Mensen die 'fakking' zeggen en dan andere mensen triest vinden.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:59 schreef Flashwin het volgende:
deze ts is zo een fakking huillie zeg..
Eenschquote:Op zondag 24 juni 2007 11:25 schreef hoerezooi het volgende:
En op het mboheb je zat tijd om ernaast nog een baantje te hebben.
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:39 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Mensen die 'fakking' zeggen en dan andere mensen triest vinden. [afbeelding]
Dit is echt de domste opmerking die ik ooit gehoord heb.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef T3rr0r het volgende:
Lenen is koning, lekker luxe leven en de zorgen zijn voor later.
Kan ook met MBO wel. Maandelijkse aflossing is naar draagkracht en je krijgt na het behalen van je papiertje een aanlooptijd van twee jaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:36 schreef scythica het volgende:
mocht je HBO doen, is het dan niet misschien een idee om volledige stufi te nemen?
dan krijg je weleen studieschuld maar als je dan afstudeert en een redelijke baan hebt kan je t zo terug betalen.
Ik denk dat hier je probleem zitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef dieselnoi het volgende:
Ik heb bijna nooit geld om uit te geven. 90 euro is echt niets daar kan je geen eens een broek kopen.
En het lúkt hemquote:Op zondag 24 juni 2007 15:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
lol volgens mij probeert hier iemand half fok op z'n achterpoten te krijgen
Kep net 2 fietsen gekocht van mijn stufiquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
En het lúkt hem!
Anyway, Ik ben maar eens boodschappen doen, van mijn stufi, ja.
ik heb al 16 fietsen geleend na een investering van 30e stufi, dat bedoelen ze hier dus met niet goed met je geld om kunnen gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:32 schreef Garin84 het volgende:
[..]
Kep net 2 fietsen gekocht van mijn stufi
Ook dat kan dus (en je hoeft geen fietsen te jatten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |