Jij geluk, had helemaal niet zo super veel gedronken. Gewoon veel.quote:
Vooral dat haren stinken naar rook gedeelte is vervelendquote:Op zondag 24 juni 2007 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij geluk, had helemaal niet zo super veel gedronken. Gewoon veel.
Ook nog een droge mond en ik moet pissen en mijn haren stinken naar rook.
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:14 schreef BrandX het volgende:
een goed ende morgen!
We hebben drie Nederlands Kampioenen!!!!!!!
Drie van de vier boksers waar we gister mee naar het NK waren, zijn kampioen geworden, helemaal te gek gaaf cool super enz!!!!!!!!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
en ben dus net pas wakker, we waren pas om half drie thuis [afbeelding]
Hopen dat je het weer een beetje mee hebtquote:Op zondag 24 juni 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Over een drie kwartier op weg naar een familie bbq
hier schijnt de zon en ziet het er goed uit, hopelijk gaat dat voor jouw omgeving ook gelden! Have fun!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Over een drie kwartier op weg naar een familie bbq
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier schijnt de zon en ziet het er goed uit, hopelijk gaat dat voor jouw omgeving ook gelden! Have fun!L_L
JortK
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:14 schreef BrandX het volgende:
ik blijf voorlopig van deze genietenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef crossover het volgende:
'Middag!
Nog even wachten tot den vrouwmensch uit de douche is en dan lekker ontbijten
Ik heb gebakken ei, krassantjes, theequote:
Theequote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gebakken ei, krassantjes, thee, en broodjes
goed bezig, eetsmakelijkquote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gebakken ei, krassantjes, thee, en broodjes
Is bij mij om de hoek dus ik hoef niet eens naar buitenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:07 schreef mcDavid het volgende:
TVParkpop.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, Houniet:W
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eer!
Hoe is het met je telefoon?
[afbeelding]
niet betalen natuurlijk! Dan hadden ze die kosten gelijk in rekening moeten brengen bij je, en niet nu. Geschil is opgelost, basta.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebben:r
Super! gisteren zijn drie van de vier nederlands kampioen geworden, en ben er nog steeds ondersteboven van!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
En hoe is het met jou?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebben
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lenney
Check wat ik gister voor naam op een pakketje aantrof:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/66nbw2h.jpg[/img]
Kan ik dat zomaar geoorloofd niet betalen?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet betalen natuurlijk! Dan hadden ze die kosten gelijk in rekening moeten brengen bij je, en niet nu. Geschil is opgelost, basta.
[afbeelding]
[..]
Super! gisteren zijn drie van de vier nederlands kampioen geworden, en ben er nog steeds ondersteboven van!
[afbeelding]
ja joh, die maatschappijen proberen me er op een of andere manier altijd bij de naaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |