nah! ik dacht nou exact hetzelfdequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Dennis neigt nu al naar vadsigheid. Over een paar jaar is hij moddervet (denk ik)
is hij te ijdel voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
nah! ik dacht nou exact hetzelfde
ja, lijkt op regenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:37 schreef rene90 het volgende:
jullie ook weer zo'n irritante ruis in het geluid?
Ik hoor het ook. Meest waarschijnlijk openstaande deur en keiharde regenbui.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:37 schreef rene90 het volgende:
jullie ook weer zo'n irritante ruis in het geluid?
Dat zou kunnen, maar het kan ook bulken in het geld zijn dan :-)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Dennis neigt nu al naar vadsigheid. Over een paar jaar is hij moddervet (denk ik)
Ja he dat vond ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Met die tandjes wordt het toch wel Gullit.![]()
neuh, hij heeft nu al een onderkinquote:
Zo lijkt hij ook wel een beetje op Leco Zadelhof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem net weer gefatsoeneerd:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
neuh, hij heeft nu al een onderkin
niet erg overigens: ge mot um nie verliezen in het beddestroo
Nee mannen met borstelige wenkbrauwen zijn lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef marrietje het volgende:
Maar die geëpileerde wenkbrauwen ......![]()
Waarom vergelijk je hem dan met Huub? Er zijn nog meerdere mannen in Nederland dan Huub. Nu moet ik zeggen dat ik Nederlandse mannen over het algemeen mooie mannen vind en ik zie in de C1000 al mooiere mannen dan Dennis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef noucky het volgende:
Dennis is blijkbaar voetballer af, maar hoeveel vrouwen kicken wel niet op knappe voetballers !!!!!
Daarbij is een knappe voetballer niet per definitie een homo zoals sommigen Dennis bestempelen.
Dennis weet gewoon dat hij tof uitziet en ik geef hem geen ongelijk. In vergelijking met Huub vind ik Dennis veel meer man en veel volwassener !!!!!!!!!!!!!!!!
jij ziet liever een bosje wildgroeiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef marrietje het volgende:
Maar die geëpileerde wenkbrauwen ......![]()
denk ook omdat de rest niet echt weet hoe het precies werkt dus eerder niet meegaat, als huub tussen mensen zat waarvan die wist dat die ook wisten hoe het moest speelde die wel anders denk ik....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ken niet alle ins en outs van poker en kan het niet goed volgen op de streams, maar Huub speelt wel veel aanvallender lijkt me. En niet slecht ook.
Zeg wordt het niet eens tijd dat we ons Amanda Teasers dansje weer eens gaan oefenen want wat als DGK over is en we het verleerd zijn, dan kunnen we nooit meer een man verleidenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je hem dan met Huub? Er zijn nog meerdere mannen in Nederland dan Huub. Nu moet ik zeggen dat ik Nederlandse mannen over het algemeen mooie mannen vind en ik zie in de C1000 al mooiere mannen dan Dennis.
Dan heb ik het over echte mannen. Geen gekrulde wimpers en elk plukje stylish verantwoord mooi.
Er zijn ook veel mooie voetballers maar die schaar ik ook gewoon onder de mannen.
zoals wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef marrietje het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van een middenweg tussen wildgroei en geëpileerde wenkbrauwen bij mannen.![]()
Ok, nou word ik nieuwsgierig. Noem eens wat voetballers die aan de noekje-normen voldoen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je hem dan met Huub? Er zijn nog meerdere mannen in Nederland dan Huub. Nu moet ik zeggen dat ik Nederlandse mannen over het algemeen mooie mannen vind en ik zie in de C1000 al mooiere mannen dan Dennis.
Dan heb ik het over echte mannen. Geen gekrulde wimpers en elk plukje stylish verantwoord mooi.
Er zijn ook veel mooie voetballers maar die schaar ik ook gewoon onder de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |