Bierquote:
HJ brouwerijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef crossover het volgende:
Wat is er dan in Arcen? HJ fabriek?
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
HJ brouwerij
Je kunt daar ook groepsgewijs een rondleiding doen, die eindigt in een productconfrontatie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ach, een bakkie leut vooraf c.q. achteraf kan altijd toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zien:Y
Is er ook nog een aspect van koffie in te plaatsen?:')
Ehm... koffie op een terrasje in Arcen? Is erg mooi, maar imho iets TE toeristisch dorpjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zien
Is er ook nog een aspect van koffie in te plaatsen?
it's a late night, but coffee will pull you through!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
Iemand trouwens een betere TT?:')
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef BrandX het volgende:
l
[..]
it's a late night, but coffee will pull you through!
Okee welterusten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef BrandX het volgende:
bij de weg: ik ga weg, mijn mandje opzoeken, ik val bijna om van de slaap![]()
morgen weer een dag, waarin ik u allen waarschijnlijk weer virtueel zal ontmoeten![afbeelding]
![]()
Ik ga hier nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef BrandX het volgende:
l
[..]
it's a late night, but coffee will pull you through!
Welterustenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef BrandX het volgende:
bij de weg: ik ga weg, mijn mandje opzoeken, ik val bijna om van de slaap![]()
morgen weer een dag, waarin ik u allen waarschijnlijk weer virtueel zal ontmoeten![afbeelding]
![]()
Je klinkt niet echt enthousiastquote:
nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je klinkt niet echt enthousiast... is er wat?
Hier doet ie het gewoon hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
Ben ik de enige waarbij fok om de zoveel minuten niet werkt?
bij mij ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
Ben ik de enige waarbij fok om de zoveel minuten niet werkt?
Nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoormaar je doet al die msileys toech altijd bij iedereen
![]()
bij alle vrouwen danquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor
OA, bijvoorbeeld, die krijgt alleen een [afbeelding]
Ik leef met je meequote:
Ook niet bij alle vrouwenquote:
Werk, chick en chillenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig [afbeelding]
Vertel ome MPG eensch waar gij zoo druk mee zijt.....
?
what's the matter?quote:
quote:
Lucht jullie hart, herenquote:
Nah ik heb atm niks te klagen, ik leef gewoon met frits meequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Lucht jullie hart, heren [afbeelding]
Hoe staat het ervoor met den chickquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Werk, chick en chillen
Drukke bezigheden dus
Dat vroeg ik ook alquote:[..]
what's the matter?
Ik ga hier wel vaak (figuurlijk) over de tong...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor
OA, bijvoorbeeld, die krijgt alleen een [afbeelding]
Gister tot 02:30 in de kroeg gezeten per ongeluk, terwijl ik vandaag moest werken, weer veel te lang met d'r zitten ouwehoeren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor met den chick?
[..]
Dat vroeg ik ook al
Met recht een grafdagquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moest eerst naar school -5 motivatie nog
Toen sollicitatiegesprek voor vakantiebaantje, ben in principe aangenomen, maar het salaris moet nog ff omhoog.
Daarna te laat voor het ziekenhuis, zeiknat geregend op het station omdat ik moest weten welke bus ik moest hebben.
Bij het verlaten van het ziekenhuis met m'n poot in een plas gaan staan met als gevolg dat mijn linker broekspijp + schoen zeiknat waren.
Vervolgens op weg naar huis in een kilometerslange file omdat er 3 klapjosties op elkaar waren gereden. Toen op weg naar de vrouw weer in een file waardoor ik bijna het eten miste.
En nu, tot overmaat van ramp, ben ik mijn afstandsbediening kwijt
Het zit je allemaal niet mee Frits...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Toen sollicitatiegesprek voor vakantiebaantje, ben in principe aangenomen, maar het salaris moet nog ff omhoog.
Daarna te laat voor het ziekenhuis, zeiknat geregend op het station omdat ik moest weten welke bus ik moest hebben.
Bij het verlaten van het ziekenhuis met m'n poot in een plas gaan staan met als gevolg dat mijn linker broekspijp + schoen zeiknat waren.
Vervolgens op weg naar huis in een kilometerslange file omdat er 3 klapjosties op elkaar waren gereden. Toen op weg naar de vrouw weer in een file waardoor ik bijna het eten miste.
Whehe... gaat den goeden kant op duschquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister tot 02:30 in de kroeg gezeten per ongeluk, terwijl ik vandaag moest werken, weer veel te lang met d'r zitten ouwehoeren.
Ze vroeg net of ik nu ook effe kwam, maar ik ga niet.
Anders wordt het weer laat, en ben ik morgen weer brak.
Wel even een goeie date met d'r afspreken
Ik wil dat het lekker weer wordt, dan kan ik effe met d'r naar het strand
Ze moeten een knopje op de TV maken waardoor de AB gaat piepenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
truste crossquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze moeten een knopje op de TV maken waardoor de AB gaat piepen
Ik ga slapen mensengoodnight!
Het lijkt de goede kan op te gaan!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister tot 02:30 in de kroeg gezeten per ongeluk, terwijl ik vandaag moest werken, weer veel te lang met d'r zitten ouwehoeren.
Ze vroeg net of ik nu ook effe kwam, maar ik ga niet.
Anders wordt het weer laat, en ben ik morgen weer brak.
Wel even een goeie date met d'r afspreken
Ik wil dat het lekker weer wordt, dan kan ik effe met d'r naar het strand
Zie je nou dat het OV kut isquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is een goed idee!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja echt. Soms heb je van die dagen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie je nou dat het OV kut is
Anyway, dat zijn echt van die dagen dat alles ineens tegenzit....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... gaat den goeden kant op dusch [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het lijkt eropquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt de goede kan op te gaan! [afbeelding]
Truste Kroschquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
[..]
dan nogquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook niet bij alle vrouwen
Alleen bij alle LIEVE vrouwen [afbeelding]
nou tot snel, weltrusten en succes met die chickquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
He maar lieve mensen, ik leg mezelf er ook af.
Moet effe een beetje slaap inhalen
Tot ehm, ooit.
Voorlopig ben ik hier effe niet nml
Slaap lekker jonge!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
Tot ehm, ooit.
Nogal ja!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef Houniet het volgende:
frits dat ik kut
@ eer-ik, heb je goedstrand doet het goed bij vrouwen
ik denk dat je de verkeerde voor je hebtquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nogal ja!
Hoe was je cijfer, ik hoorde dat het meeviel!
Ja idd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik denk dat je de verkeerde voor je hebt?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou tot snel, weltrusten en succes met die chick
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge!
We smsen!
Cheersquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef OA het volgende:
Ik ga de katten uit de kamer schoppen, daarna gaat de tv uit en vervolgens kruip ik in bed!![]()
Dusch.... leuters, tot morgen!![]()
A demain! [afbeelding]
sorry liefiequote:
Gij ook slaapse!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cheers
De ballen allemaal, mazzel OA, pitze
misschienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry liefie.....
kan ik het ooit nog goed maken? [afbeelding]
OA, rustig aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef OA het volgende:
Ik ga de katten uit de kamer schoppen, daarna gaat de tv uit en vervolgens kruip ik in bed!![]()
A demain! [afbeelding]
truste OAquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef OA het volgende:
A demain! [afbeelding]
Truste en tot laterquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
Tot ehm, ooit.
Hoe? Vertel het me.. ajb...quote:
quote:
(te) lief geweest tegen de andere dames hierquote:
Truste en hf morgenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga ook pitten, morgen komtnaar me toe
![]()
truste kscers
Goed plan.... Heb je nog leuke tips HOE ik dr kan verrassen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Houniet het volgende:
MPG verras der! dat is leuker, iets wat ze niet verwacht, dan kan je der helemaal inpakken
Dat klinkt wel als jij!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
(te) lief geweest tegen de andere dames hier
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan.... Heb je nog leuke tips HOE ik dr kan verrassen?
Same here!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja dit kan ik toch lezen dan ist gene verrassing meer
Je mag me ook wel verassen trouwens,kutbui vandaag
als de verassing goed is welquote:
Extra, Opties, Geadvanceerd, tabblad Netwerk! Instellingenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft er iemand verstand van FF?
Hij probeert een modemverbinding te maken, maar hij moet gewoon internetsharen. Dat doet ie ook (zoals jullie zien) maar om de 20 seconden krijg ik een inbelscherm [afbeelding]
en als dat niet helpt, in windHOOs:quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Extra, Opties, Geadvanceerd, tabblad Netwerk! Instellingen
Volgens mij staat ie goed. Ik heb een klein crashje gehad en had last van een vaag netwerk (het was er wel maar ik zag m niet) FF lijkt beetje in de war te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Extra, Opties, Geadvanceerd, tabblad Netwerk! Instellingen
Gelukkig heb je ook geen kwartet gevormdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:03 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op kwartetjes, liever wat intiems
Dat is een optiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
en als dat niet helpt, in windHOOs:
start->configuratiescherm->internet-opties->verbindingen->"nooit een verbinding kiezen" aanvinken
Houniet-kwartet voorkomen [afbeelding]
Precies, en hier ben ik dan ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef Houniet het volgende:
het is nacht, dus tijd voor Nachwacht
Werken van 8.30 tot 17.00quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:morgen werken van 1000 tm 2100, daarna kroeg
zaterdag werken van 1000 tm 1700, daarna Jong Oranje [voetbal]
daarna stappen
zondagmorgen, middag wakkeren terug op FOK!
wat zijn jullie plannen
Morgen laatste collegedag, TU/e van 8:45 tot 17:15 denk ik, daarna naar huis, eten en weer weg, vrijwilligerswerk en pilskes kleppenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:morgen werken van 1000 tm 2100, daarna kroeg
zaterdag werken van 1000 tm 1700, daarna Jong Oranje [voetbal]
daarna stappen
zondagmorgen, middag wakkeren terug op FOK!
wat zijn jullie plannen
Volgens mij was dat het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
en als dat niet helpt, in windHOOs:
start->configuratiescherm->internet-opties->verbindingen->"nooit een verbinding kiezen" aanvinken
Houniet-kwartet voorkomen [afbeelding]
Wat moet je trainen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
morgenb werken 16-21.30
zaterdag training van werk van 9 tot 11rest van de dag leren
zondag leren en 's avonds als het goed is naar Damien Rice.
geen dank... ik word niet voor niets te pas en te onpas voor "nerd"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het. [afbeelding]
Thnx [afbeelding] High Five!
Lastig, zo'n half onzichtbare netwerkverbinding
Druk weekend wel... heb je nog tentamens ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
morgenb werken 16-21.30
zaterdag training van werk van 9 tot 11rest van de dag leren
zondag leren en 's avonds als het goed is naar Damien Rice.
Bietje systeembeheer en toezicht houden in een gemeenschapshuisquote:
dat is altijd leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Bietje systeembeheer en toezicht houden in een gemeenschapshuis
Samen met de vriendengroep... daarna gaan we altijd met zn allen pilzen [afbeelding]
hersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
geen dank... ik word niet voor niets te pas en te onpas voor "nerd" [afbeelding] uitgemaakt
[..]
Druk weekend wel... heb je nog tentamens ofzo?
Aah.. dat ken ikquote:
trustequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slapen [afbeelding]
Tot morgen
quote:
trustequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef Houniet het volgende:
poe he, ik ga maar eens slapen, morgen drukke dag voor de boegtot de volgende keer allemaal, zal wel zondag worden
Weltrusten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slapen [afbeelding]
Tot morgen
Mwah, nu gaat het aardig, graftdag gehad!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef Sander170 het volgende:
Heey collegaja alles gaat lekker.
Met jou ook?
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Wat is er allemaal mis gegaan volgens jou?
Als ik tijd heb kijk ik wel even.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!
Ik duik de mand in!
Truste Tim Fritsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!
Ik duik de mand in!
Truste lieviequote:
Trusten vriend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
Overigens ga ik denk ik maar eens M-M achterna![]()
Ook voor mij is het bedtijd
Welterusten en tot morgen [afbeelding] [afbeelding]![]()
IK heb zelf brood gebakken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Koffie is hier ook present! Net ff een broodje net gesnacked!
Dat is nooit vervelend! Lekker wakker worden ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:42 schreef OA het volgende:
[..]
IK heb zelf brood gebakken!![]()
Dus toen ik uit bed kwam, had het hele huis zich gevuld met de lucht van gebakken brood!! [afbeelding]
Frits, wat wordt het vandaag?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is nooit vervelend! Lekker wakker worden ook!![]()
Jij ook knul.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet de wagen alweer in!
Werkse OA!
Buma Stemra vandaag vriend!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:47 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, wat wordt het vandaag?
BS, Schiphol, .... ??![]()
Haiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:39 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen, ben futloos en moet veel doen vandaag.
En heb totaal geen zin.![]()
Sorry!quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben iig nog niet helemaal wakker...![]()
![]()
Goedemorgen Cross....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik kom straks wel terug om even vrolijk te zwaaien en goedemorgen te zeggen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben iig nog niet helemaal wakker...![]()
![]()
Ik wou al zeggen LL. Wat ben je vroeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De vroegste dag dit jaar dat ik wakker ben. [afbeelding]
Wheheh toffe smileyquote:
Klussen Kuuk?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond geen TopGear kijken OA.
Ja moet zo naar de tandarts, kutzooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen LL. Wat ben je vroeg.
PVquote:
hah! vertel vertel! was ik de held? de vorige keer dat ik voorkwam in iemands droom waarvan ik het hoorde werd mijn hoofd blauw en stikte ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef crossover het volgende:
Ik heb vannacht een droom gehad waar jij ook in voorkwam lenny
OMFG....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef crossover het volgende:
Ik heb vannacht een droom gehad waar jij ook in voorkwam lenny
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want in jouw droom komen nooit andere mannen of vrouwen voor dan papierFrutsel?
Die leek het meeste op een A (misschien als je hem omkeerd)quote:
Ik weet niet wat er precies aan de hand was, ik was op een kermis oid en daar waren ook een hele boel bekenden (uit aarle).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hah! vertel vertel! was ik de held? de vorige keer dat ik voorkwam in iemands droom waarvan ik het hoorde werd mijn hoofd blauw en stikte ik. [afbeelding]
Ik was de held, mark my words!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies aan de hand was, ik was op een kermis oid en daar waren ook een hele boel bekenden (uit aarle).
dan dacht jij verkeerd schat...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met papier vree.
vree is correctquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met papier vree.
O, A, dan snap ik het!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die leek het meeste op een A (misschien als je hem omkeerd)
Ik ga een smiley alphabet uitvinden.
De O () heb ik al.
Omdat Lenny nooit smiled.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarom is er trouwens geen lenny smiley, dies toch ook geel
[afbeelding]
Immerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ph. neutraal.
Heej Fruts!quote:
Dank je.quote:
Hohohoho ik heb geen FF op me werkquote:
Héél irritant.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
Op één of andere wijze werkt het niet als je een me=[ding quote en er zelf ook een gebruikt...![]()
Hé. Niet zo hè.quote:
[me= vraagt zich af:quote:
Papier maakt een alfabet van smilies...quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Aha. Daar heb je je mooi uit gered OA.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een concentratie Fok! werk plekje helemaal voor mijzelf alleen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
steeds gekker hier..
cijfers, letters, smileys... straks zie ik door de bomen het bos nie meer
*met Kuuk eens is...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik lees het gewoon niet Fruts. Veel makkelijker.
cijfersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
steeds gekker hier..
cijfers, letters, smileys... straks zie ik door de bomen het bos nie meer
Das waar... dat doe ik eigenlijk ook niet, maar wilde het niet zo hardop zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik lees het gewoon niet Fruts. Veel makkelijker.
Het is maar een forum.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
Das waar... dat doe ik eigenlijk ook niet, maar wilde het niet zo hardop zeggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Frutsquote:
Hey Kuuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Ha. èM!
Ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? JJ internetdate nu met fruts dus?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Fruts![]()
gheyle neucksecks
gheyle neucksecks met kerels![]()
![]()
Zie topic hè! Vanavond nieuwe update. Gisteren vergeten foto's te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
Hey Kuuk!
Alles goed? Hoe vordert het appartementje?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tof, ik heb er gisteravond nog ff gegluurdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zie topic hè! Vanavond nieuwe update. Gisteren vergeten foto's te maken.
welke bokito?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Maar wanneer is de Bokito nu echt uit de mouw gekomen?
WMzquote:
Lees eens terug manquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Internetdaters..![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
13
Lekker licht hè. Ik ben er trots op. De plinten waren eerst grijsgroen en dat maakte alles dof en suffig. Wit doet zoveel goeds aan een kamer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:55 schreef MPG het volgende:
Tof, ik heb er gisteravond nog ff gegluurd
Ik vind die paarse muur tof [afbeelding]
En die logeerkamer... ik voel me dr bijna thuis.... witte muren, laminaatje, lekker licht, lijkt wel mijn studeer/hobby/zit/hang - kamer
Je weet wel. Wanneer gaven jullie toe aan ons gedram?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je weet wel. Wanneer gaven jullie toe aan ons gedram?
Absoluutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker licht hè. Ik ben er trots op. De plinten waren eerst grijsgroen en dat maakte alles dof en suffig. Wit doet zoveel goeds aan een kamer.
Hoe ken je haar dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees eens terug man![]()
Dat internet niet voor niets doorgestreept
![]()
Ik weet het al een heule tijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
aan sommigen al eerder...aan anderen nu?![]()
lekker drammen, niets mis mee toch![]()
Hoi hoiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef Conscience het volgende:
Hallo hier en daar. Alles goed?
hai2uquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef Conscience het volgende:
krijg je met die chantagequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het al een heule tijd
2 weken ofzo
Boeiend tochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgesproken werk zeg ik je! Je kent haar via ksc, ontkennen is zinloos.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heyyyy...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef Conscience het volgende:
Das waar...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Boeiend toch
Als je zo een leuk iemand kan tegenkomen
Prima hoor, koffiedrinkende.quote:
Ik heb een leven, zo af en toe.quote:
*checkt profielquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das waar...
nadeel is dat sommigen denken dat je vrouw bent en een jaar of 19
![]()
2 weken maar....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het al een heule tijd
2 weken ofzo
OMG Lenny..dat meen je toch niet he...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
*checkt profiel
je bent een dude?![]()
![]()
![]()
Nee, jij zou eens het tegendeel moeten beweren...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Relaties ontstaan door I-net. Niets mis mee.
wie is aan het ontkennen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
2 weken maar.......ik dacht 4 maanden...
![]()
Hehe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:07 schreef OA het volgende:
Nee, jij zou eens het tegendeel moeten beweren...![]()
*proest*quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
nee schat...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dus jij had ten tijde van Papier al een relatie met Fruts...![]()
![]()
Arme papier...![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dus jij had ten tijde van Papier al een relatie met Fruts...![]()
![]()
Arme papier...![]()
Ow whehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
A, oké dan!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee schat........tis alleen een gevoel...jeweets...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Neej, die 4 maand was een onderonsje![]()
Dus nee hoor.. das absoluut nie zo![]()
![]()
![]()
werk zequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
O bah, ik moet nuttige dingen doen.
Adieuh.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben weg, ltr
de biebquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Wie heeft er een abo op de Elsevier? ik moet een artikel hebben maar het is niet te bekijken zonder abonnement..
ltrquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben weg, ltr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |