van ergernisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noucky het volgende:
De ogen van Huub zijn al weer behoorlijk rood van de drank !!!!!!!!!!!
Ik ga ook een drankje halen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noucky het volgende:
De ogen van Huub zijn al weer behoorlijk rood van de drank !!!!!!!!!!!
Je wordt er gek van inderdaad. Voor mij reden genoeg om dit forum voor de zoveelste keer weer te sluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
Ongelofelijk hoe negatief mensen hier over Lieke schrijven ineens. Vergeet niet dat deze stemming 9 van de 10 keer harstikke saai en voorspelbaar zou zijn, maar dankzij Lieke is er toch nog wat actie. Willen jullie soms kijken naar bewoners die TV aan het kijken zijn ofzo?
4Kquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Kan iemand in het heel kort effe zeggen watt en waarvoor gepokerd gaat worden?
DE TERROR IS WEER BEGONNEN!, gooien met ransigheid en vechtende Huub en Brian!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit met verbazing de updates te lezen. Paar ton boete voor iets wat vanmorgen gebeurd is?? Ik heb helemaal niet meegekregen dat er vanmorgen enorme heftige dingen zijn gebeurd.
Hij zal dorst hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Waarom drinkt hij steeds uit een rietje?
Wie, Sofietje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Nee, ik had 2 Cossen staan, 1 op FF en 1 op opera.quote:
Nee hoor, ik kijk welke grenzen er zijn bij het openen van cossen zonder OP's/quote:
Dan moet die dat stoer mannelijk doen uit het glas. Jongetjes van 4 willen nog een rietje. Dadelijk wil hij er ook nog een parapluutje in. Nou, als ze daar aan moeten gaan beginnen dan is het hek van de dam.quote:
Ik vind dat Huub gelijk heeft, wat een zeurwijf die Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef Dark het volgende:
En Lieke en Dennis hebben een deal!
Huub - Okee, tasia gaat
Lieke en Huub hebben weer woorden.
Melisa is 2 avonden in de week butler....... ze doet alsof eigenlijk want ze zit alleen maar te kleppen en te stoken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:39 schreef nlboy het volgende:
Ja ik weet het, heb een tijdje onder een steen gelegen. Is Melissa een nieuwe bewoner? Ik weet dat er die jongen van 24 in de plaats van Erik er is.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
Denis lijkt met zijn dichtgeknepen oogjes op een (ik dacht, maar ben een vrouw) oud-voetballer van RKC, wiens naam mij even ontschoten is..
dat stond in de OP,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Kan iemand in het heel kort effe zeggen watt en waarvoor gepokerd gaat worden?
Hoop dat ze iemand laten dealen die KAN dealen...want ik weet 100% zeker dat ze niet weten wanneer er een split pot is, want de regels daarvoor zijn best ingewikkeld...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Aww wil ook mee doen...win vast en zeker...
Zijn we al uit de lucht???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij reden genoeg om dit forum voor de zoveelste keer weer te sluiten.
Het schijnt dat je daar sneller dronken van wordtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
spamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
DE TERROR IS WEER BEGONNEN!, gooien met ransigheid en vechtende Huub en Brian!
misschien heeft hij lippenstift opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Ik houd van spannende stemmingen echt waar, maar niet van domme stemmingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
Ongelofelijk hoe negatief mensen hier over Lieke schrijven ineens. Vergeet niet dat deze stemming 9 van de 10 keer harstikke saai en voorspelbaar zou zijn, maar dankzij Lieke is er toch nog wat actie. Willen jullie soms kijken naar bewoners die TV aan het kijken zijn ofzo?
Dat miste ik ook, maar gokje : Pokeren in het kantoor ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Weer saai avondje.
Wat gaat er komen over 20 minuten.
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
dennis is een lulletje, wat een walgelijk ventje![]()
vooralsnog alleen Jaap. Morgen moet hij de tweede kiezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Wie neemt Dennis eigenlijk mee? Ik kan het nergens terug vinden...
Japio.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Wie neemt Dennis eigenlijk mee? Ik kan het nergens terug vinden...
en ik voorspel dan ook dat hij zich bij rat aan zal sluiten, soort zoekt soort - die twee komen zeker bij elkaarquote:
Spannend....tromgeroffel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
Brievenbus in beeld: Meer post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |