Dat je hem kan uitklappen er je opeens 2 auto's hebt ofwatquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Snakey het volgende:
Het is bst praktisch hoor, denk ik....
idd, bovenste helft is net 'n invalidewagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Skic. het volgende:
Past wel bij hem.
Weet ik veel, ik vraag me altijd af hoe je er een sleurhut aan vastknoopt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat je hem kan uitklappen er je opeens 2 auto's hebt ofwat
Herkenning waarschijnlijk. De voorkant ziet eruit als een vrouw met grote slappe borsten en een te strakke BH.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
Deze wagen schijnt het ook goed te doen bij de vrouwen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Herkenning waarschijnlijk. De voorkant ziet eruit als een vrouw met grote slappe borsten en een te strakke BH.
ductapequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vraag me altijd af hoe je er een sleurhut aan vastknoopt.
quote:duidelijk 'n practical joke van Fiat's designteam
waarschijnlijk had Pedro gewed met Luigi dat "mensen toch alles wel kopen als je er maar een mooi verhaal omheen maakt"
om 3 kratjes Azurri bier ofzo
en bij deze heeft Pedro gewonnen
Al m'n topics zijn in feite goed, alleen jullie zien het gewoon nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een gedrocht.
Tevens kuttopic, want van Dribbel_ [afbeelding]
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef SHE het volgende:
Volgens mij is dit Dribbel's minst kutte topic ooit.
Neh, zijn vrouw is volgens mij de slimste van de twee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is vast door z'n vrouw gedwongen dat ding te kopen
Is het haar toch gelukt hem een oor aan te naaien, zij hoeft er niet in naar haar werkquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Neh, zijn vrouw is volgens mij de slimste van de twee.
Een oor? Een hele multipla aangenaaid zal je bedoelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het haar toch gelukt hem een oor aan te naaien, zij hoeft er niet in naar haar werk
arm mennekequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een oor? Een hele multipla aangenaaid zal je bedoelen!
Nee, die vond het de lelijkste auto die er bestond. Totdat ik de voordelen even heb uitgelegt en zij er een stukje in gereden had. Ha!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is vast door z'n vrouw gedwongen dat ding te kopen
Jah, dat zou net zoiets zijn als boos worden op een mongooltje wat per ongeluk alles in je huis aan gort rijdt in zijn rolstoel. Ik begrijp het.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Dirkh het volgende:
Ze kunnen niet boos op de Multipla rijder worden.
Zoek eens op autotrader naar een camper van 2001 en een Multipla van 2001, wie gaat dat betalen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:02 schreef opgebaarde het volgende:
Dirkh, had je dan niet beter een camper kunnen kopen jongen.
Sorry maar beetje dom hè
Nu moet ik al voor de 2e keer vandaag om je lachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, dat zou net zoiets zijn als boos worden op een mongooltje wat per ongeluk alles in je huis aan gort rijdt in zijn rolstoel. Ik begrijp het.
ja, vast een hele vooruitgang na die lada van je...of had je hiervoor geen ladaquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, die vond het de lelijkste auto die er bestond. Totdat ik de voordelen even heb uitgelegt en zij er een stukje in gereden had. Ha!
vrachtwagens toeterden ook wel naar die mongool die langs de weg zit in z'n karretje...hoe heette die ook alweer....dus dat zegt niks!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoek eens op autotrader naar een camper van 2001 en een Multipla van 2001, wie gaat dat betalen?
Multipla's zijn gewoon de leukste auto's die er zijn en ik zal het nog leuker maken, Multiplarijders zwaaien naar elkaar. Zo van: Wij weten het, de rest niet.
Jah, hoewel ruimte voor een lading kratjes wel een voordeel is. Mmmm...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu moet ik al voor de 2e keer vandaag om je lachenik weet niet wat er met me aan de hand is
![]()
waar precies ?quote:
Daarom ben ik op 20 meter van een supermarkt gaan wonenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, hoewel ruimte voor een lading kratjes wel een voordeel is. Mmmm...
Er passen ook wel 6 kratjes bier in de kofferbak van de Honda Jazz van mn ouders zonder dat de hoedeplank eruit hoeft. Maar daar durf ik in ieder geval in te rijden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, hoewel ruimte voor een lading kratjes wel een voordeel is. Mmmm...
Ze hebben em deels met een pers laten kennismaken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het echt 1 van de lelijkste auto's ooit gemaakt![]()
Lijkt wel of dat ding syndrome van down heeft ofzo
"oh eigenlijk is de auto iets te klein, nouja we plakken er aan de voorkant wel een stuk aan vast dat valt vast niet op "
lelijk![]()
[afbeelding]
Okay, de Jazz:quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Er passen ook wel 6 kratjes bier in de kofferbak van de Honda Jazz van mn ouders zonder dat de hoedeplank eruit hoeft. Maar daar durf ik in ieder geval in te rijden...
A: Dat is blauw! Blindequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou idd ook m'n bek maar houden al had ik zo'n lelijke auto mét paars interieur
Ik heb een gazellequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
A: Dat is blauw! Blinde
B: Ik heb een rood interieur
Mutlipla's zijn gewoon een status symbool, straks wil iedereen er een hebben. Maar dat zal niet gaa, ze zijn er nu alleen nog voor de wat hogere klasse.
klonkquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een groene met een blauw interieur
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een mand mod bent ofzo?![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
quote:
Never mind.quote:Klonk(Moderator / Weblogger)
Dirkh(Moderator / Weblogger)
Fok wordt gesponsord door Fiat die zo van hun Multipla's afkomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een maand mod bent ofzo?![]()
Tsja het blijft een moeilijke keuze, dat fokshirt, óf die rammelbakquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een maand mod bent ofzo?
Dat shirt draag ik ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tsja het blijft een moeilijke keuze, dat fokshirt, óf die rammelbak
oi... niet iedereen over één kam scheren...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Never mind.![]()
Het is al duidelijk.![]()
Karakter Klonk, het straalt kracht uit, klasse en een goed gevoel voor humor! Eigenschappen waar wij beide in ieder geval over beschikken.quote:
Aanrader voor de Paus: De Multipla!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doodsverwensing = ban.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Reemy het volgende:
waarom laat je het topic van je eigen kutauto open en sluit je het topic met een klassieker![]()
sterf!!met je multipla![]()
Dan kocht ik liever een bus met dubbele cabine. Je zit ook hoog,kun je ook met zijn zessen in en er kan heel veel bier in.Plus dat je er natuurlijk een zware caravan achter mag knopen, wat weer handig is voor jouw camping-escpades.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Dirkh het volgende:
Luister, ik zal je exact uitleggen waarom ik in een Multipla rij.
Ik heb geen gezin, de enorme ruimte wordt dus niet gebruikt. Behalve de achterbak, waar maar liefst 6 kratten bier in kunnen staan, zonder dat de hoedenplank er uit moet worden gehaald.
Bijvoorbeeld bij de mc, heb je een enorm voordeel, de middelste stoel is gewoon een tafel. Je pleurt alles op de ingeklapte stoel, rijdt naar de gewenste plek en alles ligt nog netjes op z'n plek.
Je wordt door al je collega's, vrienden en familie leden aangesproken, zelf bij het bezinestation werd me gemeld dat ik ongeveer wel de lelijkste auto had die hij ooit had gezien. Duh...
Je zit lekker hoog, ruim en als je je middelvinger opsteekt naar iemand omdat ie je gesneden heeft, lachen ze gewoon naar je. Ze kunnen niet boos op de Multipla rijder worden.
En verder wat SHE zegt, dat klopt helemaal.
Op grijs kenteken waren die een veel betere optie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kocht ik liever een bus met dubbele cabine.
Ford Ka met van die zwarte niet meegespoten bumpers. Eerste model Opel Astra en Mercedes 190. Wat een grafbakken waren dat zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan ook echt geen lelijkere auto bedenken dan een Multipla...
Als ik er een tegen kom kijk ik ook wie er zo'n ding durft te rijden...
ik wil niet veel zeggen hoor, maar volgens mij doet zelfs die raamknuffel verwoede pogingen om te ontsnappen uit die hels lelijke wagenquote:
WTFBBQ is dát voor een lijkwagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef Xbox_360 het volgende:
Er is nog hoop voor de Multipla![]()
Behold.. de SsangYoung Rodius
[afbeelding]
Misschien, maar dat neemt niet weg dat het een lelijke teringbak is. Volgens Fiat moest het trouwens op een dolfijn lijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Dirkh het volgende:
Luister, ik zal je exact uitleggen waarom ik in een Multipla rij.
Ik heb geen gezin, de enorme ruimte wordt dus niet gebruikt. Behalve de achterbak, waar maar liefst 6 kratten bier in kunnen staan, zonder dat de hoedenplank er uit moet worden gehaald.
Bijvoorbeeld bij de mc, heb je een enorm voordeel, de middelste stoel is gewoon een tafel. Je pleurt alles op de ingeklapte stoel, rijdt naar de gewenste plek en alles ligt nog netjes op z'n plek.
Je wordt door al je collega's, vrienden en familie leden aangesproken, zelf bij het bezinestation werd me gemeld dat ik ongeveer wel de lelijkste auto had die hij ooit had gezien. Duh...
Je zit lekker hoog, ruim en als je je middelvinger opsteekt naar iemand omdat ie je gesneden heeft, lachen ze gewoon naar je. Ze kunnen niet boos op de Multipla rijder worden.
En verder wat SHE zegt, dat klopt helemaal.
Tock vind ik deze niet zo lelijk als de Multiplaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef Xbox_360 het volgende:
Er is nog hoop voor de Multipla![]()
Behold.. de SsangYoung Rodius
[afbeelding]
En die 190 is wat mij betreft, ook de ultieme kamperbak.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ford Ka met van die zwarte niet meegespoten bumpers. Eerste model Opel Astra en Mercedes 190. Wat een grafbakken waren dat zeg![]()
Daar was PTA het in 2005 al bijna unaniem over eens: Fok! Lelijkste auto verkiezing: de uitslag is bekend!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:14 schreef koen_pijl het volgende:
Idd een zwaar lelijke auto!
Als ik die auto zie is een dolfijn het laatste waar ik aan denkquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien, maar dat neemt niet weg dat het een lelijke teringbak is. Volgens Fiat moest het trouwens op een dolfijn lijken.
Een dolfijn met down syndroom dus
yeah rightquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Crappery het volgende:
Ik kots op die grafbakken, ik ken iemand die bij elke multipla wat hij ziet staan, de voorruit intikt. Net goed.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Crappery het volgende:
Ik kots op die grafbakken, ik ken iemand die bij elke multipla wat hij ziet staan, de voorruit intikt. Net goed.
quote:
Je had ook al een vriend die bij dat achtbaanongeluk in Kentucky aanwezig was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Crappery het volgende:
Zo van "Kijk daar heb je nog zo'n Josti die erin is getrapt."quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef Dirkh het volgende:
Multiplarijders zwaaien naar elkaar. Zo van: Wij weten het, de rest niet.
Nee dat is de Starship Enterprise!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef Dirkh het volgende:
Dan nu de Multipla:
[afbeelding]
Ik zeg verder helemaal niks!
Ik je eigen wereldje is álles mogelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je had ook al een vriend die bij dat achtbaanongeluk in Kentucky aanwezig was.
Vergis je niet er kunnen een hoop bierkratjes in zónder de hoedeplank er hélemaal uit te hoeven halenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef Cyaa het volgende:
6 stoelen in de auto...en dan niet eens kinderen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze daar ook Fok! lezen?![]()
![]()
Ja of de voorkant en dan heb je een smartquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:15 schreef Lucille het volgende:
Die bovenkant moet er gewoon afgesloopt worden, dan heb je volgens mij wel een leuke beach buggy.
inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef vogelkooi het volgende:
Is toch ook een multivla met afgevlakte voor kant?
En de dashboard ziet er uit als een apen-eiland in een dierentuin.
Ze lachen niet terug. Ze lachen uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Dirkh het volgende:
Ik lach iedereen uit! Wel aardig trouwens, mensen lachen allemaal terug.
ik heb hem nieuw gekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:41 schreef attieboy het volgende:
Dirkh zeg nou maar eerlijk, je hebt deze auto gewoon ergens gewonnen of zo.... Geen enkel logisch nadenkende mens zou een aantal duizend euro uitgeven aan zo een lelijk auto. Ze zouden MIJ geld moeten geven om daar in te rijden....
neeee, lekker je hand rustig op dat ding zetten is het relaxed, ik stuur altijd met een hand, jij legt je hand zeker op schoot danquote:
En vertel eens eerlijk, wat voor auto rij jij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Crappery het volgende:
[..]
neeee, lekker je hand rustig op dat ding zetten is het relaxed, ik stuur altijd met een hand, jij legt je hand zeker op schoot dan [afbeelding]
Oh laat maar:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En vertel eens eerlijk, wat voor auto rij jij?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:32 schreef Crappery het volgende:
lesje 12 van de week
Watvoor auto heb jij in hemelsnaam die méér armsteun heeft dan dit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Crappery het volgende:
[..]
neeee, lekker je hand rustig op dat ding zetten is het relaxed, ik stuur altijd met een hand, jij legt je hand zeker op schoot dan [afbeelding]
Tssk, denk je dat ik zo niet rij ofzo, hier heel bos achter het huis maargoed. Multipla rijdt zeker kut zoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh laat maar:
[..]
En jij komt hier met een grote muil vertellen dat jij altijd met één hand stuurt en dat een Multipla kut rijdt met zo'n ppokje. Woehahahaha...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh laat maar:
[..]
En jij komt hier met een grote muil vertellen dat jij altijd met één hand stuurt en dat een Multipla kut rijdt met zo'n ppokje. Woehahahaha...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:48 schreef Dirkh het volgende:
woehahaha Crappery stoppen nu, ik pis in m'n broek van het lachen.
Rij jij maar in het bos, bomen zat. Zal wel lekker rijden met één hand aan het stoer, raampje open en arm naar buiten en heel stoer kijken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:50 schreef Crappery het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een hand op de pook, eentje onder op het stuur.
Ik rij die nu van mijn moeder, seat leon squote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef Dirkh het volgende:
Okay Crappery, maar wat voor auto rij je dan?
Ik zou dus nóóit iemand in mijn auto laten rijden die zo achter het stuur zit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef Crappery het volgende:
[..]
Ik rij die nu van mijn vader, seat leon s
en op rijles een hyunday nogiets
en geen rijbewijs heeft ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zou dus nóóit iemand in mijn auto laten rijden die zo achter het stuur zit.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef mcDavid het volgende:
Maargoed, dit was een multipla-aanbid-topic, niet een scootersjonnie-bash-topic.
als ik wist dat je een lekker wijf was had ik het je vergevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef Crappery het volgende:
post dus te laat, niet op het plaatje gereageerd [afbeelding]
Weet je waarom? Die smart is zo klein dat heaumeau's op de schakelpook moeten zitten. Dat vinden ze heul niet ergquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef pinooo het volgende:
Smart is daarentegen weer wel een gave auto! en staat ook in de top 10 van auto's voor homo's
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een multivla in het echt gezien. Waarschijnelijk omdat ik alleen naar mooie auto's op de weg kijk. En wat crappery zegt, die pook daarzo lijkt mij 3x niks. Ik zit ook altjid met mn hand op de pook.
Het enige wat maf is, is dat de handrem links zit!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Watvoor auto heb jij in hemelsnaam die méér armsteun heeft dan dit?
[url=http://www.klm-hamburg.de/Fotos_Autos/Fiat_Multipla_1999_02.jpg][img=300xnull]http://www.klm-hamburg.de/Fotos_Autos/Fiat_Multipla_1999_02.jpg[/img]![]()
Vergeet je niet nog een voordeel van een ingeklapte middelste stoel? Als je schaap mee gaat, kun je tenminste een beetje afstand houden... stel je voor dat ze handtastelijk gaat wordenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Dirkh het volgende:
*knip
*knip
Precies, nooit meer onverwacht een hand op je knie onder het rijden. Ze zal dan eerst over de stoel moeten klimmen. Voordat ze dan aan mijn kant is heb ik allang een rechtse uitgedeeld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Vergeet je niet nog een voordeel van een ingeklapte middelste stoel? Als je schaap mee gaat, kun je tenminste een beetje afstand houden... stel je voor dat ze handtastelijk gaat worden
En toch doet zo'n Multipla me denken aan het 3000-delig zakmes van De mannen van de radio: Enorm handig en functioneel, kan alles, maar je ermee verplaatsenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, nooit meer onverwacht een hand op je knie onder het rijden. Ze zal dan eerst over de stoel moeten klimmen. Voordat ze dan aan mijn kant is heb ik allang een rechtse uitgedeeld.
Gaat ook prima. Hij is juist zo lelijk omdat ze hem compact hebben gehouden!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En toch doet zo'n Multipla me denken aan het 3000-delig zakmes van De mannen van de radio: Enorm handig en functioneel, kan alles, maar je ermee verplaatsen![]()
Dat is ook zo bij een Fiat Scudoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Het enige wat maf is, is dat de handrem links zit!
Die lelijke neus heeft echt níks met compact te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gaat ook prima. Hij is juist zo lelijk omdat ze hem compact hebben gehouden!
Het is alleen geen scheurijzer, als je dat bedoelt.
jawel, juist door die lelijke bobbel hebben ze 'm binnen de ontwerpgrens van max. 4 meter kunnen houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die lelijke neus heeft echt níks met compact te maken
quote:
Multiplarijders die elkaar en zichzelf aanbidden wtfquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Karakter Klonk, het straalt kracht uit, klasse en een goed gevoel voor humor! Eigenschappen waar wij beide in ieder geval over beschikken.
Had BHFH ook geen Multipla?
Ze hadden die gare bobbel ook netjes kunnen laten aflopenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jawel, juist door die lelijke bobbel hebben ze 'm binnen de ontwerpgrens van max. 4 meter kunnen houden.
Die nepmultipla van tegenwoordig zónder vetrol is daarom ook 10 cm langer.
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, die van mij is ge-chiptuned (zo heb ik hem overigens gekocht) JTD 1.9 en ik mag gerust stellen dat ie behoorlijk scheuren kan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef pinooo het volgende:
een getunde multipla.... nu rij je in plaats van 80, 100???
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Dirkh het volgende:
Ik lach iedereen uit! Wel aardig trouwens, mensen lachen allemaal terug.
space invaders dingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé Dribbel_....
Wat is dit voor game-console??
Ehm, nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze hadden die gare bobbel ook netjes kunnen laten aflopen
omdat niet iedere auto 3 stoelen vooraan heeft?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en waarom kan dat bij iedere andere auto wél en bij die niet ?
wat heeft de breedte met de lengte te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat niet iedere auto 3 stoelen vooraan heeft?
Ik roep maar wat geks, hoor...
Zeg nou maar gewoon dat je nog nooit een multipla van dichtbij gezien hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat heeft de breedte met de lengte te maken
Wel van dichtbij gezien, in feite reed ik gister nog langs 1, verder nooit in gezeten neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je nog nooit een multipla van dichtbij gezien hebt
ja alsof je in 2 seconden de hele lijn van die auto kunt bestuderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel van dichtbij gezien, in feite reed ik gister nog langs 1, verder nooit in gezeten nee
STOP. hammertime.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef PeZu het volgende:
ik wil een multipla aaien met een voorhammer
Mweheheheheh wat een homo'squote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoek eens op autotrader naar een camper van 2001 en een Multipla van 2001, wie gaat dat betalen?
Multipla's zijn gewoon de leukste auto's die er zijn en ik zal het nog leuker maken, Multiplarijders zwaaien naar elkaar. Zo van: Wij weten het, de rest niet.
Sterker nog, de voorloper is inmiddels een gezochte klassieker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:37 schreef MJay1 het volgende:
Wat een lelijk ding!! Is deze auto ondertussen niet al begraven?
@bluf!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:59 schreef Sala-adin het volgende:
Eey Dirkh ik ga hem van je stelen en dan verbrand ik die kutauto terwijl ik het film.
Ik stuur je de tape wel op
Jij bent kut, jij wil je topic open en hij gaat dicht, ik wil m'n topic dicht en hij blijft verdomme openquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef Jekoos het volgende:
Kenkermongolen, mijn topic was eerder man. Het is gewoon pure discriminatie! Ik wordt buitengesloten
Dirkje, die Fiat van je...
Dat is de wraak van DirkH.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent kut, jij wil je topic open en hij gaat dicht, ik wil m'n topic dicht en hij blijft verdomme open
waar gaat het fout![]()
DE ENIGE AUTO TER WERELD DIE ERUIT ZIET ALS EEN VERKRACHTE EENDquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef Modus het volgende:
[img=578xnull]http://www.novitec.nl/Bilder/Multipla/01-mitN7.jpg[/img]
[img=578xnull]http://www.novitec.nl/Bilder/Multipla/05.jpg[/img]
Ik kon het niet mooier omschrijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
DE ENIGE AUTO TER WERELD DIE ERUIT ZIET ALS EEN VERKRACHTE EEND
ik zat te twijfelen ove rhet beugeltjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kon het niet mooier omschrijven
of een minderjarige verkrachte eend die óók nog eens een beugeltje heeft
die hele auto is een hazelipquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Die bovenste heeft wel wat weg van een hazelip
ja idd want die kunne tegenwoordigs nog goed geholpen worden mensen met het syndroom van multipla nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu beledig je de mesnen met een hazelip dat is niet lief
zonde vd poepquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
Je moet op die auto gewoon poepen man.
WTFquote:
Iedereen vindt hem lelijk, van familie tot collega's en iedereen meldt dat ook even. Zelfs als je bij het benzinestation af wil rekenen, zegt de medewerker het ook gewoon iedere keer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:18 schreef Smart_ass het volgende:
Het is inderdaad een uberlelijk ding, maar wel praktisch. Maargoed ik zou meer voor een combinatie van die twee kiezen. Je ziet die Multipla trouwens ook niet heel veel rijden, volgens mij vinden echt heel veel mensen 'm lelijk
En dan nog denk je niet 'Goh, zou ik iets verkeerd doen...?'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem lelijk, van familie tot collega's en iedereen meldt dat ook even. Zelfs als je bij het benzinestation af wil rekenen, zegt de medewerker het ook gewoon iedere keer.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Crazykill het volgende:![]()
Bij ons de straat heeft iemand hem ook al jaren
Vroeger dacht ik dat het zo'n wagen voor lichamelijk gehandicapten was
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Crazykill het volgende:![]()
Bij ons de straat heeft iemand hem ook al jaren
Vroeger dacht ik dat het zo'n wagen voor lichamelijk gehandicapten was
Waarom, hij moet in die auto rijden, niet zijn familie, vrienden, huisdieren of benzienepomp medewerker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:56 schreef WurM het volgende:
[..]
En dan nog denk je niet 'Goh, zou ik iets verkeerd doen...?'
Van opzij bekeken vind ik em ook nogal uit zien als een eend met een lui oogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
DE ENIGE AUTO TER WERELD DIE ERUIT ZIET ALS EEN VERKRACHTE EEND
maar zelf vind je hem dus ook gewoon lelijk, alleen dat interesseert je niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem lelijk, van familie tot collega's en iedereen meldt dat ook even. Zelfs als je bij het benzinestation af wil rekenen, zegt de medewerker het ook gewoon iedere keer.
Nee, ik vind hem niet lelijk. Ik vind hem toen ie voor het eerst in Nederland werd kwam al leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar zelf vind je hem dus ook gewoon lelijk, alleen dat interesseert je niet?
Ik zal je een geheimpje vertellen. Op een forum is het de bedoeling dat je op elkaar reageert.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef jovink het volgende:
ik vind het wel grappigdat je overal op ingaat
Goeie grap. Ik moest lachen. Bijna.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen. Op een forum is het de bedoeling dat je op elkaar reageert.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen. Op een forum is het de bedoeling dat je op elkaar reageert.
quote:drik,
wanneer gaan we nu auto tikertje spelen
ik kop nog liever een TGVquote:
Ik zou toch echt wel in een Multipla tikkertje willen spelen met een andere Multipla. Zolang ik niet hoef te betalen voor dat ding en de lelijkerd niet mijn eigendom wordt, wil ik m wel de vernieling in rijdenquote:
de gedachte alleen al dat ik een multipla gezien zou kunnen worden maakt me ziek en misselijk, ik ga liever dood dan dat ooit gebeurtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zou toch echt wel in een Multipla tikkertje willen spelen met een andere Multipla. Zolang ik niet hoef te betalen voor dat ding en de lelijkerd niet mijn eigendom wordt, wil ik m wel de vernieling in rijden
het zal idd geen babe-magnet zijn, neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:03 schreef Dirkh het volgende:
Mijn auto hoeft dan weer niks te compenseren.
Het zou zo maar kunnen dat die kortharige types met tuinbroek er voor vallenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
het zal idd geen babe-magnet zijn, nee
ik ben gek op geheimpjes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt van die ogen alsof hij drie kratten bier per week drinkt.quote:
Heb je ook een spoiler?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, die van mij is ge-chiptuned (zo heb ik hem overigens gekocht) JTD 1.9 en ik mag gerust stellen dat ie behoorlijk scheuren kan.
quote:
Jawel hoor, de nieuwe [!] Multiplaquote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef godigita het volgende:
[..]
maar da's toch heulemaal geen multipla
das de nieuwe multipla, die is stoerder!quote:
Moet je nagaan als ze die auto er mooi hadden uit laten zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:01 schreef pbjs het volgende:
Ik snapte de auto (en het design) ook niet - waarom wil je daarin rijden?![]()
Totdat ik er eens in heb gezeten! Echt een fantastische bak, geen auto die de mogelijkheden heeft van een Multipla! HIj zit zo verdomde slim in elkaar![]()
En ik vind het enorm stoer dat je er gewoon 1 koopt - ik denk dat veel mensen 'm ook wel zouden willen maar het niet doen omdat ze bang zijn voor de reacties van hun omgeving. Echte mannen (en vrouwen) trekken zich daar niks van aan en doen het gewoon![]()
Italianen hequote:Op maandag 25 juni 2007 12:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ze die auto er mooi hadden uit laten zien.
Misschien waren ze bang dat ze teveel auto's moesten verkopen![]()
Ja, maar de achterkant is nog steeds lelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ziet er een stuk beter uit dan dat andere gedrocht.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef Sala-adin het volgende:
Geef hem aan Asmooh mischien kan hij er wat moois van maken!
truequote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja, maar de achterkant is nog steeds lelijk![]()
[afbeelding]
toch een stuk beter, gewoon maar niet naar de achterkant kijkenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Chrispeter het volgende:
[..]
das de nieuwe multipla, die is stoerder!
[afbeelding]
Krijg je dan ook weer gezeik mee als je zo'n spuuglelijke achterkant heb,quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
toch een stuk beter, gewoon maar niet naar de achterkant kijken
Dat wil je moeder niet omdat ze dan je kleertjes weer moet wassen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:28 schreef JoeRokocoko het volgende:
En dat wil je niet.
Dát ding is pas erg. Die is nog steeds freaking lelijk, maar nét niet zo lelijk dat het weer leuk wordt. Die is dus helemáál niets meerquote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Chrispeter het volgende:
[..]
das de nieuwe multipla, die is stoerder!
[afbeelding]
Inderdaad, dat wil jij en je moeder niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wil je moeder niet omdat ze dan je kleertjes weer moet wassen.
ik weet niet of je dat progamma wel eens hebt gezien maar daar maken ze, ik vraag btw af hoe het in hemelnaam mogelijk is, nog lelijekre auto dan bij fiatquote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Waarom geven jullie me dan niet op voor "De grote beurt" zodat ze er nog iets van kunnen maken en ik er ook nog wat aan heb.
Ja, want die stickers die ze er dan opplakken, daar héb je wat aan!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Waarom geven jullie me dan niet op voor "De grote beurt" zodat ze er nog iets van kunnen maken en ik er ook nog wat aan heb.
Kijk, ik heb geen kinderen, geen huisdieren maar wel een 6 persoons auto. Daar passen met gemak twee plasma's in en een stevig audiorack.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat progamma wel eens hebt gezien maar daar maken ze, ik vraag btw af hoe het in hemelnaam mogelijk is, nog lelijekre auto dan bij fiat_!
FIat Polio denk ik eerderquote:Op maandag 25 juni 2007 19:06 schreef Renesite het volgende:
Dan zetten ze er zéker weten nieuwe deuren in, verhogen ze de motorkap ten hoogte van het 'lampen abces' en gaat er zéker 20 centimeter van de hoogte afVerlaagde stoelen. Ik denk dat het dan een soort van Fiat Palio word
stuk of 100 denk ik?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef JoeRokocoko het volgende:
Hee dirkh, hoeveel kratten bier kunnen er in de Fiat Multipla, als jij verder de enige inzittende bent?
Geen idee, maar wel heel veel. Je hebt namelijk een platte vloer, geen obstakels en de auto is hoog. Je kan dus behoorlijk stapelen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef JoeRokocoko het volgende:
Hee dirkh, hoeveel kratten bier kunnen er in de Fiat Multipla, als jij verder de enige inzittende bent?
Ik heb een ker gezien dat ze er een rijdende schoen van hadden gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk, ik heb geen kinderen, geen huisdieren maar wel een 6 persoons auto. Daar passen met gemak twee plasma's in en een stevig audiorack.
Zolang ze er geen Bassie auto van maken, dan hebben ze mijn zegen. Huphup, mailen met die handel.
Strax nemen ze die van Dirk in beslag omdat hij werkeloos isquote:Op maandag 25 juni 2007 20:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een ker gezien dat ze er een rijdende schoen van hadden gemaakt, leuk natuurlijk want die man was schoenenmaker
![]()
Das wel overdrevenquote:
Dudequote:Op maandag 14 april 2008 21:14 schreef Noorseviking het volgende:
Mooie auto
Is zo'n ding verkoopbaar dan?quote:Op maandag 14 april 2008 23:17 schreef Gamer_V het volgende:
Had ie deze bak trouwens niet al verkocht?
Krijg je net zo iets als deze opgefokte Espace:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |