Snap het sowieso niet, Dennis weet toch alles via de streams?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:29 schreef demins het volgende:
Leuk dat Natasja ons weer een beetje bijpraat...![]()
![]()
Kingjaap.nlquote:Ik wou eerst even zeggen dat je echt een geweldige persoonlijkheid hebt! Ik ben een echte fan van je! Ik kom zelf uit Rotterdam en heb ook bij Marconiplein gewoond bij het Sparta stadion in de Spiegelstraat. Ik woon op dit moment Rotterdam-Alexander en moet ook elke dag met de bus naar Kralingse Zoom om daar de metro naar Dijkzicht te nemen. Ik zeg tegen iedereen dat ze naar de Gouden Kooi moeten kijken en dan vooral naar jou moeten kijken...
Iedereen die ik persoonlijk ken kijkt dus nu ook naar de Gouden Kooi. Ik heb al veel op jou gestemd kan ik zeggen naar 1010. Dus moet je over mij niet meer zeuren, want ik las je bericht op kingjaap.nl over "oproep aan Rotterdam".
Ik verwacht bij deze en ik eis dan ook dat ik een brief terug krijg met een bedankje om jou nog populairder te maken. Ik bedoel kijk eens wat ik allemaal voor je doe. Ik hoop nog veel geterror van je te zien en ik hoop dat je al je vijanden tart en dan ook via de computer. Het is erg om te horen dat ze je hebben afgewezen op je gewicht!!! Maar ik ga je boek wel kopen als het uitkomt!!! Ik vond je optreden bij Jensen geweldig zeker het moment dat je Amanda wegduwde. Jaapie, ga zo door vent, want je bent een komiek en je bent gewoon geweldig!!
Met vriendelijk groet,
Suzanne.
----------
Hmzzz je eist een brief terug mijn lieve Suzanne? Oke, hier komt ie dan!
Lieve Suzanne,
Nieuwe bewoner Dennis heeft mij gekozen om mee te gaan naar Rotterdam vanavond. Hij maakt een belangrijk statement naar mij, wat ik erg waardeer en waar jij Dennis heel erg dankbaar voor mag zijn. We gaan meerdere superluxe clubs bezoeken om totaal uit onze plaat te gaan.
Om je te bedanken voor je marketing inspanningen omtrent mijn persoon en het uitdragen van de show, geef ik jou de mogelijkheid mij vanavond oraal te bevredigen.
Als je echt een 'die hard' Gouden Kooi fan bent, dan weet je welke tenten de Plasma Boy heeft genoemd tijdens de eerste Rotterdamstemming. (die van Dennis is de tweede Rotterdamstemming) Bewijs jezelf door het uit te zoeken en mij op te zoeken.
Als jij me weet te bereiken dan krijg je een meet & greet met mij en mijn penis. Na wat liters sterke drank op mijn kosten, neem ik je even mee naar het toilet zonder camera's.
Kan je stofzuigen? Dan kan je mij ook zuigen! Je kan het!
xxxxxxx
Jouw Jaapje.
Dat geldt voor BAN in het algemeen, totaal geen zelfreflectie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:33 schreef mootie het volgende:
Asociaal hypcriet wijf....... nou weer zeuren over gooien met eten, maar met koppen thee en servies kan dan weer wel?![]()
okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:34 schreef demins het volgende:
[..]
Je mag gewoon Demins blijven zeggen, hoor!
![]()
He slak, schiet eens opquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
v
Hoezo? Een vriendelijk bedankbriefj toch?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo? Een vriendelijk bedankbriefj toch?![]()
De uitleg van de TT staat in de OPquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef Katewalker het volgende:
Hoezo gaat Huub het moeilijk krijgen? Dennis gaat het moeilijk krijgen als hij niet snel stelling neemt. Ik zie hem nu met Natasia en wat ik duidelijk zie is dat het niet klikt tussen die twee...Natasia denkt hem in te kunnen palmen en Dennis is allang blij dat hij iemand heeft om mee te praten...ik denk niet dat hij haar mag...
Waar zijn de anderen? Ik zie verder alleen Jaap....jawel, achter de pc..waar anders..
Standaard!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo? Een vriendelijk bedankbriefj toch?![]()
Dan staat Natasja er steeds met haar neus bovenop, die geilt ook op Mitch.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef farscapevr6 het volgende:
lache als ie brian meeneemt
mithc alleen met mandel hihihi
Op bed. Nogal dom van Huub, Dennis kan zo behoorlijk TV maken op zijn 2e dag en zich inlikken bij Natasja en Japio.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef Katewalker het volgende:
Waar zijn de anderen? Ik zie verder alleen Jaap....jawel, achter de pc..waar anders..
dennis het lulletje zie ik nog wel een "gevalletje Evelien" worden eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef Katewalker het volgende:
Hoezo gaat Huub het moeilijk krijgen? Dennis gaat het moeilijk krijgen als hij niet snel stelling neemt. Ik zie hem nu met Natasia en wat ik duidelijk zie is dat het niet klikt tussen die twee...Natasia denkt hem in te kunnen palmen en Dennis is allang blij dat hij iemand heeft om mee te praten...ik denk niet dat hij haar mag...
Het lijkt wel of hij geen verkeerde keuze kan maken straks...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef farscapevr6 het volgende:
lache als ie brian meeneemt
mithc alleen met mandel hihihi
Je bent namelijk psygofreen als mensen geen peil op je kunnen trekken.quote:
Dat is fout!!!!! Natasja laat dat nooit gebeuren, die bood zichzelf nogal opzichting aan Mitch aan donderdag!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:47 schreef demins het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij geen verkeerde keuze kan maken straks...![]()
Nee schat, je bent gewoon een student communicatiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
N: Geen minuut is hetzelfde, geen minuut is hetzelfde...
Huh? Zei ze nu hetzelfde? Hoor ik nu wel een dingen die al 87234983729482374 keer eerder zijn gezegd of ben ik psychofreen?
Dood aan Moot!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent namelijk psygofreen als mensen geen peil op je kunnen trekken.
Onvoorspelbaar = psygofreen![]()
jij bent te scherp vandaagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee schat, je bent gewoon een student communicatie![]()
Diagnose: Jij bent psygofreenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dood aan Moot!
Dat had je niet verwacht, he?![]()
Wilt heb ik nu al zo vaak gelezen dat ik er bijna wild van word.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef rene90 het volgende:
het wilt niet lukken bij jaap...
In bed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef rene90 het volgende:
waar is de rest eigenlijk...huub, lieke, etc etc etc?
In bedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef rene90 het volgende:
Ben ik al uitbehandeld dan????quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Diagnose: Jij bent psygofreen![]()
Mag ik even vangen nu?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef rene90 het volgende:
Ja, ik vind Huub nu ook een beetje dom...ik lees net in de OP dat Dennis niet voor Huub wil buigen..dat Dennis zo'n uitspraak doet is logisch en komt door de houding van Huub tegen Dennis..Huub deed vanaf het begin nogal hooghartig tegen hem..Huub slaat veel te wild om zich heen..hij is denk ik bang dat Dennis Jaap en Lieke van hem af wil pakken....een beetje dom om een nieuwe speler meteen tegen je in het harnas te jagen..wat dat betreft is Natasia nu slimmer bezig...al hoop ik dat Dennis haar niet serieus neemt..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op bed. Nogal dom van Huub, Dennis kan zo behoorlijk TV maken op zijn 2e dag en zich inlikken bij Natasja en Japio.
ach het is weekend...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Wilt heb ik nu al zo vaak gelezen dat ik er bijna wild van wordt.
Het wil hopelijk voortaan wel lukken.
OK. Done!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt je receptje toch gekregen? Even slikken en doorgaan.![]()
Dat was "huiswerk maken" Dennis is dus geen die-hard streamer, want dat zijn zielige nerdjesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef CoT het volgende:
Hij streamde zelf toch ook? Of lult die maar wat
Tip: Weken in een glaasje water met wat siroop voor de smaak.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
OK. Done!
Valt nog niet mee zo'n receptje doorslikken, vraag me af hoe die spionnen dat doen...![]()
Natasja hoort zichzelf graag. Volgens mij wordt Dennis stapel van haar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef CoT het volgende:
Hij streamde zelf toch ook? Of lult die maar wat
Hij heeft zelf ook gestreamt, dus hij heeft het over zichzelf..... wat een zelfkennis, heeft tie jonghequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Goed zo Dennis, hij noemt streamers ook al zielige nerdjes........... JIJ BEGRIJPT HET NIET HE!
Eerst flamberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
OK. Done!
Valt nog niet mee zo'n receptje doorslikken, vraag me af hoe die spionnen dat doen...![]()
Wat is er mis met KingJaap?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:56 schreef tipsch het volgende:
mag die dikke papzak weer van de streams af, bij voorbaat dank
Ze kan die ratel echt geen 10 seconden houden........ en maar anderen afkraken....... eigenlijk is ze zo niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja hoort zichzelf graag. Volgens mij wordt Dennis stapel van haar.
Wat nou NERD??? Elke ochtend moet de wijkverpleegster mijn computer aan zetten...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Goed zo Dennis, hij noemt streamers ook al zielige nerdjes........... JIJ BEGRIJPT HET NIET HE!
Hij begrijpt het helemaal, hij streamde zelf ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Hij bedoelde Natasjaquote:
Contaminatie van geagiteerd en to regurgitate (maaginhoud opgeven)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
Geargiteerd?
Bij mij bedient de broeder mn muisquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef demins het volgende:
[..]
Wat nou NERD??? Elke ochtend moet de wijkverpleegster mijn computer aan zetten...
kingjaap is een lafbek die absoluut niet boeiend is om naar tekijken als hij weer eens diep opgaat in z'n weblog - switch graagquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Contaminatie van geagiteerd en to regurgitate (maaginhoud opgeven)![]()
Shit, kon ik ook niet weten.quote:
Maar lieverd, de rest ligt te neuken. Wil je dat dan ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
kingjaap is een lafbek die absoluut niet boeiend is om naar tekijken als hij weer eens diep opgaat in z'n weblog - switch graag
ik betwijfel datquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar lieverd, de rest ligt te neuken. Wil je dat dan ?![]()
Ben zelf linkshandig, maar ik heb Dennis nog niet op schrijven kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
Is roze Pennis ook linkshandig net als Eric?
Is dat belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
Zo'n plaatje gun je toch alleen maar het beste..quote:
wat is er mis met linkshandigen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
ja, senl naar huis met haar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo'n plaatje gun je toch alleen maar het beste..![]()
Vind je het gek. Ze heeft een paar keer haar borst met twee handen zitten masseren waar hij bij zat. Bovendien zit hij naar getetter te luisteren terwijl hij misschien beter kan nadenken over wie hij meeneemt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:04 schreef Katewalker het volgende:
Natasia: bla bla bla blabla bla bla bla blablabla bla bla bla blabla bla bla bla blablabla bla bla bla blabla bla bla bla blablabla bla bla bla blabla bla bla bla blablabla bla bla bla blabla bla bla bla blablabla
Dennis: lult een beetje mee, maar let op zijn houding..hij zit met zijn bovenlichaam zo ver mogelijk van haar af..ene hand in zak andere hand met glaasje voor zijn gezicht en af een toe een slokje nemen..hij kijkt haar nauwelijks aan..hand uit zak maar meteen glaasje er in..en hup wissel..hand weer in zak glaasje in andere hand...af en toe beleefd lachen..
Dennis heeft het niet naar zijn zin..dat is duidelijk..hij denkt ook vast..net als ik "waar zijn/blijven de anderen??![]()
Indien ja, gaat de vergelijking steeds meer op.quote:
Niets, en ik kan het weten. Wel grappig was dat Eric 2x tot een 10% minderheid behoordequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wat is er mis met linkshandigen?![]()
Zou hij niet gewoon Natas willen ontlopen....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
Dennis loopt nog steeds wat verloren in het huis rond, hij voelt zich er nog niet thuis.
Hij moet straks een stem uitbrengenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
Dennis loopt nog steeds wat verloren in het huis rond, hij voelt zich er nog niet thuis.
Als Ajax pupil is hij gewend aan een strak time-management regime. Nu moet hij even wennen de lieverdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
Die kans is groot.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zou hij niet gewoon Natas willen ontlopen....![]()
Je overschat het aantal homoseksuelen. Dat bedraagt 5%. Linkshandigen 10% (op jouw gezag).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets, en ik kan het weten. Wel grappig was dat Eric 2x tot een 10% minderheid behoorde![]()
Kun je ook gewoon een' tarzan' voor gebruiken hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij mij bedient de broeder mn muis![]()
Ik heb toch altijd begrepen dat dat ook 10% is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Je overschat het aantal homoseksuelen. Dat bedraagt 5%. Linkshandigen 10% (op jouw gezag).
Dus de helft van de linkshandigen is homoseksueel!![]()
wiskunde niet gehaald zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Je overschat het aantal homoseksuelen. Dat bedraagt 5%. Linkshandigen 10% (op jouw gezag).
Dus de helft van de linkshandigen is homoseksueel!![]()
Zou dus jammer zijn als Jaap en hij het zo goed met mekaar kunnen blijven vinden. Zo'n ijdeltuit verdient emmers viezigheid over zich heenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:11 schreef neehe het volgende:
Als Dennis een spiegel ziet, moet hij er in kijken, lijkt me een ecte ijdeltuit.
Nee, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is het jullie ook opgevallen dat als Amanda deels bloot rond loopt, ze regelmatig een blik in de camera werpt?
zo keek ze ook in het tentje met Brian, terwijl ze op haar knieen zat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is het jullie ook opgevallen dat als Amanda deels bloot rond loopt, ze regelmatig een blik in de camera werpt?
Ze doet niet anders, ook als ze gekleed is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Als de camera bediening te langzaam is doet ze het opnieuw..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Doet ie toch met Lieke.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef rooie3 het volgende:
Hetr is ook Huub zijn eigen schuld dat Japio nu naar dennis trekt.
Hij had amper tijd voor Japio.
Hij was te druk met wippen.
Maar Huub dacht Japio kan toch geen kant op.
Maar in vriendschappen moet je tijd steken.
Jah het gekke is dat ze net doen alsof ze niet gekeken hebben maar die zitten net zo gekluisterd als de meesten van ons...ennuh Hi all goeie smiddagsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap het sowieso niet, Dennis weet toch alles via de streams?
Leuk..... en verrassend.... een PAK!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
Daar is het antwoord op mijn vraag: Dennis krijgt wat kleding.
Beseft ze wel hoe duur die camera's zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
laatst zei je anders dat het aan de pc ligt van mensen en niet aan Tien.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik vind trouwens dat de streams slecht lopen sinds ik weder betaald heb. Tien doet er is wat aan.
Dat geeft niks om de villa te winnen moet je ALLEEN overblijven....dat is de clue van het hele programma...weg met de rest en winne maar...alleen dat schijnen die mensjes daar nie zo goed te snappuHquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Totdat hij Lieke zat is en dan staat hij alleen.
Huppeltje heeft in dit opzicht 1 voordeel, hij doet het met mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef 2live het volgende:
[..]
nou als hij met al zijn vrienden zoveel neukt![]()
Het was een kadootje toch ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik vind trouwens dat de streams slecht lopen sinds ik weder betaald heb. Tien doet er is wat aan.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Leuk..... en verrassend.... een PAK!!!Mannen in pak is best leuk... maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een leuke spijkerbroek... maar dat geld ook voor de jurkjes van de dames op een gegeven moment wil je toch iets anders aan...?!
of een nadeel; hou je helemaal geen tijd over voor andere dingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft in dit opzicht 1 voordeel, hij doet het met mannen en vrouwen.
Moet Demins nu echt aan de sjaaltjes om het weer goed te kunnen maken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mannen in pakken
![]()
Mannen met sjaaltjes![]()
Daar zat ik op te wachten..en twijfel er dan ook geen moment aan dat het aan Tien of NOWLIVE ligt in niet mijn systeem. Of de drukte van het online kijken..want ik kan ook via mms streamskijken en die haperen geen van allen..nooit...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
[..]
laatst zei je anders dat het aan de pc ligt van mensen en niet aan Tien.![]()
Ik heb Dennis in mn hart geslotenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Moet Demins nu echt aan de sjaaltjes om het weer goed te kunnen maken?![]()
Die optie is er niet! Een sjaaltje gebruik ik alleen om mijn vijanden te wurgen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Moet Demins nu echt aan de sjaaltjes om het weer goed te kunnen maken?![]()
Dat viel mij ook op ja... vind persoonlijk het rokje van Amanda ook echt vreselijk...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
Het rokje van Lieke is korter dan van Amanda.![]()
Tja... het idee is geloof ik dat ze eruit zien als miljonairs. Maar de een is een sloeber, de ander een hoer tijdens werktijd, weer een ander Ma Tokkie...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Leuk..... en verrassend.... een PAK!!!Mannen in pak is best leuk... maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een leuke spijkerbroek... maar dat geld ook voor de jurkjes van de dames op een gegeven moment wil je toch iets anders aan...?!
Een brede afspiegeling van de maatschappij, zo is ons toch voorgehouden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... het idee is geloof ik dat ze eruit zien als miljonairs. Maar de een is een sloeber, de ander een hoer tijdens werktijd, weer een ander Ma Tokkie...
Alsof Lieke vrijwillig in die jurkjes rond zou gaan lopen... die zie je toch gewoon in een trainingspak?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Een brede afspiegeling van de maatschappij, zo is ons toch voorgehouden?
Dennis is nog aan het lobbyen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ze moeten op de bank zitten
Huub heeft zélf altijd gezegd, dat een relatie je zwakker maakt in het huis.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef rooie3 het volgende:
Hetr is ook Huub zijn eigen schuld dat Japio nu naar dennis trekt.
Hij had amper tijd voor Japio.
Hij was te druk met wippen.
Maar Huub dacht Japio kan toch geen kant op.
Maar in vriendschappen moet je tijd steken.
Hij misleidt ze zodat Huub straks op zijn neus kijkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaat hij voor Amanda
Lulkoek. Zonder Lieke's aanwezigheid en zorg was huppeltje ballenbak allang afgevoerd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft zélf altijd gezegd, dat een relatie je zwakker maakt in het huis.
En dat begin je nu echt te merken. Hij is veel minder scherp, en wordt gehinderd door Lieke, die haar beperkingen niet kent en echt denkt dat ze een "grote speler" is.
Een alerte Huub had het niet laten gebeuren dat Dennis nú al zoveel negatieve gevoelens koestert t.o.v. Huub. Een alerte Huub had ingezien dat het juist nu zéér belangrijk is om intensief contact met Jaap te onderhouden.
Wat ik jammer vind is dat Jaap hem zo van dienst is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik geloof niet dat ik Dennis leuk vind....wat denkt hij te bereiken met dit slinkse plannetje? Als hij dit echt doet dan weten Lieke en Huub meteen wat ze aan hem hebben..niks, noppes, nada...dat is ook wel weer prettig...
idd.... heb ik ook al zitten denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik geloof niet dat ik Dennis leuk vind....wat denkt hij te bereiken met dit slinkse plannetje? Als hij dit echt doet dan weten Lieke en Huub meteen wat ze aan hem hebben..niks, noppes, nada...dat is ook wel weer prettig...
Klopt, hij geeft Dennis te veel info.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik jammer vind is dat Jaap hem zo van dienst is.
Japio is een snoodaard die er voor zichzelf zit. Niet sportief, maar helaas waar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik jammer vind is dat Jaap hem zo van dienst is.
Qua pretentieus maar inhoudsloos geblaat vol zelfoverschatting lijkt ze inderdaad op Brian, al spreekt ze wat minder krom Nederlands.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:31 schreef Starlie het volgende:
Pffff ik wordt zooooo moe van die Lieke... ze zegt een hoop maar uiteindelijk zegt ze niks!
Ze zal goed bij Brain passen...
Jammer voor het spel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft zélf altijd gezegd, dat een relatie je zwakker maakt in het huis.
En dat begin je nu echt te merken. Hij is veel minder scherp, en wordt gehinderd door Lieke, die haar beperkingen niet kent en echt denkt dat ze een "grote speler" is.
Een alerte Huub had het niet laten gebeuren dat Dennis nú al zoveel negatieve gevoelens koestert t.o.v. Huub. Een alerte Huub had ingezien dat het juist nu zéér belangrijk is om intensief contact met Jaap te onderhouden.
Gratis en voor niets, want zelf koopt hij er niets voor. Hier laat Jaaps sociale manco zich zwaar gelden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, hij geeft Dennis te veel info.
Dan heb je een gelukkig leven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Mn grootste wens is dat het uit gaat tussen Lieke en Huub
Precies..én Jaap...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... heb ik ook al zitten denken.
Weten ze ook gelijk waar Japio staat.... misschien kunnen Huub en Brian samenwerken om Dennis eruit te krijgen.
Daar ben ik het mee eens. Hoe eerder, des te sneller we van die dwergmarmot verlost zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Juist niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Lulkoek. Zonder Lieke's aanwezigheid en zorg was huppeltje ballenbak allang afgevoerd.![]()
Mijn grootste wens is dat je het sjaaltjesfetisjisme de rug toekeert! En dat ik veilig terug kan keren in je armen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Wat wou Brian daar nou mee?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
WB vraagt wat Dennis zelf wil. Ja, ja dat gaat Dennis nu verklappen.
Jullie zijn best wel een knap stel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:37 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn grootste wens is dat je het sjaaltjesfetisjisme de rug toekeert! En dat ik veilig terug kan keren in je armen!![]()
Beats mequote:
Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in de restquote:
okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:37 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn grootste wens is dat je het sjaaltjesfetisjisme de rug toekeert! En dat ik veilig terug kan keren in je armen!![]()
En ze zei ook nog dat zij hem ook uit het huis kon wegkrijgen, want zij heeft ook een vriendje in het huis in die is heel 'solid' oidquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Lieke doet stoer tegen Dennis:
Huub heeft jou ook niet nodig he, bedenk dat goed. Huub zal gezegd hebben dat hij zich tegen Dennis zou keren als Dennis hem niet meenam.
Maar ik zal je 1 ding zeggen, [ ] hij kan ook niet om ons heen. En neem je mij niet mee, ook ik heb genoeg [ ] om te zorgen dat je hier niet blijft. Niet dat ik wil dreigen. Ik vind het top dat je er uit elk kamp een meeneemt.
Ga maar lekker even rusten lieverd, is pas rond 21.00 uurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe laat denken jullie dat ze naar rotterdam afreizen wnat ik kan dus even langswippen maar ik wil eigenlijk een tukkie doen
rond 7.00uur begint het uitje, dus zo rond 6.00uur zullen ze wel vertrekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe laat denken jullie dat ze naar rotterdam afreizen wnat ik kan dus even langswippen maar ik wil eigenlijk een tukkie doen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
Vrij veel aso's momenteel hier. Heel ander milieu![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Lieke doet stoer tegen Dennis:
Huub heeft jou ook niet nodig he, bedenk dat goed. Huub zal gezegd hebben dat hij zich tegen Dennis zou keren als Dennis hem niet meenam.
Maar ik zal je 1 ding zeggen, [ ] hij kan ook niet om ons heen. En neem je mij niet mee, ook ik heb genoeg [ ] om te zorgen dat je hier niet blijft. Niet dat ik wil dreigen. Ik vind het top dat je er uit elk kamp een twee uit één kamp meeneemt.
Iedereen in dat huis daar stelt in zijn/haar eentje niks voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef Adothehague het volgende:
Wat wil Lieke doen dan. Het is gewoon een zsielig kutwijf dat in haar eentje niks voorstelt
Dat gebeurt bij vlagen valt mij op.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
Nee maar die Lieke laat mij echt flippen met haar domme kutstem en haar irritante uitspraken. Alsof ze wat voorsteld in die villa. Ik kan er gewoon niet tegen dat ze zo stoer gaat doen de enige 2 die terror maken zijn Jaap en Huub en Lieke doet alsof ze net zo erg is als Jaap en Huub.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
Ja, 'rock solid' zei ze. Daar staan bij mij haakjes omdat ik niet ZO snel kan typenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef BarryK het volgende:
[..]
En ze zei ook nog dat zij hem ook uit het huis kon wegkrijgen, want zij heeft ook een vriendje in het huis in die is heel 'solid' oid
Das waarschijnlijk de bedoeling!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, hij geeft Dennis te veel info.
Jullie zijn best wel een knap stel, schreef ik eerder.quote:
En ik doe nog wel zo mijn bestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
Zowel speltechnisch als op persoonlijk vlak te begrijpenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
Ik heb slechts het laatste deel van dit gesprek gehoord, maar duidelijk is dat Huub niet op veel sympathie, vertrouwen of steun van Dennis hoeft te rekenen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Jullie zijn best wel een knap stel, schreef ik eerder.
Demins en jij, innerlijk en uiterlijk.![]()
WTF?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb Dennis in mn hart gesloten![]()
Demins snapt dat![]()
Inderdaad. Blijft natuurlijk de vraag hoe Dennis dit in de praktijk gaat brengen. Hij zegt dat hij van onrust in de hoofden van mensen houdt... als hij dat echt goed kan, gaat Huub het moeilijk krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zowel speltechnisch als op persoonlijk vlak te begrijpen![]()
Ja, alleen als iemand unaniem weggestemd wordt (Stephan en Nicolaas) komt er geen nieuwe bewoner voor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef bunnyma het volgende:
Als Eveline vrijwillig vertrekt komt er dan een nieuwe in?
Mooi dat er eindelijk een echte tegenstander opstaat die meteen al zulke vergaande plannen in weet te brengen. Al vraag ik me wel af of hij sterk genoeg is om het Huub echt moeilijk te maken...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Blijft natuurlijk de vraag hoe Dennis dit in de praktijk gaat brengen. Hij zegt dat hij van onrust in de hoofden van mensen houdt... als hij dat echt goed kan, gaat Huub het moeilijk krijgen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, alleen als iemand unaniem weggestemd wordt (Stephan en Nicolaas) komt er geen nieuwe bewoner voor.
Wanneer er een nieuwe komt is gissen, er zijn nu 7 miljonairs, terwijl er dus maximaal 8 kunnen zijn.
Kun je nagaan wat voor een smerige plotter het is. Ik wil nog steeds weten wat hij nog meer in dat boekje van hem heeft staan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
Brian bekent waar hij het adres van Cora vandaan heeft, van een brief die Jaap had klaargelegd voor Palma.
Dus jij denkt dat deze plannen door Dennis verzonnen zijn. Die kwamen binnen via plasmaboy.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mooi dat er eindelijk een echte tegenstander opstaat die meteen al zulke vergaande plannen in weet te brengen. Al vraag ik me wel af of hij sterk genoeg is om het Huub echt moeilijk te maken...
Ik denk dat dit ook van Jaap afhangt. Als die Dennis blijft steunen, lijkt het me dat Huub dit niet zo gemakkelijk aan kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mooi dat er eindelijk een echte tegenstander opstaat die meteen al zulke vergaande plannen in weet te brengen. Al vraag ik me wel af of hij sterk genoeg is om het Huub echt moeilijk te maken...
Tijd voor een kampvuurtje.... met het boekje als middelpuntquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een smerige plotter het is. Ik wil nog steeds weten wat hij nog meer in dat boekje van hem heeft staan.
Hoezo zij het het? in welke context?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Wat een lowlife is het toch, ik blijf me verbazen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een smerige plotter het is. Ik wil nog steeds weten wat hij nog meer in dat boekje van hem heeft staan.
Volgens mij zijn de anderen (niet Natasia en Amanda van zijn eigen clubje) te netjes om zich te realiseren wat dat voor een boekje is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijd voor een kampvuurtje.... met het boekje als middelpunt
Het ligt voor de hand, maar omdat hij Huub af wil laten gaan, kan het ook best zijn dat hij Brian meeneemt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Amanda meegaat, en dronken gevoerd wordt.
Dan kunnen Jaap en Dennis nog wat speltechniekjes bespreken en closer worden.
Het zou me erg verbazen als Dennis niet voor Amanda kiest.
Dit script is 100 CP's waard. Snel verdiend!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef demins het volgende:
Ik hoop dat Dennis kiest voor Amanda en dat Brian dan zegt dat Amanda niet mág van hem...![]()
Hey, das gezellig idd. En misschien nog wel slimmer, 3 tegen 1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ligt voor de hand, maar omdat hij Huub af wil laten gaan, kan het ook best zijn dat hij Brian meeneemt.
Mee eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Amanda meegaat, en dronken gevoerd wordt.
Dan kunnen Jaap en Dennis nog wat speltechniekjes bespreken en closer worden.
Het zou me erg verbazen als Dennis niet voor Amanda kiest.
Dennisje was gezellig met Natasje op een bakje aan het klessebesse en terwijl Natasje naar haar borstjes zat te koekeloeren, flipte deze uitspraak uit Dennis zn mondjequote:
"Je fohn is stuk, je ziet er niet uit, je kunt niet neuken, ik gebruik je voor het spel, je bent scheel en lelijk, maar ik hou echt van je"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:59 schreef Gert het volgende:
Wat fluisterde Huub daar nou, terwijl die irritante kut aan het föhnen was?
Mooooooi....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub met zonnebril
Straks zet hij ook nog een hoedje op, in zijn wanhoop Jaap te immiteren.
Snel je sig veranderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
Ik vind Huub nu wel een erg zielig mannetje nu. Bedelaar.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef Kaleddis het volgende:
Hoop dat Brian meegaat, dan is Amanda de hele avond alleen met Mitch![]()
ehhhh ja, maar wat moet ik er dan neerzetten.quote:
Hij weet al dat hij niet mee gaat, als dennis hem had mee genomen dan had hij de cps wel aangenomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:03 schreef BarryK het volgende:
Please 1 cam alleen op Huub, ik wil z'n kop zien als hij niet meegaat.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub weer intimiderend: "Ik hoop dat je de juiste keus maakt".
Lees: Als je mij niet kiest, komt er terror want iedereen die tegen mij is wordt weggepest.
Wake up, little Hupie, wake up.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ehhhh ja, maar wat moet ik er dan neerzetten.![]()
Hij heeft zich al ingedekt Pra Br.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:04 schreef Villalux het volgende:
en als hij Adel mee neemt is ook Pra Br ook op tilt! zou een MOOIE keus zijn!![]()
Ik vind dat ie voor Brian moet kiezen... doet Dennis het niet is het gewoon een lafbek...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:
hm.... als dennis dus niet voor lieke/huub gaat kiezen, dan heeft hij zware oorlog met huub.
zou geen handige set zijn, want dennis vertrouwt dan op jaap als backup en jaap is absoluut onbetrouwbaar, dat blijkt nu wel weer.
ik ben benieuwd
dus Brian en Jaapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ie voor Brian moet kiezen... doet Dennis het niet is het gewoon een lafbek...
Huub denkt misschien dat ie een groep leid. Maar de enige volgelinge die hij misschien heeft is Lieke.
Jaap kan het maar moeilijk verteren dat Huub SMS kampioen is
Dat laatste is dan weer jammer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"Je fohn is stuk, je ziet er niet uit, je kunt niet neuken, ik gebruik je voor het spel, je bent scheel en lelijk, maar ik hou echt van je"
wat een sukkel, ik dacht dat hij een statement naar de duivelse kabouter wilde maken? Dat overdenkt hij dan waarschijnlijk wat langer....quote:
Brian had al gezegd dat Dennis Amanda mee zou nemen...quote:
Dat is ze na het 3e drankje vast allemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:08 schreef blomst het volgende:
Nu gaat brian , Amanda vast aanwijzingen geven.
? wat bedoel je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Denk dat hij dan die Lieke erbij kiest
Brian vond het juist een logische keuze van Dennis zei haar eerder.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Denk dat hij dan die Lieke erbij kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |