Het lijkt wel of hij geen verkeerde keuze kan maken straks...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:41 schreef farscapevr6 het volgende:
lache als ie brian meeneemt
mithc alleen met mandel hihihi
Je bent namelijk psygofreen als mensen geen peil op je kunnen trekken.quote:
Dat is fout!!!!! Natasja laat dat nooit gebeuren, die bood zichzelf nogal opzichting aan Mitch aan donderdag!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:47 schreef demins het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij geen verkeerde keuze kan maken straks...![]()
Nee schat, je bent gewoon een student communicatiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
N: Geen minuut is hetzelfde, geen minuut is hetzelfde...
Huh? Zei ze nu hetzelfde? Hoor ik nu wel een dingen die al 87234983729482374 keer eerder zijn gezegd of ben ik psychofreen?
Dood aan Moot!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent namelijk psygofreen als mensen geen peil op je kunnen trekken.
Onvoorspelbaar = psygofreen![]()
jij bent te scherp vandaagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee schat, je bent gewoon een student communicatie![]()
Diagnose: Jij bent psygofreenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dood aan Moot!
Dat had je niet verwacht, he?![]()
Wilt heb ik nu al zo vaak gelezen dat ik er bijna wild van word.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef rene90 het volgende:
het wilt niet lukken bij jaap...
In bed.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef rene90 het volgende:
waar is de rest eigenlijk...huub, lieke, etc etc etc?
In bedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef rene90 het volgende:
Ben ik al uitbehandeld dan????quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Diagnose: Jij bent psygofreen![]()
Mag ik even vangen nu?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef rene90 het volgende:
Ja, ik vind Huub nu ook een beetje dom...ik lees net in de OP dat Dennis niet voor Huub wil buigen..dat Dennis zo'n uitspraak doet is logisch en komt door de houding van Huub tegen Dennis..Huub deed vanaf het begin nogal hooghartig tegen hem..Huub slaat veel te wild om zich heen..hij is denk ik bang dat Dennis Jaap en Lieke van hem af wil pakken....een beetje dom om een nieuwe speler meteen tegen je in het harnas te jagen..wat dat betreft is Natasia nu slimmer bezig...al hoop ik dat Dennis haar niet serieus neemt..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op bed. Nogal dom van Huub, Dennis kan zo behoorlijk TV maken op zijn 2e dag en zich inlikken bij Natasja en Japio.
ach het is weekend...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Wilt heb ik nu al zo vaak gelezen dat ik er bijna wild van wordt.
Het wil hopelijk voortaan wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |