Bierquote:
HJ brouwerijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef crossover het volgende:
Wat is er dan in Arcen? HJ fabriek?
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
HJ brouwerij
Je kunt daar ook groepsgewijs een rondleiding doen, die eindigt in een productconfrontatie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ach, een bakkie leut vooraf c.q. achteraf kan altijd toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zien:Y
Is er ook nog een aspect van koffie in te plaatsen?:')
Ehm... koffie op een terrasje in Arcen? Is erg mooi, maar imho iets TE toeristisch dorpjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zien
Is er ook nog een aspect van koffie in te plaatsen?
it's a late night, but coffee will pull you through!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
Iemand trouwens een betere TT?:')
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef BrandX het volgende:
l
[..]
it's a late night, but coffee will pull you through!
Okee welterusten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef BrandX het volgende:
bij de weg: ik ga weg, mijn mandje opzoeken, ik val bijna om van de slaap![]()
morgen weer een dag, waarin ik u allen waarschijnlijk weer virtueel zal ontmoeten![afbeelding]
![]()
Ik ga hier nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef BrandX het volgende:
l
[..]
it's a late night, but coffee will pull you through!
Welterustenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef BrandX het volgende:
bij de weg: ik ga weg, mijn mandje opzoeken, ik val bijna om van de slaap![]()
morgen weer een dag, waarin ik u allen waarschijnlijk weer virtueel zal ontmoeten![afbeelding]
![]()
Je klinkt niet echt enthousiastquote:
nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je klinkt niet echt enthousiast... is er wat?
Hier doet ie het gewoon hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
Ben ik de enige waarbij fok om de zoveel minuten niet werkt?
bij mij ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
Ben ik de enige waarbij fok om de zoveel minuten niet werkt?
Nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoormaar je doet al die msileys toech altijd bij iedereen
![]()
bij alle vrouwen danquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor
OA, bijvoorbeeld, die krijgt alleen een [afbeelding]
Ik leef met je meequote:
Ook niet bij alle vrouwenquote:
Werk, chick en chillenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig [afbeelding]
Vertel ome MPG eensch waar gij zoo druk mee zijt.....
?
what's the matter?quote:
quote:
Lucht jullie hart, herenquote:
Nah ik heb atm niks te klagen, ik leef gewoon met frits meequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Lucht jullie hart, heren [afbeelding]
Hoe staat het ervoor met den chickquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Werk, chick en chillen
Drukke bezigheden dus
Dat vroeg ik ook alquote:[..]
what's the matter?
Ik ga hier wel vaak (figuurlijk) over de tong...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor
OA, bijvoorbeeld, die krijgt alleen een [afbeelding]
Gister tot 02:30 in de kroeg gezeten per ongeluk, terwijl ik vandaag moest werken, weer veel te lang met d'r zitten ouwehoeren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor met den chick?
[..]
Dat vroeg ik ook al
Met recht een grafdagquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moest eerst naar school -5 motivatie nog
Toen sollicitatiegesprek voor vakantiebaantje, ben in principe aangenomen, maar het salaris moet nog ff omhoog.
Daarna te laat voor het ziekenhuis, zeiknat geregend op het station omdat ik moest weten welke bus ik moest hebben.
Bij het verlaten van het ziekenhuis met m'n poot in een plas gaan staan met als gevolg dat mijn linker broekspijp + schoen zeiknat waren.
Vervolgens op weg naar huis in een kilometerslange file omdat er 3 klapjosties op elkaar waren gereden. Toen op weg naar de vrouw weer in een file waardoor ik bijna het eten miste.
En nu, tot overmaat van ramp, ben ik mijn afstandsbediening kwijt
Het zit je allemaal niet mee Frits...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Toen sollicitatiegesprek voor vakantiebaantje, ben in principe aangenomen, maar het salaris moet nog ff omhoog.
Daarna te laat voor het ziekenhuis, zeiknat geregend op het station omdat ik moest weten welke bus ik moest hebben.
Bij het verlaten van het ziekenhuis met m'n poot in een plas gaan staan met als gevolg dat mijn linker broekspijp + schoen zeiknat waren.
Vervolgens op weg naar huis in een kilometerslange file omdat er 3 klapjosties op elkaar waren gereden. Toen op weg naar de vrouw weer in een file waardoor ik bijna het eten miste.
Whehe... gaat den goeden kant op duschquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister tot 02:30 in de kroeg gezeten per ongeluk, terwijl ik vandaag moest werken, weer veel te lang met d'r zitten ouwehoeren.
Ze vroeg net of ik nu ook effe kwam, maar ik ga niet.
Anders wordt het weer laat, en ben ik morgen weer brak.
Wel even een goeie date met d'r afspreken
Ik wil dat het lekker weer wordt, dan kan ik effe met d'r naar het strand
Ze moeten een knopje op de TV maken waardoor de AB gaat piepenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
truste crossquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze moeten een knopje op de TV maken waardoor de AB gaat piepen
Ik ga slapen mensengoodnight!
Het lijkt de goede kan op te gaan!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister tot 02:30 in de kroeg gezeten per ongeluk, terwijl ik vandaag moest werken, weer veel te lang met d'r zitten ouwehoeren.
Ze vroeg net of ik nu ook effe kwam, maar ik ga niet.
Anders wordt het weer laat, en ben ik morgen weer brak.
Wel even een goeie date met d'r afspreken
Ik wil dat het lekker weer wordt, dan kan ik effe met d'r naar het strand
Zie je nou dat het OV kut isquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is een goed idee!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja echt. Soms heb je van die dagen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie je nou dat het OV kut is
Anyway, dat zijn echt van die dagen dat alles ineens tegenzit....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... gaat den goeden kant op dusch [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het lijkt eropquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt de goede kan op te gaan! [afbeelding]
Truste Kroschquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
[..]
dan nogquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook niet bij alle vrouwen
Alleen bij alle LIEVE vrouwen [afbeelding]
nou tot snel, weltrusten en succes met die chickquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
He maar lieve mensen, ik leg mezelf er ook af.
Moet effe een beetje slaap inhalen
Tot ehm, ooit.
Voorlopig ben ik hier effe niet nml
Slaap lekker jonge!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
Tot ehm, ooit.
Nogal ja!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef Houniet het volgende:
frits dat ik kut
@ eer-ik, heb je goedstrand doet het goed bij vrouwen
ik denk dat je de verkeerde voor je hebtquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nogal ja!
Hoe was je cijfer, ik hoorde dat het meeviel!
Ja idd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik denk dat je de verkeerde voor je hebt?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou tot snel, weltrusten en succes met die chick
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge!
We smsen!
Cheersquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef OA het volgende:
Ik ga de katten uit de kamer schoppen, daarna gaat de tv uit en vervolgens kruip ik in bed!![]()
Dusch.... leuters, tot morgen!![]()
A demain! [afbeelding]
sorry liefiequote:
Gij ook slaapse!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cheers
De ballen allemaal, mazzel OA, pitze
misschienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry liefie.....
kan ik het ooit nog goed maken? [afbeelding]
OA, rustig aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef OA het volgende:
Ik ga de katten uit de kamer schoppen, daarna gaat de tv uit en vervolgens kruip ik in bed!![]()
A demain! [afbeelding]
truste OAquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef OA het volgende:
A demain! [afbeelding]
Truste en tot laterquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
Tot ehm, ooit.
Hoe? Vertel het me.. ajb...quote:
quote:
(te) lief geweest tegen de andere dames hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |