2 maanden!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
En Dennis is twee stemmingen immuun?? (dat is dus nog 5 weken ofzo)
Jahaaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ja, en hij mag zelf wel stemmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Dag Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Yollie het volgende:
Dennis gaat Jaap voor zich winnen. De nieuwe groep JD is geboren.
Tot eind augustus, want de stemmingen zijn alleen de laatste donderdag vd maand.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Dat schept dan weer perspectieven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Yollie het volgende:
Dennis gaat Jaap voor zich winnen. De nieuwe groep JD is geboren.
Ikke niet, zou me op zeker geld kostenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
lieke word nat van dennis, jammer hoor huub. Hij gaat huub breken door zich in te likken bij jaap en lieke te wippen.
Iemand de weddeschap aan ?
Ik denk dat Jaap in dat opzicht inderdaad de beste persoon is om een alliantie mee aan te gaan. Slimme zet dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Goed zo, Dennis. Aanpappen met Jaap!
Hij is niet bang voor Huub, ook belangrijk!
Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
LIeke heeft met Dennis op MSN gezeten..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
LIeke heeft met Dennis op MSN gezeten..
Hij is inderdaad erg relaxed..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef lorence1 het volgende:
vind hem goed bezig, aanpappen met jaap en de stelletjes opbreken![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
wat een klein kind (correctie: dom wichy) is het toch
![]()
Helaas zit die trut alleen nog maar vaster in het zadel nu.quote:
Ik denk precies hetzelfde.... de febo zal er uiteindelijk wel een stokje voor steken... Die voeren daar ook hun eigen oorlogje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
lieke word nat van dennis, jammer hoor huub. Hij gaat huub breken door zich in te likken bij jaap en lieke te wippen.
Iemand de weddeschap aan ?
Ik snap best dat Jaap zich sterker wil maken, maar ik wil niet dat Huub er uit wordt gegooid. Ze moeten zich richten op BAN, en desnoods Lieke er uit proberen te werken. Zonder Lieke zijn die drie mannen 'n leuk groepje. Maar Huub móet in de eindfase zitten. Zonder Huub vind ik 't nog steeds niet genoeg. Jaap zou wat mij betreft niet volledig zijn leegte in het spel vullen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef agter het volgende:
Jaap is gewoon weer slim bezig. Stelt zich beetje naief op. En de nieuweling gaat zijn verhalen vertellen.
Slim hoor!
Dat denk je maar.... In haar illusie wel natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas zit die trut alleen nog maar vaster in het zadel nu.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Scherp Donnie...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
wat een klein kind (correctie: dom wicht) is het toch
![]()
Ze kennen elkaar vaag, misschien trekt hij zich niks van haar aan en maakt hij z'n eigen plan zonder Lieke.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Make my day!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet overal complotten om z'n relatie kapot te maken.
[afbeelding]
Komt omdat hij niet doorheeft dat de veranderingen wel eens positief voor hem kunnen uitvallen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Brian is niet dom, hij is niet focking dom.
(hij is overigens wel zwaar over de zeik)
Wel weer verdacht hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Soho het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar vaag, misschien trekt hij zich niks van haar aan en maakt hij z'n eigen plan zonder Lieke.
Jaap vind het wel leuk om met iemand te praten die theorien en een visie over van alles en nog wat heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Zo op het eerst gezicht te zien gaan deze twee het wel met elkaar vinden
[afbeelding]
Mwha... als je na uren in coma gelegen te hebben nog 2.3 promille in je bloed hebt zitten heb je flink gezopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
Huub is een keer naar het ziekenhuis geweest met programmamakers omdat ze dachten dat Brian m vergiftigd had, maar nee hij had 2.3 promille.
En anders doen we een bom onder z'n auto als hij eruit komtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
Natasia: als hij wil kletsen komt hij zelf maar.
Dan zal die straks wel weer gaan huilen omdat hij dankbaar is voor alles.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Yollie het volgende:
Brian is nu zelf bezopen.
arme brian.... hij is mooiboy af, al die jonge meisjes gaan nu massaal voor dennis sms-enquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet overal complotten om z'n relatie kapot te maken.
[afbeelding]
Ik hoop het, want als Lieke en Dennis binnenkort een relatie krijgen dan is dat nou niet bepaald positief voor de geloofwaardigheid van het programma. 2 bewoners die elkaar al kenden en nu "spontaan" een relatie in DGK beginnen? Dat gelooft niemand..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Soho het volgende:
Ze kennen elkaar vaag, misschien trekt hij zich niks van haar aan en maakt hij z'n eigen plan zonder Lieke.
Ik gun het Jaap wel. Huub is ook heel slim, maar te 'speels' en te vol van zichzelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap vind het wel leuk om met iemand te praten die theorien en een visie over van alles en nog wat heeft
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zal die straks wel weer gaan huilen omdat hij dankbaar is voor alles.![]()
Hij moet gewoon drie glazen water drinken om de alcohol uit zijn maag te spoelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Yollie het volgende:
Brian is nu zelf bezopen.
Ik durf alleen te hopen....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
Huub wordt iedere ochtend nog steeds blij wakker.... ik verwacht binnenkort een lege plek naast hem...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef noekje het volgende:
Brian voelt de hete adem al in Amanda haar doos.
feboquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef Yollie het volgende:
Waar is Amanda dan?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zal die straks wel weer gaan huilen omdat hij dankbaar is voor alles.![]()
Hebben ze geneukt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat wel, ik bedoel wat is kennen na één keer neuken.
Grote kans dat hij dat idd zo zietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
arme brian.... hij is mooiboy af, al die jonge meisjes gaan nu massaal voor dennis sms-en
Dat jullie dat kunnen verstaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Yollie het volgende:
tv tv ... mompelt Brian
Ik denk dat het heel interresant kan worden als Lieke naar d'r bed gaat en Jaap, Huub en Dennis over het spel kunnen praten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun het Jaap wel. Huub is ook heel slim, maar te 'speels' en te vol van zichzelf.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat vanzelf fout ..... Hoeven we niets meer aan te doen
[afbeelding]
daar verheug ik me idd ook opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel interresant kan worden als Lieke naar d'r bed gaat en Jaap, Huub en Dennis over het spel kunnen praten.
krijgt opdracht dennis te neukenquote:
Dat idee heb ik ook, ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef BarryK het volgende:
Volgens mij kennen ze elkaar beter dan ze zeggen op tv, ze kennen elkaar best goed denk ik
Zie het Huub met Lieke nog niet doen, die valt meteen zijn mogelijke (laat staan zekere) belager aan met gescheld, geduw, gedreig etc.quote:
"Cheer up, buiten wil niemand meer met je neuken"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Ach gossie....![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen we geen kaartenactie doen voor hem?
Ja! Kaarten met "Rot op!"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Ach gossie....![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen we geen kaartenactie doen voor hem?
Je snapt gewoon niet waaron d'r uberhaupt vrouwen in die villa toegelaten worden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel interresant kan worden als Lieke naar d'r bed gaat en Jaap, Huub en Dennis over het spel kunnen praten.
Ja, vooral dat. Domme gans.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Soho het volgende:
[..]
ik denk dat hij het zo ook moet zien. Bye Bye 19%quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij het zo ziet.
Nee geen idee. Maar het zou me niets verbazen als Dennis een oude one-night-stand van haar is.quote:
Ach ja..... sommige mensen vinden kleineren ook niet kosher.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zie het Huub met Lieke nog niet doen, die valt meteen zijn mogelijke (laat staan zekere) belager aan met gescheld, geduw, gedreig etc.
Heb ik ook..... en ik heb geen popstars e.d. gekeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Maar ben ik de enige die denkt: Waar ken ik die kop van?
Van Idols schijnt... maar dat heb ik slechts ergens gelezen... in een stukje waarin ook stond dat hij Lieke kent en dat ze nooit wat gehad hebben....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
dat is tie ook niet.. hij begint helaas wel steeds vaker te flippen daar in dat kleine huis!! Jammer want volgens mij zou hij in de buitenwereld best wel een relaxte gast kunnen zijn. ik zou er denk ik wel bevriend mee kunnen raken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Brian is niet dom, hij is niet focking dom.
(hij is overigens wel zwaar over de zeik)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:39 schreef SiRojK het volgende:
Hahah, ze halen Natasia van de tv!
idolsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Lieke gaat winnenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je echt naar dat oeverleuze foute nederlandse geleuter kunnen luisteren zonder in lachen uit te barsten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dat is tie ook niet.. hij begint helaas wel steeds vaker te flippen daar in dat kleine huis!! Jammer want volgens mij zou hij in de buitenwereld best wel een relaxte gast kunnen zijn. ik zou er denk ik wel bevriend mee kunnen raken.
Jij kan wel opschieten met wifebeaters?????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dat is tie ook niet.. hij begint helaas wel steeds vaker te flippen daar in dat kleine huis!! Jammer want volgens mij zou hij in de buitenwereld best wel een relaxte gast kunnen zijn. ik zou er denk ik wel bevriend mee kunnen raken.
Is geloof ik een ander programma .. Popstar Revival ofzo??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Idols schijnt... maar dat heb ik slechts ergens gelezen... in een stukje waarin ook stond dat hij Lieke kent en dat ze nooit wat gehad hebben....
Popstar the rival(s).quote:
wat is er dan gebeurt tussen brian en amanda of zo ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef noekje het volgende:
Waarom doen ze zo geheimzinnig over Amanda en dat ze achter zit. Net alsof ze daar ook nog eens een veeg uit de pan gaat krijgen.
Dennis heeft al ergens geschreven dat hij Lieke niets vindt (wel om de stelletjes op te breken).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef Soho het volgende:
Huub kan zich beter inhouden met z'n vrouwelijke groupies dinsdag, anders hupt Lieke denk ik zo in de armen van Dennis.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef SiRojK het volgende:
Hij kijkt trouwens scheel of niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
Kunnen de beelden nog donkerder?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit zeker gif in de grond bij Alphen
![]()
Ik weet zeker dat ik die gast ergens van ken... en zeker niet van Idols of Popstarszooi...quote:
Ze kreeg zwaar op haar kloten van Brian omdat ze er een paar teveel ophad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat is er dan gebeurt tussen brian en amanda of zo ?
Nou, er staat anders niet veel licht op die zitplekken in de tuinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Had ik ook, totdat ik een nieuw lcd scherm kocht, er gaat een wereld voor je open![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Gigageil het volgende:
Lijkt me wel een toffe gozer......hij is ook maar zo geboren.....![]()
Ik denk dat het spel eindigt dmv een SMS-stemming. En Lieke mag op weinig sympathie rekenen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Cheer up, buiten wil niemand meer met je neuken"
Zoiets?![]()
Amanda was dronken en Brian heeft haar even uitgelegd dat hij dat niet leuk vind. "Je lult uit je kutnek, je bent dronken. Ga drie glazen water drinken nu!" En meer van dat soort uitspraken. Amanda was ook aardig aan het flirten met Mitch, terwijl Rat haar niet vertrouwt als ze alcohol op heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat is er dan gebeurt tussen brian en amanda of zo ?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kreeg zwaar op haar kloten van Brian omdat ze er een paar teveel ophad.
Luister naar me! Houd je bek! Je lult uit je kutnek. Puta. Beetje dat idee.
Ze is al behoorlijk stijgende. Dat zie je ook op de fok poll. Dus wie weet hoe dat is over lange tijd. De meesten zijn zo achterbaks en hypocriet als de pest. Daar heb ik Lieke nog steeds niet op kunnen betrappen. Dat gaan meer mensen door krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het spel eindigt dmv een SMS-stemming. En Lieke mag op weinig sympathie rekenen.
Zijn ogen staan in ieder geval te dicht bij elkaar, net als LIeke.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef SiRojK het volgende:
Hij kijkt trouwens scheel of niet?
Huub zegt: "dit programma wordt ooit beslist op sms-jes". Jaap: "we weten allebei dat dat niet zo is Huub"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het spel eindigt dmv een SMS-stemming. En Lieke mag op weinig sympathie rekenen.
Loensen heet het en dat kan best sexy zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn ogen staan in ieder geval te dicht bij elkaar, net als LIeke.
Scheel is me nog niet opgevallen. Het viel me trouwens vanmiddag pas op hoe scheel LIeke is.
Huub heeft geen ADHD...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef agter het volgende:
ik vraag me af of Dennis ook ADHD is zoals Huub.
Zo niet, dan gaat hij het moeilijk krijgen.
Tot nu toe lijkt hij op Huub, en ik ben bang dat dat erg gaat botsen.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is al behoorlijk stijgende. Dat zie je ook op de fok poll. Dus wie weet hoe dat is over lange tijd. De meesten zijn zo achterbaks en hypocriet als de pest. Daar heb ik Lieke nog steeds niet op kunnen betrappen. Dat gaan meer mensen door krijgen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Loensen heet het en dat kan best sexy zijn.
heel sexy...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Loensen heet het en dat kan best sexy zijn.
Tuurlijk niet, geloof er ook niks van. Dan zou de opzet van de Mol in 1X omvergekegeld worden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub zegt: "dit programma wordt ooit beslist op sms-jes". Jaap: "we weten allebei dat dat niet zo is Huub"
Dat vind ik ook echt heel erg sterk aan haar, dat is klasse!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, eens.
Wat me ook opvalt is dat zij eigenlijk nooit vloekt of schuttingtaal gebruikt.
Nu heb ik niks tegen vloeken, maar ik vind het wel een sterke kant van haar, dat zij dat niet doet.
En het valt mij op...en wellicht dus ook anderen.
Dream on.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is al behoorlijk stijgende. Dat zie je ook op de fok poll. Dus wie weet hoe dat is over lange tijd. De meesten zijn zo achterbaks en hypocriet als de pest. Daar heb ik Lieke nog steeds niet op kunnen betrappen. Dat gaan meer mensen door krijgen.
Hij is helemaal lekker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef Prospera het volgende:
Hij is wel lekker capmateriaal![]()
[afbeelding]
was een fake weblog dus niet zijn woordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dennis heeft al ergens geschreven dat hij Lieke niets vindt (wel om de stelletjes op te breken).
tsja,.. ze moeten ergens een golfbaan op aanleggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit zeker gif in de grond bij Alphen
![]()
Als je er 30 maakt , vind je er altijd wel eentje waarbij ze niét op een omgebouwde vent lijkt.quote:
dat gevoel krijg ik ook iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef agter het volgende:
ik vraag me af of Dennis ook ADHD is zoals Huub.
Zo niet, dan gaat hij het moeilijk krijgen.
Tot nu toe lijkt hij op Huub, en ik ben bang dat dat erg gaat botsen.
D'r armen staan er niet opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er 30 maakt , vind je er altijd wel eentje waarbij ze niét op een omgebouwde vent lijkt.![]()
Dus je geeft toe dat dat een mooie cap is... en ik had er 3 gemaakt en daar deze van gekozen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er 30 maakt , vind je er altijd wel eentje waarbij ze niét op een omgebouwde vent lijkt.![]()
Ik hoop Amanda. In het verleden had Amanda best wel leuke momenten in het heus, maar sinds ze een slaafje van Wifebeater geworden is mag ze eigenlijk niets meer doen. Ze voegt niets meer toe aan het programma. Wie weet, misschien dat met een groepje van Dennis, Jaap en Amanda we een leukere Amanda te zien zullen krijgen. Want als dit zo door gaat dan kunnen ze Amanda net zo goed toneelhaken...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef akveor het volgende:
Dennis kan kiezen.... beginnen met Brian en Amanda of tussen Lieke en Huub... Ik denk Amanda want zoveel voegt die niet toe kwa intelligentie in het spel...
Ik had de caps niet eens gezien en ik dacht al dat ie het over Lieke hadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat dat een mooie cap is... en ik had er 3 gemaakt en daar deze van gekozen.
Maar jij mag haar niet, dat is duidelijk.... en ook prima.
Toneelhaak dan Brian, veel verstandiger...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hoop Amanda. In het verleden had Amanda best wel leuke momenten in het heus, maar sinds ze een slaafje van Wifebeater geworden is mag ze eigenlijk niets meer doen. Ze voegt niets meer toe aan het programma. Wie weet, misschien dat met een groepje van Dennis, Jaap en Amanda we een leukere Amanda te zien zullen krijgen. Want als dit zo door gaat dan kunnen ze Amanda net zo goed toneelhaken...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zou ik haar liever zo zien:
[afbeelding]
Lol, newbie ?quote:
Het is de naam; Lieke, Hieke, Lieske, over een paar jaar weet je niet meer wie wie was en in welke BB/DGk.quote:
doe natas er dan ook maar bij, die voegt tegenwoordig helemaal niets meer toequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toneelhaak dan Brian, veel verstandiger...
Veranderd wel, let maar opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:56 schreef noekje het volgende:
Brian vindt hem niet leuk geloof ik.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zou ik haar liever zo zien:
[afbeelding]
Absoluut, ik begrijp niet dat hij zo'n bescherming krijgt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toneelhaak dan Brian, veel verstandiger...
En Huub dan, met al zijn informatie van buitenaf?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef Yollie het volgende:
[..]
Absoluut, ik begrijp niet dat hij zo'n bescherming krijgt.
En gedane zaken nemen geen keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
ja, dat snapt Natasia natuurlijk niet.
Dat een kind liever bij zijn ouders is.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook eens met dokter Laban gaan praten?![]()
Zeer nette opmerking (Y)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
ja, dat snapt Natasia natuurlijk niet.
Dat een kind liever bij zijn ouders is.
Ik lees daar steeds 'dokter labiel', maar dat zal wel aan mij liggenlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook eens met dokter Laban gaan praten?![]()
waar je mee omgaat daar word je mee besmetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef noekje het volgende:
Natasia zegt ook al schmjoel.
Ik ook!! en ik vind het nog steeds zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef Soho het volgende:
Toen Natasia z'n foto in de krant had gezien had ze haar oordeel over Dennis al klaar.![]()
Waarom vind ik dat racistisch klinken...?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:57 schreef Soho het volgende:
Wil Natasje hem nu al als rascist betitelen?
ze doet een cursus Jiddisch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef noekje het volgende:
Natasia zegt ook al schmjoel.
Hij ziet eruit alsof ie al 10 jaar drugsfeestjes bezoekt en daarbij ook de drank niet schuwt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Dennis hoort Natasia 'sukkelige HIV lijer' roepen tegen Huub.
[afbeelding]
En wat is jouw oordeel dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook!! en ik vind het nog steeds zo.
Wat ik zeg?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat racistisch klinken...?
Hij komt de villa in voor een ooglidcorrectiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof ie al 10 jaar drugsfeestjes bezoekt en daarbij ook de drank niet schuwt.
Zoals Natasja deed bij Amanda, Eric en Jaap?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
"geïnteresseerd zijn" ...
Natasia heeft wel gelijk, ze doken als aasgieren op hem.
Maar zijn blikken zeggen genoeg, Huub is echt niet veilig voor hemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
"geïnteresseerd zijn" ...
Natasia heeft wel gelijk, ze doken als aasgieren op hem.
Toen ik hoorde dat hij met Popstars mee had gedaan en dat hij er eerst uitgestemd was en later weer terug kwam, dacht ik ook dat hij het was (de broer van Anno dus), maar hij heeft geen broer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vond hem ook al heel scheel kijken. Beetje THE HILLS HAVE EYES idee, samen met Lieke.
Is hij trouwens niet het broertje van die gozer die in dat jongens groepje zat. Die als eerste "solo" ging om met zijn broer te gaan zinger (met dennis?) Anno ofzo. Daar lijkt hij wel een beetje op. Want hij heeft ook die andere gozers van dat bandje tussen zijn hyves staan. Van popstars dus. De meidengroep was Raffishe ofzo
Ja ik steek die hivlijer een mes in zijn rug..zei ze..leuke moeder héquote:
Nieuw setje: Tas en Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef agter het volgende:
[..]
yep
zeer genuanceerd, en getuigend van goede smaak en welstand
quote:
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.quote:
ja maar ja maar, Huub scheldt óók wel eens!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik steek die hivlijer een mes in zijn rug..zei ze..leuke moeder hé
Hiv is tegenwoordig niet meer ergquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.
Die caps van jou zijn superscherpquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Ik ga zo'n grote mes in je rug zetten, vieze HiV-lijer zegt Tas tegen Huub
[afbeelding]
Welnee joh, hij heeft allang bedacht hoe hij het spel wil spelen voordat hij het huis in ging. Dat zou iedereen doen. Hij volgde de streams elke dag en weet dus hoe iedereen is. Zo'n eerste gesprekje verandert volgens mij niks aan wat hij van plan is. Alleen wat dat is dat moeten we nog maar zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs al zou Dennis de kant van Brian/ Natasia hebben willen kiezen, is die kans voor Natasia nu definitief verkeken.
En alleen maar omdat Dennis eerst met het andere groepje heeft gesproken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
ja maar ja maar, Huub scheldt óók wel eens!![]()
gave capquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Ik ga zo'n grote mes in je rug zetten, vieze HiV-lijer zegt Tas tegen Huub
[afbeelding]
Maar ze doet het niet bewust. Zei ze van de week nog tegen Eric.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.
Is dat goed of slecht nieuws?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
Volgens mij kamt Dennis zijn wenkbrauwen.
Ssssssssjjjjjjjjjt, je mag geen kanker zeggen, dat heet 'de ziekte' of 'dat ene woord'.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze maken zich enorm druk om 'kankerlijer' in het huis, maar 'vieze hiv lijer' is goedgekeurd???
quote:
Kelly is ook best een leuke meid om te zien,.. maar wel tikkie naiefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef BarryK het volgende:
Dennis zegt dat Huub z'n zusje (van Dennis dus) sowieso leuk vindt. Want ze is blond, zegt Jaap.
Jaap en Brian zeggen: dan vind ik er sowieso niet leuk.
Lekker Brainless
Klopt... en dan is het niet ergquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar ze doet het niet bewust. Zei ze van de week nog tegen Eric.
Dit is uit woede, dan telt het niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar ze doet het niet bewust. Zei ze van de week nog tegen Eric.
waar kijk je streams?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:10 schreef BarryK het volgende:
Geen problemen met streams hier
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Huub en Dennis nog wel samen in bed belanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |