quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:39 schreef SiRojK het volgende:
Hahah, ze halen Natasia van de tv!
idolsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Maar ben ik de enige die denkt: Waar ken ik die kop van?
Lieke gaat winnenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas zit die trut alleen nog maar vaster in het zadel nu.
Zou je echt naar dat oeverleuze foute nederlandse geleuter kunnen luisteren zonder in lachen uit te barsten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dat is tie ook niet.. hij begint helaas wel steeds vaker te flippen daar in dat kleine huis!! Jammer want volgens mij zou hij in de buitenwereld best wel een relaxte gast kunnen zijn. ik zou er denk ik wel bevriend mee kunnen raken.
Jij kan wel opschieten met wifebeaters?????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dat is tie ook niet.. hij begint helaas wel steeds vaker te flippen daar in dat kleine huis!! Jammer want volgens mij zou hij in de buitenwereld best wel een relaxte gast kunnen zijn. ik zou er denk ik wel bevriend mee kunnen raken.
Is geloof ik een ander programma .. Popstar Revival ofzo??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Idols schijnt... maar dat heb ik slechts ergens gelezen... in een stukje waarin ook stond dat hij Lieke kent en dat ze nooit wat gehad hebben....
Popstar the rival(s).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |