Jij hebt al 5 kinderen en hij geen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Het is duidelijk dat hij simpelweg niet in de buurt komt van mij kwa potentie.
Baak.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef dieselnoi het volgende:
hey ik dacht dat dit de klaagbak was!
Tjonge kerel, je zit echt met jezelf in de knoop he!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Maar hij heeft dus een rijke pappa en is naar een prive school gegaan. Daar kreeg hij intensief les, motivatie en een instructor die precies zegt wat hij moet antwoorden op een bepaalde examen vraag. Daarnaast krijgt hij pis gemakkelijke schoolexamens zodat ook al hij haalt hij een alleen maar onvoldoendes op het centraal examen dan heeft hij alsnog genoeg ruimte voor compensatie.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Roellio het volgende:
Ik vind je nogal arrogant en vervelend overkomen.
Ik erger me aan jou!
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef BlackJack het volgende:
Wow, ondanks je magnifieke intelligentie heb je weinig kaas gegeten van grammatica. Misschien weer een jaartje extra doen om die voldoende voor nederlands echt te verdienen?
Grammatica heeft weinig met intelligentie te maken, omdat grammatica regelmatig ONLOGISCH is. Je kunt natuurlijk alles uit je kop leren zodat je foutlous alles neer kunt schrijven, maar ach... niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef BlackJack het volgende:
Wow, ondanks je magnifieke intelligentie heb je weinig kaas gegeten van grammatica. Misschien weer een jaartje extra doen om die voldoende voor nederlands echt te verdienen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Roellio het volgende:
Ik vind je nogal arrogant en vervelend overkomen.
Ik erger me aan jou!
Inderdaad. Volledige onzin te verwachten dat een aankomend academicus een redelijk leesbaar verhaal kan schrijven. Uberhaupt is het onzin dingen uit je hoofd te leren. Zullen we het hele schoolsysteem maar opheffen? Lelijke kennisgaaring instituten dat het zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grammatica heeft weinig met intelligentie te maken, omdat grammatica regelmatig ONLOGISCH is. Je kunt natuurlijk alles uit je kop leren zodat je foutlous alles neer kunt schrijven, maar ach... niet iedereen heeft daar zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |