quote:
quote:
quote:
Dat heb ik ook zóó vaak...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
GVD, waarom zie ik na 500x F5 nog steeds geen nieuw topic. Ik ben maar in de posthistory van de sluiter gaan kijken. KUTSoftware
ligt eraan waar je F5'tquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
GVD, waarom zie ik na 500x F5 nog steeds geen nieuw topic. Ik ben maar in de posthistory van de sluiter gaan kijken. KUTSoftware
Niet in mijn kontquote:
gohquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
Zelfs nu zie ik dit topic in GC niet.
Ik kijk altijd bij 'nieuwe topics'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
Die dan naast deze software draait en bepaalde taken overneemt... ??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef JortK het volgende:
Klote forum software
* JortK is bezig met het schrijven van zijn eigen forum software![]()
GC? Ik kijk nooit in GC. Altijd nieuwe of aktieve topics.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
Php zuigt dan ook gewoon. Maar goed...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef JortK het volgende:
Klote forum software
* JortK is bezig met het schrijven van zijn eigen forum software![]()
WPzquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
GC? Ik kijk nooit in GC. Altijd nieuwe of aktieve topics. [afbeelding]
Nee gewoon voor de leuk eigen forum softwarequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Die dan naast deze software draait en bepaalde taken overneemt... ??
Zullen we deze discussie maar niet aangaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Php zuigt dan ook gewoon. Maar goed...
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee gewoon voor de leuk eigen forum software
Dus misschien starten we daar dan maar de KSC reeks
Any timequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Zullen we deze discussie maar niet aangaan
Lijkt mij verstandig, aangezien ik er de ballen verstand van heb...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Zullen we deze discussie maar niet aangaan
Het is ksc, geen digquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:52 schreef OA het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandig, aangezien ik er de ballen verstand van heb...![]()
Ja jongen...quote:
Hey LL..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
in Winampquote:
Daarom wordt dat ding qua download steeds groterquote:
quote:
Goed zo jongen!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lenny had vandaag gewonnen met tennis van![]()
weet niet of ze me had laten winnen maar ik was toch trots [afbeelding]
hai houniet
ohja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef Pheno het volgende:
Daarom wordt dat ding qua download steeds groter
quote:
goedzo jongenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai houniet
kun je wel? tegen een kuikenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai houniet
Ik zal wel een keer vertellen waarom enzo..quote:
Jawel hoor...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
CCLXCV
Dit is toch geen 295 of ben ik gek? Die 2e C kan daar toch nooit staan?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
van pinguins kan ik ook winnen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef OA het volgende:
Ik zal wel een keer vertellen waarom enzo..
Maar daar heb ik nu geen zin in...![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog nooit coke gebruikt hoor.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
van pinguins kan ik ook winnen [afbeelding]
Heeft "Houniet" wel een logische verklaring?quote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:05 schreef JortK het volgende:
Het zal inderdaad wel een verklaring hebben, maar daarom is het nog wel irritant
ja het is Fransquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft "Houniet" wel een logische verklaring?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Gelukkig is het niet "HoU_nIEt"![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:05 schreef JortK het volgende:
Het zal inderdaad wel een verklaring hebben, maar daarom is het nog wel irritant
Zelfs Pheno heeft een logische verklaringquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft "Houniet" wel een logische verklaring?
Word wel s n keer tijd dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit coke gebruikt hoor.
Weet niet, is het goed?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word wel s n keer tijd dan.
Verlicht ons!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs Pheno heeft een logische verklaring
Goeie coke wel. Maar je moet er wel een borrel bij drinken, al je er gevoelig voor bent kan je een tikje paranoia worden.quote:
Ja, een club of festival.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:21 schreef Houniet het volgende:
en als je het voor het eerst gaat gebruiken, zorg dan dat je in een vertrouwde omgeving bent
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, een club of festival.
Paddo's is wel bizar... dat heb ik twee keer gedaan echt trippend is datquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat er vast nog wel een keer van gebeuren maar nu nog even niet. Ga over een week of 2 ook paddo's voor het eerst gebruiken, ben benieuwd.
Oh ja, moet ik ook nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat er vast nog wel een keer van gebeuren maar nu nog even niet. Ga over een week of 2 ook paddo's voor het eerst gebruiken, ben benieuwd.
tijd, geldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja, moet ik ook nog.
Zo veel drugs en zo weinig tijd.
Dat mag, maar ik vind het irritant als mensen zich ermee beginnen te bemoeien. Helemaal als ze zo hard tegen hard-drugs staan. Please.quote:
Oh, ik ook!quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik ook!![]()
Nou ja.. ik vind het prima als een ander gebruikt, maar ik begin er niet aan.![]()
Zat net even door dat coke-topic te lezen en daar staat een link naar een Braziliaans cokesnuif partyfilmpjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik vind het irritant als mensen zich ermee beginnen te bemoeien. Helemaal als ze zo hard tegen hard-drugs staan. Please.
Ik houd graag de controle over mezelfquote:
dat dus ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik ook!![]()
Nou ja.. ik vind het prima als een ander gebruikt, maar ik begin er niet aan.![]()
Daaromquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaaaah, sommige koffieërs denken dat ze geen drugs gebruiken [afbeelding]
Alcohol, shoppen, suiker, nicotine, auto rijden, vet eten, cocaïne, gezond eten, werken, religie, macht, heroïne, roddelen, Fok!ken, XTC, SMS, TLC, chocola, sex, topsport…
Nah, raad maarquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aaaaah, sommige koffieërs denken dat ze geen drugs gebruiken [afbeelding]
Alcohol, shoppen, suiker, nicotine, auto rijden, vet eten, cocaïne, gezond eten, werken, religie, macht, heroïne, roddelen, Fok!ken, XTC, SMS, TLC, chocola, sex, topsport…
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
Monty Python holy grail maar weer op zet
Pricelessquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
Monty Python holy grail maar weer op zet
Je bent er erg vroeg bij Ph.quote:
Hey, we moeten nog 3 topics spammenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
*spam*
Koffie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
waar zullen we het eens over hebben?
Hoe gaat t met Rosa?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
die laatste dingen zijn wel saai
liefde kan ik kort over zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |