Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in de restquote:
okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:37 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn grootste wens is dat je het sjaaltjesfetisjisme de rug toekeert! En dat ik veilig terug kan keren in je armen!![]()
En ze zei ook nog dat zij hem ook uit het huis kon wegkrijgen, want zij heeft ook een vriendje in het huis in die is heel 'solid' oidquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Lieke doet stoer tegen Dennis:
Huub heeft jou ook niet nodig he, bedenk dat goed. Huub zal gezegd hebben dat hij zich tegen Dennis zou keren als Dennis hem niet meenam.
Maar ik zal je 1 ding zeggen, [ ] hij kan ook niet om ons heen. En neem je mij niet mee, ook ik heb genoeg [ ] om te zorgen dat je hier niet blijft. Niet dat ik wil dreigen. Ik vind het top dat je er uit elk kamp een meeneemt.
Ga maar lekker even rusten lieverd, is pas rond 21.00 uurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe laat denken jullie dat ze naar rotterdam afreizen wnat ik kan dus even langswippen maar ik wil eigenlijk een tukkie doen
rond 7.00uur begint het uitje, dus zo rond 6.00uur zullen ze wel vertrekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe laat denken jullie dat ze naar rotterdam afreizen wnat ik kan dus even langswippen maar ik wil eigenlijk een tukkie doen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
Vrij veel aso's momenteel hier. Heel ander milieu![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Lieke doet stoer tegen Dennis:
Huub heeft jou ook niet nodig he, bedenk dat goed. Huub zal gezegd hebben dat hij zich tegen Dennis zou keren als Dennis hem niet meenam.
Maar ik zal je 1 ding zeggen, [ ] hij kan ook niet om ons heen. En neem je mij niet mee, ook ik heb genoeg [ ] om te zorgen dat je hier niet blijft. Niet dat ik wil dreigen. Ik vind het top dat je er uit elk kamp een twee uit één kamp meeneemt.
Iedereen in dat huis daar stelt in zijn/haar eentje niks voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef Adothehague het volgende:
Wat wil Lieke doen dan. Het is gewoon een zsielig kutwijf dat in haar eentje niks voorstelt
Dat gebeurt bij vlagen valt mij op.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
Nee maar die Lieke laat mij echt flippen met haar domme kutstem en haar irritante uitspraken. Alsof ze wat voorsteld in die villa. Ik kan er gewoon niet tegen dat ze zo stoer gaat doen de enige 2 die terror maken zijn Jaap en Huub en Lieke doet alsof ze net zo erg is als Jaap en Huub.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
Ja, 'rock solid' zei ze. Daar staan bij mij haakjes omdat ik niet ZO snel kan typenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef BarryK het volgende:
[..]
En ze zei ook nog dat zij hem ook uit het huis kon wegkrijgen, want zij heeft ook een vriendje in het huis in die is heel 'solid' oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |