abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:51:46 #251
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_50954409
He kleintje nog niet dus.... vervelend van je dikke voetjes, kan erg pijn doen, ik weet het
Misschien vannacht een kussen onder je matras leggen dat is soms al een verlichting.

Hier vandaag naar de partner puf les geweest, enorm gelachen en dat terwijl ik er normaal niets aan vindt, ik heb er totaal niets mee met dat droog oefenen.
Als ik ooit nog eens zwanger ben doe ik dit nooit meer iig!! Mijn man vond het gelukkig meevallen die had ik al een week mee laten puffen enz om hem op te jutten , die heeft aan dit soort dingen een nog grotere hekel maar ja het is wel leerzaam en informatief

Vandaag mijn vluchttas in orde gemaakt, althans een poging gedaan. Morgen een intake gesprek bij een detacherings bureau en volgende week naar de vk, en een echo op de 9de juli.
Ben zo benieuwd hoe de kleine nu ligt.... ik denk overdwars maar die domme placenta voorop, kan er geen chocolade van bakken. Ben benieuwd of ze mn urine en bloed weer willen testen ivm de eiwitten en dat stofje in mijn bloed.
Mama van Isa en Ties
pi_50955069
He kleintje, jammer dat er niks gebeurd is..
We zijn hier wel toe aan een mini-kleintje en een mini-p_iglet.
Als het zo doorgaat hebben we geen toetsenbord meer over als die 2 kleintjes er zijn

Hier is maandag de partner pufles.. Dat droogoefenen is ook niks voor mij, of ontspannen en contact maken met de baby op een wazig liedje. Ben toch iets te nuchter voor dat soort dingen. En dan mogen we maandag zelfs met de mannen erbij gaan oefenen. Ik ben best wel nieuwsgierig naar hoe die mannen zich gaan gedragen. Ik gok erop dat ze zo mak als lammetjes zijn, bij 10 van de zwangere dames...

Marlieske, waarom krijg je nog een echo, vanwege die placenta? Of vanwege die uitslagen van de testen?
pi_50955320
Kleintje....

Puflessen en andere zwangerschapsgymdingessen hek nooit aan meegedaan en voel nog steeds die behoefte niet!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:35:39 #254
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_50956012
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Deepfreeze het volgende:

Marlieske, waarom krijg je nog een echo, vanwege die placenta? Of vanwege die uitslagen van de testen?
Om de ligging van de kleine te bepalen de vk kan er niets van maken en ik heb ook geen idee meer hoe en wat ik waar allemaal voel. Ze verwachten een stuitligging omdat dat op elke echo nog zo geweest is en ik niets heftigs heb voelen verschuiven, ben dus erug nieuwsgierig!
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 29 juni 2007 @ 01:57:04 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50958931
Piggie... nog niet?
Jemig meid, het is nu toch echt wel tijd hoor!
Maar dat weet je zelf ook wel, sorry.
Ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren voor je!

Hier (in Singapore op het moment) gaat alles ok. Hoewel ik de trip vreselijk onderschat heb en door jetlag en onregelmatig eten etc behoorlijke vlagen van misselijkheid heb.
Maar goed, even doorbijten, maandagochtend sta ik weer op Nederlandse bodem, kan ik me storten op bruin brood met kaas en gewoon een flink bord groente ipv allerlei spannend liflafjes hier!
Ik raak heel snel mijn eetlust kwijt tegenwoordig.

Gisteren was ik echt helemaal kapot dus al iets laat voor het eten en ben na 3 kwartier weg gegaan. Het was Chinees en dat lijkt hier in Azie echt in niets op onze bakken nasi met babi pangang en het stond me zo tegen dat de lucht alleen al genoeg was om misselijk van te raken.
Heb bij de roomservice een turkey-sandwich en frietjes besteld.

Nou, nu maar eens ontbijten. Het is 8 uur 's ochtends nu.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 06:19:48 #256
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50959924
Sterkte Brighteyes! Niet leuk als je je gewone eten niet beschikbaar hebt, hopelijk is die stomme misselijkheid snel voorbij.

P_iglet, hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten! heel veel sterkte nog met de laatste superzware loodjes...

En Kleintje, wat heb je ze hier in spanning laten zitten! Elke keer weer grappig als dat vals alarm is, om achteraf te lezen. Sterkte met je olifantenpootjes, NIET leuk zijn die ...
  † In Memoriam † vrijdag 29 juni 2007 @ 07:03:31 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50959987
nasi en babi pangang hebben niets met origineel chinees eten te maken
het is indonesisch.
pi_50960435
kleintje...wat jammer dat we hier allemaal op het verkeerde spoor zaten !!!
p_iglet...ik ga vandaag ook aan jou denken !
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:22:19 #259
3744 Kleintje
op en top!
pi_50960478
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 07:03 schreef lady-wrb het volgende:
nasi en babi pangang hebben niets met origineel chinees eten te maken
het is indonesisch.
Klopt... en reuze lekker!

MELDT!
Ben niet bevallen, alles is oke.

Pinda blijft tot na het weekend zitten. Het komt me nu niet uit. Van het weekend feestje van de zaalvoetbalvereniging met zo'n beetje het beste Indonesische voedsel wat er bestaat. Sja... daar wil ik dan ook van genieten, heb niet voor niets een kaartje. Pinda wilde niet eerder, nu mag ze niet! Dus zondagavond mag het op zijn vroegst beginnen
pi_50960586
whahaha
dat heeft Pinda vást gehoord !
mooi dat jij niet naar dat feestje kan !
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:38:35 #261
3744 Kleintje
op en top!
pi_50960640
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef marit1978 het volgende:
whahaha
dat heeft Pinda vást gehoord !
mooi dat jij niet naar dat feestje kan !
ach... dan is het voor een goed doel
Vind het alleen zo sneu voor papa... die MAG dan ook niet van mij!
pi_50960771
daar komt papa vast wel overheen

Zijn je ouders er nog trouwens?
Of konden die echt niet meer op kleintje wachten?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:54:08 #263
3744 Kleintje
op en top!
pi_50960861
Nee, die zijn weer terug naar huis. Want sja... het kan ook nog wel weken duren he.
Wel jammer, vanaf zondag krijgen ze de pup van mijn zus te logeren omdat die met vakantie gaat. Achter die pup aan krijgen ze de hond van mijn andere zus, omdat die dan ook met vakantie gaat.
Dus vanaf dat moment zijn ze niet meer zo vrij om zomaar even 200 km. door het land te crossen om pinda te bekijken!
pi_50961030
Om 10:00 uur gaan Lief en ik kijken of er een hartje is. Of misschien wel twee.
Willen jullie wel geloven dat ik buikpijn heb van de zenuwen...
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:08:26 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50961043
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Ja, ik was ook super zenuwachtig!!!

Veel kijkplezier!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:16:38 #266
3744 Kleintje
op en top!
pi_50961168
Veel kijkplezier! Hoop voor jullie dat alles helemaal in orde is!
pi_50961472
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Veel kijkplezier! Hoop voor jullie dat alles helemaal in orde is!
Dankjewel, maar eh, als jij nou eens aan de slag ging.
Hardloper.
IG @webkim
pi_50961592
Veel plezier Webkim! Spannend is dat!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_50961738
webkim, succes en ik hoop dat 't er allemaal goed uitziet!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:54:46 #270
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50961917
Spannnd Webkim!! Veel succes!

Misschien helpt een lekker potje zaalvoetbal je ook wel op gang, Kleintje (ik zag mezelf net al een poging tot rennen doen in deze toestand, volgens mij kom ik niet verder dan 2 meter )

De partneravond op de pufclub hebben wij inmiddels ook gehad Deepfreeze.. sommige mannen (waaronder die van mij, 't leek wel een muisje! ) waren nogal stil, maar er zaten ook een paar heuse lolbroeken bij, die biij alles de meest 'lollige' opmerkingen maakten.. ik vond het bijna zielig voor hun partners
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:56:52 #271
3744 Kleintje
op en top!
pi_50961952
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:54 schreef jellyrose het volgende:
Misschien helpt een lekker potje zaalvoetbal je ook wel op gang, Kleintje (ik zag mezelf net al een poging tot rennen doen in deze toestand, volgens mij kom ik niet verder dan 2 meter )
Rennen???
Rennen??????
Weet nog maar net wat 'schuifelen' is.
Dus rennen... nee dat komt niet meer in mijn woordenboek voor!
Maar goed, dan gaan we maar voor een hoop muziek, misschien dat dat uk naar buiten trilt.
Of ik ga op het springkussen wat er voor de kleintjes staat.
pi_50962699
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Webkim het volgende:
Ik was ook onwijs zenuwachtig bij de 1ste echo.
Ben schijtsbang voor de tandarts maar het wachten bij de tandarts in de wachtkamer stelde niets voor vergeleken met het wachten in het ziekenhuis in de wachtkamer voor de 1ste echo

Succes!!
pi_50962820
Alles goed!
Hardloper.
IG @webkim
pi_50962837
*MELD* en weer een nachtje verder... nog maximaal 7 nachtjes slapen

We hebben besloten vanavond maar gewoon naar een verjaardag te gaan van bij vrienden van ons in amsterdam. Het is hier nog zo rustig dat we dat stukje wel aandurven. Dus wie weet denkt mini, ik wil gewoon den haag niet als geboorteplaats

Webkim spannend!!! suc6
pi_50962842
Wat fijn voor je Webkim!!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2007 10:44:23 ]
pi_50962859
gefeliciteerd webkim!!!!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:49:03 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50962959
p-iglet het schiet bij jou ook niet op he?
pi_50963162
Hihihi neuh, mini is nu al eigenwijs
tig keer per dag gaat hier de telefoon of komen er vragen via msn of mail...Hoe is het ermee??
Standaard antwoord: "Nog steeds zwanger "

tsja ach vriendje heeft gisteren gelukkig eea met zijn werk geregeled (die moet dinsdag weer werken, dan zijn zijn 2 weken vakantie om). Want hij werkt op een plek met verantwoordelijke 24-uurs zorg dus kan niet midden tijdens een nachtdienst de deur achter zich dicht trekken zo van "doei ik ben weg, de kleine komt". Geeft ook wel rust dat dat geregeld is.

Nu is het gewoon wachten, nog maximaal 7 nachtjes.... dat is maar 1 weekje!!!!

Al blijft het frustrerend om te weten dat als mini echt dan pas komt, ik gewoon meer weken zwangerschapsverlof in mijn uppie thuis heb gezeten... als met mini
pi_50963178
Marlieske, ik hoop dat je kleine zich toch netjes heeft gedraaid. Dat kan nu ook nog wel...
Webkim, wat fijn zo'n goede echo..

En nog steeds geen mini-kleintje of mini-p_iglet.. Kom er maar uit mini's, jullie mama's en papa's beginnen nu wel heel erg nieuwsgierig te worden..
pi_50963260
He p_iglet, ik dacht dat je de weken die je overtijd bent niet mee hoefde te rekenen voor je verlof?
Dus als je 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof gaat, dat je dan nog 10 weken hebt na de bevalling..
Of ben je heel vroeg met verlof gegaan?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:03:00 #281
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50963340
Webkim! Wat fijn!! Jij en F allebei gefeliciteerd!!

2 kleine hartjes gezien?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:04:42 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50963393
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:00 schreef Deepfreeze het volgende:
He p_iglet, ik dacht dat je de weken die je overtijd bent niet mee hoefde te rekenen voor je verlof?
Dus als je 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof gaat, dat je dan nog 10 weken hebt na de bevalling..
Of ben je heel vroeg met verlof gegaan?
Volgens mij studeert ze nog..
pi_50963412
Deepfreeze, het klopt dat je 10 weken na de bevalling hebt.
Maar helaas werkt dat voor studenten even anders....
Mijn werk begint dus keurig 10 weken na de bevalling, maar mijn studiejaar begint toch echt volop op 30 augustus
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:08:57 #284
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50963534
P_iglet, dat is wel balen ja!
Maar ik vind het zo stoer van je.. Studeren en een kindje krijgen! Echt hoor!

Zijn er hier trouwens ook vegetarische as mama's?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:21:47 #285
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50963947
P_iglet, je kunt er toch ook zelf voor kiezen om pas later echt je studie weer op te pakken? Of kan dat niet in jouw geval? Ik kreeg Maria in het begin van mijn 3e studiejaar en ben gewoon pas het tweede blok begonnen. De achterstand heb ik daarna ingehaald en dat ging prima. (Ik ben hoogzwanger van Storm afgestudeerd vorig jaar, dus net geen 2 kindjes in één studie. )

Tearsong, gefeliciteerd!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50964197
oh, p_iglet, dat is wel balen inderdaad.
Ik ben ook nog student, maar al aan het afstuderen, dus ik ben iets vrijer qua planning..
Moet nog wel wat dingen doen, en dat is niet intensief, en dat ben ik aan het afbouwen. En dan na de bevalling kan ik langszaam alles weer oppakken.
pi_50964487
Ik kan niet later beginnen helaas. Ik heb heel hard moeten vechten om uberhaupt aan het 4e studiejaar te mogen beginnen komend jaar, omdat niet aan de toelatingseisen voldoe (heb 1 2e jaars tentamen niet gehaald, en wat mijn studieadviseur ook denkt, dat gaat 17 juli ook niet lukken )

Ik had vanwege de ziekte van pfeiffer en domme pech (hersenschudding krijgen op tentamendata etc) al 2 jaar studievertraging. Nog een jaar mag dus niet, dan moet ik helemaal stoppen.

Geneeskunde is helaas niet de meest flexibele studie
1 tentamen missen kan soms een jaar studievertraging opleveren omdat dingen gewoon maar 1 of 2 x per jaar gegeven worden. En en blok of periode later beginnen kan niet, want dan mag je een jaar later niet verder omdat je dus dat ene blok mist.

Maar geneeskunde is wel echt mijn droom en wat ik wil. Dus ga er alles aan doen om dat gewoon te laten lukken!!! Ook omdat mini gewoon een veel makkelijkere toekomst krijgt als ik een fatsoenlijke baan heb straks en vriendje (grotendeels) thuis kan blijven voor mini en evt verdere kids.
pi_50964875
En ik weet zeker dat het je gaat lukken P_iglet!!
Je bent er voor geboren eggen ze wel eens en dat ben jij zeker!
Hopenlijk komt mini snel. En ik zal nit gaan sms-en, msn-en, bellen of wat dan ook, maar ik hoop dat je snel natte voeten krijgt
En vriendje is een echte papa, ik zie T_igger nog zitten met Djulian, die vrliefde blik in zijn ogen En jij in het ziekenhuis met Liedje. Ja mini krijgt een hele lieve papa en mama
pi_50966063
jeetje p_iglet...wat een gedoe hè ?!
waar studeer je?
Ik heb in Maastricht gestudeerd en daar was een soort van calamiteiten-fond en -regeling
Helaas moest ik daar zelf over nadenken en gaan regelen, ondanks dat ik ook een studie-adviseur had die dat voor me in de gaten zou houden!
Kan je dat eerste blok echt niet gewoon meedoen met de 4e jaars in 2008 ?
Laat je je coschappen-schema aanpassen ofzo ?
pi_50966294
ik studeer in rotterdam.
calamiteitenfonds/regeling is er wel qua financieen... waarschijnlijk kan ik aan het eind van mijn studie een paar maanden extra studiefinanciering krijgen via dat.
Maar qua tijdstippen en planning is er veel minder (lees niets) mogelijk.

Als ik het eerste blok pas in 2008 volg, dan loop ik nog een jaar extra studievertraging op, omdat ik teveel heb open staan om aan mijn onderzoek te mogen beginnen. Dan zou dat pas in maart 2009 ipv tussen maart en augustus 2008 kunnen. En dat mag niet, want dan doe ik te lang over mijn doctoraal...
Co-schappen zie ik wel hoe ik dat ga regelen. Ik wil proberen of ik die via de universiteit Leiden in Den Haag kan lopen. Dat zou me dik 2 uur reistijd per dag schelen. Maar eerst 30 augustus aan het 4e jaar beginnen en dan onderzoek doen.
pi_50966410
klinkt heel slim om de coschappen even los te koppelen van het doctoraal !

valt het onderzoek bij jullie ook onder het artsexamen?
hoe zit het met jullie aanwezigheids-plicht bij de blokken?
Ik kreeg in de periode dat ik depressief was een aangepaste aanwezigheids-plicht!
Wie weet kan jij dat ook aanvragen ivm 'bevallings-verlof' ?
Al win je er maar 2 weekjes mee ofzo !
pi_50966567
ik reageer wel ff via PM wordt anders wel erg offtopic hiero
pi_50966925
ohja
heel alert van je!

edit: even wennen..heb mijn fotootje aangepast

[ Bericht 43% gewijzigd door marit1978 op 29-06-2007 15:36:56 ]
pi_50981996
Nog steeds geen versee beebs hier! Dames gaat eens werpen

Wij hebben dinsdag nog een mooie echo gehad waar echt heel veel mooi op te zien was. Alles ziet er goed uit en de datum blijft op 9 januari staan, maar wel mt het ide edat als ik over de datum heen ga ze niet meteen bij 10 dagen over tijd hoeven in te leiden en er iets meer ruimte is.

Mijn dochtertje gaat er overigens geheel van uit dat ze een zusje krijgt. Mamma heeft een meisje in de buik. Voor diegenen die er al meer hebben hadden jullie oudsten dat ook???
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:24:52 #295
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50982099
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef marit1978 het volgende:

edit: even wennen..heb mijn fotootje aangepast
Als ik zo'n mooi kindje had, zou ik m ook aanpassen .... Alhoewel dat hondje ook schattig was natuurlijk!
pi_50982260
Pfoeh P_iglet, knap van je hoor hoe je dit allemaal weet te plannen.
pi_50982944
Ja idd, vind t ook knap van P_iglet
maar snap t wel helemaal met zo'n studie als geneeskunde!
Vind studeren al lastig genoeg zonder zwangerschap haha.
En dan doe ik nog maar verpleegkunde
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:08:12 #298
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_50983318
Jemig hee, nog geen kleine beebjes Ik ben wel heel benieuwd nu!!

Wenneke, Alyssa was er vanaf het begin van overtuigd dat ze een zusje zou krijgen. Ze zei dat wanneer het een jongetje zou zijn dat ze hem dan in de prullenbak zou gooien en de deksel erop zou doen... Het is een jongen maar ze is er echt helemaal super gelukkig mee! Het is echt háár broertje

Later bleek dat ze graag een meisje wilde voor de roze muisjes Wij hebben dus ook voor Ryan beschuit met roze muisjes uitgedeeld
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:28:56 #299
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_50983918
Hier is Mara er ook van overtuigd dat ze een zusje krijgt een broertje wil ze niet want die huilen alleen maar zegt ze.

Nu nog maar even afwachten als het meezit kunnen we 17 juli zien wat het is ons beesie
pi_50984049
Ik vind het zo grappig dat ze er zo van overtuigd is. Ze is pas 21 maanden en heeft toch nog niet echt het idee wat broertje of zusje inhoudt.
Maar vlgs mij vindt ze alles leuk. Ze vraagt zelfs naar de echofoto nu ze die eenmaal gezien heeft.

Wij hebben 28 augustus pas de 20 weken echo. Ik twijfel nog of ik het wil weten of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')