Dat is ook zo bij een Fiat Scudoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Het enige wat maf is, is dat de handrem links zit!
Die lelijke neus heeft echt níks met compact te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gaat ook prima. Hij is juist zo lelijk omdat ze hem compact hebben gehouden!
Het is alleen geen scheurijzer, als je dat bedoelt.
jawel, juist door die lelijke bobbel hebben ze 'm binnen de ontwerpgrens van max. 4 meter kunnen houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die lelijke neus heeft echt níks met compact te maken
quote:
Multiplarijders die elkaar en zichzelf aanbidden wtfquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Karakter Klonk, het straalt kracht uit, klasse en een goed gevoel voor humor! Eigenschappen waar wij beide in ieder geval over beschikken.
Had BHFH ook geen Multipla?
Ze hadden die gare bobbel ook netjes kunnen laten aflopenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jawel, juist door die lelijke bobbel hebben ze 'm binnen de ontwerpgrens van max. 4 meter kunnen houden.
Die nepmultipla van tegenwoordig zónder vetrol is daarom ook 10 cm langer.
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, die van mij is ge-chiptuned (zo heb ik hem overigens gekocht) JTD 1.9 en ik mag gerust stellen dat ie behoorlijk scheuren kan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef pinooo het volgende:
een getunde multipla.... nu rij je in plaats van 80, 100???
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Dirkh het volgende:
Ik lach iedereen uit! Wel aardig trouwens, mensen lachen allemaal terug.
space invaders dingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé Dribbel_....
Wat is dit voor game-console??
Ehm, nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze hadden die gare bobbel ook netjes kunnen laten aflopen
omdat niet iedere auto 3 stoelen vooraan heeft?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en waarom kan dat bij iedere andere auto wél en bij die niet ?
wat heeft de breedte met de lengte te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat niet iedere auto 3 stoelen vooraan heeft?
Ik roep maar wat geks, hoor...
Zeg nou maar gewoon dat je nog nooit een multipla van dichtbij gezien hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat heeft de breedte met de lengte te maken
Wel van dichtbij gezien, in feite reed ik gister nog langs 1, verder nooit in gezeten neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je nog nooit een multipla van dichtbij gezien hebt
ja alsof je in 2 seconden de hele lijn van die auto kunt bestuderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel van dichtbij gezien, in feite reed ik gister nog langs 1, verder nooit in gezeten nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |