2 maanden!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
En Dennis is twee stemmingen immuun?? (dat is dus nog 5 weken ofzo)
Jahaaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ja, en hij mag zelf wel stemmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Dag Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Yollie het volgende:
Dennis gaat Jaap voor zich winnen. De nieuwe groep JD is geboren.
Tot eind augustus, want de stemmingen zijn alleen de laatste donderdag vd maand.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Dat schept dan weer perspectieven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Yollie het volgende:
Dennis gaat Jaap voor zich winnen. De nieuwe groep JD is geboren.
Ikke niet, zou me op zeker geld kostenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
lieke word nat van dennis, jammer hoor huub. Hij gaat huub breken door zich in te likken bij jaap en lieke te wippen.
Iemand de weddeschap aan ?
Ik denk dat Jaap in dat opzicht inderdaad de beste persoon is om een alliantie mee aan te gaan. Slimme zet dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Goed zo, Dennis. Aanpappen met Jaap!
Hij is niet bang voor Huub, ook belangrijk!
Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
LIeke heeft met Dennis op MSN gezeten..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
LIeke heeft met Dennis op MSN gezeten..
Hij is inderdaad erg relaxed..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef lorence1 het volgende:
vind hem goed bezig, aanpappen met jaap en de stelletjes opbreken![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
wat een klein kind (correctie: dom wichy) is het toch
![]()
Helaas zit die trut alleen nog maar vaster in het zadel nu.quote:
Ik denk precies hetzelfde.... de febo zal er uiteindelijk wel een stokje voor steken... Die voeren daar ook hun eigen oorlogje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
lieke word nat van dennis, jammer hoor huub. Hij gaat huub breken door zich in te likken bij jaap en lieke te wippen.
Iemand de weddeschap aan ?
Ik snap best dat Jaap zich sterker wil maken, maar ik wil niet dat Huub er uit wordt gegooid. Ze moeten zich richten op BAN, en desnoods Lieke er uit proberen te werken. Zonder Lieke zijn die drie mannen 'n leuk groepje. Maar Huub móet in de eindfase zitten. Zonder Huub vind ik 't nog steeds niet genoeg. Jaap zou wat mij betreft niet volledig zijn leegte in het spel vullen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef agter het volgende:
Jaap is gewoon weer slim bezig. Stelt zich beetje naief op. En de nieuweling gaat zijn verhalen vertellen.
Slim hoor!
Dat denk je maar.... In haar illusie wel natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas zit die trut alleen nog maar vaster in het zadel nu.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Scherp Donnie...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
wat een klein kind (correctie: dom wicht) is het toch
![]()
Ze kennen elkaar vaag, misschien trekt hij zich niks van haar aan en maakt hij z'n eigen plan zonder Lieke.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Make my day!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet overal complotten om z'n relatie kapot te maken.
[afbeelding]
Komt omdat hij niet doorheeft dat de veranderingen wel eens positief voor hem kunnen uitvallen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Brian is niet dom, hij is niet focking dom.
(hij is overigens wel zwaar over de zeik)
Wel weer verdacht hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Soho het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar vaag, misschien trekt hij zich niks van haar aan en maakt hij z'n eigen plan zonder Lieke.
Jaap vind het wel leuk om met iemand te praten die theorien en een visie over van alles en nog wat heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Zo op het eerst gezicht te zien gaan deze twee het wel met elkaar vinden
[afbeelding]
Mwha... als je na uren in coma gelegen te hebben nog 2.3 promille in je bloed hebt zitten heb je flink gezopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
Huub is een keer naar het ziekenhuis geweest met programmamakers omdat ze dachten dat Brian m vergiftigd had, maar nee hij had 2.3 promille.
En anders doen we een bom onder z'n auto als hij eruit komtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
Natasia: als hij wil kletsen komt hij zelf maar.
Dan zal die straks wel weer gaan huilen omdat hij dankbaar is voor alles.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Yollie het volgende:
Brian is nu zelf bezopen.
arme brian.... hij is mooiboy af, al die jonge meisjes gaan nu massaal voor dennis sms-enquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet overal complotten om z'n relatie kapot te maken.
[afbeelding]
Ik hoop het, want als Lieke en Dennis binnenkort een relatie krijgen dan is dat nou niet bepaald positief voor de geloofwaardigheid van het programma. 2 bewoners die elkaar al kenden en nu "spontaan" een relatie in DGK beginnen? Dat gelooft niemand..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Soho het volgende:
Ze kennen elkaar vaag, misschien trekt hij zich niks van haar aan en maakt hij z'n eigen plan zonder Lieke.
Ik gun het Jaap wel. Huub is ook heel slim, maar te 'speels' en te vol van zichzelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap vind het wel leuk om met iemand te praten die theorien en een visie over van alles en nog wat heeft
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zal die straks wel weer gaan huilen omdat hij dankbaar is voor alles.![]()
Hij moet gewoon drie glazen water drinken om de alcohol uit zijn maag te spoelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef Yollie het volgende:
Brian is nu zelf bezopen.
Ik durf alleen te hopen....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
Huub wordt iedere ochtend nog steeds blij wakker.... ik verwacht binnenkort een lege plek naast hem...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef noekje het volgende:
Brian voelt de hete adem al in Amanda haar doos.
feboquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef Yollie het volgende:
Waar is Amanda dan?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zal die straks wel weer gaan huilen omdat hij dankbaar is voor alles.![]()
Hebben ze geneukt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat wel, ik bedoel wat is kennen na één keer neuken.
Grote kans dat hij dat idd zo zietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef lorence1 het volgende:
[..]
arme brian.... hij is mooiboy af, al die jonge meisjes gaan nu massaal voor dennis sms-en
Dat jullie dat kunnen verstaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Yollie het volgende:
tv tv ... mompelt Brian
Ik denk dat het heel interresant kan worden als Lieke naar d'r bed gaat en Jaap, Huub en Dennis over het spel kunnen praten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun het Jaap wel. Huub is ook heel slim, maar te 'speels' en te vol van zichzelf.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat vanzelf fout ..... Hoeven we niets meer aan te doen
[afbeelding]
daar verheug ik me idd ook opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel interresant kan worden als Lieke naar d'r bed gaat en Jaap, Huub en Dennis over het spel kunnen praten.
krijgt opdracht dennis te neukenquote:
Dat idee heb ik ook, ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef BarryK het volgende:
Volgens mij kennen ze elkaar beter dan ze zeggen op tv, ze kennen elkaar best goed denk ik
Zie het Huub met Lieke nog niet doen, die valt meteen zijn mogelijke (laat staan zekere) belager aan met gescheld, geduw, gedreig etc.quote:
"Cheer up, buiten wil niemand meer met je neuken"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Ach gossie....![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen we geen kaartenactie doen voor hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |