
pi_50848716
P_iglet, vervelend is dat om over tijd te lopen en al helemaal als er niets lijkt te gebeuren. Ik hoop dat je babietje er toch snel uit wil komen. Sterkte met de laatste loodjes.

Kleintje wel al aan het rommelen. Dat valt ook niet mee denk ik. Ook jij sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:44:49 #68
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_50848747
tjee nog geen baby's

Kom op Kleintje en P_iglet !!
Mama van Isa en Ties
pi_50848938
LLM's
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:55:55 #70
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50850550
Jeetje, Kleintje, je moet wel echt door de zure appel heen elke keer he! Succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:05:10 #71
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50850815
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:27 schreef Kleintje het volgende:
GRMBL GRMBL
Krampen blijven precies hetzelfde. Heftigheid is wel wat toegenomen. Maar ik geloof er gewoon niet in. Dit is gewoon weer een valse start.
Heb Jer gewoon naar het werk gestuurd en ik zie wel waar het eindigt.

Volgens mij komt dit kind er pas uit als het een peuter is
Zo voelt het... ook al ben ik nog 'te vroeg'.

De krampen gaan niet weg onder de douche, nemen in heftigheid toe, maar het is allemaal te goed te houden. Ik geloof gewoon niet dat het echt is en ik wil niet weer voor 'lul' staan als de vlos komt.
Ene moment is er heel veel regelmaat, dan scheelt het weer een minuutje (meer of minder)...

Bah, dat voorgerommel is niet leuk. Dit is vermoeiend!

P_iglet... klote dat het bij jou niet wil.
Begin es met werpen jij!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:13:05 #72
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_50851055
16 juli word een druk ochtendje voor ons.
eerst om 9 uur naar de vk en dan om 10.30 naar de gyn voor de 20 weken echo.
pi_50854556
p_iglet en kleintje, ik hoop dat jullie ukkies niet te lang meer op zich laten wachten!

vanmorgen voor controle bij de vk geweest, het gaat zo goed, dat ik ipv over 2 weken weer te komen, over 3 weken mag komen. ik voel me ook super! alleen was ze het er volgens mij niet helemaal mee eens dat ik tot 4 weken voor de uitgerekende datum wil blijven werken, maar gelukkig ging de telefoon! daarna niet meer over gesproken hihi

heb het hartje op genomen met de spraakrecorder! volgende keer even overnieuw, want het was maar heel kort, door die kletsende personen, die vergeten dat ik die spraakrecorder aan had gezet, maar wat is dat leuk!!! nu kan ik eindelijk mn vader het hartje laten horen!

liefs Daphne
pi_50854905
Ben zo happy
Vanochtend 2de echo gehad.
Vertel later wel meer
Maar ben zo happy
pi_50855825
Ik heb zonet de laatste boodschappen gedaan van het kraamhulp/verloskunde lijstje. Dus kan nu de vluchttas echt gaan inpakken, en de spullen voor de bevalling bijelkaar gaan zetten..
Ik heb bij het winkelen bijna geen last meer van mijn bekken gehad. Ik voel me eigenlijk al 2 dagen "lekker". Veel minder last van mijn bekken, minder moe, en iets meer ruimte bij mijn ribben. Voel me zelf bijna normaal (zoekt stukje onbewerkt hout).
Dus ik vermoed dat frutsel wat naar beneden aan het zakken is, waardoor hij/zij ook wat minder op mijn bekken stuitert. Donderdag weer controle, maar als dit gevoel aanhoud, dan vind ik alles wel best
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:03:45 #76
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50857096
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben zo happy
Vanochtend 2de echo gehad.
Vertel later wel meer
Maar ben zo happy
Zijn het er soms 2?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:08:01 #77
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50857289
Ik wil ook een echo!!

Er zit deze keer gewoon 8!! weken tussen, en dat vind ik veels te lang....

Nog 3 hele weken wachten

Ik wil een teken van leven... ik voel me best goed, maar voel het kindje nog niet echt bewegen...
En ik heb het hartje nog nooit gehóórd... Wel 2x gezien op de eco met 9 en 12 weken...
Maar ik mis m'n kindje... Wil 'm zien.... horen...

Klinkt vast stom, maar misschien begrijpen jullie wat ik bedoel...
pi_50857522
DeLiedje, het is gewoon altijd weer even een opluchting om het hartje te horen of je kindje op een echo te zien. Heel begrijpelijk hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50857695
DeLiedje, zeker herkenbaar hoor.
En hier wordt het steeds erger. Loop op het ogenblik al in mijn buik te prikken als het een uurtje rustig is

bah, zo moe dat ik er gewoon misselijk en akelig van ben
maar nog steeds alles rustig hier
pi_50857890
Balen p_iglet!!

Hoe isset met Kleintje??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50857936
Woon je in Assen? mag je langskomen en kun je luisteren met Angelsounds als je wilt.
Raar dat ze je nog niet het hartje hebben laten horen. ik snap wat je bedoeld en het klinkt niet stom hoor!

En nee geen tweeling maar gewoon ukkie is nu al 6 cm (vorige keer net geen 2cm)
En wat aan de babbel gegaan en ik maar hopen dat uk zou bewegen maar helaas. Ook lag hij de hele tijd met het gezichtje naar voren.
Weer wat aan de babbel en ondertussen die vrouw druk bezig om een mooie foto te kunnen maken.

Ook vroeg ik dat je nu toch ook de baby zou kunnen zien bewegen en ja hoor zin nog niet af en hup beentjes in de lucht en armpjes heen en weer
Ukkie ging mooi op z'n ruggetje liggen en toch nog mooie foto's kunnen maken. Zo van nou ok pap en mam ik draai mij wel even hoor.Echt zo gaaf om te zien
Kon wel blijven kijken.

Kiek eens wat een mooi ukkie!!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2007 14:24:48 ]
pi_50858043
Prachtig Ardenlyn!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:31:34 #83
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50858247
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Kiek eens wat een mooi ukkie!!
Zo leuk dat je zo blij bent, je klinkt helemaal hyper, super!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:41:54 #84
3744 Kleintje
op en top!
pi_50858636
Prachtige echo!!! Geniet lekker na!

Hier is het nog steeds rommelig, maar ik neem het nog steeds niet serieus.
Volgens mij ga ik het pas serieus nemen als het hoofdje staat
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:43:28 #85
103793 kozakken
Living the life
pi_50858698
Och kleintje toch....

En Ardenlyn, wat een lieve echo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:55:54 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50859203
Die echo lijkt al meer op een kindje dan mijn boontje....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50860468
Wat een mooie echo, je ziet al echt een kindje liggen..

Kleintje, kom je nog wel een beetje aan je rust toe?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:03:34 #88
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_50861672
Kleintje, ga jij eens een baby baren!
enkele tips:
-op een ananas zitten
- pannenkoeken eten
- Prostaldingessen
- Ramen zemen,
-fles bitterlemon drinken
-zak drop opeten

WIJ WILLEN BABY'S ZIEN!!

(en wel nu, lieer nog daarnet, succes:))
pi_50861734
Of gewoon lekker wachten tot ie vanzelf komt. Laat lekker nog even zitten als ie er eenmaal is gaat ie er echt niet meer in hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:29:15 #90
3744 Kleintje
op en top!
pi_50862697
ja maar... MeNicole... ik wil ook helemaal niet dat ie er daarna weer in gaat

ik80, ik heb net al een blikje ananas geprobeerd om op te zitten, maar mijn evenwicht was niet goed genoeg!
Pannekoeken gaan we vanavond eten.
Prostaldingessen hebben we gisteren gedaan... gevolg... weer vals alarm, een nacht opzitten en een pc repareren omdat in bed liggen en slapen niet ging met ale krampen.
Ramen zemen... ja daaaag... het regent, het waait en daarbij... waarom? Dan kunnen de buren naar binnen kijken en dat willen we niet hebben!
Bitterlemon drinken... ieuw... kan je niets lekkerders verzinnen???
Drop... hmmm... dat lijkt me wel wat!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:18:03 #91
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50864381
Kleintje!
Kom op nou met die beeb!

En waar is de andere overtijd lopende mams? Hoe gaat t bij jou P. is er al een beeb in aantocht??
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:20:42 #92
3744 Kleintje
op en top!
pi_50864474
ehm.. ehm...
andere overtijd lopende mams?
Er is er maar 1.
Ik klaag gewoon voor mijn beurt. Ik hoor gewoon nog te wachten!!!

En normaal zou ik er geen problemen mee hebben... ware het niet dat ukkie bezig is met valse signalen.
pi_50864491
nope hier nog niets in aantocht....
bah wat vind ik dit soort dagen van wachten en eigenlijk niets doen irritant...
pi_50864604
Zo raar gevoel ook, je leeft maanden naar een datum toe...

En dan...

NIETS....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:45:16 #95
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50867449
Ach jullie snappen me

Maanden kijk je uit naar "die"datum en nu is het ineens voorbij en is er geen kindje!
Hoop echt voor je dat het snel gaat gebeuren!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:49:40 #96
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50867608
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef Kleintje het volgende:
ja maar... MeNicole... ik wil ook helemaal niet dat ie er daarna weer in gaat

ik80, ik heb net al een blikje ananas geprobeerd om op te zitten, maar mijn evenwicht was niet goed genoeg!
Pannekoeken gaan we vanavond eten.
Prostaldingessen hebben we gisteren gedaan... gevolg... weer vals alarm, een nacht opzitten en een pc repareren omdat in bed liggen en slapen niet ging met ale krampen.
Ramen zemen... ja daaaag... het regent, het waait en daarbij... waarom? Dan kunnen de buren naar binnen kijken en dat willen we niet hebben!
Bitterlemon drinken... ieuw... kan je niets lekkerders verzinnen???
Drop... hmmm... dat lijkt me wel wat!
In Bitterlemon zit kinine. Maar in ananas ook, geen blikananas eten: VERSE!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50867684
Misschien eens bij achterop de fiets en dan over een heel erg hobbelpad rijden Had ik toen ook gedaan. Dag later begonnen de weeen Maar ja Mikael is ook precies op e uitgetelde dag geboren dus was mooi op tijd
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_50872587
Touwtje springen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_50872688
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef p_iglet het volgende:
Zo raar gevoel ook, je leeft maanden naar een datum toe...

En dan...

NIETS....
Kan je niet even in de bak van je Evelien fiets (die heb jij toch?!?) rondgereden worden, een beetje hard over verkeersdrempels?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:25:38 #100
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50874547
Heb jij dé evelien fiets? Gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')