quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit zeker gif in de grond bij Alphen
![]()
Ik weet zeker dat ik die gast ergens van ken... en zeker niet van Idols of Popstarszooi...quote:
Ze kreeg zwaar op haar kloten van Brian omdat ze er een paar teveel ophad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat is er dan gebeurt tussen brian en amanda of zo ?
Nou, er staat anders niet veel licht op die zitplekken in de tuinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Had ik ook, totdat ik een nieuw lcd scherm kocht, er gaat een wereld voor je open![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Gigageil het volgende:
Lijkt me wel een toffe gozer......hij is ook maar zo geboren.....![]()
Ik denk dat het spel eindigt dmv een SMS-stemming. En Lieke mag op weinig sympathie rekenen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Cheer up, buiten wil niemand meer met je neuken"
Zoiets?![]()
Amanda was dronken en Brian heeft haar even uitgelegd dat hij dat niet leuk vind. "Je lult uit je kutnek, je bent dronken. Ga drie glazen water drinken nu!" En meer van dat soort uitspraken. Amanda was ook aardig aan het flirten met Mitch, terwijl Rat haar niet vertrouwt als ze alcohol op heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat is er dan gebeurt tussen brian en amanda of zo ?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kreeg zwaar op haar kloten van Brian omdat ze er een paar teveel ophad.
Luister naar me! Houd je bek! Je lult uit je kutnek. Puta. Beetje dat idee.
Ze is al behoorlijk stijgende. Dat zie je ook op de fok poll. Dus wie weet hoe dat is over lange tijd. De meesten zijn zo achterbaks en hypocriet als de pest. Daar heb ik Lieke nog steeds niet op kunnen betrappen. Dat gaan meer mensen door krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het spel eindigt dmv een SMS-stemming. En Lieke mag op weinig sympathie rekenen.
Zijn ogen staan in ieder geval te dicht bij elkaar, net als LIeke.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef SiRojK het volgende:
Hij kijkt trouwens scheel of niet?
Huub zegt: "dit programma wordt ooit beslist op sms-jes". Jaap: "we weten allebei dat dat niet zo is Huub"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het spel eindigt dmv een SMS-stemming. En Lieke mag op weinig sympathie rekenen.
Loensen heet het en dat kan best sexy zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn ogen staan in ieder geval te dicht bij elkaar, net als LIeke.
Scheel is me nog niet opgevallen. Het viel me trouwens vanmiddag pas op hoe scheel LIeke is.
Huub heeft geen ADHD...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef agter het volgende:
ik vraag me af of Dennis ook ADHD is zoals Huub.
Zo niet, dan gaat hij het moeilijk krijgen.
Tot nu toe lijkt hij op Huub, en ik ben bang dat dat erg gaat botsen.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is al behoorlijk stijgende. Dat zie je ook op de fok poll. Dus wie weet hoe dat is over lange tijd. De meesten zijn zo achterbaks en hypocriet als de pest. Daar heb ik Lieke nog steeds niet op kunnen betrappen. Dat gaan meer mensen door krijgen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Loensen heet het en dat kan best sexy zijn.
heel sexy...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Loensen heet het en dat kan best sexy zijn.
Tuurlijk niet, geloof er ook niks van. Dan zou de opzet van de Mol in 1X omvergekegeld worden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub zegt: "dit programma wordt ooit beslist op sms-jes". Jaap: "we weten allebei dat dat niet zo is Huub"
Dat vind ik ook echt heel erg sterk aan haar, dat is klasse!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, eens.
Wat me ook opvalt is dat zij eigenlijk nooit vloekt of schuttingtaal gebruikt.
Nu heb ik niks tegen vloeken, maar ik vind het wel een sterke kant van haar, dat zij dat niet doet.
En het valt mij op...en wellicht dus ook anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |