Ja! Kaarten met "Rot op!"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Ach gossie....![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen we geen kaartenactie doen voor hem?
Je snapt gewoon niet waaron d'r uberhaupt vrouwen in die villa toegelaten worden...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel interresant kan worden als Lieke naar d'r bed gaat en Jaap, Huub en Dennis over het spel kunnen praten.
Ja, vooral dat. Domme gans.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel interresant kan worden als Lieke naar d'r bed gaat en Jaap, Huub en Dennis over het spel kunnen praten.
ik denk dat hij het zo ook moet zien. Bye Bye 19%quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij het zo ziet.
Nee geen idee. Maar het zou me niets verbazen als Dennis een oude one-night-stand van haar is.quote:
Ach ja..... sommige mensen vinden kleineren ook niet kosher.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zie het Huub met Lieke nog niet doen, die valt meteen zijn mogelijke (laat staan zekere) belager aan met gescheld, geduw, gedreig etc.
Heb ik ook..... en ik heb geen popstars e.d. gekeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Maar ben ik de enige die denkt: Waar ken ik die kop van?
Van Idols schijnt... maar dat heb ik slechts ergens gelezen... in een stukje waarin ook stond dat hij Lieke kent en dat ze nooit wat gehad hebben....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
dat is tie ook niet.. hij begint helaas wel steeds vaker te flippen daar in dat kleine huis!! Jammer want volgens mij zou hij in de buitenwereld best wel een relaxte gast kunnen zijn. ik zou er denk ik wel bevriend mee kunnen raken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Brian is niet dom, hij is niet focking dom.
(hij is overigens wel zwaar over de zeik)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:39 schreef SiRojK het volgende:
Hahah, ze halen Natasia van de tv!
idolsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Lieke gaat winnenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas zit die trut alleen nog maar vaster in het zadel nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |