En nena mag wel de HAVO doen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:19 schreef bunnyma het volgende:
Stephan is helemaal verbaasd hierover.
Eveline is ook depri omdat zij haar studie psychologie niet mag doen.
Er mag nu geen stemming aangevraagd worden om haar eruit te krijgen.
Daar heeft ze volgens mij nog geen antwoord op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En nena mag wel de HAVO doen?
Een studie psychologie is een 4 jarige studie waar je 40 uur per week aan kwijt bent. Nena hoeft alleen 5 HAVO in te halen en staatsexamen te doen. Dat kost minder tijd natuurlijk. Verder geeft Evil aan zich vermoedelijk in de boeken te duiken en verder weinig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En nena mag wel de HAVO doen?
Nou ja, net zo als er vervanging komt voor Nicolaas...... het is afwachten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef bunnyma het volgende:
Als Eveline vrijwillig vertrekt komt er dan een nieuwe in?
Ze waren bezig de HAVO van Nena te regelen zei Nena eeder.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar heeft ze volgens mij nog geen antwoord op.
Maar de redactie was bang dat als Eveline psychologie gaat studeren dat ze niets anders meer doet dan studeren.
Het lijkt wel of ze niemand kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja, net zo als er vervanging komt voor Nicolaas...... het is afwachten.
Ik denk idd dat ze niemand kunnen vinden. Een paar weken vóór de kick-off zochten ze nog kandidaten waaronder een soort Paris Hilton (Nena) en een stoere gast die met zijn handen werkt (die hebben ze dus nog niet gevonden)quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze niemand kunnen vinden.
Nog even en er komt een hele nieuwe club.
Bart weet niet dat er geen stemming tegen haar aangevraagd kan worden. Hij doelde daar denk ik op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:35 schreef bunnyma het volgende:
Eveline vertelt het nu de anderen.
Bart vindt het niet zo slim.
Oh, ja natuurlijk. Dat bedoelde hij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart weet niet dat er geen stemming tegen haar aangevraagd kan worden. Hij doelde daar denk ik op.
Ja idd het was weer pijnvol voor d'r.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, ja natuurlijk. Dat bedoelde hij.
Ilona vertelt even tussen neus en lippen door dat zij samen met Sylvia het dierenprogramma gaat doen.
Op een vraag van Brian trekt zij snel terug.
Behalve Stephan ben ik bang. Het wordt peniebel voor hem. Denk dat hij daarom ook zo hard zegt dat er geen ontslagronde kan komen. Dan kunnen ze hem ook niet wegstemmen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef n1ek het volgende:
en Eveline eruit? Niemand die het zal merken.
Nee idd, ik zal haar niet missen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef n1ek het volgende:
Goedenavond, ik ben weer bij
waar blijft die goochelaar...
en Eveline eruit? Niemand die het zal merken.
Hij moet dikke vriendjes worden met Ilona. Maar die is zo omgeluld door Sylvia.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Behalve Stephan ben ik bang. Het wordt peniebel voor hem. Denk dat hij daarom ook zo hard zegt dat er geen ontslagronde kan komen. Dan kunnen ze hem ook niet wegstemmen.
Ze vertelde net in de game-room tegen de anderen dat zij thuis het geld zo bij elkaar zou kunnen "vegen"'quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:52 schreef Tissik het volgende:
Nou, ze zullen thuis wel staan te "springen" om Evilene weer in hun armen te sluiten. Haar broer gaf al aan dat ze het niet moest wagen om er vrijwillig uit te stappen aangezien hij de schuld van de "sponsor" had overgenomen. De "sponsor" zelf, had zich al van een nieuw telefoonnummer voorzien en had Evil sowieso al afgeschreven nadat haar ex ineens geen ex bleek te zijn, en ook haar werkgever was beslist "not amused" over de gehele gang van zaken.
Welkom thuis, Eveline!
Als ik haar was, zou ik beslist geen haast hebben om de grote boze buitenwereld onder ogen te willen komen.
Ze heeft zich inderdaad ongetwijfeld een "veeg" laten geven voor die 10.000 euro. Waar haar broertje nu voor moet betalen, overigens. Fijne boel allemaal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze vertelde net in de game-room tegen de anderen dat zij thuis het geld zo bij elkaar zou kunnen "vegen"'
( haar woorden)
Dat was in 1990. Bart kon zich dat nog herinneren. Nena: "ja, jij bent ook zooooo oud'quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft een jaar bij telekids gezeten en heeft samen met een collega de uitslag van het WK 'voorspeld'.
Ik denk dat Maikel (vreselijke naam trouwens, sorry voor de Maikels onder ons) die 10 000 euro wel aan haar broer zal betalen als het nu zo geveegd isquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze heeft zich inderdaad ongetwijfeld een "veeg" laten geven voor die 10.000 euro. Waar haar broertje nu voor moet betalen, overigens. Fijne boel allemaal.
Peertje, Peertjequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef n1ek het volgende:
Balletje balletje!
hij kan dr wel wat van
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Stephan verontwaardigd dat hij iets moet ophalen voor iemand.
Heel proletair gedoe idd...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij zit zich nu al zorgen te maken dat hij niet voor L*L staat. Onder zijn niveau natuurlijk.
Haha, ik ook niet. Ik vind dat hij het wel erg leuk doetquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef happyme28 het volgende:
Tot nu toe snap ik helemaal niets haha.
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Die ringen snap ik echt niet.
jammer dat ie al stoptquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:35 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet. Ik vind dat hij het wel erg leuk doet.
(Nieuw hier, dus hoi)
Hij zei dat hij maar een half uurtje eigenlijk zou doen, maar heeft nog wat kleine dingetjes gedaan, vandaar 3 kwartier.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef n1ek het volgende:
Hij had nog wat kleine trucks zei die
ok jammer, kon wel om hem lachenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij maar een half uurtje eigenlijk zou doen, maar heeft nog wat kleine dingetjes gedaan, vandaar 3 kwartier.
Nâh, denkut nie! Heb heel die Maikel ook niet meer voorbij horen komen na de videoboodschapquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maikel (vreselijke naam trouwens, sorry voor de Maikels onder ons) die 10 000 euro wel aan haar broer zal betalen als het nu zo geveegd is
ik denk dat er 1 was met een opening (onder zijn hand).quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef Flyduck het volgende:
Ik ben aan het zoeken op google hoe die truck met die metalen ringen werkt, maar kan niets vinden... wie heeft er een idee?
En bedankt maar weer hequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maikel (vreselijke naam trouwens, sorry voor de Maikels onder ons) die 10 000 euro wel aan haar broer zal betalen als het nu zo geveegd is
Sorry ik waarschuwde je al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |