Dat je hem kan uitklappen er je opeens 2 auto's hebt ofwatquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Snakey het volgende:
Het is bst praktisch hoor, denk ik....
idd, bovenste helft is net 'n invalidewagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Skic. het volgende:
Past wel bij hem.
Weet ik veel, ik vraag me altijd af hoe je er een sleurhut aan vastknoopt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat je hem kan uitklappen er je opeens 2 auto's hebt ofwat
Herkenning waarschijnlijk. De voorkant ziet eruit als een vrouw met grote slappe borsten en een te strakke BH.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
Deze wagen schijnt het ook goed te doen bij de vrouwen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Herkenning waarschijnlijk. De voorkant ziet eruit als een vrouw met grote slappe borsten en een te strakke BH.
ductapequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vraag me altijd af hoe je er een sleurhut aan vastknoopt.
quote:duidelijk 'n practical joke van Fiat's designteam
waarschijnlijk had Pedro gewed met Luigi dat "mensen toch alles wel kopen als je er maar een mooi verhaal omheen maakt"
om 3 kratjes Azurri bier ofzo
en bij deze heeft Pedro gewonnen
Al m'n topics zijn in feite goed, alleen jullie zien het gewoon nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een gedrocht.
Tevens kuttopic, want van Dribbel_ [afbeelding]
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef SHE het volgende:
Volgens mij is dit Dribbel's minst kutte topic ooit.
Neh, zijn vrouw is volgens mij de slimste van de twee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is vast door z'n vrouw gedwongen dat ding te kopen
Is het haar toch gelukt hem een oor aan te naaien, zij hoeft er niet in naar haar werkquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Neh, zijn vrouw is volgens mij de slimste van de twee.
Een oor? Een hele multipla aangenaaid zal je bedoelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het haar toch gelukt hem een oor aan te naaien, zij hoeft er niet in naar haar werk
arm mennekequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een oor? Een hele multipla aangenaaid zal je bedoelen!
Nee, die vond het de lelijkste auto die er bestond. Totdat ik de voordelen even heb uitgelegt en zij er een stukje in gereden had. Ha!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij is vast door z'n vrouw gedwongen dat ding te kopen
Jah, dat zou net zoiets zijn als boos worden op een mongooltje wat per ongeluk alles in je huis aan gort rijdt in zijn rolstoel. Ik begrijp het.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Dirkh het volgende:
Ze kunnen niet boos op de Multipla rijder worden.
Zoek eens op autotrader naar een camper van 2001 en een Multipla van 2001, wie gaat dat betalen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:02 schreef opgebaarde het volgende:
Dirkh, had je dan niet beter een camper kunnen kopen jongen.
Sorry maar beetje dom hè
Nu moet ik al voor de 2e keer vandaag om je lachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, dat zou net zoiets zijn als boos worden op een mongooltje wat per ongeluk alles in je huis aan gort rijdt in zijn rolstoel. Ik begrijp het.
ja, vast een hele vooruitgang na die lada van je...of had je hiervoor geen ladaquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, die vond het de lelijkste auto die er bestond. Totdat ik de voordelen even heb uitgelegt en zij er een stukje in gereden had. Ha!
vrachtwagens toeterden ook wel naar die mongool die langs de weg zit in z'n karretje...hoe heette die ook alweer....dus dat zegt niks!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoek eens op autotrader naar een camper van 2001 en een Multipla van 2001, wie gaat dat betalen?
Multipla's zijn gewoon de leukste auto's die er zijn en ik zal het nog leuker maken, Multiplarijders zwaaien naar elkaar. Zo van: Wij weten het, de rest niet.
Jah, hoewel ruimte voor een lading kratjes wel een voordeel is. Mmmm...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu moet ik al voor de 2e keer vandaag om je lachenik weet niet wat er met me aan de hand is
![]()
waar precies ?quote:
Daarom ben ik op 20 meter van een supermarkt gaan wonenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, hoewel ruimte voor een lading kratjes wel een voordeel is. Mmmm...
Er passen ook wel 6 kratjes bier in de kofferbak van de Honda Jazz van mn ouders zonder dat de hoedeplank eruit hoeft. Maar daar durf ik in ieder geval in te rijden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, hoewel ruimte voor een lading kratjes wel een voordeel is. Mmmm...
Ze hebben em deels met een pers laten kennismaken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het echt 1 van de lelijkste auto's ooit gemaakt![]()
Lijkt wel of dat ding syndrome van down heeft ofzo
"oh eigenlijk is de auto iets te klein, nouja we plakken er aan de voorkant wel een stuk aan vast dat valt vast niet op "
lelijk![]()
[afbeelding]
Okay, de Jazz:quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Er passen ook wel 6 kratjes bier in de kofferbak van de Honda Jazz van mn ouders zonder dat de hoedeplank eruit hoeft. Maar daar durf ik in ieder geval in te rijden...
A: Dat is blauw! Blindequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou idd ook m'n bek maar houden al had ik zo'n lelijke auto mét paars interieur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |