Om de ligging van de kleine te bepalen de vk kan er niets van maken en ik heb ook geen idee meer hoe en wat ik waar allemaal voel. Ze verwachten een stuitligging omdat dat op elke echo nog zo geweest is en ik niets heftigs heb voelen verschuiven, ben dus erug nieuwsgierig!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Marlieske, waarom krijg je nog een echo, vanwege die placenta? Of vanwege die uitslagen van de testen?
Klopt... en reuze lekker!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:03 schreef lady-wrb het volgende:
nasi en babi pangang hebben niets met origineel chinees eten te maken
het is indonesisch.
ach... dan is het voor een goed doelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef marit1978 het volgende:
whahaha
dat heeft Pinda vást gehoord !
mooi dat jij niet naar dat feestje kan !
Ja, ik was ook super zenuwachtig!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Om 10:00 uur gaan Lief en ik kijken of er een hartje is. Of misschien wel twee.
Willen jullie wel geloven dat ik buikpijn heb van de zenuwen...![]()
Dankjewel, maar eh, als jij nou eens aan de slag ging.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Veel kijkplezier! Hoop voor jullie dat alles helemaal in orde is!
Rennen???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:54 schreef jellyrose het volgende:
Misschien helpt een lekker potje zaalvoetbal je ook wel op gang, Kleintje(ik zag mezelf net al een poging tot rennen doen in deze toestand, volgens mij kom ik niet verder dan 2 meter
)
Ik was ook onwijs zenuwachtig bij de 1ste echo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Om 10:00 uur gaan Lief en ik kijken of er een hartje is. Of misschien wel twee.
Willen jullie wel geloven dat ik buikpijn heb van de zenuwen...![]()
Volgens mij studeert ze nog..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:00 schreef Deepfreeze het volgende:
He p_iglet, ik dacht dat je de weken die je overtijd bent niet mee hoefde te rekenen voor je verlof?
Dus als je 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof gaat, dat je dan nog 10 weken hebt na de bevalling..
Of ben je heel vroeg met verlof gegaan?
Als ik zo'n mooi kindje had, zou ik m ook aanpassenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef marit1978 het volgende:
edit: even wennen..heb mijn fotootje aangepast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |