hahahahahahahah vet grappigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus nog wat subtiele kleinigheden![]()
[afbeelding]
Veeg mij op.....schiet mij maar lek!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
fidel.castro@partidocommunista.cuquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Nou, hij is dus ons voorbeeld, allemaal emailadressen posten, jongens.
Is om pokerprogramma op 10 te promoten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef noucky het volgende:
Saai om pokerstreams te moeten kijken.
LMAO!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
dennis speelt alleen met goeie kaarten, zo kan iedereen het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef rene90 het volgende:
dennis heeft amper wat gespeeld
huub is pas bagger, gaat met als ie wat heeft meteen all-in....
dennis wacht gewoon af....maar ach:) inderdaad niet het leukste om te volgen...
Ik heb vandaag al diverse slappe-lach-aanvallen gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Al die bedragen: in totaal 734000 euro.
En dan dit: Jaap, kapotmaken servies: 30 euro
![]()
En dan nog een gouden tand, geblondeerd haar en van die dikke kitschringen om zijn vingers. Wat nagellack op zijn nagels zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
ook blinds stelen zie ik ze niet vaak doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef rene90 het volgende:
tja...wat is de defenitie van poker...dennis pakt het gewoon wat handiger aan misschien:) hij zet een schauw-persoon op, die alleen speelt met goede kaarten, wanneer hij in het laatste kwartier all in gaat zullen ze hem laten gaan omdat hij een reputatie heeft op gebouwd dat hij alleen speelt op goede kaarten...dat kan je ook goed pokeren noemen,
huub gaat te vaak all in....2 keer in 10 min....je kan ook voorzichtig geld aftroggelen..dit is geen poker, all in en klaar, niet betten/checken etc:p maar oke dat vind ik
Iedereen die je leest.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:24 schreef rene90 het volgende:
ik ook wel hoor noucky maar ach...moet op me 1e dag hier in de COS wel beetje meepraten he...maar wie zijn echt de bekende van de COS dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |