Nieuw setje: Tas en Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef agter het volgende:
[..]
yep
zeer genuanceerd, en getuigend van goede smaak en welstand
quote:
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.quote:
ja maar ja maar, Huub scheldt óók wel eens!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik steek die hivlijer een mes in zijn rug..zei ze..leuke moeder hé
Hiv is tegenwoordig niet meer ergquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.
Die caps van jou zijn superscherpquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Ik ga zo'n grote mes in je rug zetten, vieze HiV-lijer zegt Tas tegen Huub
[afbeelding]
Welnee joh, hij heeft allang bedacht hoe hij het spel wil spelen voordat hij het huis in ging. Dat zou iedereen doen. Hij volgde de streams elke dag en weet dus hoe iedereen is. Zo'n eerste gesprekje verandert volgens mij niks aan wat hij van plan is. Alleen wat dat is dat moeten we nog maar zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs al zou Dennis de kant van Brian/ Natasia hebben willen kiezen, is die kans voor Natasia nu definitief verkeken.
En alleen maar omdat Dennis eerst met het andere groepje heeft gesproken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
ja maar ja maar, Huub scheldt óók wel eens!![]()
gave capquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Ik ga zo'n grote mes in je rug zetten, vieze HiV-lijer zegt Tas tegen Huub
[afbeelding]
Maar ze doet het niet bewust. Zei ze van de week nog tegen Eric.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meerdere keren al. En als iemand 'kankerlijer' roept wordt daar heel kwaad op gereageerd. Ik snap het niet meer.
Is dat goed of slecht nieuws?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
Volgens mij kamt Dennis zijn wenkbrauwen.
Ssssssssjjjjjjjjjt, je mag geen kanker zeggen, dat heet 'de ziekte' of 'dat ene woord'.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze maken zich enorm druk om 'kankerlijer' in het huis, maar 'vieze hiv lijer' is goedgekeurd???
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |