abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:17:20 #101
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_50851186
De enige lasten die je hebt zijn schoolgeld (150 /maand) en zorgtoeslag (80 /maand) en wat boeken en kleren?
Dan moet je wel 150 euro per maand bijverdienen!
Wow, 4 uur werken in de week, wat heb jij het zwaar.
If you can't beat them, join them.
pi_50869573
Regel jij dan een baan van 4 uur per week dat redelijk betaald, op mijn niveau is en raakvlakken heeft of verwant is met mijn studie. Nee? Dat dacht ik al. Dat lukt niet zomaar. Al helemaal niet omdat mijn studie in lagere kringen zwaar ondergewardeerd wordt. Men huurt liever hbo'ers in die niets kunnen dan iemand die analytisch en abstract kan denken. Simpel omdat ze gewoon het curriculum van de studie wiskunde niet kennen. Pas als ik echt carriere ga maken dan pas krijg ik met proffesionele mensen te maken.

Oh ja let even niet op spelfouten
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:44:24 #103
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50869775
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef dieselnoi het volgende:
Regel jij dan een baan van 4 uur per week dat redelijk betaald, op mijn niveau is en raakvlakken heeft of verwant is met mijn studie.
Bijles aan middelbare scholieren
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50869801
Ja. Als je oud bent mag je geen opleiding meer krijgen. Als je het niet goed deed toen je in je puberteit zat, heb je je beurt laten vergaan. Dan heb je niks geleerd en zal de overheid je nog wel even verder de grond in stampen. Eén-kans beleid.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:50:55 #105
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_50872719
quote:
Regel jij dan een baan van 4 uur per week dat redelijk betaald, op mijn niveau is en raakvlakken heeft of verwant is met mijn studie. Nee? Dat dacht ik al. Dat lukt niet zomaar. Al helemaal niet omdat mijn studie in lagere kringen zwaar ondergewardeerd wordt. Men huurt liever hbo'ers in die niets kunnen dan iemand die analytisch en abstract kan denken. Simpel omdat ze gewoon het curriculum van de studie wiskunde niet kennen. Pas als ik echt carriere ga maken dan pas krijg ik met proffesionele mensen te maken.

Wat is er mis met een baantje in de kroeg of supermarkt voor 10 uur per week. Als je nog geen eens 10 uur kunt missen voor je studie ben je die studie niet waard
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_50872866
quote:

Daar is mr loser weer
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50873310
quote:

Waarom persé met raakvlakken?
Ga lekker vakken vullen of in de horeca zoals iedere student die geld nodig heeft doet.
Zijn zat baantjes te vinden (ooit gehoord van studenten uitzendbureau?) die ook prima betalen...

Overigens krijgt bijna iedere student pas na zijn studie te maken met echte professionals uit zijn/haar werkveld... Je kunt niet verwachten dat je als student al gelijk wordt geschaald met mensen die al hebben gestudeerd voor wat jij nu gaat doen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:39:21 #108
87694 Robin__
letitredno
pi_50878152
540 per maand op t mbo terwijl je thuis woont..?? dat moet wel met een lening gaan (en misschien vervalt die.. maar dan moet je het wel halen, anders is t no way 4 jaar een gift

Of je pleegt fraude en schrijft je op een ander adres ergens in terwilj je lekker thuis woont

Volgens mij kan je sowieso een uitgebreidere beoordeling aanvragen als je stufi ontoereikend is (door dat je ouders pas hun baan kwijt zijn bv.. maar ook andere redenen zouden kunnen)
pi_50878278
quote:

Waarom zou een bijbaantje "op niveau" moeten zijn en "raakvlakken hebben met je studie"?
Zeur niet en neem gewoon een baantje aan. Zoééntje waarbij je moet werken enzo.
Dat doen alle studenten die geld bijverdienen.

Je klinkt als een verwende, omhooggevallen bal. Of doe je het erom?
  Moderator dinsdag 26 juni 2007 @ 22:44:57 #110
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_50878409
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waarom zou een bijbaantje "op niveau" moeten zijn en "raakvlakken hebben met je studie"?
Zeur niet en neem gewoon een baantje aan. Zoééntje waarbij je moet werken enzo.
Dat doen alle studenten die geld bijverdienen.

Je klinkt als een verwende, omhooggevallen bal. Of doe je het erom?
In beide gevallen nomineer ik TS toch als fok-kneus 2007
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:49:05 #111
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_50878629
quote:

Zijn de spelfouten een indicatie van je niveau?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_50878803
Heeft mn broertje ook ja die krijgt ook maar 90 euro en zit nu met een studieschuld omdat mn ouders ook genoeg verdienen (zeggen ze).
Allochtonen zeggen trouwens dat ze uitwonend zijn wat ze eigenlijk niet zijn zo krijgen zij vaak meer geld, (trouwens vast niet alleen allochtonen die dit doen)
pi_50879438
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Heeft mn broertje ook ja die krijgt ook maar 90 euro en zit nu met een studieschuld omdat mn ouders ook genoeg verdienen (zeggen ze).
Allochtonen zeggen trouwens dat ze uitwonend zijn wat ze eigenlijk niet zijn zo krijgen zij vaak meer geld, (trouwens vast niet alleen allochtonen die dit doen)
Als je zegt dat je uitwoont wordt er vroeg of laat om bewijsstukken gevraagd.
Heb je die niet? Dan mag je het weer terugbetalen.
Is mij ook overkomen vroegah.

Moeder ging uit huis (samenwonen met vriend).
Ik bleef achter in het huurhuis maar het stond toen nog niet op mijn naam (omdat ik ingeschreven stond voor een ander, kleiner huisje dat ik wél kon betalen).
Daarom kon ik niet aantonen dat ik over die periode (8 maanden) op mezelf heb gewoond.
2 jaar na dato kreeg ik controle.
1700 guldentjes terug moeten betalen (het teveel ontvangen deel).

Maar dat geeft niet. Ik heb het geld toen goed kunnen gebruiken om te "overleven".
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:17:25 #114
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50879899
quote:

"Ik wil best werken maar alléén met met proffesionele mensen en niet bij die paupers in de supermarkt of tomatenkwekerij 't Sukkeltje, want dat is te min voor mij."

Ja hoor jongen, jij komt er later wel
pi_50880620
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

"Ik wil best werken maar alléén met met proffesionele mensen en niet bij die paupers in de supermarkt of tomatenkwekerij 't Sukkeltje, want dat is te min voor mij."

Ja hoor jongen, jij komt er later wel
Ik gun hem zeker wel een baantje dat hem aanstaat. Maar als je al zulke hoge eisen gaat stellen bij een bijbaantje dan verdien je ook niet meer dan 90 euro in de maand...
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:02:28 #116
104963 ETA
European Travel Author
pi_50893348
voor 500 euro leer ik je hoe je 1000 euro kan verdienen, zeer snel, wel eigen inleg nodig, en graag vooraf betalen
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_50894213
Waarom reageren we hier nog... TS is een looser...
pi_50895156
Nee TS moet paar dingetjes nog leren ;0
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:57:13 #119
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50895415
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik gun hem zeker wel een baantje dat hem aanstaat. Maar als je al zulke hoge eisen gaat stellen bij een bijbaantje dan verdien je ook niet meer dan 90 euro in de maand...
Precies. Niemand gaat voor zijn lol zegeltjes weggeven bij de appie, maar als er niets anders te vinden is, moet je maar gewoon even doorbijten.
pi_50898415
Raakvlakken met je studie
  • Paprika's plukken: Tel het aantal paprika's die je plukt bij elkaar op en gooi er voor je eigen plezier een vierkantswortel overheen.
  • Horeca-werk: Tel hoeveel biertjes je nog moet verkopen voordat je baas winst op jou maakt.
  • Vuilniswerk: bereken hoeveel ruimte er nog over is in de gemiddelde gft-bak en bereken daaruit hoeveel GFT-bakken er in de vuilniswagen passen.
  • Callcentrewerk: ga na hoeveel mensen er daadwerkelijk ja op je aanbod zitten en bereken hoeveel mensen je nog moet bellen voordat je aan je quota zit.
  • Oppaswerk: bereken hoeveel euro je per poepluier verdient.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Wiskundigen die geen wiskunde in de normale samenleving terug kunnen vinden zijn echt té triest voor woorden
  • pi_50898466
    quote:
    Regel jij dan een baan van 4 uur per week dat redelijk betaald, op mijn niveau is en raakvlakken heeft of verwant is met mijn studie. Nee? Dat dacht ik al.
    Ja, als je gewoon eens je best deed is dit prima te regelen... Ik ken zat mensen die dit willen en waar het ook gelukt is, ik ken ook zat mensen die het niet eens proberen en waarvan het ook niet gelukt is, ben bang dat je in de 2de categorie zit ..
    ik ben sowieso da bomb
      woensdag 27 juni 2007 @ 14:30:24 #122
    106355 Topmaat
    Ja toch? Niet dan?
    pi_50898762
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef je_oma het volgende:
    Misschien hadden je ouders gewoon een kleiner huis moeten kopen.
    Of geen kinderen moeten nemen.
    Zo niet, dan toch...
    pi_50900577
    Jouw mammie is blijkbaar Financieel Manager. Gezien haar krappe budget is het volkomen begrijpelijk waarom zij zo weinig als Financieel Manager verdient
      woensdag 27 juni 2007 @ 17:07:07 #124
    176194 44pje
    want AApje was al bezet
    pi_50904766
    quote:

Haha okee ik heb hem door. Dat ik er nog serieus op ingegaan ben zeg, meestal doorzie ik die uitlok-topics vrij vlug.
    If you can't beat them, join them.
      woensdag 27 juni 2007 @ 17:31:35 #125
    132613 Relneger18
    weger geen neger
    pi_50905649
    quote:

Waarom zou werk PER SE op jouw studie moeten aansluiten Het is toch een bijbaantje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')