Dan komen we je zoeken!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
WTF.... [afbeelding]
Gelukkig bezoek ik dat deel niet... strals verdwijn ik ook op raadselachtige wijze in de aardkorst....![]()
liefquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
kom ik zo terug, ga ik een bakkie voor je zetten [afbeelding]
als je het maar niet door de papierversnipperaar gooit, dat geeft zo'n muck....quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef OA het volgende:
MPG, ik ga zo een OA maken dus m'n naam ga ik eer aan doen![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
als je het maar niet door de papierversnipperaar gooit, dat geeft zo'n muck....
Exit naam-topic.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Eer ik mijn OA's door de papierversnipperaar gooi, maak ik een MPG als bewijs.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Exit naam-topic.![]()
We gaan voor de naam-post!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:35 schreef JortK het volgende:
Het is druk vandaag op me werk, niet eens tijd om te KSC-en
Morgen ook druk en volgende week al helemaal, als jullie me maar niet gaan missen![]()
Het is hier altijd druk.quote:
hier op kantoor bedoel ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is hier altijd druk.![]()
Zo dat scheeltquote:
werksequote:Op donderdag 21 juni 2007 16:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo dat scheelt
Nu even eten en dan naar werk
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef OA het volgende:
1700 uur geweest: einde werkdag, begin vrije avond!![]()
Tot latur figuuren!![]()
nope, ik heb wel de foto gemaakt. was afgelopen zaterdag op een festival. ik vind dat shirt zo wijs, dat ik er een foto van gemaakt hebtquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:33 schreef Bengeltje het volgende:
Het wordt gelukkig van zelf kleiner he.![]()
Ben jij dat zelf?? Uhh Je torso dan.
wrom?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef eer-ik het volgende:
ik geloof dat ik 300 ga missen;(
tof shirt, maar een resize had prettig geweestquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef Houniet het volgende:
[img=578xnull]http://xs216.xs.to/xs216/07254/fuck_jumpstyle_houniet_fok.jpg[/img]
eh neequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:42 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is ie ook.![]()
Je bent er wel dichtop gaan staan he, vond die persoon dat niet erg?
omdat morgen er 5 gedaan worden, in het weekend 2, max, en dan is het weer maandag, en ben ik er niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nuttige meeting?
[..]
Het is nog 9 topics, hoezo ga je die missen?
Whehe....Ik zie het wel... ik neem me al een tijdje voor het rustiger aan te doen hier. En ik denk dat het gaat lukken, FQr heeft ook mij zover gekregen dat ik OAiaanse multiquotes leg in plaats van kwartetjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat morgen er 5 gedaan worden, in het weekend 2, max, en dan is het weer maandag, en ben ik er niet.
Doe ook meteen voor mij!quote:
doedoeiquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:13 schreef BrandX het volgende:tot vanavond waarschijnlijk, ik ga trainen!
cinquet
ik neem 't me niet alleen voor, ik doe 't nog ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....Ik zie het wel... ik neem me al een tijdje voor het rustiger aan te doen hier. En ik denk dat het gaat lukken, FQr heeft ook mij zover gekregen dat ik OAiaanse multiquotes leg in plaats van kwartetjes
[..]
Doe ook meteen voor mij!
[..]
doedoei
Goed bezigquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik neem 't me niet alleen voor, ik doe 't nog ook
Zo enorm vaak ben ik hier niet meer, ik kom zelfs amper meer voor in de lijsten![]()
Heb 't druk enzo
Iets verkeerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef Pheno het volgende:
ik heb zin in pure lust. Wat doe ik hier nog?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef Pheno het volgende:
ik heb zin in pure lust. Wat doe ik hier nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |