Morgen laatste collegedag, TU/e van 8:45 tot 17:15 denk ik, daarna naar huis, eten en weer weg, vrijwilligerswerk en pilskes kleppenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:morgen werken van 1000 tm 2100, daarna kroeg
zaterdag werken van 1000 tm 1700, daarna Jong Oranje [voetbal]
daarna stappen
zondagmorgen, middag wakkeren terug op FOK!
wat zijn jullie plannen
Volgens mij was dat het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
en als dat niet helpt, in windHOOs:
start->configuratiescherm->internet-opties->verbindingen->"nooit een verbinding kiezen" aanvinken
Houniet-kwartet voorkomen [afbeelding]
Wat moet je trainen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
morgenb werken 16-21.30
zaterdag training van werk van 9 tot 11rest van de dag leren
zondag leren en 's avonds als het goed is naar Damien Rice.
geen dank... ik word niet voor niets te pas en te onpas voor "nerd"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het. [afbeelding]
Thnx [afbeelding] High Five!
Lastig, zo'n half onzichtbare netwerkverbinding
Druk weekend wel... heb je nog tentamens ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
morgenb werken 16-21.30
zaterdag training van werk van 9 tot 11rest van de dag leren
zondag leren en 's avonds als het goed is naar Damien Rice.
Bietje systeembeheer en toezicht houden in een gemeenschapshuisquote:
dat is altijd leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Bietje systeembeheer en toezicht houden in een gemeenschapshuis
Samen met de vriendengroep... daarna gaan we altijd met zn allen pilzen [afbeelding]
hersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
geen dank... ik word niet voor niets te pas en te onpas voor "nerd" [afbeelding] uitgemaakt
[..]
Druk weekend wel... heb je nog tentamens ofzo?
Aah.. dat ken ikquote:
trustequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slapen [afbeelding]
Tot morgen
quote:
trustequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef Houniet het volgende:
poe he, ik ga maar eens slapen, morgen drukke dag voor de boegtot de volgende keer allemaal, zal wel zondag worden
Weltrusten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slapen [afbeelding]
Tot morgen
Mwah, nu gaat het aardig, graftdag gehad!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:26 schreef Sander170 het volgende:
Heey collegaja alles gaat lekker.
Met jou ook?
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Sander170 het volgende:
Wat is er allemaal mis gegaan volgens jou?
Als ik tijd heb kijk ik wel even.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!
Ik duik de mand in!
Truste Tim Fritsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je ff een pagina terug lezen. Het was een heel verhaal!
Ik duik de mand in!
Truste lieviequote:
Trusten vriend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
Overigens ga ik denk ik maar eens M-M achterna![]()
Ook voor mij is het bedtijd
Welterusten en tot morgen [afbeelding] [afbeelding]![]()
IK heb zelf brood gebakken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Koffie is hier ook present! Net ff een broodje net gesnacked!
Dat is nooit vervelend! Lekker wakker worden ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:42 schreef OA het volgende:
[..]
IK heb zelf brood gebakken!![]()
Dus toen ik uit bed kwam, had het hele huis zich gevuld met de lucht van gebakken brood!! [afbeelding]
Frits, wat wordt het vandaag?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is nooit vervelend! Lekker wakker worden ook!![]()
Jij ook knul.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet de wagen alweer in!
Werkse OA!
Buma Stemra vandaag vriend!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:47 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, wat wordt het vandaag?
BS, Schiphol, .... ??![]()
Haiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:39 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen, ben futloos en moet veel doen vandaag.
En heb totaal geen zin.![]()
Sorry!quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben iig nog niet helemaal wakker...![]()
![]()
Goedemorgen Cross....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik kom straks wel terug om even vrolijk te zwaaien en goedemorgen te zeggen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben iig nog niet helemaal wakker...![]()
![]()
Ik wou al zeggen LL. Wat ben je vroeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De vroegste dag dit jaar dat ik wakker ben. [afbeelding]
Wheheh toffe smileyquote:
Klussen Kuuk?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond geen TopGear kijken OA.
Ja moet zo naar de tandarts, kutzooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen LL. Wat ben je vroeg.
PVquote:
hah! vertel vertel! was ik de held? de vorige keer dat ik voorkwam in iemands droom waarvan ik het hoorde werd mijn hoofd blauw en stikte ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef crossover het volgende:
Ik heb vannacht een droom gehad waar jij ook in voorkwam lenny
OMFG....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef crossover het volgende:
Ik heb vannacht een droom gehad waar jij ook in voorkwam lenny
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want in jouw droom komen nooit andere mannen of vrouwen voor dan papierFrutsel?
Die leek het meeste op een A (misschien als je hem omkeerd)quote:
Ik weet niet wat er precies aan de hand was, ik was op een kermis oid en daar waren ook een hele boel bekenden (uit aarle).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hah! vertel vertel! was ik de held? de vorige keer dat ik voorkwam in iemands droom waarvan ik het hoorde werd mijn hoofd blauw en stikte ik. [afbeelding]
Ik was de held, mark my words!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies aan de hand was, ik was op een kermis oid en daar waren ook een hele boel bekenden (uit aarle).
dan dacht jij verkeerd schat...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met papier vree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |