Zou dus jammer zijn als Jaap en hij het zo goed met mekaar kunnen blijven vinden. Zo'n ijdeltuit verdient emmers viezigheid over zich heenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:11 schreef neehe het volgende:
Als Dennis een spiegel ziet, moet hij er in kijken, lijkt me een ecte ijdeltuit.
Nee, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is het jullie ook opgevallen dat als Amanda deels bloot rond loopt, ze regelmatig een blik in de camera werpt?
zo keek ze ook in het tentje met Brian, terwijl ze op haar knieen zat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is het jullie ook opgevallen dat als Amanda deels bloot rond loopt, ze regelmatig een blik in de camera werpt?
Ze doet niet anders, ook als ze gekleed is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Als de camera bediening te langzaam is doet ze het opnieuw..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Doet ie toch met Lieke.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef rooie3 het volgende:
Hetr is ook Huub zijn eigen schuld dat Japio nu naar dennis trekt.
Hij had amper tijd voor Japio.
Hij was te druk met wippen.
Maar Huub dacht Japio kan toch geen kant op.
Maar in vriendschappen moet je tijd steken.
Jah het gekke is dat ze net doen alsof ze niet gekeken hebben maar die zitten net zo gekluisterd als de meesten van ons...ennuh Hi all goeie smiddagsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap het sowieso niet, Dennis weet toch alles via de streams?
Leuk..... en verrassend.... een PAK!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
Daar is het antwoord op mijn vraag: Dennis krijgt wat kleding.
Beseft ze wel hoe duur die camera's zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
laatst zei je anders dat het aan de pc ligt van mensen en niet aan Tien.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik vind trouwens dat de streams slecht lopen sinds ik weder betaald heb. Tien doet er is wat aan.
Dat geeft niks om de villa te winnen moet je ALLEEN overblijven....dat is de clue van het hele programma...weg met de rest en winne maar...alleen dat schijnen die mensjes daar nie zo goed te snappuHquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Totdat hij Lieke zat is en dan staat hij alleen.
Huppeltje heeft in dit opzicht 1 voordeel, hij doet het met mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef 2live het volgende:
[..]
nou als hij met al zijn vrienden zoveel neukt![]()
Het was een kadootje toch ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik vind trouwens dat de streams slecht lopen sinds ik weder betaald heb. Tien doet er is wat aan.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Leuk..... en verrassend.... een PAK!!!Mannen in pak is best leuk... maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een leuke spijkerbroek... maar dat geld ook voor de jurkjes van de dames op een gegeven moment wil je toch iets anders aan...?!
of een nadeel; hou je helemaal geen tijd over voor andere dingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft in dit opzicht 1 voordeel, hij doet het met mannen en vrouwen.
Moet Demins nu echt aan de sjaaltjes om het weer goed te kunnen maken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mannen in pakken
![]()
Mannen met sjaaltjes![]()
Daar zat ik op te wachten..en twijfel er dan ook geen moment aan dat het aan Tien of NOWLIVE ligt in niet mijn systeem. Of de drukte van het online kijken..want ik kan ook via mms streamskijken en die haperen geen van allen..nooit...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
[..]
laatst zei je anders dat het aan de pc ligt van mensen en niet aan Tien.![]()
Ik heb Dennis in mn hart geslotenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Moet Demins nu echt aan de sjaaltjes om het weer goed te kunnen maken?![]()
Die optie is er niet! Een sjaaltje gebruik ik alleen om mijn vijanden te wurgen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Moet Demins nu echt aan de sjaaltjes om het weer goed te kunnen maken?![]()
Dat viel mij ook op ja... vind persoonlijk het rokje van Amanda ook echt vreselijk...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
Het rokje van Lieke is korter dan van Amanda.![]()
Tja... het idee is geloof ik dat ze eruit zien als miljonairs. Maar de een is een sloeber, de ander een hoer tijdens werktijd, weer een ander Ma Tokkie...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Leuk..... en verrassend.... een PAK!!!Mannen in pak is best leuk... maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een leuke spijkerbroek... maar dat geld ook voor de jurkjes van de dames op een gegeven moment wil je toch iets anders aan...?!
Een brede afspiegeling van de maatschappij, zo is ons toch voorgehouden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... het idee is geloof ik dat ze eruit zien als miljonairs. Maar de een is een sloeber, de ander een hoer tijdens werktijd, weer een ander Ma Tokkie...
Alsof Lieke vrijwillig in die jurkjes rond zou gaan lopen... die zie je toch gewoon in een trainingspak?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Een brede afspiegeling van de maatschappij, zo is ons toch voorgehouden?
Dennis is nog aan het lobbyen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ze moeten op de bank zitten
Huub heeft zélf altijd gezegd, dat een relatie je zwakker maakt in het huis.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef rooie3 het volgende:
Hetr is ook Huub zijn eigen schuld dat Japio nu naar dennis trekt.
Hij had amper tijd voor Japio.
Hij was te druk met wippen.
Maar Huub dacht Japio kan toch geen kant op.
Maar in vriendschappen moet je tijd steken.
Hij misleidt ze zodat Huub straks op zijn neus kijkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaat hij voor Amanda
Lulkoek. Zonder Lieke's aanwezigheid en zorg was huppeltje ballenbak allang afgevoerd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft zélf altijd gezegd, dat een relatie je zwakker maakt in het huis.
En dat begin je nu echt te merken. Hij is veel minder scherp, en wordt gehinderd door Lieke, die haar beperkingen niet kent en echt denkt dat ze een "grote speler" is.
Een alerte Huub had het niet laten gebeuren dat Dennis nú al zoveel negatieve gevoelens koestert t.o.v. Huub. Een alerte Huub had ingezien dat het juist nu zéér belangrijk is om intensief contact met Jaap te onderhouden.
Wat ik jammer vind is dat Jaap hem zo van dienst is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Katewalker het volgende:
Ik geloof niet dat ik Dennis leuk vind....wat denkt hij te bereiken met dit slinkse plannetje? Als hij dit echt doet dan weten Lieke en Huub meteen wat ze aan hem hebben..niks, noppes, nada...dat is ook wel weer prettig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |