Das waarschijnlijk de bedoeling!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, hij geeft Dennis te veel info.

Jullie zijn best wel een knap stel, schreef ik eerder.quote:

En ik doe nog wel zo mijn bestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
Vrij veel aso's momenteel hier. Heel ander milieu![]()

Zowel speltechnisch als op persoonlijk vlak te begrijpenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
Ik heb slechts het laatste deel van dit gesprek gehoord, maar duidelijk is dat Huub niet op veel sympathie, vertrouwen of steun van Dennis hoeft te rekenen.

quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Jullie zijn best wel een knap stel, schreef ik eerder.
Demins en jij, innerlijk en uiterlijk.![]()

WTF?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb Dennis in mn hart gesloten![]()
Demins snapt dat![]()

Inderdaad. Blijft natuurlijk de vraag hoe Dennis dit in de praktijk gaat brengen. Hij zegt dat hij van onrust in de hoofden van mensen houdt... als hij dat echt goed kan, gaat Huub het moeilijk krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zowel speltechnisch als op persoonlijk vlak te begrijpen![]()

Ja, alleen als iemand unaniem weggestemd wordt (Stephan en Nicolaas) komt er geen nieuwe bewoner voor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef bunnyma het volgende:
Als Eveline vrijwillig vertrekt komt er dan een nieuwe in?

Mooi dat er eindelijk een echte tegenstander opstaat die meteen al zulke vergaande plannen in weet te brengen. Al vraag ik me wel af of hij sterk genoeg is om het Huub echt moeilijk te maken...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Blijft natuurlijk de vraag hoe Dennis dit in de praktijk gaat brengen. Hij zegt dat hij van onrust in de hoofden van mensen houdt... als hij dat echt goed kan, gaat Huub het moeilijk krijgen.

quote:

quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, alleen als iemand unaniem weggestemd wordt (Stephan en Nicolaas) komt er geen nieuwe bewoner voor.
Wanneer er een nieuwe komt is gissen, er zijn nu 7 miljonairs, terwijl er dus maximaal 8 kunnen zijn.

Kun je nagaan wat voor een smerige plotter het is. Ik wil nog steeds weten wat hij nog meer in dat boekje van hem heeft staan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
Brian bekent waar hij het adres van Cora vandaan heeft, van een brief die Jaap had klaargelegd voor Palma.

Dus jij denkt dat deze plannen door Dennis verzonnen zijn. Die kwamen binnen via plasmaboy.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mooi dat er eindelijk een echte tegenstander opstaat die meteen al zulke vergaande plannen in weet te brengen. Al vraag ik me wel af of hij sterk genoeg is om het Huub echt moeilijk te maken...

Ik denk dat dit ook van Jaap afhangt. Als die Dennis blijft steunen, lijkt het me dat Huub dit niet zo gemakkelijk aan kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mooi dat er eindelijk een echte tegenstander opstaat die meteen al zulke vergaande plannen in weet te brengen. Al vraag ik me wel af of hij sterk genoeg is om het Huub echt moeilijk te maken...

Tijd voor een kampvuurtje.... met het boekje als middelpuntquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een smerige plotter het is. Ik wil nog steeds weten wat hij nog meer in dat boekje van hem heeft staan.

Hoezo zij het het? in welke context?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Goed zo Dennis, hij noemt streamers ook al zielige nerdjes........... JIJ BEGRIJPT HET NIET HE!

Wat een lowlife is het toch, ik blijf me verbazen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een smerige plotter het is. Ik wil nog steeds weten wat hij nog meer in dat boekje van hem heeft staan.

Volgens mij zijn de anderen (niet Natasia en Amanda van zijn eigen clubje) te netjes om zich te realiseren wat dat voor een boekje is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijd voor een kampvuurtje.... met het boekje als middelpunt

Het ligt voor de hand, maar omdat hij Huub af wil laten gaan, kan het ook best zijn dat hij Brian meeneemt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Amanda meegaat, en dronken gevoerd wordt.
Dan kunnen Jaap en Dennis nog wat speltechniekjes bespreken en closer worden.
Het zou me erg verbazen als Dennis niet voor Amanda kiest.

Dit script is 100 CP's waard. Snel verdiend!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef demins het volgende:
Ik hoop dat Dennis kiest voor Amanda en dat Brian dan zegt dat Amanda niet mág van hem...![]()

Hey, das gezellig idd. En misschien nog wel slimmer, 3 tegen 1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ligt voor de hand, maar omdat hij Huub af wil laten gaan, kan het ook best zijn dat hij Brian meeneemt.

Mee eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Amanda meegaat, en dronken gevoerd wordt.
Dan kunnen Jaap en Dennis nog wat speltechniekjes bespreken en closer worden.
Het zou me erg verbazen als Dennis niet voor Amanda kiest.

Dennisje was gezellig met Natasje op een bakje aan het klessebesse en terwijl Natasje naar haar borstjes zat te koekeloeren, flipte deze uitspraak uit Dennis zn mondjequote:

"Je fohn is stuk, je ziet er niet uit, je kunt niet neuken, ik gebruik je voor het spel, je bent scheel en lelijk, maar ik hou echt van je"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:59 schreef Gert het volgende:
Wat fluisterde Huub daar nou, terwijl die irritante kut aan het föhnen was?

Mooooooi....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub met zonnebril
Straks zet hij ook nog een hoedje op, in zijn wanhoop Jaap te immiteren.

Snel je sig veranderenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
Ik vind Huub nu wel een erg zielig mannetje nu. Bedelaar.

quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef Kaleddis het volgende:
Hoop dat Brian meegaat, dan is Amanda de hele avond alleen met Mitch![]()

ehhhh ja, maar wat moet ik er dan neerzetten.quote:

Hij weet al dat hij niet mee gaat, als dennis hem had mee genomen dan had hij de cps wel aangenomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:03 schreef BarryK het volgende:
Please 1 cam alleen op Huub, ik wil z'n kop zien als hij niet meegaat.

quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub weer intimiderend: "Ik hoop dat je de juiste keus maakt".
Lees: Als je mij niet kiest, komt er terror want iedereen die tegen mij is wordt weggepest.

Wake up, little Hupie, wake up.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ehhhh ja, maar wat moet ik er dan neerzetten.![]()

Hij heeft zich al ingedekt Pra Br.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:04 schreef Villalux het volgende:
en als hij Adel mee neemt is ook Pra Br ook op tilt! zou een MOOIE keus zijn!![]()

Ik vind dat ie voor Brian moet kiezen... doet Dennis het niet is het gewoon een lafbek...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:
hm.... als dennis dus niet voor lieke/huub gaat kiezen, dan heeft hij zware oorlog met huub.
zou geen handige set zijn, want dennis vertrouwt dan op jaap als backup en jaap is absoluut onbetrouwbaar, dat blijkt nu wel weer.
ik ben benieuwd

dus Brian en Jaapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ie voor Brian moet kiezen... doet Dennis het niet is het gewoon een lafbek...
Huub denkt misschien dat ie een groep leid. Maar de enige volgelinge die hij misschien heeft is Lieke.
Jaap kan het maar moeilijk verteren dat Huub SMS kampioen is

Dat laatste is dan weer jammer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"Je fohn is stuk, je ziet er niet uit, je kunt niet neuken, ik gebruik je voor het spel, je bent scheel en lelijk, maar ik hou echt van je"

wat een sukkel, ik dacht dat hij een statement naar de duivelse kabouter wilde maken? Dat overdenkt hij dan waarschijnlijk wat langer....quote:

Brian had al gezegd dat Dennis Amanda mee zou nemen...quote:

Dat is ze na het 3e drankje vast allemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:08 schreef blomst het volgende:
Nu gaat brian , Amanda vast aanwijzingen geven.

? wat bedoel je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Denk dat hij dan die Lieke erbij kiest

Brian vond het juist een logische keuze van Dennis zei haar eerder.quote:

quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Denk dat hij dan die Lieke erbij kiest

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |