quote:
quote:
quote:
Dat heb ik ook zóó vaak...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
GVD, waarom zie ik na 500x F5 nog steeds geen nieuw topic. Ik ben maar in de posthistory van de sluiter gaan kijken. KUTSoftware
ligt eraan waar je F5'tquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
GVD, waarom zie ik na 500x F5 nog steeds geen nieuw topic. Ik ben maar in de posthistory van de sluiter gaan kijken. KUTSoftware
Niet in mijn kontquote:
gohquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
Zelfs nu zie ik dit topic in GC niet.
Ik kijk altijd bij 'nieuwe topics'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
Die dan naast deze software draait en bepaalde taken overneemt... ??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef JortK het volgende:
Klote forum software
* JortK is bezig met het schrijven van zijn eigen forum software![]()
GC? Ik kijk nooit in GC. Altijd nieuwe of aktieve topics.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
Php zuigt dan ook gewoon. Maar goed...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef JortK het volgende:
Klote forum software
* JortK is bezig met het schrijven van zijn eigen forum software![]()
WPzquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
GC? Ik kijk nooit in GC. Altijd nieuwe of aktieve topics. [afbeelding]
Nee gewoon voor de leuk eigen forum softwarequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Die dan naast deze software draait en bepaalde taken overneemt... ??
Zullen we deze discussie maar niet aangaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Php zuigt dan ook gewoon. Maar goed...
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de leuk eigen forum software
Dus misschien starten we daar dan maar de KSC reeks
Any timequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Zullen we deze discussie maar niet aangaan
Lijkt mij verstandig, aangezien ik er de ballen verstand van heb...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Zullen we deze discussie maar niet aangaan
Het is ksc, geen digquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:52 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig, aangezien ik er de ballen verstand van heb...![]()
Ja jongen...quote:
Hey LL..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
in Winampquote:
Daarom wordt dat ding qua download steeds groterquote:
quote:
Goed zo jongen!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lenny had vandaag gewonnen met tennis van![]()
weet niet of ze me had laten winnen maar ik was toch trots [afbeelding]
hai houniet
ohja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef Pheno het volgende:
Daarom wordt dat ding qua download steeds groter
quote:
goedzo jongenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai houniet
kun je wel? tegen een kuikenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai houniet
Ik zal wel een keer vertellen waarom enzo..quote:
Jawel hoor...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
CCLXCV
Dit is toch geen 295 of ben ik gek? Die 2e C kan daar toch nooit staan?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
van pinguins kan ik ook winnen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef OA het volgende:
Ik zal wel een keer vertellen waarom enzo..
Maar daar heb ik nu geen zin in...![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog nooit coke gebruikt hoor.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
van pinguins kan ik ook winnen [afbeelding]
Heeft "Houniet" wel een logische verklaring?quote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:05 schreef JortK het volgende:
Het zal inderdaad wel een verklaring hebben, maar daarom is het nog wel irritant
ja het is Fransquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft "Houniet" wel een logische verklaring?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Gelukkig is het niet "HoU_nIEt"![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:05 schreef JortK het volgende:
Het zal inderdaad wel een verklaring hebben, maar daarom is het nog wel irritant
Zelfs Pheno heeft een logische verklaringquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft "Houniet" wel een logische verklaring?
Word wel s n keer tijd dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit coke gebruikt hoor.
Weet niet, is het goed?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word wel s n keer tijd dan.
Verlicht ons!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs Pheno heeft een logische verklaring
Goeie coke wel. Maar je moet er wel een borrel bij drinken, al je er gevoelig voor bent kan je een tikje paranoia worden.quote:
Ja, een club of festival.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:21 schreef Houniet het volgende:
en als je het voor het eerst gaat gebruiken, zorg dan dat je in een vertrouwde omgeving bent
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, een club of festival.
Paddo's is wel bizar... dat heb ik twee keer gedaan echt trippend is datquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat er vast nog wel een keer van gebeuren maar nu nog even niet. Ga over een week of 2 ook paddo's voor het eerst gebruiken, ben benieuwd.
Oh ja, moet ik ook nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat er vast nog wel een keer van gebeuren maar nu nog even niet. Ga over een week of 2 ook paddo's voor het eerst gebruiken, ben benieuwd.
tijd, geldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja, moet ik ook nog.
Zo veel drugs en zo weinig tijd.
Dat mag, maar ik vind het irritant als mensen zich ermee beginnen te bemoeien. Helemaal als ze zo hard tegen hard-drugs staan. Please.quote:
Oh, ik ook!quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik ook!![]()
Nou ja.. ik vind het prima als een ander gebruikt, maar ik begin er niet aan.![]()
Zat net even door dat coke-topic te lezen en daar staat een link naar een Braziliaans cokesnuif partyfilmpjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik vind het irritant als mensen zich ermee beginnen te bemoeien. Helemaal als ze zo hard tegen hard-drugs staan. Please.
Ik houd graag de controle over mezelfquote:
dat dus ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik ook!![]()
Nou ja.. ik vind het prima als een ander gebruikt, maar ik begin er niet aan.![]()
Daaromquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaaaah, sommige koffieërs denken dat ze geen drugs gebruiken [afbeelding]
Alcohol, shoppen, suiker, nicotine, auto rijden, vet eten, cocaïne, gezond eten, werken, religie, macht, heroïne, roddelen, Fok!ken, XTC, SMS, TLC, chocola, sex, topsport…
Nah, raad maarquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaaaah, sommige koffieërs denken dat ze geen drugs gebruiken [afbeelding]
Alcohol, shoppen, suiker, nicotine, auto rijden, vet eten, cocaïne, gezond eten, werken, religie, macht, heroïne, roddelen, Fok!ken, XTC, SMS, TLC, chocola, sex, topsport…
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
Monty Python holy grail maar weer op zet
Pricelessquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
Monty Python holy grail maar weer op zet
Je bent er erg vroeg bij Ph.quote:
Hey, we moeten nog 3 topics spammenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
*spam*
Koffie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
waar zullen we het eens over hebben?
Hoe gaat t met Rosa?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
die laatste dingen zijn wel saai
liefde kan ik kort over zijn
Die opleiding heb ik gedaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie?![]()
Liefde sex drugs film spijbelen studie bedrijfskundige informatica EU computers barkrukdesign?
Heb je het overleefd?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030833.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030834.jpg[/img]!
Koelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030833.jpg[/img]
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030834.jpg[/img]!
Na het behalen van m'n "P" na het eerste jaar, ben ik ermee gestopt...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je het overleefd? [afbeelding]
Goed man. En nu ben je een overbetaalde HBO-er? [afbeelding]
Goeie zaak. Lekker uitslapenquote:
quote:
Wat dacht je van hier.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:32 schreef Houniet het volgende:
wat is het hier ernstig saai, en waar is onze Nachwacht?
laters gastquote:Op zondag 24 juni 2007 01:30 schreef ScarFace- het volgende:
Die is op nu slapen man!
Trusten voetbalfanaat.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:30 schreef ScarFace- het volgende:
Die is op nu slapen man!
quote:Op zondag 24 juni 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
Boe
Jij geluk, had helemaal niet zo super veel gedronken. Gewoon veel.quote:
Vooral dat haren stinken naar rook gedeelte is vervelendquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij geluk, had helemaal niet zo super veel gedronken. Gewoon veel.
Ook nog een droge mond en ik moet pissen en mijn haren stinken naar rook.
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:14 schreef BrandX het volgende:
een goed ende morgen!
We hebben drie Nederlands Kampioenen!!!!!!!
Drie van de vier boksers waar we gister mee naar het NK waren, zijn kampioen geworden, helemaal te gek gaaf cool super enz!!!!!!!!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
en ben dus net pas wakker, we waren pas om half drie thuis [afbeelding]
Hopen dat je het weer een beetje mee hebtquote:Op zondag 24 juni 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Over een drie kwartier op weg naar een familie bbq
hier schijnt de zon en ziet het er goed uit, hopelijk gaat dat voor jouw omgeving ook gelden! Have fun!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Over een drie kwartier op weg naar een familie bbq
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier schijnt de zon en ziet het er goed uit, hopelijk gaat dat voor jouw omgeving ook gelden! Have fun!L_L
JortK
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:14 schreef BrandX het volgende:
ik blijf voorlopig van deze genietenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef crossover het volgende:
'Middag!
Nog even wachten tot den vrouwmensch uit de douche is en dan lekker ontbijten
Ik heb gebakken ei, krassantjes, theequote:
Theequote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gebakken ei, krassantjes, thee, en broodjes
goed bezig, eetsmakelijkquote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gebakken ei, krassantjes, thee, en broodjes
Is bij mij om de hoek dus ik hoef niet eens naar buitenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:07 schreef mcDavid het volgende:
TVParkpop.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, Houniet:W
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eer!
Hoe is het met je telefoon?
[afbeelding]
niet betalen natuurlijk! Dan hadden ze die kosten gelijk in rekening moeten brengen bij je, en niet nu. Geschil is opgelost, basta.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebben:r
Super! gisteren zijn drie van de vier nederlands kampioen geworden, en ben er nog steeds ondersteboven van!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
En hoe is het met jou?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebben
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lenney
Check wat ik gister voor naam op een pakketje aantrof:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/66nbw2h.jpg[/img]
Kan ik dat zomaar geoorloofd niet betalen?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet betalen natuurlijk! Dan hadden ze die kosten gelijk in rekening moeten brengen bij je, en niet nu. Geschil is opgelost, basta.
[afbeelding]
[..]
Super! gisteren zijn drie van de vier nederlands kampioen geworden, en ben er nog steeds ondersteboven van!
[afbeelding]
ja joh, die maatschappijen proberen me er op een of andere manier altijd bij de naaien.quote:
Omdat je niet goed gekeken hebt?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:30 schreef StarGazer het volgende:
Waarom is dit topic mij nog nooit eerder opgevallen
Koffie
Houniet
Doordat het geschil nu opgelost is, mogen ze niet alsnog met kosten op de proppen komen. Je hebt alles betaald. Dan hadden ze moeten zeggen dat je nog wat moest betalen. Dat hebben ze niet gedaan, klaar.quote:Opzondag 24 juni 2007 14:18schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan ik dat zomaar geoorloofd niet betalen?
Want ze stuurden dat ná de oplossing zeg maar:P
[..]
ja joh, die maatschappijen proberen me er op een of andere manier altijd bij de naaien.
Anyway, ik ga even m'n pinpas zoeken, en dan peer ik 'm naar utreg.:W
Als rechtgeaarde amsterdammer is andre-fan zijn een geboorterechtquote:
ben je ook bij zijn begrafenis geweestquote:Op zondag 24 juni 2007 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde amsterdammer is andre-fan zijn een geboorterecht[afbeelding] [afbeelding]
enneh, ik ken stargazer verder niet
nope, dat is dan weer triest. Vind ik dan.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben je ook bij zijn begrafenis geweest;(?
In koffie drinken zekerquote:
je kan jezelf erin zettenquote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef StarGazer het volgende:
Kan m'n avatar in de OP? Kga hier vaker komen namelijk![]()
Ah okee.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:56 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 23 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
011. 126 Memento-Mori![]()
024. 100 Papierversnipperaar![]()
057. 064 Pheno
072. 057 Houniet
075. 055 OA
136. 036 Kuukske
143. 035 crossover
167. 032 Lenny_Leonard
Papjéquote:
het is Hoenjéquote:
Briljante score weerquote:
Eer!quote:
Is dat je achternaam?quote:
en ik ben nog niet uit de jouwequote:Op zondag 24 juni 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat je achternaam?
Ik ben er nl nog niet uit..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
en dan noem je mij een spammerquote:
Ik kan dat best een doen, maar niet hier, zit niet thuisquote:Op zondag 24 juni 2007 16:14 schreef BrandX het volgende:kom weer eventjes buurten.
OA of eer, kan een van jullie twee dezemixen met
?
dus dat je eenmet zwaaihandje krijgt?
[afbeelding]
quote:Opzondag 24 juni 2007 16:27schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan dat best een doen, maar niet hier, zit niet thuis;)
Goed gedaan M_Mquote:
Ik heb nog steeds geen cursus "Smileys-voor-dummies" ontvangen, Eer!quote:Op zondag 24 juni 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan dat best een doen, maar niet hier, zit niet thuis
Morgen weet je meer!quote:Op zondag 24 juni 2007 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ik ben nog niet uit de jouwe
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Heb geen flauw idee hoe dat moet...quote:Op zondag 24 juni 2007 16:14 schreef BrandX het volgende:kom weer eventjes buurten.
OA of eer, kan een van jullie twee dezemixen met
?
dus dat je eenmet zwaaihandje krijgt?
[afbeelding]
Nou je het zegt....quote:Op zondag 24 juni 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen cursus "Smileys-voor-dummies" ontvangen, Eer! [afbeelding]
Plezier gehad gisteren?quote:
Jazekerquote:Op zondag 24 juni 2007 17:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Plezier gehad gisteren? [afbeelding]
Schatjequote:
TS, weet je dat die L uit de TT moet wieberen?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nou je het zegt....![]()
Die zou ik ook ontvangen.... Eer?! [afbeelding]
Cross... zou jij de TT kunnen fixenquote:
lieffiequote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
TS, weet je dat die L uit de TT moet wieberen?
[..]
Cross... zou jij de TT kunnen fixen?
Daar ben ik me volledig van bewust...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
[..]
Ja.... please!quote:Cross... zou jij de TT kunnen fixen?
Ik had eerst CCLXXXXV gedaan, maar toen bedacht ik me dat dat onjuist is, dus ff wat backspaces gedaan, maar niet genoeg...quote:
NATUURLIJK leef ik nog lieverdquote:
gelukkig maar dat je nog leeftquote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
NATUURLIJK leef ik nog lieverd [afbeelding]
Beetje druk weekend gehad, maar dat maakt niet uit
Jazeker....maar he, ze zeggen niet voor niets: onkruid vergaat nietquote:
Veranderen in wat?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
[..]
Cross... zou jij de TT kunnen fixen?
De L dan hequote:
mwah weinig gedaan eigenlijk straks naar HMH Damien Rice, ik had moeten studeren voor tentamen morgenavond weinig van gekomen as usualquote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker....maar he, ze zeggen niet voor niets: onkruid vergaat niet
Beetje leuk weekend gehad wel?
Whehe ... Dat "had moeten" en "weinig van gekomen" klinkt mij bekend in de orenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah weinig gedaan eigenlijk straks naar HMH Damien Rice, ik had moeten studeren voor tentamen morgenavond weinig van gekomen as usual
quote:
tentamen is om 19.30 dus morgen nog wel tijdquote:Op zondag 24 juni 2007 17:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe ... Dat "had moeten" en "weinig van gekomen" klinkt mij bekend in de oren....
Je hebt morgen vast nog ff tijd voor je tentamen....
Mijn weekend was vooral druk. Gister gewerkt van 8:00 tot 20:30, daarna bij vrienden thuis wat zitten ouwehoeren, pilske drinken enzo. Vanochtend gezwommen, of nouja, mijn groepje begeleid bij het examenzwemmen. Alle 3 geslaagd voor hun C-diploma.
Vanmiddag niet veel gedaan... zelfs bietje geslapen
Zo laat nog tentamen jaquote:Op zondag 24 juni 2007 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tentamen is om 19.30 dus morgen nog wel tijd![]()
tot 21.30, tja her dus ook voor deeltijdmensen enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 17:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo laat nog tentamen ja? En dan tot 22:30 ofzo
?
Damn... dat zou ik dus echt 3x niks vinden he.
Das wel zuurquote:Op zondag 24 juni 2007 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tot 21.30, tja her dus ook voor deeltijdmensen enzo
Doedoei liefiequote:
quote:
ik ga zo naar de Macquote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Ja... helemaal niets doenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Was een goeie pizza hequote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Ome MPG gaat net als JortK helemaal niets doenquote:
En JortK gaat net zoals MPG ook een bakkie koffie scorenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ome MPG gaat net als JortK helemaal niets doen, maar wel MET een bakkie koffie erbij
![]()
Het is al avond, beetje laat of niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Jazeker, waarvoor mijn dank.quote:
Lekker freaky als ik het zo hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef BrandX het volgende:
ik zit de film isolation te kijken, een ierse film... kent iemand die? vreselijk bizar en gruwelijk!
Bijna afgelopen...
brrrr
heel spannend, heel realistisch en gewoon ronduit.... brrrr....
Vertel vertel!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef BrandX het volgende:
ik zit de film isolation te kijken, een ierse film... kent iemand die? vreselijk bizar en gruwelijk!
Bijna afgelopen...
brrrr
heel spannend, heel realistisch en gewoon ronduit.... brrrr....
ja, en vooral ook veel koeien!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vertel vertel!
Gaan er mensen dood?[afbeelding]
halflifequote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, en vooral ook veel koeien!
en dingen die door een mislukt experiment niet meer voor kalven door kunnen gaan.....
brrrr
check de link.
http://www.tv-links.co.uk/show.do/4/437quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed:)
vertel nooit van gehoord btw HOI iedereenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed
koop hem dan..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed
http://www.moviemeter.nl/film/25285quote:Op zondag 24 juni 2007 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vertel nooit van gehoord btw HOI iedereen
* luisterd Korpiklaani - Happy boozer * op Kink Aardschok enige keer dat veronica iets goed organiseert* MEtal radio
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff mensen die alleen maar downloaden..als iets echt goed is koop je het toch gewoon!
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Via cross over is de snelste manier om op het topic te belanden maar hoi ^_^
heerlijke verleppende week gehad , ben moe en zit weer eens Family guy te downloadenprachtige serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |