BSOL, dit kind is zo dom bezig om zichzelf op de voorgrond te plaatsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub staat weer stevig zijn eigen zin door te drukken
tnxquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, in de afgelopen 24 uur is veel gebeurd. Nee, het is niet uit met Lieke
o geloof me, dat komt gerust voor hoor... ( dan wel niet over een pokerwedstrijdje)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef easysatellite het volgende:
geloof er niks van dat huub smoor verliefd op lieke is, zo doe je toch niet tegen je vriendin (andersom ook nie trouwens)
Zeker wel, maar Huub is weer eens agressief zijn eigen gelijk er door te drukken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, dit kind is zo dom bezig om zichzelf op de voorgrond te plaatsen.
m.i. heeft hij ook gewoon gelijk... wat een geemmer om niets van die Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker wel, maar Huub is weer eens agressief zijn eigen gelijk er door te drukken.
de beelden zijn niet mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker wel, maar Huub is weer eens agressief zijn eigen gelijk er door te drukken.
Kut TVP mopquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:33 schreef Prospera het volgende:
Test
dan heb je heel wat gemistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit met verbazing de updates te lezen. Paar ton boete voor iets wat vanmorgen gebeurd is?? Ik heb helemaal niet meegekregen dat er vanmorgen enorme heftige dingen zijn gebeurd.
Scan, dat meen je niet, of neem je me in de maling?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit met verbazing de updates te lezen. Paar ton boete voor iets wat vanmorgen gebeurd is?? Ik heb helemaal niet meegekregen dat er vanmorgen enorme heftige dingen zijn gebeurd.
Kijk maar even naar deze video http://goudenkooi.headlin(...)tende-huub-en-brian/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad, ik vind hem zwaar irritant als hij zijn zin niet krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |