Anders lees je de voorwaarden op de site conform uitwonend/inwonend.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:28 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
![]()
Zal ik maar eens even een mailtje met een link naar je posts richting de IB-Groep doen?![]()
Misschien kennen zij ook nog wat leuke mazen in de wet om je te naaien
Ik heb wel door dat je technisch gezien legaal bezig bent. Echter als een rechter dit te horen krijgt zal hij waarschijnlijk anders oordelen. Je hebt ook nog zoiets als de redelijkheid en billijkheid in dit land. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Anders lees je de voorwaarden op de site conform uitwonend/inwonend.Ik doe niks verkeerds.
Ik vind een lening op een auto triester. Dan maar een 2ehandje die je wél normaal kon betalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef je_oma het volgende:
Misschien hadden je ouders gewoon een kleiner huis moeten kopen.
Ja, waarom leen je voor iets wat zo snel in waarde daalt. Koop dan inderdaad een 2e hands.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind een lening op een auto triester. Dan maar een 2ehandje die je wél normaal kon betalen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef Asmodean het volgende:
overigens: als jij voor 90 euro nog niet eens een broek kunt kopen snap ik dat je te weinig geld hebt, maar dat ligt er dan volledig aan dat jij voor geen meter met geld om kunt gaan.
Meestal zijn de laatsten het ergste soort. Van die schrapers die te zuinig zijn een rondje geven en die alles van te voren willen en moeten plannenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik hoor veel mensen vaak zeggen "Er zijn twee soorten mensen, arm en rijk.". Daar ben ik het niet mee eens; ik zie namelijk twee andere soorten mensen: mensen die wél en mensen die niet met geld om kunnen gaan.
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:57 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Schrijf je uiwonend in op adres van een vriend/bekende, bij de gemeente.
Sluit een 'Huurcontract' af, laat de betreffende persoon dit maken.
Zorg ervoor dat je "bewijs" hebt van huurbetalingen(bijvoorbeeld maandelijks "50 euro betalen"). Zorg ervoor dat dit op je bankafschriften komt te staan( Dat je het cash terug krijgt ziet niemand).
Doe je het goed, krijg je tot 200 euro extra (afhankelijk van de kosten die dt met zich meebrengt ).
Dit is een heel geniepige manier om extra geld te krijgen. Er is hier geen sprake van fraude.Dat heet fraude, en is niet alleen ongewenst in Nederland, ook op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
censuur :O
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
je bent een stakker. Ik heb je ip-adres laten checken en morgen komt er iemand langs van de FIOD. Doe ze de groeten
ogen groter dan hun portemonneequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef ColtZ40 het volgende:
Of mensen met weinig geld die graag merkkleding willen kopen. Gevolg: altijd dezelfde kleren dragen omdat ze maar een trui hebben.
Dat is verboden oplichterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:39 schreef Noway666 het volgende:
Lenen is leuk ja, maar gelukkig wel met een lagere rente dan bij welke bank dan ook.
Gewoon een ander adres opgeven wat je verblijf is en de post daar ophalen.
..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:39 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben rijk, is ook niet alles
mo' money mo' problems
quote:
demonstratie heb ik geen tijd voor ben geen klootjosti die elke dag vrij is en om over allerlei nuteloze dingen te gaan demonstreren.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Echt not done om hier een grote bek tegen je medeburgers open te trekken maar zo stil als een lam blijven als de overheid ( of ja overheid, 1 of andere pipo die gaat beslissen voor 16 miljoen mensen) doet waar ze zin in heeft (zorg/privatisering/euro..)
Geen demonstratie ,niks ,nederland is makkelijk geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |