OK. Done!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt je receptje toch gekregen? Even slikken en doorgaan.![]()
Dat was "huiswerk maken" Dennis is dus geen die-hard streamer, want dat zijn zielige nerdjesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef CoT het volgende:
Hij streamde zelf toch ook? Of lult die maar wat
Tip: Weken in een glaasje water met wat siroop voor de smaak.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
OK. Done!
Valt nog niet mee zo'n receptje doorslikken, vraag me af hoe die spionnen dat doen...![]()
Natasja hoort zichzelf graag. Volgens mij wordt Dennis stapel van haar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef CoT het volgende:
Hij streamde zelf toch ook? Of lult die maar wat
Hij heeft zelf ook gestreamt, dus hij heeft het over zichzelf..... wat een zelfkennis, heeft tie jonghequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Goed zo Dennis, hij noemt streamers ook al zielige nerdjes........... JIJ BEGRIJPT HET NIET HE!
Eerst flamberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
OK. Done!
Valt nog niet mee zo'n receptje doorslikken, vraag me af hoe die spionnen dat doen...![]()
Wat is er mis met KingJaap?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:56 schreef tipsch het volgende:
mag die dikke papzak weer van de streams af, bij voorbaat dank
Ze kan die ratel echt geen 10 seconden houden........ en maar anderen afkraken....... eigenlijk is ze zo niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja hoort zichzelf graag. Volgens mij wordt Dennis stapel van haar.
Wat nou NERD??? Elke ochtend moet de wijkverpleegster mijn computer aan zetten...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Goed zo Dennis, hij noemt streamers ook al zielige nerdjes........... JIJ BEGRIJPT HET NIET HE!
Hij begrijpt het helemaal, hij streamde zelf ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
Hij bedoelde Natasjaquote:
Contaminatie van geagiteerd en to regurgitate (maaginhoud opgeven)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
Geargiteerd?
Bij mij bedient de broeder mn muisquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef demins het volgende:
[..]
Wat nou NERD??? Elke ochtend moet de wijkverpleegster mijn computer aan zetten...
kingjaap is een lafbek die absoluut niet boeiend is om naar tekijken als hij weer eens diep opgaat in z'n weblog - switch graagquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Contaminatie van geagiteerd en to regurgitate (maaginhoud opgeven)![]()
Shit, kon ik ook niet weten.quote:
Maar lieverd, de rest ligt te neuken. Wil je dat dan ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
kingjaap is een lafbek die absoluut niet boeiend is om naar tekijken als hij weer eens diep opgaat in z'n weblog - switch graag
ik betwijfel datquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar lieverd, de rest ligt te neuken. Wil je dat dan ?![]()
Ben zelf linkshandig, maar ik heb Dennis nog niet op schrijven kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
Is roze Pennis ook linkshandig net als Eric?
Is dat belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
Zo'n plaatje gun je toch alleen maar het beste..quote:
wat is er mis met linkshandigen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
ja, senl naar huis met haar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo'n plaatje gun je toch alleen maar het beste..![]()
Vind je het gek. Ze heeft een paar keer haar borst met twee handen zitten masseren waar hij bij zat. Bovendien zit hij naar getetter te luisteren terwijl hij misschien beter kan nadenken over wie hij meeneemt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:04 schreef Katewalker het volgende:
Natasia: bla bla bla blabla bla bla bla blablabla bla bla bla blabla bla bla bla blablabla bla bla bla blabla bla bla bla blablabla bla bla bla blabla bla bla bla blablabla bla bla bla blabla bla bla bla blablabla
Dennis: lult een beetje mee, maar let op zijn houding..hij zit met zijn bovenlichaam zo ver mogelijk van haar af..ene hand in zak andere hand met glaasje voor zijn gezicht en af een toe een slokje nemen..hij kijkt haar nauwelijks aan..hand uit zak maar meteen glaasje er in..en hup wissel..hand weer in zak glaasje in andere hand...af en toe beleefd lachen..
Dennis heeft het niet naar zijn zin..dat is duidelijk..hij denkt ook vast..net als ik "waar zijn/blijven de anderen??![]()
Indien ja, gaat de vergelijking steeds meer op.quote:
Niets, en ik kan het weten. Wel grappig was dat Eric 2x tot een 10% minderheid behoordequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wat is er mis met linkshandigen?![]()
Zou hij niet gewoon Natas willen ontlopen....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
Dennis loopt nog steeds wat verloren in het huis rond, hij voelt zich er nog niet thuis.
Hij moet straks een stem uitbrengenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
Dennis loopt nog steeds wat verloren in het huis rond, hij voelt zich er nog niet thuis.
Als Ajax pupil is hij gewend aan een strak time-management regime. Nu moet hij even wennen de lieverdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
Die kans is groot.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zou hij niet gewoon Natas willen ontlopen....![]()
Je overschat het aantal homoseksuelen. Dat bedraagt 5%. Linkshandigen 10% (op jouw gezag).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets, en ik kan het weten. Wel grappig was dat Eric 2x tot een 10% minderheid behoorde![]()
Kun je ook gewoon een' tarzan' voor gebruiken hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij mij bedient de broeder mn muis![]()
Ik heb toch altijd begrepen dat dat ook 10% is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Je overschat het aantal homoseksuelen. Dat bedraagt 5%. Linkshandigen 10% (op jouw gezag).
Dus de helft van de linkshandigen is homoseksueel!![]()
wiskunde niet gehaald zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Je overschat het aantal homoseksuelen. Dat bedraagt 5%. Linkshandigen 10% (op jouw gezag).
Dus de helft van de linkshandigen is homoseksueel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |