quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef Dakgoot het volgende:
Tsja , zoek een bijbaantje ?
Of stook je ouders tegen elkaar op zodat ze in scheiding gaan, dan krijg je ook 'lekker veel geld', als dat zo belangrijk voor je mocht zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef Dakgoot het volgende:
Tsja , zoek een bijbaantje ?
Huilie. En leer gewoon voor jezelf te zorgen. Ga op kamers (en krijg uitwonende beurs), neem een (geestdodend) baantje en regel je eigen shitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik haat dit echt man. Ik ben echt arm. Ik moet elke vakantie werken om voor volgend jaar het collegegeld en boekengeld te betalen. Zelf krijg ik ook maar 90 euro studiefinanciering dat is echt te weinig. IB-groep zegt dat mijn ouders teveel verdienen.
quote:*Knip* Kenmerkend gezeur van TS op andere personen i.p.v. zichzelf
Daar ben je toch student voor hoor.quote:Goh MAAR ik mag wel geld erbij lenen van IB groep
Fakking studenten die klagen dat ze arm zijn maar elke week dure merkkleding kopen, naar feesten gaan en zuipen als een gek.
Maar dat zijn dan geen Gstardamagewhatever broeken en die moet je echt hebben anders ben je zoooo'n pauper en dat overleef je nooooooiitt!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:54 schreef karr-1 het volgende:
Wees blij dat je naar school kunt en te eten hebt. Als jij of je ouders niet rond kunnen komen van het geld dat je krijgt, dan spendeer je het op de verkeerde manier.
Verder ben ik het eens met ninja, voor 90 euro kan ik wel 2 broeken kopen en dan hou ik nog geld over ook.
Jij bent een vrouw.. dat is anders.. mijn zus koopt ook mooie broeken voor 20e. Probeer dat eens voor een man te vinden.. Jeansstore is ook vanaf E50,- Dan heb je er nog een beetje model in .. anders kun je net zo goed een vuilniszak aantrekken, oja H&M is ook wel goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan geen Gstardamagewhatever broeken en die moet je echt hebben anders ben je zoooo'n pauper en dat overleef je nooooooiitt!!!![]()
Ik heb vandaag nog 2 gstar broeken gekocht voor 120 euro samen hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan geen Gstardamagewhatever broeken en die moet je echt hebben anders ben je zoooo'n pauper en dat overleef je nooooooiitt!!!![]()
Zie hier, je antwoord. Je kan niet met geld omgaan.quote:90 euro is echt niets daar kan je geen eens een broek kopen.
licht dit eens toe? waarom zouden zij meer krijgen? of heb je het over mensen die van ver helemaal alleen hier naartoe komen en niet bij pappa en mamma kunnen wonen?quote:[b]Op zaterdag 23 juni 2007 21:36
En als ik dat vergelijk met mijn studiegenoten (en vooral de biculturelen) die krijgen echt tussen 200 en de 500 euro per maand.
Ja, je bent student om te zuipen.quote:
Het zijn de stuiptrekkingen van de puberteit..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, je bent student om te zuipen. [afbeelding]
Ik vraag me serieus af waar dat toch vandaan komt. Al zodra de ex-middelbareschoolkinders ook maar één stap in een studentenstad hebben gezet beginnen ze zich al lam te zuipen. Wat is de reden, is het soms een rebels gebaar ("ha, nu ik bij die suffe ouwe lui weg ben kan ik lekker alles doen wat God verboden heeft")? Het is in ieder geval iets wat men doet juist ómdat men student is, want veel mensen stoppen ermee zodra ze aan hun werkende leven beginnen.
Ik weet niet waar jij je broeken haalt, maar no way in hell betaal ik 50 euro voor een broek. En dan hoef ik ze echt niet bij de Jeansstore of zo te halen, die zijn per definitie te duur.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef RB.Dean het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw.. dat is anders.. mijn zus koopt ook mooie broeken voor 20e. Probeer dat eens voor een man te vinden.. Jeansstore is ook vanaf E50,- Dan heb je er nog een beetje model in .. anders kun je net zo goed een vuilniszak aantrekken, oja H&M is ook wel goed.
God wat erg dat je moet werken om je school te kunnen betalen. Er zijn miljoenen die dat ook moeten doen,waarom zou jij lekker op je luie reet kunnen zitten terwijl anderen zich t apelazerus werken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik haat dit echt man. Ik ben echt arm. Ik moet elke vakantie werken om voor volgend jaar het collegegeld en boekengeld te betalen. Zelf krijg ik ook maar 90 euro studiefinanciering dat is echt te weinig. IB-groep zegt dat mijn ouders teveel verdienen. Maar dat valt echt mee! Mijn ouders hebben echt heel veel vaste lasten. Ze moeten hun hypotheekschuld aflossen (koophuis + auto) en vooral die nieuwe zorgpremie nekt hun. Zij zijn echt de enige in Nederland die niet profiteert omdat er maar 3 man in het gezin zitten en ik ben al 18+. Op papier hebben mijn ouders gezamenlijk een gemiddeld inkomen maar door de vaste lasten is onze levensstijl dat van iemand met een beneden modaal inkomen.
En als ik dat vergelijk met mijn studiegenoten (en vooral de biculturelen) die krijgen echt tussen 200 en de 500 euro per maand. Die kunnen elke week feesten of elke week nieuwe dure kleding kopen. Ik heb bijna nooit geld om uit te geven. 90 euro is echt niets daar kan je geen eens een broek kope. Ik loop ook altijd in dezelfde kleren.
Ehhh...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Off-ShoRe het volgende:
t-t rot toch op met je 'kan niet met geld omgaan'.
Dat van die broek bedoelde hij toch bij wijze van spreken =/
't ergens wel waar; dingen zijn niet altijd eerlijk. Soms ben je gewoon de sjaak. De vraag is dan: wat ga je er aan doen? Bij de pakken neerzitten of actie ondernemen?
Een lening bij de IB-Groep is bijvoorbeeld best iets wat je kan overwegen.
maar dan nog... als jij een broek voor E50 kan vinden, dan moet het hem met E90 toch ook wel lukken om iets te vinden met meer stof dan een zwembroek?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef RB.Dean het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw.. dat is anders.. mijn zus koopt ook mooie broeken voor 20e. Probeer dat eens voor een man te vinden.. Jeansstore is ook vanaf E50,- Dan heb je er nog een beetje model in .. anders kun je net zo goed een vuilniszak aantrekken, oja H&M is ook wel goed.
Dat jij niet inziet dat dat niet tegenstrijdig is, is dan weer niet mijn probleemquote:
En een nieuwe kost vast meer dan 90Equote:Op zondag 24 juni 2007 00:08 schreef Off-ShoRe het volgende:
Maar nou ben je waarschijnlijk de draad al kwijt![]()
Ik had vroeger ook korte beentjes die wat trager meegroeide met de rest van m'n lijf en nogal fors waren, omdat ik eerst flink aankwam en toen daarna pas de hoogte in schootquote:Op zondag 24 juni 2007 00:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt er wel helemaal aan.
Ik ben dankzij m'n ouders gezegd met bovenbenen formaatje brugpijler, waardoor het erg lastig is om normale broeken te kopen. Koop je ze in de bovenbenen wat breder, dan zijn ze vaak te kort. Vandaar dat ik regelmatig Pall Mall broeken haal, die toch zo'n 90 à 100 euro per stuk kosten.
Waar halen jullie dan je broeken, voor die El Cheapo prijzen?
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:20 schreef Off-ShoRe het volgende:
Mja, dat snap ik ook niet echt.. Een broek waar je een beetje mee vooruit kan kost toch al gauw 60 euro.. En da's voor zover ik weet echt niet duur.
Of je moet zo'n broek met van die worteltjesbenen hebben ;d
Betaal zelf danquote:Op zondag 24 juni 2007 01:01 schreef nVincible het volgende:
Ik ben ook niet blij met het collegegeld voor komend jaar. HBO-opleiding, 1500 euro collegegeld en 1000 euro boeken, en daar komen dan dingetjes bij als introductieweek (ja dat kost geld ja) en inschrijving, wat bij elkaar wel wat kost in een jaar. Mijn moeder werkt alleen, en verdient meer dan modaal, maar toch voel ik me schuldig dat het zoveel geld kost, omdat ik weet dat ze al moeite heeft met normaal rondkomen.
Eh, in sommige gevallen is "nog nooit iemand aan doodgegaan" níet van toepassing.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Lekker werken jong. Nog nooit iemand aan dood gegaan.
Mensen die 'fakking' zeggen en dan andere mensen triest vinden.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:59 schreef Flashwin het volgende:
deze ts is zo een fakking huillie zeg..
Eenschquote:Op zondag 24 juni 2007 11:25 schreef hoerezooi het volgende:
En op het mboheb je zat tijd om ernaast nog een baantje te hebben.
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:39 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Mensen die 'fakking' zeggen en dan andere mensen triest vinden. [afbeelding]
Dit is echt de domste opmerking die ik ooit gehoord heb.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef T3rr0r het volgende:
Lenen is koning, lekker luxe leven en de zorgen zijn voor later.
Kan ook met MBO wel. Maandelijkse aflossing is naar draagkracht en je krijgt na het behalen van je papiertje een aanlooptijd van twee jaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:36 schreef scythica het volgende:
mocht je HBO doen, is het dan niet misschien een idee om volledige stufi te nemen?
dan krijg je weleen studieschuld maar als je dan afstudeert en een redelijke baan hebt kan je t zo terug betalen.
Ik denk dat hier je probleem zitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik heb bijna nooit geld om uit te geven. 90 euro is echt niets daar kan je geen eens een broek kopen.
En het lúkt hemquote:Op zondag 24 juni 2007 15:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
lol volgens mij probeert hier iemand half fok op z'n achterpoten te krijgen
Kep net 2 fietsen gekocht van mijn stufiquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
En het lúkt hem!
Anyway, Ik ben maar eens boodschappen doen, van mijn stufi, ja.
ik heb al 16 fietsen geleend na een investering van 30e stufi, dat bedoelen ze hier dus met niet goed met je geld om kunnen gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:32 schreef Garin84 het volgende:
[..]
Kep net 2 fietsen gekocht van mijn stufi
Ook dat kan dus (en je hoeft geen fietsen te jatten)
Als je ouders zoveel verdienen dat jij geen behoorlijke stufi krijgt maar ze hebben niet genoeg voor jou? Dan leven ze boven hun stand en kunnen niet met geld omgaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik haat dit echt man. Ik ben echt arm. Ik moet elke vakantie werken om voor volgend jaar het collegegeld en boekengeld te betalen. Zelf krijg ik ook maar 90 euro studiefinanciering dat is echt te weinig. IB-groep zegt dat mijn ouders teveel verdienen. Maar dat valt echt mee! Mijn ouders hebben echt heel veel vaste lasten. Ze moeten hun hypotheekschuld aflossen (koophuis + auto) en vooral die nieuwe zorgpremie nekt hun. Zij zijn echt de enige in Nederland die niet profiteert omdat er maar 3 man in het gezin zitten en ik ben al 18+. Op papier hebben mijn ouders gezamenlijk een gemiddeld inkomen maar door de vaste lasten is onze levensstijl dat van iemand met een beneden modaal inkomen.
En als ik dat vergelijk met mijn studiegenoten (en vooral de biculturelen) die krijgen echt tussen 200 en de 500 euro per maand. Die kunnen elke week feesten of elke week nieuwe dure kleding kopen. Ik heb bijna nooit geld om uit te geven. 90 euro is echt niets daar kan je geen eens een broek kopen. Ik loop ook altijd in dezelfde kleren.
En dan een oude vriend van mij die nu mbo doet. Hij krijgt 540 (!) euro per maand omdat zijn ouders gescheiden zijn en hij alleen met zijn moeder woont. Dit krijgt hij 4 jaar lang, die overigens volledig wordt kwijt gescholden mocht hij zijn studie niet afmaken. Daarna doet hij hbo waar hij weer 4 jaar lang stufi krijgt. Terwijl ik slechts 3jaar krijg met wat uitloop en ik moet het binnen 10 jaar afmaken of ik moet alles met rente terugbetalen + de ov erbij.
Goh MAAR ik mag wel geld erbij lenen van IB groep
Fakking studenten die klagen dat ze arm zijn maar elke week dure merkkleding kopen, naar feesten gaan en zuipen als een gek. MBO'ers die gewoon meer en de beste regelingen krijgen dan WOers
Voor 90 euro haal ik 3 broeken.quote:
Je had een procedure kunnen starten waarin je zegt dat je pa niets wilt meebetalen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef mv-lootje het volgende:
Ik heb HBO gedaan en kreeg die 90 euro. Ouders gescheiden, vader verdient genoeg dus geen aanvullende beurs. Terwijl hij niet wil meebetalen aan mijn studie. M'n moeder zou wel willen maar heeft het geld er niet voor. Maja dat maakt voor IB natuurlijk niets uit. Dus: werken, en soms wat lenen.
Dat heb ik dus. Althans van mijn vader. Mijn moeder zit in de WAO en mijn ouders zijn al sinds mijn vierde gescheiden.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:05 schreef asdqert het volgende:
Ja, mensen met ouders die een eigen bedrijf hebben. Officieel voor 1e op de loonlijst staan = minimaal inkomen en dus maximale aanvullende beurs. Jppie.
een beetje man had dat al voorzichzelf opgelost,. en ik als mom had t hem wel in zijn achterste geschopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:57 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik denk niet dat TS hier nog gaat terugkomen![]()
Jij komt er ook welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef T3rr0r het volgende:
Lenen is koning, lekker luxe leven en de zorgen zijn voor later.
Idd, fijne ouders. (for the record, wat voor auto is het en hoe oud?)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:50 schreef rashudo het volgende:
Dus je ouders vinden hun huis en hun auto belangrijker dan de opleiding van hun zoon.
Gevalletje "wij leven boven onze stand".quote:Op maandag 25 juni 2007 14:33 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Ergens doen je ouders het toch verkeert...
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
TS heeft trouwens al eens meer topics geopend die bol staan van zelfmedelijden en verongelijkt kijken naar anderen
Ik erger me aan een jongen op de universiteit
OMG was hij dat?! Dat topic ken ik nog wel ja. Wat een ontzettende kneusquote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
TS heeft trouwens al eens meer topics geopend die bol staan van zelfmedelijden en verongelijkt kijken naar anderen
Ik erger me aan een jongen op de universiteit
Is het niet heel toevallig je ouders hun eigen schuld dat ze zoveel vaste lasten hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
En als ik dat vergelijk met mijn studiegenoten (en vooral de biculturelen) die krijgen echt tussen 200 en de 500 euro per maand. Die kunnen elke week feesten of elke week nieuwe dure kleding kopen. Ik heb bijna nooit geld om uit te geven. 90 euro is echt niets daar kan je geen eens een broek kopen. Ik loop ook altijd in dezelfde kleren.
En dan een oude vriend van mij die nu mbo doet. Hij krijgt 540 (!) euro per maand omdat zijn ouders gescheiden zijn en hij alleen met zijn moeder woont. Dit krijgt hij 4 jaar lang, die overigens volledig wordt kwijt gescholden mocht hij zijn studie niet afmaken. Daarna doet hij hbo waar hij weer 4 jaar lang stufi krijgt. Terwijl ik slechts 3jaar krijg met wat uitloop en ik moet het binnen 10 jaar afmaken of ik moet alles met rente terugbetalen + de ov erbij.
Fakking studenten die klagen dat ze arm zijn maar elke week dure merkkleding kopen, naar feesten gaan en zuipen als een gek. MBO'ers die gewoon meer en de beste regelingen krijgen dan WOers
Bijles aan middelbare scholierenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Regel jij dan een baan van 4 uur per week dat redelijk betaald, op mijn niveau is en raakvlakken heeft of verwant is met mijn studie.
Wat is er mis met een baantje in de kroeg of supermarkt voor 10 uur per week. Als je nog geen eens 10 uur kunt missen voor je studie ben je die studie niet waardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Regel jij dan een baan van 4 uur per week dat redelijk betaald, op mijn niveau is en raakvlakken heeft of verwant is met mijn studie. Nee? Dat dacht ik al. Dat lukt niet zomaar. Al helemaal niet omdat mijn studie in lagere kringen zwaar ondergewardeerd wordt. Men huurt liever hbo'ers in die niets kunnen dan iemand die analytisch en abstract kan denken. Simpel omdat ze gewoon het curriculum van de studie wiskunde niet kennen. Pas als ik echt carriere ga maken dan pas krijg ik met proffesionele mensen te maken.
Oh ja let even niet op spelfouten
Daar is mr loser weerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Regel jij dan een baan van 4 uur per week dat redelijk betaald, op mijn niveau is en raakvlakken heeft of verwant is met mijn studie. Nee? Dat dacht ik al. Dat lukt niet zomaar. Al helemaal niet omdat mijn studie in lagere kringen zwaar ondergewardeerd wordt. Men huurt liever hbo'ers in die niets kunnen dan iemand die analytisch en abstract kan denken. Simpel omdat ze gewoon het curriculum van de studie wiskunde niet kennen. Pas als ik echt carriere ga maken dan pas krijg ik met proffesionele mensen te maken.
Waarom persé met raakvlakken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Waarom zou een bijbaantje "op niveau" moeten zijn en "raakvlakken hebben met je studie"?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
In beide gevallen nomineer ik TS toch als fok-kneus 2007quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarom zou een bijbaantje "op niveau" moeten zijn en "raakvlakken hebben met je studie"?
Zeur niet en neem gewoon een baantje aan. Zoééntje waarbij je moet werken enzo.
Dat doen alle studenten die geld bijverdienen.
Je klinkt als een verwende, omhooggevallen bal. Of doe je het erom?
Zijn de spelfouten een indicatie van je niveau?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Als je zegt dat je uitwoont wordt er vroeg of laat om bewijsstukken gevraagd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Heeft mn broertje ook ja die krijgt ook maar 90 euro en zit nu met een studieschuld omdat mn ouders ook genoeg verdienen (zeggen ze).
Allochtonen zeggen trouwens dat ze uitwonend zijn wat ze eigenlijk niet zijn zo krijgen zij vaak meer geld, (trouwens vast niet alleen allochtonen die dit doen)
"Ik wil best werken maar alléén met met proffesionele mensen en niet bij die paupers in de supermarkt of tomatenkwekerij 't Sukkeltje, want dat is te min voor mij."quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Ik gun hem zeker wel een baantje dat hem aanstaat. Maar als je al zulke hoge eisen gaat stellen bij een bijbaantje dan verdien je ook niet meer dan 90 euro in de maand...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
"Ik wil best werken maar alléén met met proffesionele mensen en niet bij die paupers in de supermarkt of tomatenkwekerij 't Sukkeltje, want dat is te min voor mij."![]()
Ja hoor jongen, jij komt er later wel![]()
Precies. Niemand gaat voor zijn lol zegeltjes weggeven bij de appie, maar als er niets anders te vinden is, moet je maar gewoon even doorbijten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik gun hem zeker wel een baantje dat hem aanstaat. Maar als je al zulke hoge eisen gaat stellen bij een bijbaantje dan verdien je ook niet meer dan 90 euro in de maand...
Ja, als je gewoon eens je best deed is dit prima te regelen... Ik ken zat mensen die dit willen en waar het ook gelukt is, ik ken ook zat mensen die het niet eens proberen en waarvan het ook niet gelukt is, ben bang dat je in de 2de categorie zit ..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Regel jij dan een baan van 4 uur per week dat redelijk betaald, op mijn niveau is en raakvlakken heeft of verwant is met mijn studie. Nee? Dat dacht ik al.
Of geen kinderen moeten nemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef je_oma het volgende:
Misschien hadden je ouders gewoon een kleiner huis moeten kopen.
Haha okee ik heb hem door. Dat ik er nog serieus op ingegaan ben zeg, meestal doorzie ik die uitlok-topics vrij vlug.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Waarom zou werk PER SE op jouw studie moeten aansluitenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
eens, het is gewoon belachelijk. Als kind wordt je gewoon beloond dat je ouders niet of bijna niet werken. Ik zelf krijg ook maar 70¤ studie financiering terwijl sommige vrienden tussen de 300 en 400¤ krijgen. Bureaucratisch kut landquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
heel verhaal
Je bent een sneue huiljosti.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die zeggen dat ik lui ben. Nou ik heb anders wel een baantje voor in de vakantie en het verdient nog redelijk goed ook. Maar dit is een fulltime vakantie baan.
Het vinden van een parttime baan voor naast je studie is een stuk moeilijker. Elke periode heb ik een ander rooster en geeneen baan is flexibel genoeg om zich aan mijn rooster aan te passen. Dus de enige dag waar ik wel garant voor kan staan is zaterdag. Maar probeer daar maar een redelijk goed bedaalde baan op mijn niveau te vinden. Dus dat is het probleem. En straks moet ik even een weekendje aan een project of scriptie werken maar kan dat weer niet. Vandaar dat het gewoon vrijwel onmogelijk is om een parttime baan naast mijn studie te hebben. Ik doe geen flut studie waar je maar 2 uurtjes per week les heb. Ik zit vrijwel altijd fulltime op school. Maar je hebt gelijk dat ik altijd wel vrije tijd over heb. Ik zit tenslotte ook vaak gewoon een paar uur per dag te gamen. Maarja die uren kan ik tenminste vrij over de hele week verdelen. Zo een flexibele baan bestaat gewoon bijna niet
met een D. .. geef je ouders maar de schuld ....zucht....quote:Op maandag 25 juni 2007 14:33 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Ergens doen je ouders het toch verkeert...
Of dood!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef kucuk het volgende:
Ga werken!
sterf zelf met je kutkickquote:
dat dus. maja wel lullig dat je alles zelf moet betalenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef Asmodean het volgende:
je hoeft tenminste geen kost en inwoning te betalen. Je krijgt 90 euro per maand, waarvan je helemaal niks hoeft af te staan aan gas/wat/elektriciteit/huur/eten/drinken. Een uitwonend student krijgt 250 euro, dat is dus maar 160 euro meer. Zie jij voor 160 euro maar eens een kamer te vinden!
maw: en thuiswonende studenten krijgen dus relatief nog veel meer dan uitwonende studenten, dus je financiële situatie valt echt enorm mee.
overigens: als jij voor 90 euro nog niet eens een broek kunt kopen snap ik dat je te weinig geld hebt, maar dat ligt er dan volledig aan dat jij voor geen meter met geld om kunt gaan.
Schrijf je uiwonend in op adres van een vriend/bekende, bij de gemeente.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Fakking studenten die klagen dat ze arm zijn maar elke week dure merkkleding kopen, naar feesten gaan en zuipen als een gek. MBO\'ers die gewoon meer en de beste regelingen krijgen dan WOers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:57 schreef Relneger18 het volgende:
Dit is een heel geniepige manier om extra geld te krijgen. Er is hier geen sprake van fraude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nog niet eens doorhebt dat je hier fraude aan het plegen bent ben je echt te dom om te poepen. Maar wel stoer hoor, geld jatten!Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
[..]
Schrijf je uiwonend in op adres van een vriend/bekende, bij de gemeente.
Sluit een 'Huurcontract' af, laat de betreffende persoon dit maken.
Zorg ervoor dat je "bewijs" hebt van huurbetalingen(bijvoorbeeld maandelijks "50 euro betalen"). Zorg ervoor dat dit op je bankafschriften komt te staan( Dat je het cash terug krijgt ziet niemand).
Doe je het goed, krijg je tot 200 euro extra (afhankelijk van de kosten die dt met zich meebrengt ).
Dit is een heel geniepige manier om extra geld te krijgen. Er is hier geen sprake van fraude.Gelukkig zijn er nog wel mensen met principes die hier niet aan beginnen. Bovendien hoop ik dat jij een keer je studiepunten niet haalt en alles mot terug dokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
[..]
Er is hier geen sprake van fraude.je bent een stakker. Ik heb je ip-adres laten checken en morgen komt er iemand langs van de FIOD. Doe ze de groetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
Nop ik ben niet aan het frauderen. Bureaucratie heeft ook zijn voordelenquote:Op maandag 28 januari 2008 01:23 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Als je nog niet eens doorhebt dat je hier fraude aan het plegen bent ben je echt te dom om te poepen. Maar wel stoer hoor, geld jatten!
Of je leeft als een arme sloeber met je "principes" of je doet het op die manier.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:19 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wel mensen met principes die hier niet aan beginnen. Bovendien hoop ik dat jij een keer je studiepunten niet haalt en alles mot terug dokken
Wat the hell wilt de FIOD doen? ze kunnen NIKS doen, want alles wat op papier staat heeft het laatste woord, ze kunnen niks bewijzen wat er irl gebeurt. Zie het maar als compensatie voor de zorgverzekering.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
je bent een stakker. Ik heb je ip-adres laten checken en morgen komt er iemand langs van de FIOD. Doe ze de groeten
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:24 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Nop ik ben niet aan het frauderen. Bureaucratie heeft ook zijn voordelen
Anders lees je de voorwaarden op de site conform uitwonend/inwonend.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:28 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
![]()
Zal ik maar eens even een mailtje met een link naar je posts richting de IB-Groep doen?![]()
Misschien kennen zij ook nog wat leuke mazen in de wet om je te naaien
Ik heb wel door dat je technisch gezien legaal bezig bent. Echter als een rechter dit te horen krijgt zal hij waarschijnlijk anders oordelen. Je hebt ook nog zoiets als de redelijkheid en billijkheid in dit land. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Anders lees je de voorwaarden op de site conform uitwonend/inwonend.Ik doe niks verkeerds.
Ik vind een lening op een auto triester. Dan maar een 2ehandje die je wél normaal kon betalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef je_oma het volgende:
Misschien hadden je ouders gewoon een kleiner huis moeten kopen.
Ja, waarom leen je voor iets wat zo snel in waarde daalt. Koop dan inderdaad een 2e hands.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind een lening op een auto triester. Dan maar een 2ehandje die je wél normaal kon betalen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef Asmodean het volgende:
overigens: als jij voor 90 euro nog niet eens een broek kunt kopen snap ik dat je te weinig geld hebt, maar dat ligt er dan volledig aan dat jij voor geen meter met geld om kunt gaan.
Meestal zijn de laatsten het ergste soort. Van die schrapers die te zuinig zijn een rondje geven en die alles van te voren willen en moeten plannenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik hoor veel mensen vaak zeggen "Er zijn twee soorten mensen, arm en rijk.". Daar ben ik het niet mee eens; ik zie namelijk twee andere soorten mensen: mensen die wél en mensen die niet met geld om kunnen gaan.
[..]
Schrijf je uiwonend in op adres van een vriend/bekende, bij de gemeente.
Sluit een 'Huurcontract' af, laat de betreffende persoon dit maken.
Zorg ervoor dat je "bewijs" hebt van huurbetalingen(bijvoorbeeld maandelijks "50 euro betalen"). Zorg ervoor dat dit op je bankafschriften komt te staan( Dat je het cash terug krijgt ziet niemand).
Doe je het goed, krijg je tot 200 euro extra (afhankelijk van de kosten die dt met zich meebrengt ).
Dit is een heel geniepige manier om extra geld te krijgen. Er is hier geen sprake van fraude.Dat heet fraude, en is niet alleen ongewenst in Nederland, ook op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
censuur :O
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
je bent een stakker. Ik heb je ip-adres laten checken en morgen komt er iemand langs van de FIOD. Doe ze de groeten
ogen groter dan hun portemonneequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef ColtZ40 het volgende:
Of mensen met weinig geld die graag merkkleding willen kopen. Gevolg: altijd dezelfde kleren dragen omdat ze maar een trui hebben.
Dat is verboden oplichterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:39 schreef Noway666 het volgende:
Lenen is leuk ja, maar gelukkig wel met een lagere rente dan bij welke bank dan ook.
Gewoon een ander adres opgeven wat je verblijf is en de post daar ophalen.
..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:39 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben rijk, is ook niet alles
mo' money mo' problems
quote:
demonstratie heb ik geen tijd voor ben geen klootjosti die elke dag vrij is en om over allerlei nuteloze dingen te gaan demonstreren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Echt not done om hier een grote bek tegen je medeburgers open te trekken maar zo stil als een lam blijven als de overheid ( of ja overheid, 1 of andere pipo die gaat beslissen voor 16 miljoen mensen) doet waar ze zin in heeft (zorg/privatisering/euro..)
Geen demonstratie ,niks ,nederland is makkelijk geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |