quote:
Shit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daan, het is niet toegestaan op FOK om mailadressen te publiceren
Ik heb geen zin aan fake in mijn msn !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
emannetje@hotmail.com
Hij zegt allen niets, zijn foto veranderd wel om de twee tellen.
Die heaumeau heeft vast zo een msn plus programmatje vol spyware.
Teveel werk, sorryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Kun je ook die bakkebaard voor de rest van die smoel shoppen dan maak je mij ook blij
Woonadressen mag wel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat ga je tegen Eric zeggen dan? Eric de Gekste of zoiets?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb geen zin aan fake in mijn msn !!!!!!!!!!
Is dit werkelijk zijn adres ?
Ja, een Admin van fok ( rode letters is toch admin ) post het email hier [De bewoners] Eric zelf ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Sterker nog, da's de baas aller bazen alhierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Ja, een Admin van fok ( rode letters is toch admin ) post het email hier [De bewoners] Eric zelf ook.
Nou, hij is dus ons voorbeeld, allemaal emailadressen posten, jongens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterker nog, da's de baas aller bazen alhier![]()
en alleen als de stomerij een briefje met jouw adres op de spullen van de buren heeft laten zittenquote:
T zou je niet eens moeten interreseren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef noucky het volgende:
[..]
mayday@hotmail.comquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Nou, hij is dus ons voorbeeld, allemaal emailadressen posten, jongens.
Ik denk dat noekje erg blij is met jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef rene90 het volgende:
huub all-in met harten 7 + harten boer
Die is vast wel van iemandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
mayday@hotmail.com![]()
die is fake hoor!
Ik was niet zijn fan, maar afkraken is ook niet mijn insteek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ga je tegen Eric zeggen dan? Eric de Gekste of zoiets?
Ik hoor Rachel al binnenkomen met de toneelhaak.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat noekje erg blij is met je![]()
1e boete 100.000 euro.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je dat boek nog niet uit dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoor Rachel al binnenkomen met de toneelhaak.
Ik kan niks zinnig meer melden over de streams. Ik moet echt weg.![]()
Ik ga dood hier!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus nog wat subtiele kleinigheden![]()
[afbeelding]
hahahahahahahah vet grappigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Veeg mij op.....schiet mij maar lek!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
fidel.castro@partidocommunista.cuquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Nou, hij is dus ons voorbeeld, allemaal emailadressen posten, jongens.
Is om pokerprogramma op 10 te promoten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef noucky het volgende:
Saai om pokerstreams te moeten kijken.
LMAO!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
dennis speelt alleen met goeie kaarten, zo kan iedereen het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef rene90 het volgende:
dennis heeft amper wat gespeeld
huub is pas bagger, gaat met als ie wat heeft meteen all-in....
dennis wacht gewoon af....maar ach:) inderdaad niet het leukste om te volgen...
Ik heb vandaag al diverse slappe-lach-aanvallen gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Al die bedragen: in totaal 734000 euro.
En dan dit: Jaap, kapotmaken servies: 30 euro
![]()
En dan nog een gouden tand, geblondeerd haar en van die dikke kitschringen om zijn vingers. Wat nagellack op zijn nagels zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
ook blinds stelen zie ik ze niet vaak doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef rene90 het volgende:
tja...wat is de defenitie van poker...dennis pakt het gewoon wat handiger aan misschien:) hij zet een schauw-persoon op, die alleen speelt met goede kaarten, wanneer hij in het laatste kwartier all in gaat zullen ze hem laten gaan omdat hij een reputatie heeft op gebouwd dat hij alleen speelt op goede kaarten...dat kan je ook goed pokeren noemen,
huub gaat te vaak all in....2 keer in 10 min....je kan ook voorzichtig geld aftroggelen..dit is geen poker, all in en klaar, niet betten/checken etc:p maar oke dat vind ik
Iedereen die je leest.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:24 schreef rene90 het volgende:
ik ook wel hoor noucky maar ach...moet op me 1e dag hier in de COS wel beetje meepraten he...maar wie zijn echt de bekende van de COS dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |