Volgens mij heeft die jongen normale wenkbrauwen nu hoor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef marrietje het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van een middenweg tussen wildgroei en geëpileerde wenkbrauwen bij mannen.![]()
de vorm van de wenkbrauwen behouden, en als er haartjes gaan groeien op het tussenshot om het maar even te noemen weghalen...maar niet amanda-style epilerenquote:
Zoals de wildgroei tegengaan door er af een toe en trimmer langs te halen. Van die gemodelleerde wenkbrauwen bij mannen vind ik echt jak.quote:
Ok, maar gekrulde wimpers zijn het andere uiterstequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee mannen met borstelige wenkbrauwen zijn lekker![]()
vlgs mij ook, maar het ligt hier nogal gvoelig. Kijk de wenkbrauwen van Amanda die zijn pas lelijk,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen normale wenkbrauwen nu hoor...
www. photobucket.comquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
....
(even vraagje tussendoor, op xs.to kan je maar 500 bestanden / user uploaden, hebben jullie een alternatief?)
Die ken ik niet, maar ik lees hier net weer dat hij dik wordt:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef marrietje het volgende:
[..]
Zo lijkt hij ook wel een beetje op Leco Zadelhof.
Ik ken iemand die het van nature heeft...heeft die Dennis echt een wimperkrultang gebruiktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok, maar gekrulde wimpers zijn het andere uiterste![]()
eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij ook, maar het ligt hier nogal gvoelig. Kijk de wenkbrauwen van Amanda die zijn pas lelijk,![]()
Of lange wenkbrauwharen die uitsteken....alsmede haren uit de neus en orenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ach, als een vent maar geen unibrow heeft, dat is té erg.
ik heb het hem nog niet zien doen, dus tot die tijd doe ik dat af als roddel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok, maar gekrulde wimpers zijn het andere uiterste![]()
als het van nature zo krult heeft het definately teveel vrouwelijke hormonen. Zowieso hou ik niet van verwijfde kerels. Dan nog liever eentje met hier en daar een te lange wenkbrauwhaar hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb het hem nog niet zien doen, dus tot die tijd doe ik dat af als roddel.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nu:
[afbeelding]
Als hij niet is afgevoerd over een paar maanden:
[afbeelding]
Je hebt gelijk, ik zat naar de "bijgewerkte" te kijken, oepsiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die jongen normale wenkbrauwen nu hoor...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem net weer gefatsoeneerd:
[afbeelding]
Inderdaad, zum kotzenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij ook, maar het ligt hier nogal gvoelig. Kijk de wenkbrauwen van Amanda die zijn pas lelijk,![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:50 schreef marrietje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zat naar de "bijgewerkte" te kijken, oepsie![]()
[..]
Jaja en vrouwen die het niet hebben zullen dan wel per definitie een overschot aan mannelijke hormonen hebben....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
als het van nature zo krult heeft het definately teveel vrouwelijke hormonen. Zowieso hou ik niet van verwijfde kerels. Dan nog liever eentje met hier en daar een te lange wenkbrauwhaar hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |