Snel je sig veranderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
Ik vind Huub nu wel een erg zielig mannetje nu. Bedelaar.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef Kaleddis het volgende:
Hoop dat Brian meegaat, dan is Amanda de hele avond alleen met Mitch![]()
ehhhh ja, maar wat moet ik er dan neerzetten.quote:
Hij weet al dat hij niet mee gaat, als dennis hem had mee genomen dan had hij de cps wel aangenomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:03 schreef BarryK het volgende:
Please 1 cam alleen op Huub, ik wil z'n kop zien als hij niet meegaat.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub weer intimiderend: "Ik hoop dat je de juiste keus maakt".
Lees: Als je mij niet kiest, komt er terror want iedereen die tegen mij is wordt weggepest.
Wake up, little Hupie, wake up.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ehhhh ja, maar wat moet ik er dan neerzetten.![]()
Hij heeft zich al ingedekt Pra Br.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:04 schreef Villalux het volgende:
en als hij Adel mee neemt is ook Pra Br ook op tilt! zou een MOOIE keus zijn!![]()
Ik vind dat ie voor Brian moet kiezen... doet Dennis het niet is het gewoon een lafbek...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:
hm.... als dennis dus niet voor lieke/huub gaat kiezen, dan heeft hij zware oorlog met huub.
zou geen handige set zijn, want dennis vertrouwt dan op jaap als backup en jaap is absoluut onbetrouwbaar, dat blijkt nu wel weer.
ik ben benieuwd
dus Brian en Jaapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ie voor Brian moet kiezen... doet Dennis het niet is het gewoon een lafbek...
Huub denkt misschien dat ie een groep leid. Maar de enige volgelinge die hij misschien heeft is Lieke.
Jaap kan het maar moeilijk verteren dat Huub SMS kampioen is
Dat laatste is dan weer jammer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"Je fohn is stuk, je ziet er niet uit, je kunt niet neuken, ik gebruik je voor het spel, je bent scheel en lelijk, maar ik hou echt van je"
wat een sukkel, ik dacht dat hij een statement naar de duivelse kabouter wilde maken? Dat overdenkt hij dan waarschijnlijk wat langer....quote:
Brian had al gezegd dat Dennis Amanda mee zou nemen...quote:
Dat is ze na het 3e drankje vast allemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:08 schreef blomst het volgende:
Nu gaat brian , Amanda vast aanwijzingen geven.
? wat bedoel je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Denk dat hij dan die Lieke erbij kiest
Brian vond het juist een logische keuze van Dennis zei haar eerder.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Denk dat hij dan die Lieke erbij kiest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |