Veranderd wel, let maar opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:56 schreef noekje het volgende:
Brian vindt hem niet leuk geloof ik.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zou ik haar liever zo zien:
[afbeelding]
Absoluut, ik begrijp niet dat hij zo'n bescherming krijgt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toneelhaak dan Brian, veel verstandiger...
En Huub dan, met al zijn informatie van buitenaf?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef Yollie het volgende:
[..]
Absoluut, ik begrijp niet dat hij zo'n bescherming krijgt.
En gedane zaken nemen geen keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
ja, dat snapt Natasia natuurlijk niet.
Dat een kind liever bij zijn ouders is.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook eens met dokter Laban gaan praten?![]()
Zeer nette opmerking (Y)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
ja, dat snapt Natasia natuurlijk niet.
Dat een kind liever bij zijn ouders is.
Ik lees daar steeds 'dokter labiel', maar dat zal wel aan mij liggenlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook eens met dokter Laban gaan praten?![]()
waar je mee omgaat daar word je mee besmetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef noekje het volgende:
Natasia zegt ook al schmjoel.
Ik ook!! en ik vind het nog steeds zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef Soho het volgende:
Toen Natasia z'n foto in de krant had gezien had ze haar oordeel over Dennis al klaar.![]()
Waarom vind ik dat racistisch klinken...?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:57 schreef Soho het volgende:
Wil Natasje hem nu al als rascist betitelen?
ze doet een cursus Jiddisch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef noekje het volgende:
Natasia zegt ook al schmjoel.
Hij ziet eruit alsof ie al 10 jaar drugsfeestjes bezoekt en daarbij ook de drank niet schuwt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Dennis hoort Natasia 'sukkelige HIV lijer' roepen tegen Huub.
[afbeelding]
En wat is jouw oordeel dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook!! en ik vind het nog steeds zo.
Wat ik zeg?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat racistisch klinken...?
Hij komt de villa in voor een ooglidcorrectiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof ie al 10 jaar drugsfeestjes bezoekt en daarbij ook de drank niet schuwt.
Zoals Natasja deed bij Amanda, Eric en Jaap?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
"geïnteresseerd zijn" ...
Natasia heeft wel gelijk, ze doken als aasgieren op hem.
Maar zijn blikken zeggen genoeg, Huub is echt niet veilig voor hemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
"geïnteresseerd zijn" ...
Natasia heeft wel gelijk, ze doken als aasgieren op hem.
Toen ik hoorde dat hij met Popstars mee had gedaan en dat hij er eerst uitgestemd was en later weer terug kwam, dacht ik ook dat hij het was (de broer van Anno dus), maar hij heeft geen broer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:00 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vond hem ook al heel scheel kijken. Beetje THE HILLS HAVE EYES idee, samen met Lieke.
Is hij trouwens niet het broertje van die gozer die in dat jongens groepje zat. Die als eerste "solo" ging om met zijn broer te gaan zinger (met dennis?) Anno ofzo. Daar lijkt hij wel een beetje op. Want hij heeft ook die andere gozers van dat bandje tussen zijn hyves staan. Van popstars dus. De meidengroep was Raffishe ofzo
Ja ik steek die hivlijer een mes in zijn rug..zei ze..leuke moeder héquote:
Nieuw setje: Tas en Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef agter het volgende:
[..]
yep
zeer genuanceerd, en getuigend van goede smaak en welstand
quote:
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.quote:
ja maar ja maar, Huub scheldt óók wel eens!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik steek die hivlijer een mes in zijn rug..zei ze..leuke moeder hé
Hiv is tegenwoordig niet meer ergquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.
Die caps van jou zijn superscherpquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Ik ga zo'n grote mes in je rug zetten, vieze HiV-lijer zegt Tas tegen Huub
[afbeelding]
Welnee joh, hij heeft allang bedacht hoe hij het spel wil spelen voordat hij het huis in ging. Dat zou iedereen doen. Hij volgde de streams elke dag en weet dus hoe iedereen is. Zo'n eerste gesprekje verandert volgens mij niks aan wat hij van plan is. Alleen wat dat is dat moeten we nog maar zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs al zou Dennis de kant van Brian/ Natasia hebben willen kiezen, is die kans voor Natasia nu definitief verkeken.
En alleen maar omdat Dennis eerst met het andere groepje heeft gesproken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
ja maar ja maar, Huub scheldt óók wel eens!![]()
gave capquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Ik ga zo'n grote mes in je rug zetten, vieze HiV-lijer zegt Tas tegen Huub
[afbeelding]
Maar ze doet het niet bewust. Zei ze van de week nog tegen Eric.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.
Is dat goed of slecht nieuws?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
Volgens mij kamt Dennis zijn wenkbrauwen.
Ssssssssjjjjjjjjjt, je mag geen kanker zeggen, dat heet 'de ziekte' of 'dat ene woord'.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze maken zich enorm druk om 'kankerlijer' in het huis, maar 'vieze hiv lijer' is goedgekeurd???
quote:
Kelly is ook best een leuke meid om te zien,.. maar wel tikkie naiefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef BarryK het volgende:
Dennis zegt dat Huub z'n zusje (van Dennis dus) sowieso leuk vindt. Want ze is blond, zegt Jaap.
Jaap en Brian zeggen: dan vind ik er sowieso niet leuk.
Lekker Brainless
Klopt... en dan is het niet ergquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar ze doet het niet bewust. Zei ze van de week nog tegen Eric.
Dit is uit woede, dan telt het niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar ze doet het niet bewust. Zei ze van de week nog tegen Eric.
waar kijk je streams?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:10 schreef BarryK het volgende:
Geen problemen met streams hier
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Huub en Dennis nog wel samen in bed belanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |