2 maanden!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
En Dennis is twee stemmingen immuun?? (dat is dus nog 5 weken ofzo)
Jahaaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ja, en hij mag zelf wel stemmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Dag Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Yollie het volgende:
Dennis gaat Jaap voor zich winnen. De nieuwe groep JD is geboren.
Tot eind augustus, want de stemmingen zijn alleen de laatste donderdag vd maand.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Dat schept dan weer perspectieven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Yollie het volgende:
Dennis gaat Jaap voor zich winnen. De nieuwe groep JD is geboren.
Ikke niet, zou me op zeker geld kostenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
lieke word nat van dennis, jammer hoor huub. Hij gaat huub breken door zich in te likken bij jaap en lieke te wippen.
Iemand de weddeschap aan ?
Ik denk dat Jaap in dat opzicht inderdaad de beste persoon is om een alliantie mee aan te gaan. Slimme zet dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Goed zo, Dennis. Aanpappen met Jaap!
Hij is niet bang voor Huub, ook belangrijk!
Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
LIeke heeft met Dennis op MSN gezeten..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
LIeke heeft met Dennis op MSN gezeten..
Hij is inderdaad erg relaxed..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef lorence1 het volgende:
vind hem goed bezig, aanpappen met jaap en de stelletjes opbreken![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
wat een klein kind (correctie: dom wichy) is het toch
![]()
Helaas zit die trut alleen nog maar vaster in het zadel nu.quote:
Ik denk precies hetzelfde.... de febo zal er uiteindelijk wel een stokje voor steken... Die voeren daar ook hun eigen oorlogje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
lieke word nat van dennis, jammer hoor huub. Hij gaat huub breken door zich in te likken bij jaap en lieke te wippen.
Iemand de weddeschap aan ?
Ik snap best dat Jaap zich sterker wil maken, maar ik wil niet dat Huub er uit wordt gegooid. Ze moeten zich richten op BAN, en desnoods Lieke er uit proberen te werken. Zonder Lieke zijn die drie mannen 'n leuk groepje. Maar Huub móet in de eindfase zitten. Zonder Huub vind ik 't nog steeds niet genoeg. Jaap zou wat mij betreft niet volledig zijn leegte in het spel vullen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef agter het volgende:
Jaap is gewoon weer slim bezig. Stelt zich beetje naief op. En de nieuweling gaat zijn verhalen vertellen.
Slim hoor!
Dat denk je maar.... In haar illusie wel natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas zit die trut alleen nog maar vaster in het zadel nu.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Scherp Donnie...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
wat een klein kind (correctie: dom wicht) is het toch
![]()
Ze kennen elkaar vaag, misschien trekt hij zich niks van haar aan en maakt hij z'n eigen plan zonder Lieke.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Make my day!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ziet overal complotten om z'n relatie kapot te maken.
[afbeelding]
Komt omdat hij niet doorheeft dat de veranderingen wel eens positief voor hem kunnen uitvallen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Brian is niet dom, hij is niet focking dom.
(hij is overigens wel zwaar over de zeik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |