idd, ik hoop dat lieke m naar 0 laat gaan als dennis nie mag van huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef 2live het volgende:
precies lieke; huub is bang dat dennis beter kan pokeren dan hij.
omg, en die zijn toch smoorverliefd op elkaar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef ruby het volgende:
Als Huub niet gaat, gaat ie alles kapot maken. Inclusief Lieke.
Sympathiek.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef 2live het volgende:
precies lieke; huub is bang dat dennis beter kan pokeren dan hij.
Yep, dit is ware liefde.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef easysatellite het volgende:
[..]
omg, en die zijn toch smoorverliefd op elkaar?
Kan ik me voorstellen, in de afgelopen 24 uur is veel gebeurd. Nee, het is niet uit met Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb 1 dag geen streams gezien, en ik ben de draad helemaal kwijt.
Is het uit met Huub en Lieke?
Nou nou nou, moet dat nou allemaal zo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Lieke: je roept aversie op bij iedereen.
Bij mij ook ook, Lieke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BSOL, dit kind is zo dom bezig om zichzelf op de voorgrond te plaatsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub staat weer stevig zijn eigen zin door te drukken
tnxquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, in de afgelopen 24 uur is veel gebeurd. Nee, het is niet uit met Lieke
o geloof me, dat komt gerust voor hoor... ( dan wel niet over een pokerwedstrijdje)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef easysatellite het volgende:
geloof er niks van dat huub smoor verliefd op lieke is, zo doe je toch niet tegen je vriendin (andersom ook nie trouwens)
Zeker wel, maar Huub is weer eens agressief zijn eigen gelijk er door te drukken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, dit kind is zo dom bezig om zichzelf op de voorgrond te plaatsen.
m.i. heeft hij ook gewoon gelijk... wat een geemmer om niets van die Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker wel, maar Huub is weer eens agressief zijn eigen gelijk er door te drukken.
de beelden zijn niet mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker wel, maar Huub is weer eens agressief zijn eigen gelijk er door te drukken.
Kut TVP mopquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:33 schreef Prospera het volgende:
Test
dan heb je heel wat gemistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit met verbazing de updates te lezen. Paar ton boete voor iets wat vanmorgen gebeurd is?? Ik heb helemaal niet meegekregen dat er vanmorgen enorme heftige dingen zijn gebeurd.
Scan, dat meen je niet, of neem je me in de maling?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit met verbazing de updates te lezen. Paar ton boete voor iets wat vanmorgen gebeurd is?? Ik heb helemaal niet meegekregen dat er vanmorgen enorme heftige dingen zijn gebeurd.
Kijk maar even naar deze video http://goudenkooi.headlin(...)tende-huub-en-brian/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad, ik vind hem zwaar irritant als hij zijn zin niet krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
van ergernisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noucky het volgende:
De ogen van Huub zijn al weer behoorlijk rood van de drank !!!!!!!!!!!
Ik ga ook een drankje halen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noucky het volgende:
De ogen van Huub zijn al weer behoorlijk rood van de drank !!!!!!!!!!!
Je wordt er gek van inderdaad. Voor mij reden genoeg om dit forum voor de zoveelste keer weer te sluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
Ongelofelijk hoe negatief mensen hier over Lieke schrijven ineens. Vergeet niet dat deze stemming 9 van de 10 keer harstikke saai en voorspelbaar zou zijn, maar dankzij Lieke is er toch nog wat actie. Willen jullie soms kijken naar bewoners die TV aan het kijken zijn ofzo?
4Kquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Kan iemand in het heel kort effe zeggen watt en waarvoor gepokerd gaat worden?
DE TERROR IS WEER BEGONNEN!, gooien met ransigheid en vechtende Huub en Brian!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Hij zal dorst hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Waarom drinkt hij steeds uit een rietje?
Wie, Sofietje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Nee, ik had 2 Cossen staan, 1 op FF en 1 op opera.quote:
Nee hoor, ik kijk welke grenzen er zijn bij het openen van cossen zonder OP's/quote:
Dan moet die dat stoer mannelijk doen uit het glas. Jongetjes van 4 willen nog een rietje. Dadelijk wil hij er ook nog een parapluutje in. Nou, als ze daar aan moeten gaan beginnen dan is het hek van de dam.quote:
Ik vind dat Huub gelijk heeft, wat een zeurwijf die Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef Dark het volgende:
En Lieke en Dennis hebben een deal!
Huub - Okee, tasia gaat
Lieke en Huub hebben weer woorden.
Melisa is 2 avonden in de week butler....... ze doet alsof eigenlijk want ze zit alleen maar te kleppen en te stoken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:39 schreef nlboy het volgende:
Ja ik weet het, heb een tijdje onder een steen gelegen. Is Melissa een nieuwe bewoner? Ik weet dat er die jongen van 24 in de plaats van Erik er is.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
Denis lijkt met zijn dichtgeknepen oogjes op een (ik dacht, maar ben een vrouw) oud-voetballer van RKC, wiens naam mij even ontschoten is..
dat stond in de OP,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Kan iemand in het heel kort effe zeggen watt en waarvoor gepokerd gaat worden?
Hoop dat ze iemand laten dealen die KAN dealen...want ik weet 100% zeker dat ze niet weten wanneer er een split pot is, want de regels daarvoor zijn best ingewikkeld...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Aww wil ook mee doen...win vast en zeker...
Zijn we al uit de lucht???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij reden genoeg om dit forum voor de zoveelste keer weer te sluiten.
Het schijnt dat je daar sneller dronken van wordtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
spamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
DE TERROR IS WEER BEGONNEN!, gooien met ransigheid en vechtende Huub en Brian!
misschien heeft hij lippenstift opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Ik houd van spannende stemmingen echt waar, maar niet van domme stemmingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
Ongelofelijk hoe negatief mensen hier over Lieke schrijven ineens. Vergeet niet dat deze stemming 9 van de 10 keer harstikke saai en voorspelbaar zou zijn, maar dankzij Lieke is er toch nog wat actie. Willen jullie soms kijken naar bewoners die TV aan het kijken zijn ofzo?
Dat miste ik ook, maar gokje : Pokeren in het kantoor ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Weer saai avondje.
Wat gaat er komen over 20 minuten.
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
dennis is een lulletje, wat een walgelijk ventje![]()
vooralsnog alleen Jaap. Morgen moet hij de tweede kiezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Wie neemt Dennis eigenlijk mee? Ik kan het nergens terug vinden...
Japio.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Wie neemt Dennis eigenlijk mee? Ik kan het nergens terug vinden...
en ik voorspel dan ook dat hij zich bij rat aan zal sluiten, soort zoekt soort - die twee komen zeker bij elkaarquote:
Spannend....tromgeroffel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
Brievenbus in beeld: Meer post?
Dat is niks als je gaat winkelen in de PC.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
Als er niemand achter een pokerspelende miljonair staat, mag deze een vriend(in) of familielid meenemen om in de PC Hooft 4000 euro binnen twee uur uit te geven.
nou dan wil ik wel met die niks in de PC winkelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is niks als je gaat winkelen in de PC.
Maak ik hieruit op dat je hem niet mag?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
hihihihi *slurpt aan het rietje* hihihihi
kan je misschien 2 designer jurkjes voor kopenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een verzoekje: Wil eenieder die nog caps plaatst van dit eigenaardige creatuur svp zo vriendelijk zijn die mieterige bakkebaardlijntjes even weg te photoshoppen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
hihihihi *slurpt aan het rietje* hihihihi
Maar voor de winnaar en partner is het even een ontsnapping, eens iets anders.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrom ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een verzoekje: Wil eenieder die nog caps plaatst van dit eigenaardige creatuur svp zo vriendelijk zijn die mieterige bakkebaardlijntjes even weg te photoshoppen.
Dank u!
![]()
Wat een miezerig mietje zeg! Hij staat op mijn lullenlijstje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maak ik hieruit op dat je hem niet mag?
![]()
Misschien mag Amanda los gaan op het hoofd van Dennis, met tondeuse, zonder opzetstukjes!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een verzoekje: Wil eenieder die nog caps plaatst van dit eigenaardige creatuur svp zo vriendelijk zijn die mieterige bakkebaardlijntjes even weg te photoshoppen.
Dank u!
![]()
Nou, volgens mij heeft ze zojuist haar risico gespreid...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:56 schreef easysatellite het volgende:
lieke is behoorlijk dom, net zo'n hele ophef omdat ze n deal wou met dennis, had ze dat eindelijk... (helft van de pot) komt er een nieuwe brief, waarin staat dat de winnaar de pot uitmaggeve op de pc, en dus is de deal van lieke en dennis niks meer waard. en de eerste die zegt ik sta achter huub is lieke.. wat was dat voor toneelstukje eerder dan??? snapt iemand dat?
Nou ik kom net op tijd zie ik.....POKERquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een miezerig mietje zeg! Hij staat op mijn lullenlijstje.
Blij dat er weer bent!![]()
De vraag is nog wel hoe vrij ze kunnen rondlopen ..... Camera-ploeg + verplicht shoppen bij sponsors ???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar voor de winnaar en partner is het even een ontsnapping, eens iets anders.
slieke staat waarschijnlijk veel liever achter haar vriendje dennisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:56 schreef easysatellite het volgende:
lieke is behoorlijk dom, net zo'n hele ophef omdat ze n deal wou met dennis, had ze dat eindelijk... (helft van de pot) komt er een nieuwe brief, waarin staat dat de winnaar de pot uitmaggeve op de pc, en dus is de deal van lieke en dennis niks meer waard. en de eerste die zegt ik sta achter huub is lieke.. wat was dat voor toneelstukje eerder dan??? snapt iemand dat?
Verdomd ja. Ik word getoneelhaakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou ik kom net op tijd zie ik.....POKER![]()
ben ook blij
Geloof me......ook dat is niet leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:57 schreef rene90 het volgende:
*schakelt in:)
zou leuk zijn als ze op een stream mini framepjes zetten met cameratjes gericht op de kaarten van iedereen
Nee, maar hij vindt dat hem een groot onrecht is aangedaan omdat een vrouw in nood wilde beschermen tegen een duivel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:56 schreef farceman het volgende:
ZIjn er al mooie filmpjes van Brian nadat hij te horen kreeg dat hij 200.000 boete kreeg?
Omdat het een walgelijk gezicht is. En omdat ik me, voornamelijk streamloos, niet elke keer wil ergeren bij alweer een cap van dat rare mannetje.quote:
Volgens mij was het iets van,'een 19 jarige vrouw tegen een 25 jarige duivel.'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, maar hij vindt dat hem een groot onrecht is aangedaan omdat een vrouw in nood wilde beschermen tegen een duivel.
Het enige wat ik snap van Lieke is dat ze graag met een kereltje om wil gaan die geld heeft of wint. Daarvoor heeft ze zich de villa ingeneukd. Het zal me niks verbazen als ze switcht van Huub naar Dennis onder het mom van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
jesus, lieke had een deal met dennis, helft van de pot als hij wint, nu is de vraag wie er achter elke miljonair gaat staat met pokeren en als die wint mag die de pot uitgeve bij de pc, en lieke wil achter huub staan??????????????? ik snap t nie meer, geez
Ze kunnen de kaarten van de spelers ook wel showen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef rene90 het volgende:
ze hebben wel schermpjes in de pokertafel zitten trouwens..
Hij drinkt uit een rietje en hij is liever mooi dan geslaagd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet door mij...ik stem tegen![]()
Ik zie Dennis voor het eerst dus ik heb nog geen mening![]()
OK, een keer een speciale cap voor jou dan .... Maar daarna cap ik weer voor iedereenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Omdat het een walgelijk gezicht is. En omdat ik me, voornamelijk streamloos, niet elke keer wil ergeren bij alweer een cap van dat rare mannetje.
Maar er zit toch helemaal geen 19-jarige vrouw in de Villa?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van,'een 19 jarige vrouw tegen een 25 jarige duivel.'![]()
Dan zal hij voordat hij de kooi in kwam zijn tanden wel hebben laten blekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Ga je hem nu van msn afpesten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef DaanDobber het volgende:
Ik had ooit Eric zijn msn van zijn Hyves geplukt en hij is nu online.
Nee, ik harsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij drinkt uit een rietje en hij is liever mooi dan geslaagd.
en...hij krult zijn wimpers. Mook, krul jij je wimpers ook?
Oh die ERic wil ik ook wel even spreken, mag ik het adres ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef DaanDobber het volgende:
Ik had ooit Eric zijn msn van zijn Hyves geplukt en hij is nu online.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dank u!
![]()
5 paar schoenen bij Shoebalooquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
emannetje@hotmail.comquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Oh die ERic wil ik ook wel even spreken, mag ik het adres ?
Hoeren zijn toch ook mensen die geen scholing of enig perspectief hebben ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar er zit toch helemaal geen 19-jarige vrouw in de Villa?![]()
De enige 19-jarige in de Kooi is geen vrouw maar een achterlijke stoephoer.
Eric heeft binnen nu en 5 minuten GEEN msn meer...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
emannetje@hotmail.com
Hij zegt allen niets, zijn foto veranderd wel om de twee tellen.
Die heaumeau heeft vast zo een msn plus programmatje vol spyware.
Daan, het is niet toegestaan op FOK om mailadressen te publicerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
xxxxxxxxx@hotmail.com
quote:
Shit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daan, het is niet toegestaan op FOK om mailadressen te publiceren
Ik heb geen zin aan fake in mijn msn !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
emannetje@hotmail.com
Teveel werk, sorryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Kun je ook die bakkebaard voor de rest van die smoel shoppen dan maak je mij ook blij
Woonadressen mag wel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat ga je tegen Eric zeggen dan? Eric de Gekste of zoiets?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb geen zin aan fake in mijn msn !!!!!!!!!!
Is dit werkelijk zijn adres ?
Ja, een Admin van fok ( rode letters is toch admin ) post het email hier [De bewoners] Eric zelf ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Sterker nog, da's de baas aller bazen alhierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Ja, een Admin van fok ( rode letters is toch admin ) post het email hier [De bewoners] Eric zelf ook.
Nou, hij is dus ons voorbeeld, allemaal emailadressen posten, jongens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterker nog, da's de baas aller bazen alhier![]()
en alleen als de stomerij een briefje met jouw adres op de spullen van de buren heeft laten zittenquote:
T zou je niet eens moeten interreseren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef noucky het volgende:
[..]
mayday@hotmail.comquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Nou, hij is dus ons voorbeeld, allemaal emailadressen posten, jongens.
Ik denk dat noekje erg blij is met jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef rene90 het volgende:
huub all-in met harten 7 + harten boer
Die is vast wel van iemandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
mayday@hotmail.com![]()
die is fake hoor!
Ik was niet zijn fan, maar afkraken is ook niet mijn insteek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ga je tegen Eric zeggen dan? Eric de Gekste of zoiets?
Ik hoor Rachel al binnenkomen met de toneelhaak.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat noekje erg blij is met je![]()
1e boete 100.000 euro.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je dat boek nog niet uit dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoor Rachel al binnenkomen met de toneelhaak.
Ik kan niks zinnig meer melden over de streams. Ik moet echt weg.![]()
Ik ga dood hier!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus nog wat subtiele kleinigheden![]()
[afbeelding]
hahahahahahahah vet grappigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Veeg mij op.....schiet mij maar lek!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
fidel.castro@partidocommunista.cuquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Nou, hij is dus ons voorbeeld, allemaal emailadressen posten, jongens.
Is om pokerprogramma op 10 te promoten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef noucky het volgende:
Saai om pokerstreams te moeten kijken.
LMAO!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
dennis speelt alleen met goeie kaarten, zo kan iedereen het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef rene90 het volgende:
dennis heeft amper wat gespeeld
huub is pas bagger, gaat met als ie wat heeft meteen all-in....
dennis wacht gewoon af....maar ach:) inderdaad niet het leukste om te volgen...
Ik heb vandaag al diverse slappe-lach-aanvallen gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Al die bedragen: in totaal 734000 euro.
En dan dit: Jaap, kapotmaken servies: 30 euro
![]()
En dan nog een gouden tand, geblondeerd haar en van die dikke kitschringen om zijn vingers. Wat nagellack op zijn nagels zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
ook blinds stelen zie ik ze niet vaak doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef rene90 het volgende:
tja...wat is de defenitie van poker...dennis pakt het gewoon wat handiger aan misschien:) hij zet een schauw-persoon op, die alleen speelt met goede kaarten, wanneer hij in het laatste kwartier all in gaat zullen ze hem laten gaan omdat hij een reputatie heeft op gebouwd dat hij alleen speelt op goede kaarten...dat kan je ook goed pokeren noemen,
huub gaat te vaak all in....2 keer in 10 min....je kan ook voorzichtig geld aftroggelen..dit is geen poker, all in en klaar, niet betten/checken etc:p maar oke dat vind ik
Iedereen die je leest.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:24 schreef rene90 het volgende:
ik ook wel hoor noucky maar ach...moet op me 1e dag hier in de COS wel beetje meepraten he...maar wie zijn echt de bekende van de COS dan?
Ik had ook begrepen van Huub dat een sterke speler zijn kansen afwacht en alleen speelt als er goede kaarten zijn ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef rene90 het volgende:
tja...wat is de defenitie van poker...dennis pakt het gewoon wat handiger aan misschien:) hij zet een schauw-persoon op, die alleen speelt met goede kaarten, wanneer hij in het laatste kwartier all in gaat zullen ze hem laten gaan omdat hij een reputatie heeft op gebouwd dat hij alleen speelt op goede kaarten...dat kan je ook goed pokeren noemen,
huub gaat te vaak all in....2 keer in 10 min....je kan ook voorzichtig geld aftroggelen..dit is geen poker, all in en klaar, niet betten/checken etc:p maar oke dat vind ik
Nee, ik heb hem net weer gefatsoeneerd:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dan nog een gouden tand, geblondeerd haar en van die dikke kitschringen om zijn vingers. Wat nagellack op zijn nagels zou ook wel leuk zijn.
Wil je Disana weg hebben? Of is ze alweer druk aan het kliederen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dan nog een gouden tand, geblondeerd haar en van die dikke kitschringen om zijn vingers. Wat nagellack op zijn nagels zou ook wel leuk zijn.
Niks mis met je toelichting bij het poker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:24 schreef rene90 het volgende:
ik ook wel hoor noucky maar ach...moet op me 1e dag hier in de COS wel beetje meepraten he...maar wie zijn echt de bekende van de COS dan?
Fraaie stunt van Jaap...30 pietermannen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Al die bedragen: in totaal 734000 euro.
En dan dit: Jaap, kapotmaken servies: 30 euro
![]()
tja...huub gaat tegen ze eigen woorden in....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik had ook begrepen van Huub dat een sterke speler zijn kansen afwacht en alleen speelt als er goede kaarten zijn ?
Disana.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem net weer gefatsoeneerd:
[afbeelding]
Het begint steeds meer op een echte mooibooi te lijken! Brian mag wel gaan uitkijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die nemen we een volgende saaie pokersessie onderhandenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op een echte mooibooi te lijken! Brian mag wel gaan uitkijken.
Met die tandjes wordt het toch wel Gullit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
De pokercursus was toch helemaal gebaseerd op kansberekening, evenals de boeken die ze kregen .....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef rene90 het volgende:
huub houdt een praatje over ze kansen die hij berekent en alles..pff..
Daar is ie zelf veel beter in. Gewoon wat paravliegjes loslaten bij de Villa.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die nemen we een volgende saaie pokersessie onderhanden![]()
toen had ik de streams nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De pokercursus was toch helemaal gebaseerd op kansberekening, evenals de boeken die ze kregen .....
Ik vind ze beiden geen "mooiboys" maar Braaain al helemaal nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op een echte mooibooi te lijken! Brian mag wel gaan uitkijken.
Bij iedereen staat een naambordje, behalve bij Dennis (hij is nieuw)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:30 schreef rene90 het volgende:
handig...de cams op de kaarten richten maar net te gezoomt dat je niet kan zien bij wie ze horen...
top dan weten we dat ook weer....dat ie nieuw was wist ik al maaaar oke:)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij iedereen staat een naambordje, behalve bij Dennis (hij is nieuw)
wil ik net zeggen ja....ligt er zo een heel mooi lijntje waar je ze op kan leggen maar nee hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef agter het volgende:
geweldig hoe melissa die kaarten schots en scheef op tafel legt.
ben benieuwd hoe dennis uit ze schulp komt.....want zoals hij nu is is hij nog vrij saai...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef noucky het volgende:
Dennis is blijkbaar voetballer af, maar hoeveel vrouwen kicken wel niet op knappe voetballers !!!!!
Daarbij is een knappe voetballer niet per definitie een homo zoals sommigen Dennis bestempelen.
Dennis weet gewoon dat hij tof uitziet en ik geef hem geen ongelijk. In vergelijking met Huub vind ik Dennis veel meer man en veel volwassener !!!!!!!!!!!!!!!!
Dennis neigt nu al naar vadsigheid. Over een paar jaar is hij moddervet (denk ik)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef noucky het volgende:
Dennis is blijkbaar voetballer af, maar hoeveel vrouwen kicken wel niet op knappe voetballers !!!!!
Daarbij is een knappe voetballer niet per definitie een homo zoals sommigen Dennis bestempelen.
Dennis weet gewoon dat hij tof uitziet en ik geef hem geen ongelijk. In vergelijking met Huub vind ik Dennis veel meer man en veel volwassener !!!!!!!!!!!!!!!!
nah! ik dacht nou exact hetzelfdequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Dennis neigt nu al naar vadsigheid. Over een paar jaar is hij moddervet (denk ik)
is hij te ijdel voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
nah! ik dacht nou exact hetzelfde
ja, lijkt op regenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:37 schreef rene90 het volgende:
jullie ook weer zo'n irritante ruis in het geluid?
Ik hoor het ook. Meest waarschijnlijk openstaande deur en keiharde regenbui.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:37 schreef rene90 het volgende:
jullie ook weer zo'n irritante ruis in het geluid?
Dat zou kunnen, maar het kan ook bulken in het geld zijn dan :-)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Dennis neigt nu al naar vadsigheid. Over een paar jaar is hij moddervet (denk ik)
Ja he dat vond ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Met die tandjes wordt het toch wel Gullit.![]()
neuh, hij heeft nu al een onderkinquote:
Zo lijkt hij ook wel een beetje op Leco Zadelhof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
neuh, hij heeft nu al een onderkin
niet erg overigens: ge mot um nie verliezen in het beddestroo
Nee mannen met borstelige wenkbrauwen zijn lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef marrietje het volgende:
Maar die geëpileerde wenkbrauwen ......![]()
Waarom vergelijk je hem dan met Huub? Er zijn nog meerdere mannen in Nederland dan Huub. Nu moet ik zeggen dat ik Nederlandse mannen over het algemeen mooie mannen vind en ik zie in de C1000 al mooiere mannen dan Dennis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef noucky het volgende:
jij ziet liever een bosje wildgroeiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef marrietje het volgende:
Maar die geëpileerde wenkbrauwen ......![]()
denk ook omdat de rest niet echt weet hoe het precies werkt dus eerder niet meegaat, als huub tussen mensen zat waarvan die wist dat die ook wisten hoe het moest speelde die wel anders denk ik....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ken niet alle ins en outs van poker en kan het niet goed volgen op de streams, maar Huub speelt wel veel aanvallender lijkt me. En niet slecht ook.
Zeg wordt het niet eens tijd dat we ons Amanda Teasers dansje weer eens gaan oefenen want wat als DGK over is en we het verleerd zijn, dan kunnen we nooit meer een man verleidenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je hem dan met Huub? Er zijn nog meerdere mannen in Nederland dan Huub. Nu moet ik zeggen dat ik Nederlandse mannen over het algemeen mooie mannen vind en ik zie in de C1000 al mooiere mannen dan Dennis.
Dan heb ik het over echte mannen. Geen gekrulde wimpers en elk plukje stylish verantwoord mooi.
Er zijn ook veel mooie voetballers maar die schaar ik ook gewoon onder de mannen.
zoals wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef marrietje het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van een middenweg tussen wildgroei en geëpileerde wenkbrauwen bij mannen.![]()
Ok, nou word ik nieuwsgierig. Noem eens wat voetballers die aan de noekje-normen voldoen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je hem dan met Huub? Er zijn nog meerdere mannen in Nederland dan Huub. Nu moet ik zeggen dat ik Nederlandse mannen over het algemeen mooie mannen vind en ik zie in de C1000 al mooiere mannen dan Dennis.
Dan heb ik het over echte mannen. Geen gekrulde wimpers en elk plukje stylish verantwoord mooi.
Er zijn ook veel mooie voetballers maar die schaar ik ook gewoon onder de mannen.
Volgens mij heeft die jongen normale wenkbrauwen nu hoor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef marrietje het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van een middenweg tussen wildgroei en geëpileerde wenkbrauwen bij mannen.![]()
de vorm van de wenkbrauwen behouden, en als er haartjes gaan groeien op het tussenshot om het maar even te noemen weghalen...maar niet amanda-style epilerenquote:
Zoals de wildgroei tegengaan door er af een toe en trimmer langs te halen. Van die gemodelleerde wenkbrauwen bij mannen vind ik echt jak.quote:
Ok, maar gekrulde wimpers zijn het andere uiterstequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee mannen met borstelige wenkbrauwen zijn lekker![]()
vlgs mij ook, maar het ligt hier nogal gvoelig. Kijk de wenkbrauwen van Amanda die zijn pas lelijk,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen normale wenkbrauwen nu hoor...
www. photobucket.comquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
....
(even vraagje tussendoor, op xs.to kan je maar 500 bestanden / user uploaden, hebben jullie een alternatief?)
Die ken ik niet, maar ik lees hier net weer dat hij dik wordt:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef marrietje het volgende:
[..]
Zo lijkt hij ook wel een beetje op Leco Zadelhof.
Ik ken iemand die het van nature heeft...heeft die Dennis echt een wimperkrultang gebruiktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok, maar gekrulde wimpers zijn het andere uiterste![]()
eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij ook, maar het ligt hier nogal gvoelig. Kijk de wenkbrauwen van Amanda die zijn pas lelijk,![]()
Of lange wenkbrauwharen die uitsteken....alsmede haren uit de neus en orenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ach, als een vent maar geen unibrow heeft, dat is té erg.
ik heb het hem nog niet zien doen, dus tot die tijd doe ik dat af als roddel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok, maar gekrulde wimpers zijn het andere uiterste![]()
als het van nature zo krult heeft het definately teveel vrouwelijke hormonen. Zowieso hou ik niet van verwijfde kerels. Dan nog liever eentje met hier en daar een te lange wenkbrauwhaar hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb het hem nog niet zien doen, dus tot die tijd doe ik dat af als roddel.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nu:
[afbeelding]
Als hij niet is afgevoerd over een paar maanden:
[afbeelding]
Je hebt gelijk, ik zat naar de "bijgewerkte" te kijken, oepsiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen normale wenkbrauwen nu hoor...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Inderdaad, zum kotzenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij ook, maar het ligt hier nogal gvoelig. Kijk de wenkbrauwen van Amanda die zijn pas lelijk,![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:50 schreef marrietje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zat naar de "bijgewerkte" te kijken, oepsie![]()
[..]
Jaja en vrouwen die het niet hebben zullen dan wel per definitie een overschot aan mannelijke hormonen hebben....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
als het van nature zo krult heeft het definately teveel vrouwelijke hormonen. Zowieso hou ik niet van verwijfde kerels. Dan nog liever eentje met hier en daar een te lange wenkbrauwhaar hoor!
welke dwerg?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef Kinga het volgende:
Nu begint die dwerg met dat stopwoordje te gooien op de meest onlogische momenten ! Ik word niet goed.
laat maar...is melissaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:50 schreef rene90 het volgende:
wie lopen er op stream 4 door het huis...iedereen zit toch aan de tafel?
melisaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:50 schreef rene90 het volgende:
wie lopen er op stream 4 door het huis...iedereen zit toch aan de tafel?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nu:
[afbeelding]
Als hij niet is afgevoerd over een paar maanden:
[afbeelding]
nee, die hebben dan die wimpertangquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jaja en vrouwen die het niet hebben zullen dan wel per definitie een overschot aan mannelijke hormonen hebben....![]()
Volgens mij heeft hij ook een snel wijkende haargrens hoor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik lees hier net weer dat hij dik wordt:
[afbeelding]
Ik heb het gelezen maar niet zien doen. Misschien heeft hij een permanentje in zijn wimpersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb het hem nog niet zien doen, dus tot die tijd doe ik dat af als roddel.![]()
Daarom kamt hij zijn haar naar vorenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook een snel wijkende haargrens hoor...
heeft huub ook en huub kweekt ook een goede onderkinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook een snel wijkende haargrens hoor...
bij Huub vind ik het weer wel mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heeft huub ook en huub kweekt ook een goede onderkin
Het leuke van Huub is dat hij gewoon Huub is en niet aan die achterlijke 'modieuze' bullshit meedoet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
bij Huub vind ik het weer wel mooi![]()
we hebben het volgens mij over de mannelijke gnooms en dat zij er 2 waarvan eentje een mini-gnoomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er lopen in die villa 3 gnoompjes rond
Je bedoelt prinses Fiona van Shrekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
we hebben het volgens mij over de mannelijke gnooms en dat zij er 2 waarvan eentje een mini-gnoom
er is ook een meisje die petite is, maar zij is niet te vergelijken met een gnoom maar een elfje, zoals tinkerbell van peter pan, weet je wel?
dennis heeft wel mooiere kleding, scherper gesneden, bij huub hangt alles maar, ligt natuurlijk ook aan je lichaamsbouw.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het leuke van Huub is dat hij gewoon Huub is en niet aan die achterlijke 'modieuze' bullshit meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |