Dat is niks als je gaat winkelen in de PC.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
Als er niemand achter een pokerspelende miljonair staat, mag deze een vriend(in) of familielid meenemen om in de PC Hooft 4000 euro binnen twee uur uit te geven.
nou dan wil ik wel met die niks in de PC winkelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is niks als je gaat winkelen in de PC.
Maak ik hieruit op dat je hem niet mag?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
hihihihi *slurpt aan het rietje* hihihihi
kan je misschien 2 designer jurkjes voor kopenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een verzoekje: Wil eenieder die nog caps plaatst van dit eigenaardige creatuur svp zo vriendelijk zijn die mieterige bakkebaardlijntjes even weg te photoshoppen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
hihihihi *slurpt aan het rietje* hihihihi
Maar voor de winnaar en partner is het even een ontsnapping, eens iets anders.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrom ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een verzoekje: Wil eenieder die nog caps plaatst van dit eigenaardige creatuur svp zo vriendelijk zijn die mieterige bakkebaardlijntjes even weg te photoshoppen.
Dank u!
![]()
Wat een miezerig mietje zeg! Hij staat op mijn lullenlijstje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maak ik hieruit op dat je hem niet mag?
![]()
Misschien mag Amanda los gaan op het hoofd van Dennis, met tondeuse, zonder opzetstukjes!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een verzoekje: Wil eenieder die nog caps plaatst van dit eigenaardige creatuur svp zo vriendelijk zijn die mieterige bakkebaardlijntjes even weg te photoshoppen.
Dank u!
![]()
Nou, volgens mij heeft ze zojuist haar risico gespreid...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:56 schreef easysatellite het volgende:
lieke is behoorlijk dom, net zo'n hele ophef omdat ze n deal wou met dennis, had ze dat eindelijk... (helft van de pot) komt er een nieuwe brief, waarin staat dat de winnaar de pot uitmaggeve op de pc, en dus is de deal van lieke en dennis niks meer waard. en de eerste die zegt ik sta achter huub is lieke.. wat was dat voor toneelstukje eerder dan??? snapt iemand dat?
Nou ik kom net op tijd zie ik.....POKERquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een miezerig mietje zeg! Hij staat op mijn lullenlijstje.
Blij dat er weer bent!![]()
De vraag is nog wel hoe vrij ze kunnen rondlopen ..... Camera-ploeg + verplicht shoppen bij sponsors ???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar voor de winnaar en partner is het even een ontsnapping, eens iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |